- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android szakmai topik
- Bluetooth-headsetekről általában
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Nem vagyok túl tájékozott a battle.net shoppal kapcsolatban szóval ez lehet egy noob kérdés lesz. Meglepve tapasztaltam, hogy itt lehet régiót váltani. Amerikára nyomva a boltot, USD-ben írja ki az árakat. Elkezdtem megvenni a 40USD-s standard Overwatch-ot, és nem küldött el egyből a halál f*szára, hogy mit akarok én Európából. Persze nem fejeztem be a vásárlást, szóval nem tudom teljesen végig lehetne-e menni a procedúrán.
Szóval a fentiek alapján a kérdésem az, hogy USD-ben is meg lehet venni a játékokat? Ugyanúgy használhatóak lesznek Európában? Vagy hogy van ez? Furcsa lenne...
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
laceszgamer
addikt
válasz [Prolixus] #751 üzenetére
WoW esetében USA verziót kapnál amit az ottani szerverekkel lehet használni. Overwatch viszont eddigi információk szerint nem elsz régiózáras, szóval ha végigenged akkor kapsz egyet 40 dollárért.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
horvi0813
tag
válasz [Prolixus] #751 üzenetére
Én a 60dolláros amerikai verziót vettem meg, aztán rájöttem hogy EU serveren baszhatom a HOTS, Diablo3 peteket karaktereket stb. Ezért refoundot kértem erre jött a válasz Blizzardtól: No Para az extrákat megkapom EUra is és nem lesz külön réfiózgras az Overwatch
-
[Prolixus]
addikt
Szuper, köszönöm a válaszokat. Akkor már csak egy harmatgyenge dollárt kellene kifogni a megjelenésre, és lenne öröm-bódottá.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
wjbhbdux
veterán
Előrendelők május 3-tól játszhatnak, megjelenés 24-én.
[link]/s
-
TBT
Topikgazda
Az előrendelés április 29-ig tart és csak a Battleneten vásárolt (digitális) példányokra vonatkozik. A szürke oldalakról származó kulcsok a bolti megjelenés idején lesznek játszhatóak.
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
[Prolixus]
addikt
Nem szívbajosak amúgy, beküldeni a játékot másfél héttel a Doom 4 után a darálóba...overconfidence?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
TBT
Topikgazda
válasz [Prolixus] #763 üzenetére
És 2 nappal a Mirrors Edge előtt (EU-ban, US vidéken május 24-én jön az is). Mondjuk novemberben is ezt csinálták. A Legacy of the Void egy napon érkezett a Fallout 4-el és az XBox-os Rise of the Tomb Raiderrel, mégis rekordot döntöttek vele (Standalone) Expansion címén. Az Overwatch-nak pedig már most hatalmas tábora van, garantált a siker és az e-sport jelenlét még úgy is, hogy B2P címről beszélünk.
Engem csak az aggaszt, hogy az Open béta progression már nem fog törlődni. Tehát az ottan elért eredmények már megmaradnak (karakterek fejlődései, skinek, pályák és karakterek kitapasztalása), így némi előnnyel indulnak a 0km-es játékossal szemben, aki csak május 24-én kapja kézhez a játékot és nem bétázhatott, mert egyszerű halandó volt. Nem igazán érzem sportszerűnek ez a döntést, főleg annak fényében, hogy a Matchmaking rendszerre és a Balance-ra sokan panaszkodnak itt is.
Megint az jut nagy előnyhöz, aki nagyobbra nyitja a bukszát, mert 3 hét alatt napi szintű játékkal ki-ki lehet tapasztalni, hogy az egyes pályákon mit lehet kihasználni, melyik karakter ellen hogyan lehet védekezni.
A kis kezdőnek ezáltal alig lesz sikerélménye.[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
[Prolixus]
addikt
"A kis kezdőnek ezáltal alig lesz sikerélménye."
Nem, ha a matchmaking-en javítanak, akkor kezdő vs kezdő meccsek (is) lesznek. Amúgy játék nélkül is sok infót lehetett már összeszedni. Nyilván nem ér fel az aktív játékkal, de aki nézett pár informatív stream-et vagy meccset, már nem tekinthető teljesen "szűz" játékosnak, hiába lvl 0-ról fog indulni a profilja.
"Engem csak az aggaszt, hogy az Open béta progression már nem fog törlődni. Tehát az ottan elért eredmények már megmaradnak (karakterek fejlődései, skinek, pályák és karakterek kitapasztalása)"
De ez miért is baj tulajdonképpen? Egyből valami kompetitív tornát akarsz megnyerni vagy mi? Ha csak simán játszani szeretnél, nem versenyezni bármilyen formában, akkor nem értem miért akkora tragédia, ha az elején a tapasztaltabb játékosokból verbuválódott csapatok párszor elfenekelnek. Mellesleg ez ahogy fentebb is írtam, csak akkor lehet jelenség, ha nem lesz normális mm. Ja, és azt se felejtsük el, hogy van benne AI mód is. Tehát a karaktereket meg a pályákat ki lehet tanulni nagyjából úgy is, hogy élő emberrel egyszer is játszottál volna.
Szóval nem igazán értem, ezen miért problémázol. Sőt, ha belegondolsz, pont az lenne probléma, ha a béta progression törlődne launch esetén. Így a launch alatt a papíron 0km-es, de akár már több 100 órát beleölt játékosok kerülnánek össze a valódi 0km-es játékosokkal. Így legalább egy normális mm esetén van lehetőség ezt elkerülni. Ha törölnék a profil adatokat, akkor ez kivitelezhetetlen lenne. A kozmetikai cuccok meg kit érdekelnek? Érdemi előnyt nem jelentenek.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
-conrad-
addikt
Engem az érdekelne, hogy van már valami valós gépigény ami nem ilyen blizz ajánlás?
Elég régi a gépem (athlon II x4 965 BE, 8gb ram, ati HD5770), lassan cserélném, de nem tudom pl. nekem érdemes lenne-e beruháznom egy early access-be? Feleslegesnek érzem ha nem is fog normálisan futni... Többek között ezért lett volna jó egy rendes beta, hogy kipróbálhassam. -
DaveNo1
veterán
válasz [Prolixus] #767 üzenetére
A matchmaking jelenleg borzasztó, én már 3 hete nem játszottam mert full profik ellen dobott össze kezdőként sok meccs után is. Ebben persze lehet az is benne van, hogy nincs elég ember a zárt bétában, de így meg nehéz tesztelni.
Conrad: szar az optimalizációja mint minden Blizz játéknak, szóval nem árt valami atom gép.
[ Szerkesztve ]
You are not prepared.
-
[Prolixus]
addikt
Erről beszélt az a game director faszi a múltkori videóban, hogy tudnak róla, sokan panaszkodnak etc. Mondjuk felvetett egy jogos problémát ezzel kapcsolatban az pedig a várakozási idő egy meccsre, vagyis azt sem akarják, hogy túl sokat kelljen várakozni egy-egy mérkőzésre, mert nincs neked való csapat éppen. Ez reális probléma még egy jó matchmaker esetén is akkor, ha kevesen játszanak a játékkal, mint ebben a zárt bétában. Ráadásul a játékosbázis nagy része már októberben játszhatott szóval még a closed beta létszámon belül is csak egy töredék volt a kezdők aránya, amikor pár hete megint szórtak ki meghívókat.
Egyébként az is igaz, hogy nem olyan triviális ide egy jó matchmakert csinálni, mint mondjuk egy CS:GO-ba, mert nem csak az alapján kell megítélni a játékosokat, hogy milyen jól céloznak, mennyit ölnek, milyen gyakran halnak stb. Eleve karaktere váltogatja a fegyvert, nehéz összehasonlítani mondjuk egy reaper vs widowmaker playert hogy ki céloz jobban (gondolok itt arra, hogy hiába one-shotol mindnekit a widowmakerrel, reaperként nem biztos, hogy ettől lesz kiemelkedően jó játékos, ha éppen a kaszással játszik). Aztán ugyebár vannak olyan karakterek, akik nem is ölnek szinte. Az olyan karakterekkel való játékot, mint Mei vagy Reinhardt mi alapján ítélje meg az algoritmus? Lehet valaki nem a legjobb sniper, de olyan jól játszik tankot, hogy abban a szerepkörben bizony nagyon high skill player. A másik probléma, hogy hőst lehet váltani meccs közben is. Szóval ha éppen mindenki olyan karival kezd, amivel amúgy béna, időközben átalakulhat teljesen a meccs, mert behoznak olyan karikat, amikkel jók, bár az adott játékhoz és szerepkörhöz nem a legideálisabbak. Nyilván részben ezek áthidalására lenne a profilszintezés, de az is elsősorban a tapasztalatot mutatja, nem a skillt. A fentiek nyilván nem lehetnek kifogások, hiszen ha ne tudnak egy jó mm-t csinálni egy multi only játékhoz, akkor mindegy, ha meg sem csinálják a játékot. Ezeket csak azért írom, hogy szerintem nem meglepő, hogy nehezen halad a játék fejlesztésének ez a része.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
DaveNo1
veterán
válasz [Prolixus] #772 üzenetére
Hát ezen csak az segíthetne ha karakterekre lebontott MMR lenne, de mivel meccs közben lehet váltani, az sem.
You are not prepared.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz [Prolixus] #770 üzenetére
SEmmit, csak kapott egy visszautasíthatatlan ajánlatot.
Live-Die-Respawn
-
[Prolixus]
addikt
Azért ne legyünk ennyire pesszimisták szerintem. Én legalábbis optimista vagyok. Szerintem idővel, launch után 1-2-3 hónappal, miután már jóval több lesz a játékos, jóval több az adat és az adatelemzésre fordított idő, kifogják empirikusan sakkozni, hogy milyen dolgok a relevánsak, mit kell elsősorban monitorizni, beépíteni az algoritmusba (vagy éppen kivenni) stb.
Legrosszabb esetben lehet jobban személyre szabhatóvá tenni a keresést. Pl. teszem azt meg lehet majd adni, hogy csak olyan meccsre dobjon be a rendszer, ahol max +/- 10 szintű játékosok vannak hozzád képest. Vagy mondjuk lesz "komolyabb kihívás" játékmód, amelyben a szinttől függően kapnak némi előnyt/hátrányt a játékosok. Pl. a magas szintű profik kevesebb sebzést csinálnak és jobban sebződnek (általánosságban kapnak egy-egy szorzót az irányított karaktereik), mint az alacsony szintű kezdők az adott meccs során. Így utóbbiak nem kedvtelenednek el, a sorozatos bukták miatt, belerázódhatnak, tanulhatnak, előbbiek viszont nagyobb kihívással szembesülnek, de még nem a kompetitív szinten, ahol az egész csapat profikból áll, aztán egy-egy bukott meccs utána jönnek a veszekedések, barátságok szakadnak meg ésatöbbi, ésatöbbi. Vagy ki tudja még mit lehetne kitalálni. Ezek persze csak ötletek, biztos vagyok, hogy sok embernek nem tetszenének. De pont ez lenne bennük a lényeg, hogy teljesen opcionálisak lennének.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
k-adi
nagyúr
válasz [Prolixus] #763 üzenetére
Nos, engem pl. nagyon nem izgat az új Doom, de ezt csak mellékesen merem megjegyezni mielőtt itt karóba húznak, gyorsan be is rakom offba
-
[Prolixus]
addikt
ISTENKÁROMLÓ!
Hát lehet téged nem érdekel, de szerintem ezzel a kisebbséget erősíted itt. Nagyon durva, hogy pl. a környezetemben azok az arcok is, akik sok-sok éve esetleg játszottak (gyerekként, tiniként), vagy szökőévente játszanak valamivel, még azok is tudják, hogy lesz új Doom. De nem tőlem. Overwatch? Nos, arról senki nem hallott. Nyilván attól, hogy tudnak róla, nem biztos, hogy megveszik. De előfordulhat. Viszont amiről nem tudnak azt biztosan nem veszik meg.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
F-ECT$
titán
válasz [Prolixus] #777 üzenetére
Én se hallottam róla, pedig nagy fps rajongó voltam. (Indultam a PC Guru tábor Quake Compo-ján is )
Egyébként a Doom sorozat valahogy nem kötött le sose, persze multiban toltam a 2-vel, de a single player részt szerintem egyik résznél se toltam végig. De multiból is inkább a Quake sorozat jött be (abból is a Q1 és a Q3A.)
Dive ever, work never.
-
TBT
Topikgazda
Blizzard is megerősítette a májusi megjelenést
Open Béta bejelentő videó
Game director Jeff Kaplan discusses the upcoming Overwatch Open Beta, taking place May 5–9 on PC, Xbox One, and PlayStation 4."I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
TBT
Topikgazda
Na, a GAME-nél, illetve számos boltban early access kódot is adnak a dobozos verzió mellé - azaz olyan, mintha Battleneten rendelnéd elő a játékot.
Miért az az érzésem, hogy Magyarország nagyon kimarad ebből (576, CD Galaxis, Konzolok szervize, Konzolvilág)."I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
[Prolixus]
addikt
válasz Feketelaszlo #781 üzenetére
AMúgy jah, nekem is gondom ez. Ilyen szempontból egy június 21. sokkal jobb lett volna.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Redcaster
őstag
Május 5-9 open beta
Imáim meghallgattattak, lecsekkolhatom hogy fut-e, mielőtt megveszem -
DaveNo1
veterán
válasz [Prolixus] #775 üzenetére
Ez nem pesszimizmus, hanem tapasztalat. HOTS is megjelent már júniusban, és csak az utóbbi hónapokban kezdték rendbe rakni a dolgokat
Vagy ott a Diablo3, ami kb 2 évvel a megjelenése után lett kerek játék.
You are not prepared.
-
warcat
veterán
válasz [Prolixus] #763 üzenetére
Doom kampány 10 óra,ha naponta egy órát játszol is a végére érsz.
A multi része meg nagyon nem ugyanaz a stílus,nem egymás versenytársai.EA: It's in the crate!
-
[Prolixus]
addikt
Mondottam ember, küzdj és bízva bízzál Hát, akkor last straw lehet még az, hogy más a team amelyik dolgozik a játékon, és remélhetőleg az ilyen csigalassú reagálás nem egységes Blizzard vállalati direktíva....
warcat: Nem a játékidőn van a hangsúly. Én elsősorban arra gondoltam, hogy aki kiad 60 eurót a DOOM premierkor, nem feltétlen fog újabb 40 (60) eurót kiperkálni másfél hét múlva megint egy új játékra. Tudom, a világ szerencsésebb felében nagyobb az a bizonyos vásárlói kosár amit az átlagfizuból meg lehet venni, de akkor is. Mellesleg hiába nem direkt ellenfele egymásnak a két multi, ez a tény leginkább a tökéletesen célirányosan vásárló játékosokat érinti. Aki kicsit is bizonytalan, hogy melyik fajta multi a real deal, vagy mindkettőt meg akarná venni de csak egyikre akar költeni, máris dilemmával szembesül. És akkor a DOOM-ban van kampány, még ha előzetesen sajnos rövidnek is ígérkezik (ezt lehet nem is tudja a potenciális vásárló, btw), ami mindig egy plusz pont a legtöbb játékos szemében, plusz akkor is egy DOOM folytatás.
Amit írsz meg egyébként sem reflektál arra, hogy valószínűleg a DOOM 4-ről több egyszeri játékos értesült, mint az Overwatch-ról, szóval hacsak nem kezd brutális marketing kampányba a Blizz a megjelenésig, sokan akkor is a DOOM-ra fognak voksolni, ha amúgy az Overwatch is nagyon szimpi lenne nekik...lévén nem is tudják, hogy utóbbi létezik.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
warcat
veterán
válasz [Prolixus] #788 üzenetére
Szerintem meg egyszerűen kicsi azoknak a piaca,akik majd májusban elkezdik a fejüket vakarni,hogy na nincs mivel játszaniuk, mit vegyek meg hirtelen új játékként teljes áron.
A saját kliens és játékosközönség miatt már rég eladták a játékukat nekem még tavaly,nem vagyok vele egyedül szerintem;a Blizzardon ráadásul jóval kisebb a nyomás a játékaik akciózására,mint a Doomnak lesz Steamen.(jóval hosszabb időn át szedhetik majd be a teljes vételárat)
Télen egy szokásos max 50%-os sale is hoz nekik annyit a konyhára,mint amennyiért már most Doom preordert lehet szerezni
Az okosan árukapcsolt bónuszoknak köszönhetően ráadásul jó sok embert elcsábítanak az Origins kiadás vételére.
Ha valakit itt a kettő csatájában félteni kellene,az a Doom (nem viccelek),de nem kell,mert valójában nincsenek konfliktusban,illetve az a kis szelet májusban nem érdekes számukra (Doom megjelenést addigra 3v 4 hónap preorder előzi majd meg,Overwatchot meg eladták már tavaly ősszel a béta streamekkel)Ahogy korábban is írta már más,Blizz mintha légüres térben dolgozna,abszolút nem kell figyelembe venniük senki mást a kiadási dátumok tekintetében a saját értékesítési platform és célközönség miatt.
EA: It's in the crate!
-
k-adi
nagyúr
válasz [Prolixus] #788 üzenetére
DOOM hatalmas nagy csalódás lesz, most boritékolom az Overwatchnak meg ott van a Blizz-es közönsége, nagyon sokan csípik ezt a rajzfilmes grafikát, stílust, hidd el, fogyni fog mint a cukor! plusz az a sok bizbasz ajándék, plüss, stb
-
[Prolixus]
addikt
Vannak valid érveid, de szerintem nincs ezeknek ekkora jelentősége. Az ilyen "légüres térben mozgunk, nem kell törődnünk senkivel" piaci pozícióban való tényleges hit pedig csúnyán meg szokta égetni a vállalatokat. Azért a Blizzard sincs monopol helyzetben egyáltalán.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
warcat
veterán
válasz [Prolixus] #793 üzenetére
Nézd,még csak az a helyzet se jön elő,hogy Steamen nézelődik,böngészget az illető, "jajj mit vegyek" módban.
Szimplán nincs ott az Overwatch.
Még a Battleborn(május 3) vs Doom vagy a Battleborn vs Overwatch konkurencia felvetésének is több értelme lenne.
A múlt századból ittmaradt, cdgalaxis katalógust lapozgató vásárlói réteg már nagyon töredékOverwatch meg bőven kapott médiafigyelmet/publicitást, maximum kivontad alóla magad.Akit rá lehetett venni a preorderre,azt szerintem már behúzták Blizzcon alatt/után a béta streamekkel.Megjelenés előtt még rászabadítják a tömegeket,megint lesz kismillió videó,let's play youtube-on,aztán meg free weekendek csalogatásnak.Abszolút nincs miért aggódni,kivéve ha a játék szar
Ezt a homályos "de jobb lenne,ha vigyáznának" dolgot meg nem értem, a Legacy of the Void launch komoly és elég fényes bizonyítéka annak,mennyire sikeresen függetlenítették magukat a mainstream játékipartól (eladási stratégiák tekintetében).
EA: It's in the crate!
-
[Prolixus]
addikt
A Battleborn nekem olybá tűnik a kutyát sem érdekli, miért is lenne bármilyen olyan párharc felvetésének több értelme, amiben a Battleborn szerepel?
Steam kapcsán meg pont ez az, hogy a legnagyobb platform, toronymagasan, és a Doom 4 ott fog virítani rajta, az Overwatch meg nem.
"Overwatch meg bőven kapott médiafigyelmet/publicitást, maximum kivontad alóla magad.Akit rá lehetett venni a preorderre,azt szerintem már behúzták Blizzcon alatt/után a béta streamekkel."
Nem én vontam ki magam alóla, valami félrenéztél. Én első perctől kezdve követem a játék sorsát, csak az utóbbi másfél hónapban kezdtem komolyabban érdekelni. Szerintem egyébként úgymond rossz emberekből indulsz ki az érveléseddel. A játékosok/játékvásárlók nagyobbik részét általánosságban nem az a réteg teszi ki, amelyik minden nap olvassa a pcgurut, nézi a Blizzcont (eleve sokan azt sem tudják az miaz), stream-eket néz, szóval úgymond napi szinten követi az eseményeket, benne van a témában satöbbi. Az átlag játékos játszogat ezzel azzal, néha utánanéz ennek annak, a nagy reklámkampányok eljutnak hozz, és kész. Nem olvas napi szinten játékhíreket, dedikált online magazinokat, nem követi a Blizzcont és nem stream-eken lóg. Az ilyenekhez szerintem nem nagyon jut el az Overwatch, ezzel szemben saját tapasztaltaim alapján az új Doom igen. Sokan azok alapján értesülnek dolgokról csak, amit a Steam-ben látnak. "Jé, megjelent ez a játék, nem is tudtam, hogy készül. Ránézek már. Hahh ez nagyon jónak tűnik, amúgy is játszani kellene már valami újjal, meg is veszem. Basszus, tényleg, itt lesz az új DOOM is! Hogy ezzel mennyit toltam gyerekként. KURVAJÓLNÉZKI. Instabuy" Ezzel szemben ahogy írtad, steam-en nincs is Overwatch.
"Ezt a homályos "de jobb lenne,ha vigyáznának" dolgot meg nem értem, a Legacy of the Void launch komoly és elég fényes bizonyítéka annak,mennyire sikeresen függetlenítették magukat a mainstream játékipartól"
Ja, csak azért nem teljesen fair egymás mellé állítani a LotV-ot meg az Overwatch-ot. Előbbi mögött mi volt? Starcraft. Gigahúzónév. Plusz maga a Starcraft 2 is a piacon volt már egy ideje a LotV megjelenésekor. Volt idejük bőven visszacsábítani a régi játékosokat, újakat megnyerni (akik végig maradtak azok meg természetesen úgyis megvették a LotV-ot kérdés nélkül) stb.
Ezzel szemben mi van az Overwatch mögött? Csak egy név, hogy Blizzard. Természetesen ez egy nagy név nem arról van szó. De azért közel sem ugyanaz a helyzet, mintha mondjuk a Warcraft vagy a Diablo új része jelenne meg. Egyébként ha jól tudom, a Heroes of the STorm kapcsán eléggé szenved a Blizzard, nem olyan mértékben vonzzák be a játékosokat (újakat, vagy régieket a konkurenciától), mint sokan gondolták volna. Nos, a HotS helyzetét nem ismerem annyira, de azok alapján amit olvasgattam róla, szerintem eléggé hasonló a szituáció az Overwatch-csal. Nyomatták Blizzcon-on, ráeresztették a youtube-ot, ment a stream stb. És ráadásul ingyenes is a játék lényegében, plusz állítólag nem is rossz. Akkor hol van az a gigasiker? Szóval ahogy mondtam, az Overwatch kapcsán szerintem a HotS helyzete sokkal informatívabb lehet, mint az aktuális Starcraft iteráció természetesen világraszóló sikere.
Na mindegy, túlbeszéljük a dolgot szerintem és nem akarom szétoffolni a topicot. Majd kiderül, ha beborul.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Mister_X
nagyúr
Csak azért megkérdem, hogy mi a francnak kell a Blizzardnak a Steam? Többmilliós eladásokat produkál minden egyes címük, kemény pénzeket tolnak a marketingbe, saját konferenciájuk van (Blizzcon), továbbá az OverWatch meg fog jelenni konzolokra is - ott meg a shopon az átlagjúzer képébe tolja majd a játékot. Na nem mintha PC-n csak "termékkapcsolással" (hiszen minden WoW, D3, HotS, SC2, HS user ugyan azt a felületet használja) nem érnének el nagyjából 30 millió potenciális vásárlót.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
-conrad-
addikt
A blizz törzsközönsége sztem öreg ehhez. De komolyan, mikor a nagyobb neveik megjelentek azóta eltelt 10 év, kiöregedett a "törzsgárda". Ez egy hots-nál vagy HS-nél esetleg Diablo3-nál nem gond de egy fps-nél már baromi szar.
Én anno 15 éve (35 vagyok) elég komolyan nyomtam FPS játékokkal (CoD, UO, BF), igaz azóta más játékokkal játszottam (WoW, Dota2, HS, Diablo3 stb) de annyira szarul tudom tolni ezekben a játékokban, hogy a fejem verem a falba. Egy CS:GO-ban is porrá aláznak, ezért nem is nagyon tud lekötni.
Nem azt mondom, hogy nem lesz jó játék az overwatch, csak azt, hogy szerintem nem tud annyira a régi fanokra támaszkodni hanem meg kell szólítania az új (fiatalabb) játékosokat is. Erre jó példa a twitch is, gondolom nem véletlen adták inkább a streamereknek a betakeyt. -
wjbhbdux
veterán
válasz -conrad- #798 üzenetére
Pedig pont azoknak csinálják a játékot akiknek a csgo vagy a tf2 túl nehéz, ugyanez volt a Heroes esetében is azokra vadásztak akiknek a LoL meghalatda a képességeit. Tudják, hogy a meglévő FPS piacon nem tudnak részesedést szerezni (saját WoW példájukból tanulva), senki se fog egy CS vagy TF2 skin kollekcióba és a skilljébe befektetett időt feladni egy másik játékért. A CS most népszerűbb mint a WoW valaha volt, egyszerűen lehetetlen, hogy azt a szintet meg tudja ütni a Blizzard.
Ezért inkább új közönségeket próbálnak megszólítani. a WoW PVE játékosok pl teljesen életképtelenek lennének egy FPS-ben, de ha hirtelen ott lesz egy cooldownal villogó gomb a képernyő közepén, amit ha megnyomnak meghal minden ellenfél a képernyőjén, akkor máris elérték és tovább a Blizzard csapdában tudják tartani ezeket az embereket./s
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magánnyugdíjpénztárak
- Apple notebookok
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
- Latitude 7430 14" FHD IPS i7-1265U Irix Xe G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Space Black - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor
- iPhone XS - 64GB - Space Gray - Független Eladó!
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.