Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Ilyen lehet az S25 Ultra fogyókúra után
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
most mesélte a bátyám, hogy nemrég ült egy elég új freelanderbe, és iszonyat volt: zajos, csörög, zörög minden burkolat, iszonyú kényelmetlen ülés, stb... és hozzátenném, hogy ő lada fan, egy új kombi ladát vett 2 éve, amit én is a felhozott jelzőkkel tudok csak illetni - szóval ha így hasonlítva ennyivel rosszabb, akkor részemről leírva...
plussz angol minőség is járul hozzá - mint írtad csak xoptál vele, szóval tanulópénznek jó lehetett...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
-
Peter789
senior tag
esetleg egy '99-es 121e-et futott 1.6 101 pacis ''full extrás''? klíma, abs, asr, dupla lufi, esetleg carpc, etc... ?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
affene, a bátyám nemrég bontóba dobta az öreg szamaráját - pedig úgy darabra 2 kocsi lett volna...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Peter789 #860 üzenetére
most tulképp a márka ellen beszélek, de ha 3-4 milliót tudnék kocsira szánni, akkor tuti egy dízel passat lenne belőle...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
misimagaki
aktív tag
Állítólag a váltózárral csak annyi a gond, hogyha nincs alulról megfelelően védve, akkor berakható az autó második fokozatba a váltószerkezet szétakasztásával, és az autó elvihető.
A szervízben bőszen kínálgatták a váltózárat addig, amíg ez előbb leírtakakra rá nem kérdeztem. Utána hümmögve elsunnyogtak más téma irányába....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
tomej
aktív tag
Sziasztok!
Lenne 1-2 kérdésem. O2 ambiente+extrák-at kapnék 1.4-el 3,75-ért. 99%-ban városban használnám. Voltam próbaúton, de sokkal rosszabbra számítottam. Utána mondta egy ismerősöm, hogy országúton meghal, 80-nál nem lehet vele előzni. Ezt nem volt módom kipróbálni, mert beragadtam egy zsiga mögé (direkt 4 fővel mentem tesztelni) ahonnan a régi 190 lovas mondeómmal sem tudam volna előzni. Mennyire gáz ez a motor? Mennyire lopják eme gépeket, valamint mi a jobb? Egy riasztó (pl.ez:[link] vagy egy váltózár? -
<>jana<>
senior tag
szerintem az 1.4 es motor neked kevéslessz a mondeo után több mint 100 pacival kevesebb.egyébként szerintem nemgáz ,gyönyörűen lehet előzni vele még páján is 130nál. aki aztmondta hogy 80 után nemlehet vele előzni az nem ült még octiban .lopásról nemsokat tudok,de szvsz nem skodákra áltak be nagyiparban.ha meg alkatrésznek nézték ki a járgányod akkor meg mind1.
-
misimagaki
aktív tag
Teljes mértékben egyetértek jana hozzászólásával.
Végre sikerült meghajtani az autót - így hogy már 2700 km van benne. Hétfőn este 150-nel szaladtunk, és amotorhangon kívül semmi sem jelezte, hogy gyorsabb a tempo, mint illenne lennie.
Egyébként 100 környékén is meglepően rugalmas a járgány - persze csak önmagához képest.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
tomej
aktív tag
válasz misimagaki #865 üzenetére
Köszi a válaszokat, végül is eldöntöttem, hogy ez lesz. Nem is baj, hogy nem lehet vele nagyon nyomulni, mert van egy kislányom aki rendszeresen velem tart, a mondival meg nem tudtam soha lassan menni. Egyébként elég furcsa a hosszú gázpedál út, meg a motor hangereje, viszont az úttartása nagyon tetszik. Azért is veszem 1.4-el, mert nem szimpi az 1.6 8 szelepes motor (volt már egy o1 1.6 glxi-m anno), abból meg amúgy is csak a tour tudnám most kifizetni. Amit még nem értek az a gyári hifi 10 évvel ezelőtti színvonala. Tök gáz, de nem adok még 130K-t az MP3-ért. Amúgy is meg kell vennem néhány extra szart pluszban (vmi jumbó vacak audio bemenettel, meg vezetékes telefon előkészítés, de a hátsó ablaktörlőt azt amúgy is kértem volna, ja meg 8 hangszóró) mert nincs időm mászkálni szalonokba és sos az autó. Ez van nekik, jövő héten asszem meg is lesz. 4 szín van most nekik, asszem a szatént választom. Ja és az ülése sem nagy szám, de becsületére legyen mondva, a többi ilyen kategóriájú márka is ilyen, vagy rosszabb (kemény ülőfelület, kevés oldal irányú tartás)
[Szerkesztve] -
misimagaki
aktív tag
pl. [link]
De azt sem tudjuk, hogy merre orientálódjunk. Egyébként én azt a módszert követtem, hogy go beszerelőműhely, és azt mondtam embernek, ha övé volna a ótó, akkor mit tenne ésszerű határok között.
Eredmény feljebb.....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
tomej
aktív tag
válasz misimagaki #868 üzenetére
asszem riasztó lesz belőle.
-
Nakata
tag
Én a riásztót már utálom,mert senki sem figyel fel rá és kb 5 perc neki kiiktatni.Most én váltózárat rakattam bele inkább ezt kicsit nehezebb kinyitnia elindítani eltudja a kocsit,de csak hátra tud vele menni úgy meg nemkicsit feltűnő ha azt akarod, hogy ne lopják el, akkor vedd ki az aksit mindíg és vidd magaddal a kormányt.Mr Bean is így csinálta csak nem vette ki az akksit ,de amugy én váltózár mellett vagyok inkább
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Tegnap mentem a fóti Auchanba és egy stopp táblánál az istennek sem engedtek ki hát még sosem nyomtam oda neki úgy emberesen,nah ugye van benne kipörgésgátló,de nekem ez úgy megindult basszus hogy még 2 esben is nyikorgott a gumi ,de jó érzés volt mert eddig azért kímélő fokozatban jártam vele és akkorát nyomott rajtam,hogy jó volt 150 volt eddig a legnagyobb sebesség,de akkor is alig volt szélzaj és még nem is pörgött annyira
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
tomej
aktív tag
És milyet vettél? Stifteset vagy a Press&Lock-ot? Mennyibe került és meddig tartott berakni? rakhatnál fel róla képet. Néztem néhány képet, de a többség az anyósülés felé nézett, és attól félek, hogy lerúgja vki a kulcsot menet közben. No meg a feleségem nem fogja tudni kinyitni...
-
Peter789
senior tag
az enyém 220-nál (óra szerint) szabályozott le no azért ehhez már kis lejtő is kellett...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Nakata
tag
Amúgy nekem a ''valami Lock'' van ami oda a lábhoz jön ki és ne félj töle egyszer nem érnek hazzá az emberek még a közelébe sem.A használata egyszerű nagyon:váltó lükvercbe,váltózárba bele a kulcsot betolni forditani egyet mindha kocsit indítanál és be is van rakva a zárba...kinyitás ugyan így.és beszerelés hát figyelj én ezt alap rendeltem a kocsihoz és mikor mentem érte már benne volt,de ezt már nekem sem a gyárban tették bele assszem, és pár óra mert nekem azt mondták mert úgy volt, hogy majd mikor megyek érte akkor fogják betenni,de már benne volt szal nem sok idő és nyugi egyáltalán nem lehet lerúgni mert pont olyan helyen van, hogy a láb nem tud hozzáértni szal ajánlom.
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Peter789
senior tag
1.6SR 8 szelepes 101 lovas, semmi tuning... 6500-nál elkezdett rángatni, és nincs tovább... de szépen bírta a futómű, semmi halálfélelem...
egy utassal, ő csinálta a képet... azért annyira nem voltam bátor, hogy fél kézzel fogjam a kormányt...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Nakata
tag
válasz Peter789 #876 üzenetére
Ez a régebbi Octavia ugye??ha az 1.6 os megy ennyit akkor az 1.9-es is ugye?? Nekem ezelőtt egy 1.4 es 75Le-as Peugeot 206 volt a gyár szerint 170 a vége nah e fölött mentem autópályán ez is jól bírta még annyira nem is pörgött nem volt a pirosba de utána leszakadt a kipufogó nem bírta a nagy gáztömeget
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Peter789
senior tag
peugeot...
igen, ez még 99-es... az 1.9-es lehet 75 lovas sdi vagy 90 és 110 lovas tdi is...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Nakata
tag
válasz Peter789 #876 üzenetére
Nyáron Angliában béreltem egy Opel Zafirát 1.8-asat az is ment rendesen.Ott csak 120-al lehet menni az autópályán,de első nap reggel 8-tól hajnal 4 ig vezettem szal már hulla voltam és nem is emléxem rá de mondták akik velem voltak hogy toltam neki rendesen 140M/h körül ami olyan 230km/h ,de egy hónapra rá kaptam egy birságot 100 000Ft-al háááát de nem semmi volt csak már alig emléxem mert tleg majd elaludtam és mindig beszéltettek hogy ne aludjak el mert nem volt szállásunk
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Peter789
senior tag
meg kérdéses az áttételezés is... a 75 lovas 1.6-os az asszem rövidebb fokozatokat kapott és ''csak'' 220-ig van az órája. azt nem tudom hogy az erősebb tdi-k milyen áttételezést kaptak. lehet előbb, lehet később tilt... ez a kép az utolsó előtti pillanatban készült, ahogy elérte a mutató a 220@6500-at, elkezdett rángatni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Nakata
tag
jajj de látom az angliaira céloztál ,de mindenesetre ott ingyenesek az autópályák
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
Mindenki azt kérdezi, hogy nem kevés-e az 1,4 motor az 1200 kg-os kasztnihoz?
Lehet, hogy kevés, de ma én is megdöbbentem, pont úgy mint Nakata az övétől.
Kihajtottam a 2/A-ra Dunakeszi után, és nyomtam a pedált. Elvoltam foglalva az elöttem haladó autók előzésével. Aztán az tünt fel, hogy hangosabb a motor, mint szokott lenni. Akkor pillantottam az órára, ami 150-t hagyta el éppen, és 5000 körül állt a fordulatszámmérő. Gondoltam magamban ez derék...
A szép mégis az az egészben, hogy mindez úgy történt, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. Egyébként az is....
Nem tagadom, gyorsulása nem szorít az ülésbe, de nem haragszom érte....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #884 üzenetére
Nah akkor látom te is szoktál a 2/A-n autókázni amúgy nekem is ott volt csak hajtottam fel Fótnál.Jó az a 2/A csak lehetne végig 2 sávos,de háát nem az
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Peter789
senior tag
az 1.4-es alacsonyabb nyomatékát és teljesítményét egy rövidebb váltóval ellensúlyozták. így a lehetséges végsebessége kicsit kevesebb, viszont alacsonyabb sebességről jobban ugrik. hátránya mondjuk még hogy 100-on ~3300 felett pörög, a nagyobbak meg 2800-2900 között, szóval pici plussz zaj meg kopás - de nem hinném hogy látványos különbséget jelentene...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Nakata
tag
-
tomej
aktív tag
válasz misimagaki #884 üzenetére
Nyílván azért kérdezi, mert nem egy hétköznapi párosítás. Nem hiszitek el, de legendákat hallottam arról, hogy mennyire tohonya, mozgásképtelen jószág és emiatt teljesen meglepődtem a tesztvezetésen. Tuti igazatok volt abban, hogy akik ezeket terjesztik, azok nem ültek még o 1.4- ben. Nem akarom minősíteni, de ez teljesen szánalmas magyar mentalitás. Van egy haverom, (aki BMW fan és ennek ellenére nagyon tetszett neki az o2, de különösen a roomster), ő vitt ki tesztre, így beültettem ballasztnak, felmentünk egy jó kis emelkedőre 4 személy + klíma bekapcs, hát azt már rendesen érezte. Elég függetlenül tud véleményt mondani járgányokról és szerinte 1.4-hez képest tök jól megy (sőt azt mondta, hogy belül tiszta passat ). Ami miatt viszont mérges vagyok, hogy végülis kiválasztottam egy bézst, de elvitték az orrom előtt , így asszem most a viharkék lesz a befutó, ez hétfőhöz 1 hét és megjön. Már nagyon várom, mert egy ideje gyalogos-taxis lettem és ezt nagyon gyűlölöm.
Viva la Octavia! -
misimagaki
aktív tag
Nekünk is listán volt a viharkék, de aztán rám maradt a választás. Megnéztem élőben, és bazalatszürkét választottam. A viharkék olyan érdekes....
Azt érzem az 1,4-es Octaviaról, hogy jó lenne benne egy hatodik sebfokozat, akkor mondjuk nem pörögne 3000-t 100-nál - pl.
De mindegy, mert az a váltó drága, és nem is rendelhető ehhez a motorhoz. El kell telni egy kis időnek, amíg a VW autókba is alap lesz a hatsebességes váltó. Addig meg hallagatjuk a motor dalolását.
Furcsa is volt a bejáratás alatt, hogy ahol a Samaraval felszaladtam 3-ban, ezzel vissza kellett váltani 2-be. Igaz nagyon figyeltünk a 3000-es fordulat határra.
Az O2 egyébként még jobb, mint pl. a mi Tourunk, pedig az is kellemes. Főleg, hogy a Tourból kihagytak egy két dolgot....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
-
misimagaki
aktív tag
Huppsz emelt a Skoda. Tour árak:
[link]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
Igen én is ezért tartom halott dolognak a riasztót mert azzal meg sem szenved mert ugy sem figyel senkisem fel rá.A váltózárral meg megkell szenvednie legalább,de sajnos a profiknak már semmi sem akadály Ezért tartom én garázsban ,de végulis ahol lakom ebben a kisvárosban nem gyakori az autólopás sőtt ritka.Itt csak a hülyegyerekek kukákat dobálnak a kocsikra alíg alkoholos állapotban.
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #893 üzenetére
Azta betyár 3,6.millió egy 1.4-es Tour.Ez azért baromi nagy ár egy 1.4-esért sztem.Most majdnem leírtam, hogy más gyártóknál ennyi pénzért mennyivel jobb motorral adják,de utánanézegettem és hoppá semmi oilyan,Opel-nél szinte dettó ugyanez az ár, de az csak egy astrát ad érte.Huuh basszus,de drágák a kocsik,mármint az hogy az 1.4-esért mernek ennyit kérni
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
XaraX
addikt
ŠkodaOctavia Tour
2007. február
Rendelhető extrafelszerelés
4 hangszórós rádióelőkészítés, tetőantenna
8 hangszórós rádióelőkészítés, tetőantenna
''Symphony'' rádiósmagnó
''Symphony'' rádió CD-lejátszóval
ABS (blokkolásgátló)
ABS+EDS+ASR (el. differenciálzár kipörgésgátlóval) / 1.4 -hez nem rendelhető ! /
ESP (elektronikus stabilitásvezérlés) / 1.4 -hez nem rendelhető ! /
Acél keréktárcsák 6Jx15 195/65 R15 abroncsok, teljes dísztárcsa
Automatikus fényszóróaktiválás ( Day light)
Automatikus fényszóróaktiválás ( Day light)
Ez mit jelent?
Azt látom,hogy a Tour-nál is széria tartozék.
[Szerkesztve] -
marsu
addikt
Ezekszerint tényleg ...
Gondolom azt próbálják meg valami elektronikával megoldani, hogy ne lehessen korom sötétben lekapcsolt lámpákkal közlekedni ... Nem egyszer találkoztam már ilyen autósokkal a városban, akinek nem tűnt fel hogy nem lát ...
Vagy csak lopakodó üzemmódban haladtak, ...
De már nem csak a Skodánál, elég sok autótipusban megtalálható ez az automata elektronika ...
Press any key to continue ...
-
misimagaki
aktív tag
Én nemezeket találtam a honlapon.
A 4 hangszóró széria, az ABS is, az acél keréktárcsák 6Jx15 195/65 R15 abroncsok, teljes dísztárcsával is. Viszont az automatikus fényszóróaktiválást nem találom az extrák között.
Biztos, hogy jól nézted?Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."