- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- iPhone topik
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
csababarca #165802 üzenetére
Elit Car Cosmetics munkáit fb-n meg tudod nézni, nekem kárpitos munkákat csinált, minden rendben volt
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
sesztakbence #165823 üzenetére
Matricán (szervizkönyv elején, pótkerék mellett, vagy hátsó ülésnél) ott vannak a pr kódok, az alapján egyértelműen be tudod azonosítani, melyik fékalkatrészre van szükség
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
buci30 #165829 üzenetére
Simán lemerül, komfortelektronika valószínű ébren maradt, az tud fogyasztani. Húzass egy szálat a biztosítéktáblától (10A bizti elég), ami gyújtásra kapcsol, és pl. lehet akár egy kapcsolót is tenni a szivargyújtóhoz, hogy tud váltani az állandó és a lekapcsoló forrás közt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
newmoonlight #166186 üzenetére
Első pereme a geometria miatt jobban kopik mindenen kb
Cserélgetni kell előre-hátra, jó nyomás, aztán ennyi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
littlelion21 #166307 üzenetére
Bontó
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #166573 üzenetére
Tizen x év múlva pedig jött a bontó, ahol nincs ugyanolyan váltó
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MunezXBK #166585 üzenetére
Természetesen ha van keveset futott, jó állapotú bontott megfelelő áron, egyértelmű. Nekünk múltkor a Jumperben egy pár ezer forintos alkatrész törött el a váltóban és fedélen keresztül ki lehetett cserélni, persze az más tészta. Előtte még gyorsan kiderült, hogy 3 féle váltó volt... Egy már eladva, másik hirdetve, harmadik előtt lett szétszedve az eredeti
(egyiknél a motor stimmelt, de másik váltó család, a másik szerkezetileg stimmelt, csak nagyobb motorhoz volt... 😅)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Buster17 #166600 üzenetére
Talán csak turbó nincs beállítva
El kéne vinni egy rendes átvizsgálásra, kiolvastatni mindent, amúgy szimpi lenne. Egyszer A3-mal jártam úgy, hogy limp home mode-ban volt az autó, pályán alig bírta a rendes tempót tartani... Jó lenne a diag, nehogy csak szigszalaggal legyen javítva a hibajelzés
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
IntelKiller7 #166746 üzenetére
Ha nem jó, nézz rá, van-e Osram LEDriving fényszóró, azok tudnak némi OEM+ látszatot adni normális fény mellett (mármint nem bazári stílus, és látsz úgy vele, mint a gyárival, ha nem jobban)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #166764 üzenetére
Kezdőként viszont barátságos, hogy alapjáraton kényelmesen el lehet vele indulni
Szvsz pont elég bele szaladgálni, aztán ha kezd kevés lenni, jöhet az említett RS
Én azt is előnynek mondanám, hogy a Golf miatt ismered a technikát, nem kell beletanulni ebbe is. Mondjuk váltó hibán kívül elég eseménymentes, ha meg az a szegecs korábban lett javítva, nem sok meglepetés várható.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #166766 üzenetére
Bp valamelyik rakpartról felfelé van villamos sín, utána lámpa, és szépen sor áll a meredek emelkedőn. Na ott ballal kuplungolva, jobbal fékezve visszagurulás nélkül elindultam az SDI-vel aránylag friss jogsival is, ezen amúgy hosszabb váltó van (DUS, 120@3000), plusz ugye kombi, nem kisautó. Kuplung is olcsó hozzá, ha elkopna. Mondjuk én Golf 3 1.9 TDI-n tanultam már alapból
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #166780 üzenetére
Valóban, a "jogsit szereztem" pontosabb kifejezés, 8 évesen már szántottam
Wartburgban (privát területen természetesen) egyik első alkalommal sikerült szintén hármasban indulnom, 1.0 2 ütem, bár kellett hozzá pár próbálkozás
[ Szerkesztve ]