- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Már készül a rajtra a Xiaomi 15T Pro
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
saen
veterán
válasz
f3rdzs0 #5970 üzenetére
Legnagyobb csapda az érmeknél az, hogy a játéknak van egy ritmusa amit ha nem tartasz akkor nem fogsz nyerni. Ügye támadni egyszerre érdemes és ez még az első támadásnál nem is annyira probléma, hisz egyszerre indulunk. Azonban ha nem jön össze, és ez ügye előfordul akkor újra össze kéne állni. Na ez az ami sok embernek nem megy. Volt már olyan csapattárs aki habzó szájjal üvöltött, hogy most menjünk be, mert három ellenfelet kiiktatott. Az már nem esett neki le, hogy épp a spawn-ban voltunk... Meg volt róla győződve, hogy a világ legrosszabb csapatával játszik, pedig ő volt a hülye, rosszkor ment be. Számtalan ilyen van egyébként.
Én most azt csinálom, mert ügye én se vagyok tökéletes, messze nem, hogy felveszem a meccseket és visszanézem őket okulás céljából. Eddig az első három placementet néztem vissza, vannak már tanulságok. Kívülről mindig másképp látja az ember a dolgokat.
-
torik
senior tag
válasz
f3rdzs0 #5970 üzenetére
Na nekem ettől pattan el az agyam egy pillanat alatt, amikor egy járókeretes szerencsétlenség képtelen a legalapvetőbb szinten összedolgozni a csapattársaival, aztán a végén benyögi hogy hány goldja van. Rengeteg ostoba figura van aki nem látja át hogy gold nélkül is lehet valaki egy értékes csapattárs aki nagyban hozzátesz az esetleges győzelemhez.
-
saen
veterán
válasz
f3rdzs0 #5902 üzenetére
Hanzo-nak az az előnye van, hogy simán ki lehet vele szedni az ilyen Bastionos poénos védekezéseket, szóval támadásban azért néha jól jön ha valaki jó vele. Ettől függetlenül nem volt erős, most majd meglátjuk.
McCree egyik legerősebb hős, bár support kell neki, mert semmiféle önfenntartó képessége nincs, ezért csapattársakra utalva van. Soldier meg csak egy gyengébb McCree, szóval ő messze nem kötelező. Akkor jön jól ha hülye a csapat és ő legalább tud gyógyítani, egyedül is lehet vele valamennyire boldogulni.
-
saen
veterán
válasz
f3rdzs0 #5898 üzenetére
Hanzo szar volt, profikat is szoktam nézni vele, sokkal rosszabbul ment nekik vele, mint a top karakterekkel. Most határozottabban jobb lett, de még nem tudom/tudni mennyivel. Legnagyobb probléma meg a konzisztencia hiánya volt vele eddig, ha bejött pár random kill akkor te voltál a király, ha nem akkor meg pont az ellentéte.
-
saen
veterán
válasz
f3rdzs0 #5860 üzenetére
Szerintem ez inkább piros pont, én örülök, hogy kijött.
Egy korábbi hozzászólásra reagálva, biztos szerepet játszott a BF1, illetve az, hogy a twitchen a játék nézettsége gyakorlatilag eltűnt.
Közben dolgozom és stream fut a háttérben, IDDQD éppen ki van akadva, utolsó placementjeit tolja és megkapta "A csapatot"
KOTH volt az előbb, Tracerrel megölt négy embert mielőtt meghalt, a csapatának 5vs2 ellen kellett volna nyerni, nem sikerült, a Zarya + Tracer ellenfél ledarálta a maradék ötöt... Utolsó meccsre összerakta őket megint a matchmaking, Hollywood attackot nem tudták megcsinálni, tele voltak ultimate-tel és nem használták őket, inkább meghaltak és vége lett a támadásnak... Már előre félek én is nekiállni
-
L-e-f-i-e
senior tag
-
kuLi_
tag
válasz
f3rdzs0 #5684 üzenetére
Tegnap végre sikerült mesteri szintre fejlesztettem a Tracer játéktudásom, ezt valószínűleg nem tudom később überelni.
Amúgy arra kellett rájönnöm tegnap, hogy egy full koordinálatlan pub gameben egy teljesen random rád rakott Ana ulti halálos veszélyt jelent rád, olyankor ugyanis először felismered, hogy te vagy a kiválasztott, bekattansz, beüt a halhatatlanság illúziója, bizserget a tudat, hogy menni kell ölni amíg csak tart a kívánt hatás, és ilyenkor általában őrületes sebességgel berepülök 5-6 ember elé, akik a másodperc tört része alatt szétkapnak mint a sz*rt.
-
saen
veterán
-
saen
veterán
válasz
f3rdzs0 #5625 üzenetére
Igazából a probléma ott van, hogy egyszerre túl sok mindent variáltak. Mindenki tudta, hogy a tripla ugrás egy bug, nem így tervezték az elején, de szerves része lett a Genji játékának, az emberek ugyanúgy építettek rá, mint pl a Widow-nál a scope-olásra. Aztán most egyszerre javították az összes bug-ot, egy részével nincs is baj, de pont azt is kivették amit az emberek szerettek a karakterben. Az ulti nerf szerintem teljesen rendben lenne, profik régebben is ezt támogatták volna.
Engem egyébként különösebben nem zavar a nerf, nem Genjiztem sose, de ezt a favágó módszert abba kéne hagynia Blizzardéknak és csak finoman variálni. Emellett elintéztek egy karaktert, közben Hanzo-t meg agyon buffolták, most a kard helyett random nyilakba fogunk belehalni... -
leviske
veterán
válasz
f3rdzs0 #5564 üzenetére
Nem hiszem, hogy pokol lenne. A matchmaking valószínűleg a továbbiakban is a ranked szintre alapoz, ami direkt azért lett növelve, hogy finomabb eloszlást engedjen meg.
A tier megtartása meg nem arról szól majd elvileg, hogy pl a Gold 2000-2999 szintjéről nem enged kizuhanni (ezzel a 1-100 skálát 1-7-re csökkentették volna), hanem arról, hogy ha egy rossz szériában lezúgtál rank 1800-ig és épp 1800 körüliekkel is pakol össze, még ott fityeg majd a neved alatt az arany plecsni (vagy bármi). Magyarán csak lélektani hatása van. Ez pedig szerintem kellett nagyon.
Remek dolognak tartom, hogy igyekszik a stúdió kivenni kompetitívből is a stresszfaktorokat.
(#5567) Edem05: Jól látom, hogy ez akkor egyfajta új módot is hoz? Mert mintha a payload után jöhetne valami foglalósdi.
-
leviske
veterán
válasz
f3rdzs0 #5558 üzenetére
Én úgy értettem, hogy a tier szintek (a pro réteg alatt) azt fogják jelölni, hogy meddig jutottál ez az évad során. Az továbbiakban is marad, hogy az egymáshoz közeli skillel rendelkezőket rakja egy match-be. Szóval ez az engedékenység nem jelent semmit.
Az meg szerintem is picit kivezeti a feszültséget a meccsekből, hogy nem dob ki kegyetlenül a tierből egy rossz széria miatt. És közelebb is áll ahhoz a win-win feelinghez, amit a játék sugallni szeretne a vásárlóknak.
-
saen
veterán
válasz
f3rdzs0 #5558 üzenetére
Szerintem a mostani rendszernél csak jobb lehet
Hosszú idő után ma ismét megpróbáltam a competitive-et, érdekes tapasztalat volt. Ami kellemes volt benne, hogy nem voltak anyázós játékosok egész nap. Voltak meccsek ahol korrektül be tudtuk venni a pontokat és nem is béna csapat ellen, mert ők is átgázoltak rajtunk támadásban. Ami viszont nagyon kellemetlen az a Volskaya-n elmentünk a végsőkig (talán 8 menet volt?) amikor a coin flipet elbuktuk és hosszabbításban kaptunk ki. Szerintem nem lehetett volna hosszabb meccset játszani, azt azért fájt elbukni.
