- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Oké, csak fura volt a név, amikor van olajshop.hu ők meg olejshop.com
(#92) Mágus2: mennyivel vagy inkább miben jobb a Mobil 1 0W40 Turbo Diesel olaj? Hígabb és ezért jobb - főleg most télen vagy tud maga a vegyület valami spécit?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Kornel
veterán
Ez most a mai mese délután?
Swift sportban konkrétan megégett az eneos sustina...
Nem is szeretnek dicsekedni a HTHS viszkozitasukkal.
Elárulom: 3,1 MPa.Liqui moly ugyanebben az 5w30-as viszkozitasi osztályon belül tud 3,7 MPa-t a top tec 4300/4600-al.
Nesze neked japán csúcsminőség
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz simonjoe #103 üzenetére
Nem japán?
Mesélj már még.
A motort és a váltót a mai napig becsomagolva hozzák Japánbol.Szerinted én kigugliztam ezt? Saját autóm ette meg az eneos sustina-t, konkrétan megégett az olaj.
Nyilván az átlagosnál nagyobb terhelést kapott (50 km padlógázon), de akkor hol a japán csúcsminőség, ami jobb bárminél?
-
csiga8
senior tag
válasz simonjoe #259 üzenetére
Részemről bejártam a magam útját, nem is akarok vitatkozni, sem ajánlani semmit.
Farkas Kálmán részére minden tiszteletem, de ugye Te sem gondolod, hogy maga ellen fog beszélni...
A magasnyomású rendszerekből az egyik legérzékenyebb pl az 1.5 dci ( Delphi).
Kérdezz a dci-sektől. Sokan másképp vélekednek, majd mint Farkas úr.
Amelyik dci-s már egyszer pórul járt, az utána kínosan vigyáz.
Gyakorlati tapasztalatuk alapján a legkevésbé hibásodik a rendszer ( kenés hiánya miatt nem morzsolódik a magasnyomású pumpa) az a premium üza, abból is az OMV. Jónéhányan használnak 2T-t, van aki videot is készített, hogyan indul a dci a -10 fokban 370.000 Km-nél, végig 2T-vel járva, bontatlan üza rendszerrel.
A 2T olajból JASO FD minősítésűt használják . ( nem mindegy mit használsz) Van aki 1:200, van aki 1:300 arányban. 2T olaj miatti meghibásodásról egyik sem fog beszámolni.... Meg szivattyú hibáról sem...
Az üza kénmentesítése miatt jócskán veszít kenőképességéből, ami helyett utólag, adalékot tesznek. Van jobb és kevésbé jó adalék. (Nézhetsz angol, német oldalakat, a probléma ugyanaz.)
A Castrol TDA jóféle adalék, de nagyon drága. Mágus a VIF-et ajánlotta, a CR-be azt teszem az OMV premium mellé.
Az ellenzők tábora sosem próbálta a 2T olajat, ők általában elméleti hibákat generálnak. Aki használja, az meg inkább nem vitatkozik. (A DPF azért lehet némi akadály)
A Spurit évente kétszer, rendszer takarítás gyanánt érdemes használni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Escape from Tarkov
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen egeret válasszak?
- PlayStation 5
- Napelem
- Jogász topic
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Commodore 64
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...