- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
-conrad-
addikt
válasz wjbhbdux #800 üzenetére
Nem azzal van a bajom CS:GO-ban sem, hogy nem ismerem a pályákat vagy a fegyvereket, az elméleti tudásom megvan, de a reakcióidőm olyan szinten rosszabb lett az évek alatt, hogy egy 20éves srác kenterbever Erre céloztam amikor azt mondtam, hogy a 30-35 éves korosztálynak nem ez lesz sztem a várt játék, hanem inkább a fiatalabb korosztályt kell becsábítani valahogyan.
-
DaveNo1
veterán
válasz wjbhbdux #800 üzenetére
"A CS most népszerűbb mint a WoW valaha volt, egyszerűen lehetetlen, hogy azt a szintet meg tudja ütni a Blizzard."
Azért gondold már végig mit írsz, a WoW havi előfizetéses játék + mellé még dobozos termék is, CS:GO meg kvázi ingyenes.
Ezzel az erővel a Farmville népszerűbb volt fénykorában mint bármi más.
You are not prepared.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz wjbhbdux #800 üzenetére
S hogy méred egy multi játék nehézségét? Reálisan csak az alapján lehet, hogy milyen ellenfelekkel rak össze, az meg nem játékfüggő, tehát így objektíve kijelenteni, hogy A játék nehezebb mint B elég merész. Egy átlag játékosnál mindig vannak nagyobb prok és noobok is, akármivel játszol. Persze a "meghaladja a képességeit" és "életképtelen lenne" állításaid vica versa is igazak: attól, hogy valaki piszok jól céloz Csében, még lehet (sőt, valószínű), hogy Starcraftban hosszas gyakorlás után sem tudna labdába rúgni, mert teljesen más gondolkodást igényel a kettő (először sakkot akartam írni, de az sport).
A WoW-ot meg szerintem butaság idekeverni, mert az MMO- után még mindig az áll, hogy -RPG, s az előfizetők jelentős részét nem kompetitív farokméregetéssel vonzzák be (az már csak max. 1-2000 guildet érdekel világszerte), hanem azzal, hogy óriási energiákat fektetnek (vagy fektettek...) a művészeti részbe (szöveg, zene, történet, stb.). -
-conrad-
addikt
válasz Feketelaszlo #803 üzenetére
Azért valamennyire igaza van, a blizzard az utóbbi években elment abba - a szerintem nagyon rossz - irányba, hogy a casual gamereknek fejleszt játékokat. Nem akar jó játékokat csinálni, hanem tömegjátékokat akar.
Anno ez érződött a WoW-ban is, évről évre elmentek egyre casualabb irányba, akinek nagyon komplex a MtG annak ott van a HS, aki nem tud érvényesülni Dota-ban vagy LoL-ban annak ott a HotS, de vegyük csak a hatalmas bukás real money auchtion house esetét a Diabloban.
Tény, hogy ezekkel a lépsekkel 10x annyi játékost vonzottak be, de attól még a régi motorosoknak nem tetszik a casualosodás, de ők az elenyésző kisebbség.Az Overwatch is ugyanezt az irányt képviseli, nagy mélységet nem látok még benne, max a csapatjátékban lehet majd benne élvezeteset játszani de a solo play egyelőre arról szól, hogy 90% próbál a legtöbb fragre menni, 10% meg olyan hősöket pickel amivel lehet supportolni a többieket. Mennek a flame-ek a chaten ha olyan herokat pickelnek amit a "profik" nem tartanak helyesnek, stb. (Widowmakerrel tolja valaki támadáskor és ettől automatikusan tard valaki, stb)
-
Madwe
nagyúr
válasz -conrad- #804 üzenetére
A wow, hs és főleg a diablo casualosodásában egyetértek (elég megnézni d3at és path of exile-t, ami kb az igazi diablo 2 utódja...)
Ugyanakkor hotsban nem értek egyet, max olyan szinten h soloban aki belép casualnak érzi, mert nem nyom annyit latba a személyi teljesítmény, annál inkább az egész csapat. Ez casualkodásra jobb mint lol vagy dota, de ha komolyabban veszi az ember, van olyan nehéz mint a másik kettő, csak más mentalitást igényel. Ehez pronak se kell lenni h fontos legyen, elég a hlben rank25 alatt lenni
Szerintem Overwatch is ilyen lesz, casual pisti egyedül belép s elszórakozik meg egyszerű neki, de amint komolyabban akarja vki gondolni, iszonyat mélységei lehetnek majd a játéknak (persze ehez nem árt egy rendes mm és rankrendszer sem h legyen értelme) s pro szintről már ne is beszéljünk.
Szvsz hotsban és owban pont jól eltalálták ezt a casualnak is tetszik de proknak is kihívás rendszert, mondhatni a tanuló görbe eleje sík, a vége nagyon meredek
[ Szerkesztve ]
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz -conrad- #804 üzenetére
Részben én is egyetértek, de nem értem ez miért lenne baj, s hogy a casual-barát játék miért ne lehetne egyben jó is, vagy hogy a régi motoros miért ne lehetne ma már casual. Én is inkább csak a heti adag szórakozást keresem benne, nem hiszem, hogy bármikor is helyem lesz a legjobbak között, s nagy jó indulattal is csak erős közepes vagyok a többi említett játékban is (már amelyikkel játszottam). Trackmaniaban pl. jó vagyok, ha lenne aktív közösség körülötte, egyértelmű, hogy az lenne a prioritás, mert ott tudom, hogy reális esélyem van ladder top10.000 ellenfelekkel szemben is. De mivel hogy a feltételek nem adottak és még csak alternatíva sincs rá, maradnak az olyan típusú játékok, amikkel elprüntyöghetek egy kicsit.
Ha van rá lehetőség, hogy fejlődjek, azt persze nem utasítom vissza, de eszem ágában sincs órákat tölteni azzal, hogy mások taktikáit olvasgassam és streameket lessek. Egyrészt időm se lenne rá, másrészt jobb szeretem ha magam tapasztalom ki a játékot, mert akkor az általam hozzáadott érték tükröződik, nem pedig az, hogy X fórumon milyen összeállítást írt le valaki.
Ui.: TF2 is ugyanez a felállás volt, ott is szinte mindig csak én hoztam medicet, nem azt a bizonyos 90%-ot képviselem.[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #806 üzenetére
A régi motorosok többsége már felnőtt, szerintem már nekik sincs igényük egy hardcore játékra... főleg komolyabb munka, család mellett már inkább casual-kodnak ők is, ami érthető. Látható volt most az EA SW Battlefronton is mennyire le lett egyszerűsítve, nem véletlen. És megmondom őszintén én is szívesebben "prüntyögök" munka után este 1-2 órát valamiben, mintsem hogy nagyon keményen rá kelljen feküdnöm valamire, hogy 2 év után legyen valami skillem is fenének se lenne ideje és kedve munka után, stb.
Ahogy én látom ez az Overwatch a Blizznek vagy nagyon be fog jönni vagy marhára nem. Én nagy potenciált látok benne. Bár eléggé hajaz a TF2-re de egy tf2-klón valóban értelmetlen lenne csinálni, így szerintem TF2--cod/CS közti átmenet lesz, aminek ha eltalálják jól az arányát akkor nagy sikere lesz. Ha nem, akkor nem
Egy jó medic TF2ben csodákra képes sokszor voltam én is medic, mert a többiek általában nem tudták mikor kell benyomni a medic-sebezhetetlenség-képességét így kb. értelmét vesztette a karakter (meg support karaktereket heal-eltek Heavy helyett, stb.... sok fogyatékos )
-
-conrad-
addikt
Én "régi motorosnak" érzem magam de az a baj, hogy ha játszottam valamit "normálisan" akkor már nincs kedvem csak "játszogatni", nem elég a casualkodás.
Anno hc raiderek voltunk wowban is az asszonnyal kb. 5 évig, aztán abbahagytuk, utána rá egy évre visszamentünk úgy, hogy ok, toljuk csak casualban, pvp, questelés meg 5fős insták, aztán csak fogtuk a fejünket, hogy akik így játszanak azokkal mi nem tudunk.
Nekem most is nagyon kevés időm van játszani de inkább dota-zok mint hots-ozok, semmi mélysége nincs a hots-nak és nekem nagyon steril (baromira flusztráló, hogy olyan mint a wow-duel, ütitek egymást 30 percig és akkor sem dől el, nincs lehetőség egyéni villantásokra) -
F-ECT$
titán
Innen érdemes lehet venni? (Kb annyira jön ki az Origins, mint Blizztől a sima.)
Dive ever, work never.
-
TBT
Topikgazda
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
[Prolixus]
addikt
Next Monday, delve deeper into the world of Overwatch with the premiere of our first animated short: Recall. Mark your calendars: "Recall" premieres exclusively on Xbox.com/Overwatch March 21 at 12 p.m. PDT.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
TBT
Topikgazda
válasz [Prolixus] #816 üzenetére
Mennyit perkálhatott ezért a Microsoft?
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
[Prolixus]
addikt
Nem hiszem, hogy nagy összeget...azért egy animációs rövidfilm, egy még meg sem jelent, amúgy meg érdemi in-game sztorit nem is tartalmazó multis FPS-hez, szerintem nem olyan dolog, amit az egész bolygó apraja-nagyja lélegzetvisszafojtva várna.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
JSaN
addikt
En ugy kerdeznem, hogy szuksege van a blizzardanak arra hogy egyatalan perkaljon neki barki is nemi exluziv anyagert? Idaig egesz jol megvoltak nelkule.
Mas: Jol gondolom hogy miota be van jelentve az early acces beta mar hiaba varom a nagyon beharangzott tobb hullamos beta meghivasokat? Mostanaban elge inaktivak ilyen teren. Tervezem meg venni elovetelben de meg varok vele kicsit hatha valami valtozik, de aligha hiszem.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
zola09
aktív tag
válasz [Prolixus] #823 üzenetére
Az elején leszögezték hogy ez egy kis béta lesz. Soha nem volt szó nagy bővítésről.
-
[Prolixus]
addikt
Pontosan ezért vagyok biztos benne, hogy a nyílt bétás bejelentéssel gyakorlatilag zéró lett annak az esélye, hogy komolyabb bővítésre lehessen addig számítani. Főleg, hogy erre még utalás sem volt, nemhogy kijelentés.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
oriic
HÁZIGAZDA
Na lett gépem, tudok végre játszani. Jó lesz ez, csak nagyon utána kell járnom, hogy melyik hős mit tud.
Live-Die-Respawn
-
CooLM@$TeR
tag
válasz [Prolixus] #811 üzenetére
A cdkeys.com-on az Origins Edition 34.90 euro; tőlük esetleg vásárolt már valaki, vannak tapasztalatok?
-
[Prolixus]
addikt
válasz CooLM@$TeR #827 üzenetére
Kulcsbazár oldal, magyarul semmi garancia nincs arra, hogy megkapod a pénzért a játékot.
k-adi: Tracer a kicsi health pool miatt nagyon sérülékeny, még az sem tudja feltétlen jól játszani, aki kimondottan jól céloz (főleg, hogy a stukkere max középtávon használható). Szigorúan a több tucat általam végignézett meccs alapján tudok (sajnos) csak nyilatkozni, de nekem nem tűnik OP-nek.
Aki szerintem még mindig OP a nerfek ellenére, az Bastion. Mert egy csapatban ha van mondjuk 2 nagyon profi játékos, 2 Windowmaker vagy mondjuk 2 Genji, ők is nagyon brutálisak tudnak lenni. De ezeket a hősöket tudni kell jól játszani. Bastion meg csak lerakja a seggét "turret" módba, aztán másodpercek alatt ledarál mindenkit. Az ultijáról nem is beszélve. Ha kap valami damage buff-ot, vagy valami konstans heal-t/shield-et akkor a másik csapatnak a legtöbb esetben már reszeltek is. Érdemes megnézni ezt például. Vagy akár ezt.
Nyilván vannak olyan hősök akik jók Bastion ellen. De többször láttam már olyan meccset, ahol nem volt Bastion, aztán egészen a végéig vesztésre álló csapa egyik tagja behozott egyet, és bumm, egy csapásra megfordult a meccs. Ilyenkor a másik csapatnak érdemben még ideje sincs reagálni. Nagyon frusztráló lehet szerintem.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
-
TBT
Topikgazda
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
[Prolixus]
addikt
Azt lehet tudni amúgy hogy hány ilyen lesz?
Amúgy durva, Winston hangja nagyon olyannak tűnt, mint Crispin Freeman, csak mélyebbnek, mint az ő alaphangja. És tényleg.
Amúgy teaseltek egy jópár hőst a videó végén. 5-6 új hőst számoltam minimum.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
k-adi
nagyúr
Wow. Imádom az ilyen rövidfilmeket, remélem még jó sok lesz belőle tök jó lenne egy teljes sorozat belőle, de gondolom csak a játék megjelenéséig lesz reklámként...
Overwatch is starting to feel more like a movie than a video game imo
szerk.: nem tudom mikor jön a köv. de valaki linkelje azt is
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz [Prolixus] #829 üzenetére
Bastion meg a Torbjorn vmi embertelen. Az olyan pályán ahol te támadsz és ez a két hero van ellenetek, ott elég sokszor már vége is a game-nek, mielőtt elkezdődne. Persze elhiszem, hogy vannak olyan pro-k akik meg tudják oldani, de a playerek nagyrésze nem.
Vmelyik nap volt pont egy ilyen meccsünk Hanamura mappon. Gyakorlatilag az ellenfél sokkal jobb volt, mint mi, de mikor a végső helyre beszorultunk 2en váltottak, Bastion-re. Innentől hiába ostromoltak, nem tudták bevenni a bázist és bukták a meccset. /pedig kb 5 percig se tartott nekik mire elgyalultak minket a pálya végébe/. Persze ez még csak béta, lesz még balance-olás ezerrel.."It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz [Prolixus] #833 üzenetére
Kaplan azt mondta, hogy ha lesz új karakter, akkor ingyenes lesz, de szerintem a mostani 21 hőssel is piszok nehéz lesz egyensúlyban tartani a játékot, hát még ha újakat adnának hozzá. A Blizzard nem titkoltan univerzumokban gondolkodik, szerintem megtartják a videó végén látható arcokat egy másik Overwatch játékra, filmre vagy másra. Legalábbis ez tűnik logikusnak - egy hagyományos b2p játék nem akkora árbevétel az ő szintjükön, hogy megérje ellőni az összes puskaporukat (3 hó WoW előfizetés).
-
[Prolixus]
addikt
válasz Feketelaszlo #836 üzenetére
Szerintem néhány jön, legalább anniy, hogy mind a 4 kategóriában azonos számú hős legyen. Viszont ezen már filóztam én is, hogy ha nagyon felduzzasztják a hősszámot, akkor kábé garantáltan nem lesz normális balansz a játékban. Plusz a pályatervezés is annál nehezebb, minél több hős van ilyen szempontból. Amúgy azóta kikockázták már azt a részt, egyik-másik hős, nagyon kezdetleges koncepciórajzon van csak berakva, Azokat nem hiszem, hogy komolyan gondolja a Blizzard.
Tyler Durden: Igen, pont ezt írom én is. Viszont a legutóbbi pecsekben nem volt intenzív nerf egyik szóban forgó karakteren sem, szóval kicsit tartok tőle, hogy a Blizz úgy gondolja, "jóvannak azok így". Turret kapcsán a range ami gáz szerintem, rohadt messziről észrevesz.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
k-adi
nagyúr
válasz Feketelaszlo #836 üzenetére
21 hős van? wow... én még 12-nél ragadtam le féléve szerintem azért bizonyos létszám fölött már inkább negatívba megy át.... ugye az említett balance, pálya desing kérdése, csak hogy 2 dolgot említsünk...
-
TBT
Topikgazda
válasz [Prolixus] #833 üzenetére
BlizzCon zárt paneljén 3 ilyenről beszéltek. Még Tracer (vs Widowmaker) kap egy epizódot biztosan, a harmadikról még novemberben nem beszéltek, gondolom nem állt úgy a dolog még. Valószínűleg Soldier 76-ról lesz szó, de több helyen Genji vs Hanzo is szerepel.
Áprilisban jön a következő, és a Hype vonat célba érésekor, májusban a harmadik. Persze lehet, hogy november óta már változott a Blizzard hozzáállása a dologhoz, de ebből a Winston-os részből sok minden visszaköszönt."I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
oriic
HÁZIGAZDA
Felejtős, előbb be kell lőnöm egy normális streamet.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
CooLM@$TeR
tag
válasz [Prolixus] #829 üzenetére
Köszi, akkor marad az instant-gaming; kár, hogy early access nem jár hozzá. (Nem lesz esetleg valakinek egy nélkülözhető early access kulcsa? Előre is köszi. )
Balance téma: Jeffrey Kaplan interjúban volt, hogy nem céljuk miden kategóriát azonos számú hőssel feltölteni. A további sok hero szerepeltetése miatt nem kell aggódni, mert szerintük így is eléggé jól lefedték a palettát, és el akarják kerülni az ismétlődő képességeket illetve szeretnék megőrizni a mostaniak egyediségét.
Ami inkább problémás jelenleg, az a public és a competitive rész között felmerülő eltérő igények. A több azonos hős és a bármikori váltás lehetősége tökéletes a public játékhoz, viszont aggályokat vet fel a competitive részével kapcsolatban. Hétvégén volt az aktuális GosuGamers NA Weekly Cup, és bizony igen sok esetben mirror meccseket játszottak a csapatok. A legyakoribb felállás az 1 Symmetra, 1 Lúcio, 2 Zenyatta és 2 Tracer volt. Tankot és defensive herokat nem is lehetett szinte látni. A meta jelenleg az, hogy kell 2 Zenyatta ulti amivel bármikor megtudják védeni az egész csapatot (ha elhasználják az egyiket, akkor még mindig lesz egy tarsolyban és addig a másik ultija elkezd rechargeolni) plusz teszik ki az orbokat folyamatosan, Lúcio pedig healeli vagy speed boostolja a teamet és közvetlenül összecsapás előtt adja a shieldet. Symmetra kiteszi a teleportot és mindenkinek ad 50 pajzsot meg a turretjeivel védi a pontokat, a 2 Tracer pedig a dmget teszi ki mint a legmobilisabb hero a játékban, plusz az egyik legjobb aoe ultija is neki van. Ezért is jött tegnap a patch, hogy gyengítsék a Zenyatta orbjait, de a pro playerek úgyis feltalálják magukat ... Több topicot is nyitottak az nézők, páran azt szeretnék, hogy mindegyik hősből csak egyet lehessen pickelni az adott csapatba, illetve mindegyik kategóriából kelljen egyet legalább választani (ugye a fentebb részletezett mostani metában 4 support van és 2 offensive).
Azért fel van adva a lecke a Blizzardnak, de a pénz, emberanyag és infrastruktúra adott számukra, szóval meg kell oldaniuk ezt a "házi feladatot".
-
[Prolixus]
addikt
válasz CooLM@$TeR #842 üzenetére
Kompetitív oldalon custom meccsek jelenthetik a megoldást. Ki kell kötni, hogy kiből hány darab lehet egyszerre egy csapatban, lehet-e váltani időközben hőst stb.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
fuvi
senior tag
válasz CooLM@$TeR #842 üzenetére
remélem legalább az lesz, mint a Heroes of the Stormban, felváltva választanak a csapatok és mindenből csak 1-et lehet. így a mirror meccsek is kiküszöbölhetőek
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
r6 siegenél is ilyen 1 karakterrel csak 1 lehet és általában bejön de ott is sokszor van mirror meccs (mármint a rákövetkező körben)
-
oriic
HÁZIGAZDA
Még nem néztem a játékot ma, jött valami patch?
Live-Die-Respawn
-
CooLM@$TeR
tag
Én is ezt a megoldást tartanám üdvözítőnek, miszerint bizonyos mennyiségű banning pick legyen és a játszott hősökből is összesen csak egy engedett a gameben. Alapvetően ódzkodik attól a Blizzard, hogy a szabad hero changet megbolygassa; remélem nem abba az irányba megy el az e-sport rész, hogy minden verseny egy általa favorizált custom modot kezdjen el használni.
-
F-ECT$
titán
válasz CooLM@$TeR #848 üzenetére
Hotsban már másfél éve egy külsős draft megoldást alkalmaznak, mert nincs ban. Pontosabban nem volt, de engedve az idők szavának a következő patchben már lesz.
Dive ever, work never.
-
TBT
Topikgazda
Napra pontosan 2 hónap múlva Overwatch megjelenés!
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 4 64GB, Cellular eladó
- Samsung s21 5G 128gb 8gb
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W
- Beszámítás! MSI B450M R5 2600X 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1070 8GB ZALMAN Z1 Neo Corsair 520W
- Beszámítás! ASUS B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN S2 TG Chieftec 750W