Ami viszont nem tetszett, hogy sokan iszonyat eröltetik Symmetrát amikor nem csinál semmit. Legalább 3 meccs volt (köztük a maratoni Volskaya) amin fixen volt egy a csapatban és teljes egy alkalommal tudtam használni a teleportot... Persze emiatt egyel kevesebb healer volt és nagyon látszott. Volt védekezésünk ahol 3 defense hero jött és hasonló csodák... Végül a napot azon a rangon fejeztem be ahol kezdtem, de úgy gondolom, hogy a kettes szezon csak jobb lehet
Ami még tapasztalat volt, hogy sokkal nehezebb comp mód, mint a quick play. Ott simán halomra lövöm az ellent aki jön, itt azért nagyon nem egyszerű sokszor -
whitezo88
nagyúr
válasz
f3rdzs0 #5398 üzenetére
A Bastion a legjobb noobcsapda, mindig is az volt. Csak az gondolja erősnek akinek fingja sincs minek mi a countere. 60 felett senki se hozza már. De Symet, vagy Torbot sem, pedig azok még tudnak is jók lenni megfelelő mapokon. Rein+Bast lehet még trükkös, de az ellen se egyedül kell menni. Egy ult kb ledarálja mindkettőt.
Én is utálom mikor támadni kéne pontot és áll mindenki a chokepont előtt mint fasz a lakodalomban... pedig annyi lenne hogy egyszerre kell menni. 60+on általában az első pontok kb max 2 percig állnak mert bemennek azt csá. Az ellen csapat sokkal messzebbről jön, így szépen ki lehet őket szorítani.
-
Raysen623
addikt
válasz
f3rdzs0 #5381 üzenetére
"nem mert bastiont könnyű counterelni, szóval az ellenfél volt noob" - speciel gibraltáron vagy anubis pályán megnézem hogyan countereled könnyedén bastion bácsit. Én bárkivel megyek max 3 lövésből meghalok, míg az ellenfélbe beleeresztek 3 tárat, marad gyök kettő hp-ja és azzal megöl.... máskor meg én is úgy sebzek mint bárki más. Itt valami bebasz van az erőben.
-
k-adi
nagyúr
válasz
f3rdzs0 #5100 üzenetére
DVa ellen bastion egész jó.. meg phara is vagy reaper... például...
A tankok nem annyira ahogy te is írtad, a majmot, roadhog, stb.. szétszedi, dehát az nem is baj.Az ultija meg pont most jó, végre ha jol tudom akkor 3sec lett 4 helyett, így nehezebb menekülni végre előle. (eddig túl sok idő volt robbanásig)
-
Shadowguard
senior tag
válasz
f3rdzs0 #5073 üzenetére
Voltaképpen elég nekem a QM is, csak érdekel, hogy jelen helyzetben hová dobna be, aztán hagynám is a competitive játékot későbbre. Csak azért kérdeztem, mert ha nincs teljes reset és berak mondjuk 40re akkor onnan nagy szívás lenne visszakapaszkodni.
Mire elérem a lvl35-40et vége is lenne az első szezonnak ... Nem is tudom az első pár szint óta volt-e olyan, hogy egy nap egynél több szintet léptem -
saen
veterán
válasz
f3rdzs0 #5076 üzenetére
Azért ennyire nem hülyék az ellenfelek sem. Nem egy kupacba áll mindenki, hanem szétszórva, de egymásra rálátva. Mondjuk Bastion/Rein együtt és egy-két turrett itt-ott + még a maradék csapat. Ezt csak összehangolva lehet kiszedni, de random emberek egymás után egyesével próbálják ezt megoldani. Nincs az a Junkrat aki ezt egyedül megoldja.
-
tibee77
őstag
-
Shadowguard
senior tag
-
leviske
veterán
válasz
f3rdzs0 #4967 üzenetére
Nem azt írtam, hogy 6 fős elkötelezettség kell, hanem hogy legyen kit hívni. Hétvégi 1-2 custom game játszással már esélyes, hogy összeszokik pár ember és máris jobban jársz, ha egy ilyen körből hívsz embereket, mintha randomokkal mennél.
Competitive-en pont az a gond, hogy mindenki próbálja görcsösen a saját ritmusát hozni és emiatt akadozik a fogaskerék. Egyedül kilőtt Zarya ultik, enemy-t feed-elő Rein-ek, comp-on gyakorló Hanzo-k, etc.. Nyilván nem minden szinten és folyton, de azért gyakori.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
f3rdzs0 #4950 üzenetére
A soloQ nagyon érdekes néha. Én nem játszom pont a problémák miatt (inkább QM, az xp is gyorsabban jön és változatosabb), de néztem ma pl Lothart (G2, főleg Hearthstone, de CSben is Global), rank54 volt, Forsen ladderra amióta kijött csak soloq és nagyon durván ráfeküdt, felment így 78ra, hogy kb 2 nap alatt leessen 56-ra...
-
#14955008
törölt tag
válasz
f3rdzs0 #4847 üzenetére
Igen szerintem is igazi high skill multipurpose hardpush attack hero, akit szív befele a mostani meta, hogy a kulcs karikat megnyomatták. Altat, lő, erősít, healel, dot-ol mindent tud ami kell, hogy besegítsen ha ott rohangál egy mid-low hp-s ellenfél vagy épp a saját teamet kell kicsit megtámogatni. Önmagában nem nagy szám, de szerintem kulcsfigura lesz attack-ban.
-
válasz
f3rdzs0 #4229 üzenetére
Baromi egyszerû a megoldás, a turret ne töltse az ultiját, bagy kevésbé számítson be. Hiába zero pickk high endben Torbjorn, low endben gyakorlatilag game changer. Kb elég ha normál helyre le tudja rakni a turretet, ill mikor jön a nagy push bengomja a core-t.. Ma reggel competitive-ben volskaja-n 3 dwarf + bastiont kaptunk ellenfélnek, csapatunkban meg dupla mcree volt, hiába kértük cseréljék le legalább az egyiket..
-
zola09
aktív tag
válasz
f3rdzs0 #4229 üzenetére
Ha ennél kevesebb élete lenne a turretnek tényleg teljesen használhatatlan lenne, rettenet könnyű kilőni az esetek 99%-ban. Hoztok egy Phara-t, peek-elsz rá 3x aztán már szét is esett, jobb esetben a törpével együtt. De igazából kb bármi mással könnyen lehet ütni ha kikukucskálsz, lősz és elbújsz, turret nem fordul rád annyi idő alatt.
-
saen
veterán
válasz
f3rdzs0 #4229 üzenetére
Molten Core-ban nem is érdemes nekimenni, meg kell várni amíg vége aztán lehet jönni utána
Személy szerint én Soldierrel elég gyakran meg tudom oldani messziről ha van rálátás. A probléma inkább olyankor van amikor el van rejtve és nem tudod nyugodtan lőni. Profik meg bemennek kerülőuton a védelem mögé és takarásból kiszedik. Ők se szokták a csata hevében áteröltetni magukat, az nekik se feltétlen egyszerű.
-
válasz
f3rdzs0 #4189 üzenetére
Most végül a lelépőknek mi a bünti? Legelején az volt, hogy 3 leave után kap egy ban-t arra a seasonre, ezen változtattak?
Pöttyet nevetséges mikor lelép vki, 100% bukás akár az addig nyert meccs is, a gép meg kiírja nagylelkűen, hogy penalty nélkül leléphecc, persze a buktát így is benyalod.. Szal a leaverekkel kellene vmit csinálni, ha ez a 3as leaver szabály lett implementálva, akkor nem szóltam, hamar eljut a bannig az ember. -
Jammalan
tag
válasz
f3rdzs0 #2598 üzenetére
Azért akad egy pár map ahol Genji nem jó. Én speciel nagyon nem örülök mikor bepickelik mondjuk Lijiang Tower mapra pl. Egyik részletére sem jó, de ide mondjuk se wm se hanzo mégis hozzák a fogalmatlanok. Tegnap Hollywood defensere pickeltek be a zsenik 2 Tracert mikor egy is sok oda, nincs helye A pontnál.
-
f3rdzs0
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos autók - motorok
- TV antenna és jelerősítés
- Milyen autót vegyek?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- EAFC 25
- Autós topik
- Nintendo Switch 2
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Tervező és alkalmazott grafikai beszélgetős topic
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- Asus E510M 128GB SSD, 4GB RAM, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest