- Közeledik az X Fold3 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Mobilarena
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Har_melin
Topikgazda
már javították, ha minden igaz, újra kell indítani hozzá a játékot.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Elder-Shaper (vagy über Shaper) fight. Hogy ezt hogyan hozta össze valaki 12 óra alatt, az a számomra rejtély, de tanuljunk.
a drop vagy egy attack, vagy egy spell unique gyűrű.
Attack:spell
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Nem mertem belevágni az oni-goroshi farmolásba amiííg ki nem derül, mit változtattak rajta.
Úgy tűnik, a megjelenése most is viszonylag tervezhető, a korábbinál csak valamivel tart tovább, nem vészes. A beígért dmg újdonság, hogy amikor 50% hp-ra esik, akkor bejön egy Dunes bosshoz hasonló leap slam + spawn zombie támadás, ráadásul ezek a zombik elég gyorsak is és nagyot ütnek. Ha elszaladsz, Hillock utánad ugrál és még többet spawnol, a végén nem lehet hozzáférni.
Vagyis single target melee skillel macerás próbálkozni, gyorsabban fognak szaporodni, mint ahogy le lehet őket verni. A Scion Spectral Throw jó, mert egyszerre AoE és single target, de azért nem lesz egyszerű
Így néz ki a dolog videón.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz BoneDragon #12872 üzenetére
Az opciók/Notification alján ki kell szedni a receptek mellől a pipát és nem fognak felugrálni (a könyvben persze megjelennek)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
- egy kicsit elszúrták a háló működését, hogy a stunnal ne lehessen trükközni, ezt visszacsinálják és más megoldást keresnek a stunos problémára (gondolom a hálóba lévő jószág "stunned" ként működik és így aktiválhatja a stun bónuszokat, ezt akarták nerfelni)
- lesz egy új háló, amivel egy leölt packból a legerősebbet tudjuk begyűjteni. volt egy jó pár skill, aminél lehetetlen volt életben tartani a packot vagy a kiszemelt monsztát. Lesz megoldás a detonate dead és hasonló, a tetemeket is megsemmisítő skillekre is.
Ez az utóbbi lényegesen leegyszerűsíti majd a befogást, viszont innen kezdve ki az, aki tökölődni fog az élők befogásával?
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Plazmacucci #12885 üzenetére
nem ez volt a kérdés, hanem hogy eddig egy skill book-ot kapott, pedig A2 végére már hármat, ha mindhárom banditát leverte, akkor négyet kellett volna kapjon. A banditákért ráadásul egy két pontosat, ehhez képest összesen egy könyvet kapott eddig.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Finyak #12887 üzenetére
A bandit quest nem így működik. Hárman vannak (Oak, Alira és Kraityn), három különböző szegmensen. Választhatsz, hogy segíted valamelyiket és megölöd a másik kettőt, vagy mindhármat megölöd. Ha az egyiknek segítesz, akkor az adja a továbblépéshez szükséges tokent, ha mindhármat lecsapod, akkor Eramirtól kapod meg.
Ezen kívül mindhárom kínál a segítségért cserébe valamilyen állandó buffot, természetesen csak azét kapod meg, akinek segítesz. Ha mindet megölöd, akkor nincs buff, viszont kapsz két skill pontot Eramirtól.
Itt van részletesen, hogy melyik mit ad. Ha pont azé kellene akit megöltél, akkor megcsinálod a questet valamelyik másikkal és utána 20 regret orbbal plusz a megfelelő amulettel Eramirnál megváltoztathatod. Ha pontokat kaptál és valamelyik segítsége kellene, akkor természetesen elveszted a 2 skill pontot.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Finyak #12896 üzenetére
hát az A2 végéig nincs sok alternatíva, de valóban nem tegnap óta játszom (csak a steames accountom méri a teljes időt, pedig előtte volt lokál is, meg olyan is, amikor a béta volt a sreamen és a normál változattal játszottam, de így is 160 nap jön ki... Jobb ha nem is gondolok bele.)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz 0karmacoma0 #12902 üzenetére
szerintem csak megszoktad. Ha kiismered a támadások sorrendjét, tudod, hogy mire számíts és már nem izgulsz, hogy jaj, csak sikerüljön, akkor hirtelen sokkal egyszerűbbé válik.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #12914 üzenetére
Javítottam az összefoglalót.
Ha bárki valami ellentmondást talál benne, nyugodtan jelezze - az eredeti több verzióval ezelőtt készült, Nordic is és én is igyekeztünk karbantartani, frissíteni, de a terjedelme miatt biztosan vannak benne mára elavult vagy a frissítések miatt egymásnak ellentmondó információk.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Egészen elfogadható idővel, lvl7 után olyan 3-4 óra játékkal meglett az Oni-Goroshi - kicsit megijedtem, amikor tizenegynéhány órákat olvastam a redditen. Nekem is 50% fölött esett, szóval lehet, hogy ez a "tipp" valamennyire igaz - mivel a drop garantált, ha ritkítani akarják az esélyt, de nem akarják teljesen az rng-re bízni, akkor kell legyen valamilyen treshold marker, ami fölött nő az esély.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Nem nagy a lelkesedés az új Tectonic Slam skill iránt, egyetlen buildet sem találtam róla a fórumon
Lehet, hogy nagyot fogok szívni ezzel a TS Chieftainnel, majd kiderül. Egyelőre az Oni elég durva, bár hat piros foglalatot nehéz lesz rá rollolni...
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Badlof2k #12926 üzenetére
TS: Tectonic Slam
Az óraszámnál nekem nagyon kevés kommentnél volt tiszta, hogy minek alapján írja. Alapból eljutni lvl7-ig öt-hat óra a három karakterrel, ami utána a hatékony farmoláshoz kell. Ha ezt is beleszámolja, akkor nem sok. Ha nem, akkor viszonylag egyszerű a matek:
- Hillock 39XP-t ad lvl7-en
- lvl7-ről lvl8-ra kicsit több, mint 10k XP kell
- egy karinak kb. 250 menet => 35 másodperccel számolva 2 óra 25 perc
- ezt szorozd fel hárommal és több mint hét óra jön ki, plusz ugye a karakterváltások belogolási ideje.[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Mirman #12936 üzenetére
Úgy tudom - de valóban jó lenne valami tényleges info a GGG-től így egy héttel a liga kezdete után - , hogy a sárga monszták a mapra jellemző darabok. A pirosak viszont random, bármilyen típusból felbukkanhatnak, akár teljesen más kategóriában is.
HH farmoláshoz írták ezt, mert az A6-os Tidal Island-en lehet olyan szintű piros monsztát farmolni gyorsan (azt hiszem 40-42-est), ami kizárja a magasabb szintű öveket az azzal készült craftból. A gyorsan persze nem azt jelenti, hogy gyorsan bead ilyent, hanem csak annyit, hogy gyorsan végig lehet futni a mapon és utána resetelni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Plazmacucci #12937 üzenetére
a craftolásnak négy értelme van a ligában, szerintem legalább is:
- leveling gear az act albossokból. Ahogy Mirman is írta, nagyon meggyorsítja az alsó szinteken a haladást, nem kell a klasszikus leveling unique-ok után szaladgálni. Mivel a unique monszta szintje kötött, nem érdemes tartalékolni sem, megcsinálja az ember, aztán had fusson.
- SSF karakterek. nekik áldás az egész, úgy ahogy van. Ha valamilyen tulajdonság hiányzik, akkor az adott szinten megcsinálja, utána ha "kinövi" csinál egy újat.
- magas szinten eladásra craftolás, illetve pl. az előbb írt HH vagy más, keresett unique farmolás. Az utóbbiból szerintem nincs olyan sok, mert ez csak akkor éri meg, ha nem túl nagy poolból kell az rng-nek választania.
- saját endgame gear hiányzó elemének a kiegészítése - itt mondjuk majd érdekes lesz látni, hogyan alakul a piac a sok saját craftolású, de "nem ez kellett volna" cucc hatására. Lehet, sőt valószínű, hogy olcsóbb lesz megvenni, mint a befogással tölteni az időt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
3.2.0.b patch notes:
- lett egy új Necromancy Net, amivel a megpusztult beasteket lehet feltámasztani és elfogni. Elég ritka lesz, hogy ne legyen érdemes erre menni és egyelőre a shattered, stb. tetemekkel sem működik.
- olcsóbbak lettek az alsó szintű hálók
- az azonosítatlan rare cucc craftokhoz eggyel kevesebb monszta kell majd
- csomó bugfix, ami a befogásokból adódott (pl. Oba's map-on nem lehetett tovább menni, ha befogtál egyet, stb.)
- Herald of Ash - Scorching Ray fix
stb.Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Alephim #12950 üzenetére
Ha a PoE wiki-ben megkeresed a használt skillt, akkor egy szép hosszú táblázat mutatja, hogy hányas szinten mennyi manát igényel. Ha linkbe van kötve más support gemekkel, akkor azoknak van egy szorzója, amivel az alap igényt fel kell szorozni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Elég lassan araszolok a Tectonic Slam - Oni - Chieftain karakterrel mert nem nagyon van időm játszani és igazság szerint a liga sem hoz különösebben lázba.
Kár, mert a build egyelőre baromi erősnek tűnik még úgy is, hogy technikai okokból kivettem belőle egy rakás dmg forrást. A 6L elég mana-éhessé teszi, ezért kénytelen voltam behozni egy Blasphemy-Warlord's Mark kombót a Hatred helyett. Ez annyiból nem jött rosszul, hogy egyben EC-t is generál, amit a TecSlam azonnal hasznosít is. A másik, hogy 5R-B helyett csak 4R-G-B-t sikerült eddig rollolnom a kardra, így a Ruthless helyett most egy Onslaught van benne.
A kard degenje most nem érdekes, a felvett life regen node-ok bőven ellensúlyozzák. Magasabb szinten lesz majd érdekes, mert a TecSlam gyakorlatilag azonnal felzabálja az EC-ket, vagyis hiába adnak bónuszt a regenhez, nem nagyon maradnak fenn.
Ja igen: mivel kész buildet nem találtam hozzá és én magam nem vagyok egy nagy tervező zseni, örömmel várok javaslatokat az esetleg bele illő (melee, 100% fire dmg) unique cuccokról. Egyelőre szinte SSF módban játszom, pár szinttel ezelőtt vettem egy új csizmát és övet mert még mindig az A1-ben felszedett és craftolt cuccokban rohangáltam.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz 0karmacoma0 #12955 üzenetére
Nem, próbáltam azt is és az onslaught jobban bejött. Egyrészt én nem szeretem mozgás skilleket, inkább futkorászok, és ahhoz az Onslaught nagyon jól jön. A másik ok a mana hiány volt, de lehet, hogy majd most teszek egy újabb próbát - korábban a sebzés egyszerűen nem volt elég a mana fenntartásához, a Faster Attack-nál pillanatok alatt kiszáradtam. Most a fázistól függően (rajtam vannak-e éppen a Chieftain és a kard buffjai) 9 és 25k között mozog a tooltip, ami már általában elég ahhoz, hogy ne kelljen harc közben a manát figyelnem, de még nem 100%-os.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz tibee77 #12957 üzenetére
Nem láttam eddig, de minden estre most már törölték is a craftot a listáról. Állítólag átszerkesztve majd visszajön, de nem ilyen egyszerű hozzáféréssel.
Láttam egyébként alatta egy posztot, hogy ennek a ligának a végén tartsanak egy kis pihenőt, ne akarjanak állandóan valami új izét betolni - valahol egyetértek vele. A Leaguestone-os ligát pl. megismételhetnék, akár a relic cuccokkal együtt. Ezt a mostanit először nem igazán értettem, hogy mit akarnak vele, aztán az elején ígéretesnek tűnt, de mostanra úgy érzem, azt a pár felhasználását leszámítva, amit korábban írtam, az egész úgy egyben érdektelen.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz simondr #12959 üzenetére
nem tudom, amikor aktív volt nem néztem, mi kellett volna hozzá. Láthatóan voltak, akiknek így is bőven volt lehetőségük rá. Ha megjelennek videók arról, hogy valaki már a negyedik-ötödik szuper enchantos cuccot dupolja, az akkor sem jó visszajelzés, ha összesen két ilyen ember van. Rossz volt a koncepció.
Úgy érzem, ez a liga nem volt igazán végiggondolva a GGG-nél. Talán kevés emberük volt (valaki írta, hogy az XBox verzió túl sok embert von el a pécés tartalom fejlesztésétől), talán túl ambiciózusak voltak, de igazából az első pillanattól kezdve koncepcionális és megvalósítási bugokkal küzd. Apróság, de nekem pl. idegesítő, hogy a recepteket végtelen hosszan kell végiggörgetni, mert minden darabra külön hat sor van, amikor egyszerűbb lenne berakni a megfelelő cuccot az oltárra. Mondhatnám, hogy mostanra nagyjából értem a craftolás logikáját, de nem igaz, mert van amikor az itemlevel számít, van amikor a befogott beast-é.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Mirman #12967 üzenetére
"ez inkább hardcore játékosoknak van szánva mint aki hetente 1-2 órát belerak."
Csak hardcore játékosok mellett már nem lenne a játék, szóval ez elég rossz érv. Azt gondolom te is látod, hogy nem újonc mondta, nem arról van szó, hogy vérpistikének éppen nem jött össze tíz perc alatt a megadrop.
De mindentől függetlenül 100%-ig rossz koncepciónak érzem, ha a játék időigényét tekintve 90%-nyi részének a hozzáférhetőségét nehezítik. Az, hogy a map drop gyenge, hogy nem hogy a haladást, fejlődést nem segíti, de még a szintnek megfelelő játékot sem elégíti ki, elég általános panasz.
Ha gondjuk van azzal, hogy túl sokan jutnak el lvl 90 fölé, akár lvl 100-ig, akkor építsenek be olyan nehézségi korlátot, amit nem triviális megugrani. Tudom is én, csak az léphessen lvl95 fölé, aki leverte Shapert, über Atzirit, vagy a mostani über Eldert. De ne magát a játék területhez való hozzáférést korlátozzák, mert ez nagyon kiábrándító.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Azon is gondolkoztam, hogy én például szívesen venném, ha két liga között nagyobb szünet lenne, mondjuk úgy két hét. Ott állnak a felszintezett karakterek, hónapok alatt összegyűlt annyi exa, hogy akár egzotikusabb cuccokat is megvehetnék, van vagy 1500 chaosom, hogy craftoljak magamnak, de mivel soha nem játszom benne, minek?
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz 0karmacoma0 #12971 üzenetére
Közel azonos dps-e van, mint egy Atziri's Disfavournak (kill után még nagyobb az extra AS miatt) és 1.85%-kal nagyobb base crit-je. Igen, ez egy rohadt erős roll.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz 0karmacoma0 #12973 üzenetére
egy hete megy a liga, még nem késtél le semmiről.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz simondr #12959 üzenetére
Chris Wilson is megszólalt a craft recept témában:
"The highest number of uses by anyone was 13, with most people using it 1-2 times. Around 1000 items were created, and this was predominantly the completely-intended use of splitting six-link items or separating mods out.
We received reports of people making "hundreds of Elder and Shaper items" and then when we investigated, that person made one. A streamer who made "dozens of six-links on stream!" used the recipe twice."
Magyarul volt pár háryjános, aki fényezte magát twitchen, aztán mindenki osztotta tovább, és pillanatok alatt több tucat lett a kettőből.
Ami jó eséllyel azt jelenti, hogy hamarosan visszakerül a játékba, esetleg még egy kicsit magasabb követelményszinttel. Állandó partyban vagy guildben játszóknak viszont jó bevétel lehet így is - követni kell, hogy ki mit fogott, beadni egy közös craftba és utána osztozni a másodpéldány eladásán.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz kristof123 #12983 üzenetére
"Én örülök, hogy nem esik minden sarkon map, így legalább van valami áruk, lehet velük kereskedni."
Ez is egy megközelítés, viszont mivel
a) sokan eleve nem kereskednek, mert SSF módban játszanak
b) kényszerből, ráadásul folyamatosan kereskedni szar élmény még annak is, aki egyébként szokott
c) száz másik dologgal is lehet kereskednién nagyon rossz koncepciónak tartom. A játék arról szól, hogy játsszál - nem arról, hogy húsz eladóra írjál rá, amíg végre egy hajlandó visszajelezni. A map nem egy random loot a játékban, mint egy jó sisak vagy fegyver, aminek az ember örül és eladja - map nélkül nem lehet játszani.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
mikor lett kicserélve? most a játék előtt? Játszottál már vele a csere óta? Melyik rooftop? A5, A6 Shavronne, A10? Szerver oldalon egyébként jó eséllyel nincs gond, én most játszottam vele probléma nélkül.
Más. Nézte valaki a mai race videót? Szerencsétlen srác, toronymagasan vezetett és Pietynek talán ha 1% HP-ja maradt, amikor bekapott három ice shot-ot.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz kristof123 #12993 üzenetére
"Azt írtátok itt többen, hogy napi pár órát töltötök el a játékkal. Ennyi idő alatt nem lehet túl sok mindent elérni"
Napi pár óra az a normál ébrenléti időszaknak több, mint 10 százaléka. Ennyit fordít valaki naponta(!) a játékra - ne röhögtessük már ki magunkat, hogy ez nem elég. Ez bármely kívülálló (rokon, ismerős, pszichológus) szerint már komoly addikció."Van akinek egy nap elmenni a piros mapokig, van akinek egy hét, vagy több. Aki több időt öl bele, az sikeresebb, aki kevesebbet az pedig kevésbé sikeres."
Ott vagy tévedésben, hogy teljesen mindegy, valaki egy nap játszik húsz órát a játékkal és jut el a piros mapokig vagy húsz napon keresztül napi egy órát, az mindkét esetben húsz óra játék, statisztikailag ugyanannyi droppal.Mivel a mapok a játék alapvető részét képezik, megfelelő szintű és gyakoriságú drop nélkül nem lehet haladni. Ezért elengedhetetlen, hogy önvisszapótló legyen a drop. Nem úgy, hogy minden mapon essen egy azonos szintű, de igenis pár óra játék alatt (ami 20-30 mapot is jelent) ki kell essen a továbbhaladáshoz szükséges, szintben megfelelő mennyiség. Az, hogy hat-nyolc szinttel gyengébbekből esik, az semmit sem ér - akkor fölösleges a map is, farmolja mindenki oda-vissza az A10 Channel-t és jónapot. Ott is esik currency, a drop ilvl-je ott is szar lesz és ott sem haladsz semmit egy fél óra játékkal.
" kisebb map-ok árai ~1 chaos alatt vannak, ha nem esik ki, meg kell venni."
Ezt úgy mondod, mint ha nem tudnád te is pontosan, hogy egy chaos alatti cuccoknál jó, ha minden tizedik eladó hajlandó egyáltalán válaszolni. Teljesen érthető, én sem ugrálok ki egy mapról bagóért. (Én mondjuk nem is teszem fel eladni azt, amiért nem lépnék ki, de nem vagyunk egyformák.) A kereskedés egy hasznos része a játéknak, de ne kössük már az alapfunkció (a mapozás) használatát mások szívjóságához.[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz tocsek18 #12997 üzenetére
Az alap 77% resist szép, meg a crit chance is, de CI buildhez nagyon vékony az ES még úgy is, hogy az extra max res miatt eleve kisebb sebzést kap.
szerk:
fent van a wikin is, kicsit fejvakarós. A max res felmehet akár 80-ra is, az már nagyon kemény, gyakorlatilag negyedével kevesebb ele sebzést kap az ember. Viszont ezen kívül még nyolc(!!) változó statja van és mindegyik nagyon nagy tartományban szór. Hatalmas lutri kell egy jó rollhoz.A hat foglalat a másik kérdés - remélem csak annyit jelent, hogy alapból 6S a cucc és nem azt, hogy nem is lehet linkelni.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #13014 üzenetére
A skill kiosztásnál rákattintasz a bal gombra automatikusan rátett kardra és helyette a lábnyomokat választod. A normál attack ilyenkor csak akkor lép életbe, ha nincs manád a jobb gombra rakott skill használatához.
Az aurákat meg csak elhalálozás után kell újra bekapcsolni, most már kilépés után is megőrzi őket a gép. Egyszer felrakja őket az ember és utána mást rak a helyükre a skillbaron.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz BoneDragon #13028 üzenetére
A sisak, plusz a kaom páncél, plusz a két kaom"s way együtt olyan 14-15 exa, annyiból már elvárható, hogy ütős legyen...
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Ha jól értem az új patch notes-ot, akkor mostantól az oltárra rakott cuccra rollolja a kért módosítókat a különböző rare recepteknél. Így azért sokkal használhatóbb lesz.
Jön a Bestiary Orb, amivel tradelhető cuccá alakítható a befogott jószág. Lesz high end 6L készítő recpet is, necro háló a véletlenül lecsapott monsztákra, meg egy csomó más, korábban beígért változtatás.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Mirman #13034 üzenetére
Sárgából nekem is elég sok jön, átlagban szinte biztos, hogy maponként egynél több. Viszont továbbra sincs fogalmam se arról, hogy mit fogjak be és mit nem. Dobálom a hálót mindenre ami jön, aztán időnként visszamegyek megnézni, hogy volt-e köztük olyan, amire tényleg szükségem lenne.
Eddig igazából csak pár leveling cuccot csináltam és a prophecy feltöltést, az nagyon hasznos.
Viszont ha már craft: van egy challenge a legelején, hogy csinálj staunching colossal life flaskát. Már vagy hármat csináltam, mégsem veszi teljesítettnek. Másnak is volt ilyen?
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz 0karmacoma0 #13040 üzenetére
Ja, én ezt untam meg az előző ligában és szartam a végén az egész elder-shaper bohóckodásra.
Más: néztem tegnap Mathil videóját, és volt egy szerintem nagyon jó meglátása, miért panaszkodnak ebben a ligában annyian a dropra. (Ezek szerint nem csak itt a fórumon, ő konkrétan az alch dropot emlegette.) A korábbiakban a liga jellemző része mindig extra mob csoportokat jelentett, akár a breachnél, harbingernél, perandusnál, vagy az abyssnál, amelyekből értelem szerűen potyogtak egyéb cuccok is, főleg currency.
A mostani ligában a piros beasteket leszámítva (amik viszont elég ritkák) nincs plusz mob. A sárgák csak felturbózott rare monszták, nincs saját plusz pack velük. Így persze a drop is csökken, hiszen kevesebb a forrás. Az XP fejlődésen gondolom azért nem érződik, mert a magic mobok nehézségi szintjének az emelésével szerintem megemelték az utánuk kapott XP-t is.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz vvega30 #13045 üzenetére
A max fire resisted a passzívnak köszönhetően így is 76, a másik kettőt érdemes buffolni. Egyéb hátrány nincs, csak így fire resből még erősebb leszel, a lighting pedig marad a normál alapon. Ez főleg a minus mx res mapokon nem mindegy, ott nagyon jól jön, hogy mindegyiknél eleve a normál szint fölött vagy.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Egonyolc #13049 üzenetére
A Kaom's way-re semmi szükség, én kétszer vittem végig a buildet lvl90 fölé és soha nem kellett. Persze, jó ha van, de fölösleges overkill.
Magasabb szintű mapokon (T14 fölött, különösen a Guardianoknál) sokkal célszerűbb lecserélni az Ichimonji-kat valami 300 phys dps fölötti kardra. A mostani változásokkal lehet, hogy megéri megtartani az Ichi-t a plusz max res miatt, de az volt a tapasztalatom, hogy már a 78-as max res is elég stabil védelmet adott. Hydra ellen persze jó, ha minél magasabb, meg a breach bossoknál is, de különben a magasabb dps gyorsabb és tisztább haladást jelent a mapokon.
Nem kellett a 6L Belly sem, vettem egy lvl 72 fölötti 6L armor páncélt (a legolcsóbbat, amit kapni lehetett) és essence craftoltam rá 100 fölötti life-ot. A beastcraftinggal ez most még egyszerűbb, csak figyelni kell rá, hogy tiszta armor based legyen, ne vegyes, arra nem lehet craftolni.
Gólemnél én inkább stone golemet használtam a plusz regen miatt, de stílus és ízlés kérdése, lehet a fire is. A totemnél pedig a Brutality helyett inkább a culling strike+blind párost, megint csak azért, mert a sebzés elég volt, a védelemben viszont sokat jelentett.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
nehezebbek lesznek a sárga beastek (nem most, még dolgoznak rajta), gyakrabban adja majd be a játék a spirit beasteket. (forrás)
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Crash megelőzési tipp (by Tarke): játék előtt töröljük a minimap, screenshot, daily deal és MOD könyvtárak tartalmát. Belenéztem, 25k db (!) minimap, több mint 500 mod kép volt az enyémben...
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz Plazmacucci #13066 üzenetére
túl sokat akartak belapakolni és elfeledkeztek arról, hogy egy pörgős játékban fontos az azonnali visszacsatolás élménye.
Érdemes koncepcióban az essence ligával összevetni a mostanit, az állt ötletben a legközelebb ehhez. Bár ott is nagyon sokféle opció volt (azt hiszem 22 féle essence van), két óriási különbség volt. Egyrészt az első pillanattól kezdve látta az ember, hogy mit fog kapni? Tudta követni, hogy neki melyik essence-re lenne szüksége, ha belebotlott egy csoportba, akkor megnézte és örült. vagy ott hagyta, ha nem akart vele foglalkozni. Másrészt világosan látszott, hogy a magasabb szinten mivel kapsz többet egyértelmű volt a craftolás.
Ebben a ligában irgalmatlan fejlesztést ölhettek az állatkertbe, miközben az első látogatáson kívül szerintem nincs ember, aki az arénán kívül bemenne nézelődni. Az, hogy a szörny és a bónusza random párt alkot, de mindkettő fontos a receptekhez azt jelenti, hogy az ember ész nélkül fogdos be mindent, ami elé kerül - viszont sokszor nem is tudja mit fogott be. Ld. az egyik tegnapi kommentet, hogy már három portálja is volt, de észre sem vette - ez egy hatalmas öngól, egy ilyen megszerzésének örülni kellene, de nem is vesszük észre.
A befogás is elég hektikus, főleg a gyorsan mozgó monsztáknál, ha viszont sikerült, akkor a bónuszról nem kapsz visszajelzést, csak a fajtáról, pedig a legtöbb recepthez a bónusz a lényeg. Mivel teljesen véletlenszerűen bukkannak fel, nagyon jó lenne, ha mondjuk meg lehetne jelölni két vagy három "kedvenc" bónuszt, és a monsztáknál ez látszana (tudom is én, lila lenne az ikonja annak, amelyiken ez van), hogy arra külön figyeljek, a többinél meg ne stresszeljem magam, hogy sikerül-e élve elkapnom?
magyarán a befogás elég gyorsan egy muszáj feladattá vált, aminek a jutalmát nem látja azonnal az ember, csak ha éppen craftolni akar és megnézi, van-e megfelelő alapanyaga. Nincs meg a játék közbeni öröm.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz H_András #13068 üzenetére
ami kapásból látszik:
- felszedtél 7 fölösleges str node-ot, amire semmi szükséged nincs (felül öt, az indulás jobb alsó ívén kettő). szedd vissza őket és rakd ki a duelist alatt a Master of the Arena, Barvery, Art of the Gladiator hármast.
- szintén visszavenném a knockaback triót és a +8% mana-t is, inkább vegyél egy mana leech-es amut vagy kesztyűt
- baloldalt fölül felvettél egy 3 passzívos jewel foglalaltot, miközben alatta a Stamina alatt ott van egy üres 2 passzívért.
- a bloodlust fölösleges a Molten Strike mellé, mert semmi bleed sebzésed nincs. Rakj be helyette egy melee phys dmg gemet.
- három faster attack gemed van és két life leech, egyiket sem használod (jó eséllyel nem is fogod), minek?
- spell totem fölösleges, az ancestral protector mellett, nem lehet két totemed. (illetve lehet, de az egy másik build)
- a totem sebzéséből nem lesz mana leeched, azt a gemet is elfelejtheted
- nem csináltál meg semmilyen labot, nem tudni, merre akarsz menni?
- a MS konvertál, minél magasabb phys dmg-re törekedj és (mivel nem használod a Resolute Techique-et) minél gyorsabb attack speed-re és nagyobb crit-re. A 2H fejszére csak az első áll.
Védd a fákat - egyél hódot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen