- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz gzbotii #44209 üzenetére
tapasztalatból mondom, ami kinnt is olcsó, az olyan is, vagy hibás! németben is a jónak ára van, magánszemélytől lehet olcsóbban megkapni, de ott személyesen kell alkudni, ha kereskedőtől olcsó valami, na az még a szeméttől is szarabb és visszatekert példány, nem ritkán gané is van bevillázva az utastérbe! hihetetlen mennyire le tudják lakni az eladó autókat és még az a furcsa, hogy még a nepper is b@szik kitakarítani......
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #44298 üzenetére
szerintem a rendőr verdák már a classic III-asok, már a J-t tolták, mikor a rendőrség kezdte kapni.
egyenlőre piszok drága a H, 1,1-ért is 200ezret futottak vannak, a csapott seggűnek szerintem a csomagtartója szűk és kicsi, bár na valakinek nem nagy az elvárása, akkor jó lehet, de szerintem drága....
-
diablo1984
veterán
válasz haddent #44304 üzenetére
f sedan a sedansága miatt rosszabbul pakolható, de szerintem egy f-es 5 ajtósé is nagyobb talán, a H segge olyan meredekül csapott, még 10cm luxus lett volna. az ára meg vectra szinten van.....
németben lentebb van a H ára, bár mire odaérsz lelakhatják a szépnek látszó autót is, bár nekem a kombija háta olyan összecsapottnak tűnik, de legalább lehet benne férni:
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
hát ja, privát az jobb, a török/orosz/stb-stb kereskedők pofátlanul tekergetnek, mindenféle szervízkönyvet nem kell benyalni, csak szakszervízes a benyelhető, a sufni utcai műhely bélyegzője általában a fiókban lapul és exportra eladó a kocsi, vagy további eladásra(ez mindig gyanús). valamit a szervízkönyvnek akkor sem kell hinni, ha 2 éves a bejegyzés és azóta 3000km-t tettek bele, előtte meg évente 40ezret, mert persze ilyenkor mindig csak állt az autó a szöveg rá, ezzel vernek ki akár 70-80ezret is a verdából úgy hogy a szervízkönyv is valós lehet, csak hát a tulaj nem vitte már szakszervízbe, de óratekerés után már vezetettnek tűnik minden...... sunyik a bevándorlók németben is, ezért nem árt a tulajtól face-to-face venni a verdát, de privátoknál kevésbé lehet alkudni, kereskedőktől inkább, de lutri!
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #44315 üzenetére
olajhő még neccesebb, azt szinte semmibe sem rakják bele, a vízhő inkább számít, ebből látod, hogy emelkedőn fő-e a kocsi, az olaj nem melegszik olyan könnyen és nem is hűl gyorsan, így max egy közel konstans értéket láthatsz, míg a vízhő ha túlmelegszik a kocsi, akkor azonnal tudsz reagálni, míg olajhűtő nincs, hogy hűtesz le egy túlmelegedett olajat? legyezed a teknőt?
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #44320 üzenetére
persze, tudom, de a víz ha melegszik akkor annak a vízhófokon jele van, ha kigyullad, akkor már forrik, ha valaki ennek ellenére is hülye, akkor percek alatt lefőzi a kv-t!termosztát állapotára is azonnal tudsz következtetni, mert ha nyitva ragad, akkor nem melegszik, sosem gyullad ki a megfőtt lámpa, csak nem lesz meleg víz fűteni és lassabban melegszik a vas! a vízzel viszont egy időben az olaj is melegszik, mert az közelebb van a tűzhöz, de azt hűteni úgysem tudod, a vízhőfok inkább ad több infót, mint az olajhő, az egy enyhén semmilyen infó egy átlag usernek. amúgy a jó tudni mikor tiporhatod a vasnak kérdésre, jobb nem tudni, városi körülmények között sosem lesz hideg időben kellőképp meleg az olaj, max ha órákat kocsikázol az 1 km-re lévő tescoig, ilyen alapon dízelt venni felesleges, a vízhőből minden még a tiprás is megállapítható! akkor már inkább az olajnyomás lenne hasznosabb, mint az olajhő, mert cseszhetitek, ha forró az olaj, de nincs meg a kellő nyomás, ami a kenéshez kell.....
másrészt mint fő dízelesek, az megnyugtatna, ha semmit sem látnátok de kigyulladna egy mostmár tiporhatod led? engem nem. nálam a kis toyotánál nincs hőfok visszajelzés, csak kéken világít a vízhőfok, míg hideg és elalszik, ha tiporhatom, a fázis többi része amúgy sem érdekel. dízelnél én is melegítettem a vasat, de a dízellel még életben nem szoptam annyit, mint az összes többi kocsimmal együtt, lehet azért, mert egy szétkopott motorost vettem és egy vagyonba volt megcsináltatni......
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #44334 üzenetére
90 fok az üzemi hő, így hamar felforr a víz, ha valami nem okés!
azért a kettőstömegű óvására nincs recept, ami mozog az fárad és megcsuklik. városi használattal hamarabb, pályázásnál később! ez a recept, akkor most már kettőstömegűvel ne menjen városban az ember?
haddent a classicocat ha jól rémlik a polákok gyártják, ugyanaz érvényes rá mint a g-snél és az f-esnél, egyszerűbb, olcsóbb, spóroltak rajta opelék ahol tudtak.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #44338 üzenetére
jó, dehát az állatkínzás, hogy azért mert kettőstömegű van a gépben akkor vezess úgy hogy annak jó legyen, az egr miatt pörgesd, hogy úgy jó legyen, a részecske szűrő miatt szintén pörgesd hogy jó legyen, a fék miatt ne fékezz rövidet, hogy a fék ne kopjon, a turbó miatt hidegen ne veresd, hogy a turbónak jó legyen, a fogyasztás miatt ne pörgesd túl, hogy a dízel ne egyen benzines fogyasztást....
ez praktika? ez egy szopás, azért nincs már modern dízelem, mert a sok jó legyen miatt nem összeegyeztethető, hogy minden klappoljon, minden csak idő kérdése és szarni megy! mindegy, hogy esőtáncot jársz indulás előtt, vagy mekka felé hajlongsz, ha eljön az idő kinyekken.
ezért egyszerű a szívó benzines, igaz nem b@sz hátba a turbó nyomatéka, de erre a sok szarakodásra nem kell figyelni, hogy "jó legyen'
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #44344 üzenetére
jaja, tényleg!ez a "gyorsan ugorj el a tescoba, mert elkopott a tej, de kell, mert már kell a tészta anyaga" tipusú dolgokhoz a dízel nem jó, mert vagy kifut a tészta, és megsüti az asszony vízzel, vagy a dízel kopik.....
én is szeretem a dízel nyomatékát, talán egy régebbit vennék is majd egyszer, de akkor már ezer éves lesz a legfiatalabb és arra is bőven lehet költeni, normál használat mellett 5-6-7 litert fogyasztanak, míg egy szívó benzines nem akkora élmény, de a pörgős hangja tud szép is lenni és a fogyija is mérettől függően 6-10 liter körül alakul, persze a dögevők többet esznek, de próbálj meg egy a6 V6 2,5tdi-t 6 literből kihozni.... a fogyasztás diffi csak egy adat, a fenntarthatóság a bekövetkez(het)ő hibák kijavításáról is szól és a modern dízelek és a kis turbós(bár régen is ez volt) motorok ebből szopóak, túl finnyásak, megdöglenek, ennyi!
újonnan cégautóként igazi fatraktor, míg garis, addig bulis velük az élet, utána a 2. gazdija már felül a szopórollerre! ezek már csak hosszú távra jók egy ideig, utána lehet aszervízek zsebét tömni......
(#44346) F_Gergely : az őskövület, nem mai modern dízel, bár te is egy vagyont ráköltöttél a B-re, te is látod, ha valami nyekken, akkor lehet rá költeni, abban sok minden nincs ami szopó, így a többszázas számlákra nem kell számítani, igaz a kocsi is párszázas tétel!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #44352 üzenetére
hát egy 101lovas B-s sem szakítja fel az aszfaltot, de te is 4kilóért vetted, rávertél még kb ennyit vagy többet, benzinesben ha vettél volna 1-et 400-ért és amit csak a motorja miatt költöttél rá, azt még mindig tankolnád benyából.
amúgy láb és stílusfüggő a dolog, dízelből is ki lehet taposni 10 litert, de az inkább ledobja a láncot. a benzinessel is el lehet járni takarékosan, nem hinném hogy te is fütyülteted a B alatt a gumikat, mert olyan jó dolog, ha búg a dízel.....mondom jó is az, nekem is volt passatom, vettem 1,1-ért, rávertem 5 év alatt ugyanennyit és mikor már minden jó volt, eladtam 600-ért úgy hogy 5 év alatt 30ezret vertem bele és motort is kellett felújítanom vásárlás után fél évre. ettől kicsit megkeseredtem......
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #44358 üzenetére
dehogy pörög annyit, hacsak nem 150-el tekersz! nálam a laguna 2 literes benzines 120-nál 3100-at fordul, de kétségbeejtően rövid a váltó alatta, és ez mellett 8 litert eszik ekkor(vegyesben is kb ennyi, városban télen 10). a yaris 1 literes motor, inkább ne pályázzon vele az ember, na az 4000 fölött pörög 130-nál, de az kicsi motor, vvti-s, 4000-nél is változik a szelepvezérlés, onnan is jobban húz, fogyija akkor 7 liter körül.(vegyesben kb 6, tisztán város klímával, 6,8)
Én bármennyire is beszoptam a kocsival most se vennék mást csak dízelt, igaz nem opelt hanem egy faja passátot vagy egy A6-ost.
hát te is szereted a szerelődhöz hordani a lóvét! szép autók, de a passat is az 1,9pd tdi(abban az időben a pd-t is szídták a sima tdi-vel szemben) utáni időben a cr tdi-ig elég szopóág, arra minden igaz, amit a modern dízelekről leírtam. nekem is nagy kedvencem a 2005-től gyártott passat kombi, imádom ahogy kinéz, de jó nekem a yaris, kicsi, de elférünk benne, de cserébe keveset is eszik! -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #44363 üzenetére
de az benzines és mindkét autó alatt szokatlanul rövid a váltó, a yaris alatt nem csodálom, 68ló nem f1 feeling, de a 2 literes laguna rövid fokozatai kiakasztanak, az bőven elbírt volna egy min 500al kevesebbet forgó váltót, így gyorsul mint állat, valami morbid mód nyomatéka is van, 120nál lepadlózom, úgy megy mint a veszedelem, de ez nem 4000nél adja le a lovakat, hanem 6000nél, ez benzines, nem dízel.
(#44366) gban: ha lusták légteleníteni, akkor kijárja a levegőt magából, azért csökken a vízszint fagyálló csere után. persze szntre is lehet önteni, csak az babrásabb, lusták vele foglalkozni a szerelők.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz haddent #44370 üzenetére
dehogy vált röviden, van az automatán program, ha az nincs, akkor egy gomb, amivel nyújtani lehet a pörgetését, amolyan sport fokozat.(előzéskor nem árt benyomni, had pörögjön) legalábbis fater isuzujában így van. az előrefelé fokozatot lehet blokkolni, gondolom az a terepjárás miatt, ha a siratófalon tolná felfelé, nehogy elváltson....
hidegen max hangosabb a motor, de semmi extra nincs..... igaz ez egy 14 éves technika, nagynyomás van, kettőstömegű nincs, részecskeszűrő sem, de fater szívott már ezzel is eleget, szerelők hülyék hozzá, mert jószerivel még ilyet nem is láttak......
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz haddent #44439 üzenetére
gyorsul, de nem olyannyira, hogy 80-ról 160ra ugrik 1mp töredéke alatt, ez hülyeség, csak a kocsi elkapar és azért ugrik az óra ekkorát! kipörgésgátló nuku, elég egy kátyú, az f meg atomjaira hullik, még 200fölé sem kell mennie. sosem értettem az ilyen olcsó bódéba dögerős motort vágni feelinget, semmi biztonságérzetem nem lenne benne, ha 130fölött elkapar, akkor vajon hogy állna meg? mert a fék lehet egy gyári gsi, de azokat sem erre csinálták anno, igaz az f-est sem.....
uncsim is anno egy f-be rakatott egy 2 literes vectra motort, chiptunning rá, kb 150 lovat ha tudott, de havonta törte a főtengelyt a verda és lehetett újítgatni, utána a 2. felíjítás után minden vissza lett téve a gyári értékre és úgy ment még évekig a kocsi, csak elment vagy 600ezer huf egy sima 8V-es vectra motorra.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz sasa58 #45245 üzenetére
szervízkönyve van? 66 ezer alatt nem kopik el a tárcsa, esetleg ha mari néni agyérgörcsöt kapott és a féken pihenteti a nem érző lábfejét. a cicergésre, fordulatfüggő rezonálásra rá se ránts, tipikus opel minőség, egyszerűen ezek ilyenek, valami valahol mindig berezonál, megciccen, nem a teremtés koronái, vectra c-nél is ez volt nálam(na majd hidegben meghallhatod, hogy milyen amikor zörög ), zafira b-nél is, insigniánál is van ilyen, ez opel, így kell megszokni.
amúgy a 3 év/66ezres futás cégautónál ritka, lehet 200ezer benne, sőt még akár több is, a gyors váltásnál a beremegés lehet kuplung hiba is egyszerűen.... -
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz sasa58 #45287 üzenetére
igen, tartósbérletnél még inkább szarnak a kocsi állapotára, nem érdekli őket(a használót) ha koppan valami, majd széthullik és hívják az assistance-ot! cégautó is akkor jó, ha egygazdás, ha "közös ló", akkor azt is mindenki csak lelakja, senki sem figyel rá, hogy rendben is legyen!
-
diablo1984
veterán
válasz Gergőke88 #45293 üzenetére
nono, azért a cégeknél az is lényeg, -amelyik autókat így használnak- hogy üzembiztos legyen, ha kiesik egy hétre a kocsi, akkor addig sem termel! szóval a kötelező szervíznél a gondos hajtó bemondja, hogy ezt meg ezt hallja és nézzenek utána neki. a rossz gazda leszarja, majd reccsen, koppan, törik és majd akkor megy a szervízbe.....
-
diablo1984
veterán
válasz BigBlackDog #45318 üzenetére
full balesetveszélyes, mert kis újjal akarod tekerni, mert úgy a normális és csak erőszakkal fordul, erre készülni nem lehet, tehát ha jön a kanyar és te meg mégy egyenesen, kész a baleset. akitől vetted hívd fel, mert akkor valszeg ő is tudott erről a hibájáról, gondolom nem eladás után 90km-el jött elő először.....
-
diablo1984
veterán
válasz DNReNTi #45478 üzenetére
ne aggódj, nem minden dízel alap váltója a 6 sebesség.....
1,8 benzin zafira b olyan 8 literes(akár alatta is) fogyival autózható, igaz lába válogatja, de azért télen városban a 10 litert is bekaphatja, míg a dízel testvére jellemzően 6liter, városban, rövid távon és télen akár 8 is lehet....kb 2 liter a fogyasztás diffi, ennek megfelelően számolhatsz, de tény, hogy a dízelben lehetnek olyan hibák, hogy fél millát ráköltesz és észre sem veszed a változást.....míg az 1,8 benzinnél jellemzően nincs ekkora lutri.
-
diablo1984
veterán
hát akkor a rettegett 1,4 szívó benya? abba van kisegítő bicikli pedál is?
főnökömnek 1,4 tsi touranja van, ez már a második, az elsőbe 60 ezret tolt 5 év alatt, majd eladta, már 70-nél kettőstömegűt kellett benne cserélni(ismerőse vette meg), meg amennyit lehet hallani a szívóágba lerakódott benzin kormáról, hogy az még a dízeltől is rosszabb, akkor inkább már tényleg egy turbó dízelt vennék, mert az legalább tud keveset is enni......
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #46186 üzenetére
azta, az elsőnél 123e km-nél már tescos műanyag esztétikus borítást kellett a kormányra húzni, párat néztem, a kereskedéses 150-200e km(valós 2-300e)-se is éppen csak kopnak, 123ezernél mint az új, másik meg a hátsó ülés olyan retkes, mintha a homokot beborították volna és még le is van fotózva! gondolom a gondos gazda ezek után beletolta 10ezrenként a minőséget......
szerk: ott egy 200ezret futott kormány a 2-es opelben. na az ilyenre minek rakna valaki egy 400huf-os fost, ami még szarul is néz ki rajta?(nekem a yarison ilyen van(azon jól néz ki, meg igényesen raktam fel), de az a kormány véknyabb, meg cafatokban van a kormány anyaga is, de vígasztal, hogy mindé ilyen, kopik mint állat.)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #46202 üzenetére
jaja, 800nál többet egy fillérrel sem, bár ahogy nézem sok a szemét közöttük, a jókat meg bár ki lehet fogni, de nincsenek sokáig hirdetve!
trassher: amúgy ha rohad és megcsiszolod, akkor ne csodálkozz, hogy rohadni fog, a csiszolás után legalább egy sor alapozó, vagy csak lakk mehetett volna rá, a nyers fém jobban rohad, mint a festett-rozsdás!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #46206 üzenetére
ha megbízható konstrukció is lényeg, akkor ignis, astra g, lacetti és a végtelen végén kullog a megane2(ha benzines is, akkor is sok az elektromos hiba)!
lacetti jó autó, de nagyon szereti a hasát, egyszerű mint egy ék, általában a felszereltsége is ékszerű, az ignis a "mi" autónk, mesterségesen túlárazva(mint minden tömegcikk suzuki), fogyasztása jó, de ez még mindig egy pléhdoboz, ülni lehet benne, se minden fapad, korunk ladája..... az astra g-ből jót kifogni nehéz, pláne 800e-ig, korból adódóan a hátsó ívek rohadásra hajlamosak, a benzines példányok egyszerűek, kevés meghibásodási lehetőséggel, jóféle fogyasztással. a megane2 bár szép, de elektronikailag betegágy mint az akkor gyártott összes renault, benzines nem megy rosszul(igaz a dízel sem), a fogyasztása is jó, kombi jól pakolható, a benzinesei viszonylag drágák és ritkák, dízelből dunát lehet rekeszteni, de egy vagyont könnyen rá lehet költeni(és kell is, ha nem azonnal, akkor idővel).
nekem amúgy a g astra belsejének az egyszerű formaterve nem tetszik, viszont talán a yaris helyett bevállalnék egyet, igaz az 5 ajtósnak is alig van csomagtartója(legalábbis amikhez én szoktam), bár a yarishoz képest az is 2x akkora......, a formája tűrhető, nem éppen a német formatervezés csúcsa, de bódénak megteszi!
-
diablo1984
veterán
válasz trassher #46216 üzenetére
szerintem csak az ülést vették ki, vagy cserélték, csak valahogy a gyorscsati oldása nehezükre esett! az f astránál egy narancs lap jött ki a csatból, ha eldurrant, szerintem a g astránál is jelzi valami, ha nem mechanikusan, akkor elektronikusan, ugyanis az övcsat bekapcsolásakor aktiválódik a légzsák rendszer, ezért kell a 2 vezetékes jeladó neki!(ha nem vagy bekötve, akkor nem nyílik a légzsák)
forraszt, zsugorcsövez és él tovább. mást nem tudsz, az öreg talán csuklik, de attól még bírja.....
-
diablo1984
veterán
válasz lolka1980 #46438 üzenetére
egy kondiról indít ilyenkor, tehát nem az akkut szívja le. akksiról akkor indít mint minden normál kocsi, ha annyi ideig áll, hogy a kondiból kifogy a kakaó(napok-hetek), egyéb esetben nem használja és ha az akkud gyenge, akkor pl automatikusan nem állítja le magát és elvileg hideg motornál sem!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Formula-1
- Diablo IV
- Politika
- Synology NAS
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs