- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Új hozzászólás Aktív témák
-
#33802016
törölt tag
válasz
tsteve #17546 üzenetére
Eddig is gondoltam, hogy emiatt kapsz sms-eket. De továbbra sem az a lényeg, az egy következmény.
'ezt a számot (én) soha ne adtam meg az otp felé..."
Ez is pipa, te nem adtad meg, más megadta vagyis jogszerűen egy személyhez kapcsolták, nincs duplikáció. Ha megadtad volna, nem történhetett volna meg."nincs ehhez a telefonszámhoz tartozó számlám sem... nem ismerek 5304 végű számlát sem, az sem az enyém"
Én azt kérdeztem ügyfél vagy-e az otpnél, van-e folyószámlád vagy sem. Nem azt, hogy azonos-e az smsel érintett számlával, mert nyilvánvaló, hogy nem."mert ők a rendszerükbol (tudomásuk szerint) erre a számra nem küldenek sms - eket..."
Ez azért érdemes, mert felmerül az a kérdés, hogy akkor nincs ilyen ügyfelük? Nem szerepel a telefonszámod, sehol az adatbázisukban?Lehet rossz a megközelítésed kérdéseid, azért nem jók a válaszok, amit rájuk kapsz.
Axioma ötletei jók, pl igazolás, hogy tiéd a szám."és ha szeretnék otp számlát nyitni ezzel a telószammal később én is?"
Nem fogsz tudni, mivel egy ügyfélhez rendelhető csak a telefonszám. Tehát, ezek szerint nincs náluk számlád. Ugye, nem rendelkezel otp folyószámlával?"arról nem is beszélve hogy valaki talán tévedésbol nem kapja meg az sms-eit?"
Valószínüleg nem nagyon érdekli. Volt itt aki 3 év után kereste a díjkimutatásait, miért nem kap, már 3 éve."ha szar egy rendszer, azt meg kell javítani, és nem sebtapaszt tenni rá ideiglenes megoldásként"
Szerintem nem a rendszer szar, mert elírástól, a rendszer nem fog változni, minőségileg. Ilyen adatokat, csak jogos indokkal módosítanak, ha egyáltalán. Szerintem ezt személyesen próbáld meg egy fiókban és nem sima ügyintézővel. Ha emaillel semmire sem mentél."akkor minek ez az egész topik?"
Nem telefonszámok elírására, az biztos"nyugaton biztosan nem... egy bank (ha életben akar maradni) javítja a hibáit, sőt, tanul belülük..."
Álom világ. Másrészt OTP piac vezető, nincs kitől tartania. Ha meg az ügyfél ilyen, akkor bármelyik banknál megtörténhet.Én csak 1 sms-t kaptam a cibtől, gondolom az illetékes hamar rájött mikor megnézték, milyen számra ment ki. Senkinek nem kellett szólni.
-
-
DS39
nagyúr
válasz
tsteve #17541 üzenetére
De miért tennék?
El sem jutott az ügyed egy olyan IT-sig aki le tudná kérdezni.Téves SMS-eket kapsz, ennyi.
Tiltsd le a számot, ha nem vagy ügyfél.A számlatulajdonos amint rájön erre, az ő kérésére át fogják írni a számot.
Azt nem várhatod el hogy miattad egy regisztrált ügyfél adatát töröljék.
-
#33802016
törölt tag
válasz
tsteve #17541 üzenetére
Egyszerűen valaki a te telefonszámod adta meg a számlájához, ezért jönnek ezek az sms-ek.
"csak ebből az 1 fotóból egy informatikus elő tudná állítani a szükséges lekerdezest.. "
Nem az a kérdés, hogy előtudná-e, hanem van-e erre felhatalmazása, lehetősége, "megbízása".
Nem az sms-ekkel van gond, hanem azzal, hogy valaki a te számod adta meg, direkt vagy véletlen, és azóta sem érdekli.Vagy jelzi, és mondják neki, hogy elküldték. De akkor is fel kellene tűnnie valakinek, hogy az nem az ő telefonszáma.
Van egyébként számlád otpnél? Neked milyen telefonszám van megadva? Nem hiszem, hogy két ügyfélnél lehet technikailag ugyan az a telefonszám.
-
#33802016
törölt tag
válasz
tsteve #17538 üzenetére
Oké... mi a probléma gyökere? Mert lehet, nem jó a fókusz. Nálad nem az sms-ek az érdekesek, hanem annak kellene utána nézni, hogy miért a te telefonszámod van megadva másnál. Van-e ilyen egyáltalán. Mert ha nincs és náluk, tényleg rendben van. Akkor lehet az otp rendszerén kívül történik a dolog, technikailag. Tehát annak kellene utána nézni, kinek küldi ki az sms-t. (és nem kell téged tájékoztatni (hogy ki az a a személy), csak göngyölítsék fel.)
"Pont ezt kértem.. semmi sem történt hónapok óta óta. "
És meg van adva, más ügyfélnek a számod? Mióta tiéd ez a szám? -
#33802016
törölt tag
válasz
tsteve #17526 üzenetére
Szegény MNB ha minden piszlicsári üggyel megkeresnék őket, mi lenne...
Egyébként a sóhivatal, korának legfontosabb intézménye volt.Panaszt nyújtottál be az otpnek, részletesen leírva, adataidat megadva? Írásban. amit ki tudnak vizsgálni illetékesek. Mert fiókban nem biztos, hogy erre vannak kihegyezve. Sőt biztos nem.
Én nem látom, hogy a rendszer azért lenne pocsék, mert valaki elírt egy számot. Ez inkább egyedi hiba.
Régen én a cib banktól kaptam, sms-t, úgy hogy már rég nem voltam ügyfelük, valakinek a biztonsági kódjával.
Valamilyen aktiváláshoz.Lehet az érintett direkt adott meg kamu számot, mert nem tudom elképzelni, hogy más sms-ek nem hiánynak neki, és nem tűnt fel a probléma.
"sajnos ez a probléma... a 21. században egy nagybanknál"
Ez nem "probléma a 21. században" - mert ha csak úgy meg tennék, sok visszaélés lehetne belőle. Vannak adatok, amit csak személyesen stb Lehet módosítani.Különböző bankok különbözően működnek. A K&H pl nagyon idegesítő, hogy mindenre adatvédelmi izével jön elő, de te adjál, mindenről is adatot. Meg kérd el, ha akarsz valamit. Gránitnál egyáltalán nem ilyen körülményesek, jobb a balansz.
Az Otp-t ebből a szempontból nem ismerem, de Ha megadod a személyes adataid, a hozzád tartozó telefonszámot és jelzed a banknak. Hogy nincs náluk pl számlád, mégis a banktól kapsz sms-t nézzék meg a rendszerüket és értesítsék az illetékest, vagy töröljék a telefonszámot, mert cserélni nem fogják. Talán lesz valami.
Ha törvényileg meg tehetik pl a törlést.
-
bzs73
őstag
Hát na elintéztem.
Volt egy 14eft-os régebbi tartozásom, bírósági vagy per költség a franc tudja már, rég volt. Na de 14e ft miatt le tiltatják az egész számlám , tiszta röhej. Ma bementem a bankba, levonták a 14e ft-t, a többit kifizették a pénztárba, a munkabéremet ami jött, mert csak az volt rajta. Igaz ez 2 és fél órába telt, mert még reklamáltam, utána néztek, lekérték az iratokat milyen jogcímen van inkasszó,ez volt egy fél óra. Utána majd 1 órát vártam mire megint sorra kerültem, mert természetesen ugyanoda a pulthoz kellett visszamennem, ahol voltam, és hát ott is előttem egy problémás ügyfél volt. Na kivártam még végez, megkaptam a papírt hogy milyen inkasszó, ki és miért, és hogy a többit a pénztárnál majd kifizetik. Ott megint majd 1 óra mire sorra kerültem. Mindenkiről szakadt bent a víz, olyan meleg volt, szegény otp-nek klímára nem telik, vagy spórolnak. Katasztrófa!!Ja és az inkasszó ettől függetlenül júl 4-ig még rajta marad a számlán, tehát nem tudom használni se a számlát, se a kártyát. Én nem tudom ez így megy más banknál is?
Ja és mondták hogy hogy hogy nem tudtam erről, kapni kellett volna értesítést. Na és mire mindezt elintéztem, péntek óta nem tudtam a fizumhoz hozzáférni, innen hazaértem, és pont hozta a postás az értesítést, erről az egészről. Kicsit késtek. Hát én lemegy az inkasszó, és mondom is fel a számlát, mert borzalmas ez az otp. -
dptrsk
addikt
-
dptrsk
addikt
Nem teljesen értem, amit írsz.
Miért értéknappal adod meg, ha azonnal kell teljesülnie?
Én állítottam be eseti utalást hétvégén, sima azonnal teljesülőt, s tegnap reggel egyből teljesült is, amikor "kinyitott" a bank. Az előre megadott értéknapos eseti utalás(díjnet fizetés) is elutalódott tegnap reggel.
Feltételezem, hogy amit te beállítottál az rendszeres átutalás volt. A rendszeres utalásokat, ha adott nap adod a megbízást időbe telik mire tejesül. Ha 22:30 körül teljesült, akkor is megkapta adott nap szerintem a bankon belüli címzett, feltételezem bankon belüli volt, mert legkésőbb utolsó utalási ablakban elmegy bankon kívülre.A rendszeres átutalás célja, hogy beállítod, s a megadott intervallumonként magától teljesül. Ha 1 munkanapra előre megadod, akkor kora reggel teljesül.
Az olcsóbb rendszeres utalási díjak miatt sokan trükköznek ezzel, csak ha tárgynapon adod meg az utalást, akkor időbe telik mire átfut a rendszeren, de tapasztalatom szerint a rendszeres utalás napján megkapja a címzett. -
tsteve
senior tag
Kedves OTP! (ha olvassa valaki tőletek)
Az utóbbi hónapokban a belföldi, értéknapos megbízások (amiket hétvégén indítottam és az első munkanapra ígértétek a teljesülést) rendre este 7-8 közt teljesültek a gyakorlatban az első munkanapon. Bosszankodtam emiatt is már eleget... tegnap viszont már odáig fajult a helyzet (május 2-án, szintén első munkanap volt) hogy 22:30 körül teljesültek csak ezek.
Régebben ez normálisan működött, nem ilyen értelmetlen módon.
Köszönöm az eddigi szolgáltatást, de innentől kezdve hanyagolom. -
bernel
tag
Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy a kedvezmény havonta variálódik, ugyanaz az ember néha kevesebbet kap, néha többet. Van aki egyszer 2000-et kap, a következő hónapban meg 250-et. Egyelőre nem derült ki, hogy mitől függ, én pl. régi ügyfél vagyok, és most 2000-et kaptam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Kerékpársportok
- Linux kezdőknek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Nintendo Switch 2
- Tervező és alkalmazott grafikai beszélgetős topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Lenovo 13 Core i3-7100 Cpu laptop eladó
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítás
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest