- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
Hirdetés
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz BlacKSouL #59451 üzenetére
A jelzés mint fő@ is mondja valami gond lehet (ámbár a működést nem befolyásolja, csak nehogy valami automatika letiltson 1 idő után), ha garis akkor én kihívnám a szerelőt, nehogy esetleg később ez gondot okozzon.
A szerekre csak annyit értettem, hogy olyan tabletta is van amiben van só, és az is elég kell hogy legyen, nem kell külön só. Nekünk is Aldis van spec, a legolcsóbb, ilyen 1.299Ft/100 db mikor akciós, a Glamour napokon vettem utoljára Somatot 2.000 Ft/100 db körül -
lenox
veterán
válasz Lortech #59448 üzenetére
Szerintem en majd tudom, hogy mi erdekel, es hogy mi alapjan hozok donteseket.
Persze, en meg megfikazom . Pl. nekem tovabbra is fura a profittartalom alapjan probalni kifogast keresni, mikor csak siman nem erdekel. A drogdileres parhuzammal fogast keresni meg mar teljesen gaz. Ez csak sima showbusiness szerintem, nekem sokkal inkabb pl. szigethez hasonlit, sot, az igazabol gazabb, hogy mar program nelkul is aruljak a jegyet. De az biztos, hogy boxnal senki nem kerul olyan fuggo helyzetbe, hogy mar az anyjat is eladja, szoval nem all meg a parhuzam.
-
K1nG HuNp
őstag
USA webshopból rendelnék. 191 dollár a termékek ára, 30 dollár a szállítás Magyarországra. Mennyi vám+áfával számoljak? Lehet pl szerencsém és egyáltalán nem kell fizetni? Ha mégis kell akkor mennyi a legfelső limit (szóval egy bruttó árat szeretnék az egészre)
(raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()
-
-
mark!
őstag
-
Tim82
nagyúr
válasz parandroid #59462 üzenetére
Nekem azért sikerült legyőzni a kísértést, hogy én tegyem fel a kérdést, de nehéz küzdelem volt.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
-
EQMontoya
veterán
-
válasz EQMontoya #59466 üzenetére
Nope. Nem is lesz, maradok Cooper-fan. Csak ez most piros. Tudom, buzis.
Csak címszavakban: 2014, 22k km, 1,5l, turbó, 3 henger , 136LE. Elég jól fel van extrázva, meg elég jól is megy. Ez már az utolsó verzió, pont 2014-ben volt a váltás, elég nagyot sikerült ugraniuk felszereltségben, komfortban, és összhatásban. Ja, és ez már saját fejlesztésű motor, nem a rosszemlékű pözsó-örökség. Már csak az a bánatom, hogy ritkán kapom meg az asszonytól.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bobsys
addikt
válasz parandroid #59467 üzenetére
Es te tolod a piros bicajjal?
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
mark!
őstag
válasz parandroid #59467 üzenetére
ahhj, egy ilyen cooper kéne nekem
szép autó még így pirosban is.>
-
válasz bobsys #59468 üzenetére
Az a kisebbik kiscsaj suliba járós cangája (volt tavaly, egyelőre alábbhagyott az érdeklődés - persze még csak 2-3 hete megy a tanév).
ZedMester: Szerintem az egyik legjobb szín neki, főleg fehér tetővel. Még a két fehér csík hiányzik a motorháztetőről. Ennél már csak a cooperzöld szebb (csíkokkal, persze), meg a jcw-szürke a piros-fekete dizájnelemekkel.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mark!
őstag
válasz parandroid #59470 üzenetére
uhh a zöld jcw
milyen ország egyébként?
szerk: problem solved, már látom hogy német, mkk-ról lerí
[ Szerkesztve ]
>
-
nagyúr
-
tildy
nagyúr
válasz parandroid #59467 üzenetére
Meg mindig b ketret hajtva fernek csak bele
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
-
-
tildy
nagyúr
válasz parandroid #59477 üzenetére
Na majd mikor a lanyod eleri a 180 centit, lehet neked is szempont lesz
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
válasz EQMontoya #59478 üzenetére
Katica anno, amikor először próbálta a Minit, az első gázadásnál összepisilte magát, amikor a lehúzott ablakon keresztül megtöltötte az autót az a mély brummogás, amit az tudott. Persze az még a négyhengeres 1,6-os volt, de azt el kell ismerni, hogy motorhangban nagyon ott vannak a bajorok. A három henger már egy kicsit kopog, de sikerült olyan jól leszigetelni magának a motornak a hangját, és cserébe a kipufogó felől egy, az előzőhöz hasonló mély brümmögést beleügyeskedni, hogy ha nem figyelsz, fel sem tűnik, hogy csalás az egész. Menni meg úgy megy, ahogy kell. Az előzőn 15-ös kerekek voltak, ezen 17-esek, ebben már van módválasztó sport, normál, és gazdaságos üzemmel, eleve mintha egy kicsit úgy lenne keményebb a futómű, hogy közben javult a csillapítás, ellenben a kerekek még mindig kint vannak a sarkokon, és a motorháztetőből még mindig csak a lámpák dombocskáit látod magad előtt, és az egész olyan érzés, hogy ha kitennéd a kezed, meg tudnád törölni a fényszórót. Jó, 100 kg-mal több lett maga az autó, cserébe van 10 extra lóerő, és bár feelinges volt, hogy el kellett az előzőt pörgetni 4000 körülre, hogy úgy igazán meginduljon, azért annak is megvan a varázsa, amikor már 2000 körül ott a teljes erő a lábad alatt. Elképesztő egyébként az áttételezése, ez az első autó, amit vezettem (pedig volt pár), amiben könyörtelenül vissza kell kapcsolgatni egyesbe, ha lelassul, és nem csak akkor, ha megállsz. 30-as táblánál 3-asban már fuldoklik, kettesben diszkrét 1500-2000 körüli fordulattal húz. Hatosban, 4000-nél valahol 180 körül van a mutató. Mezei közúton, ami itt 100-as, de szinte állandóan 80-ra van lassítva, gyakorlatilag kínzás akár ötösbe felkapcsolni. Szóval a váltással van munka bőven. A Mazdához képest borzasztóan fura, mert az meg már 50-nél kéri a hatost, cserébe 140-nél már 4000 fölött forog autópályán.
tildy: A kereskedő srác, akitől vettük, közel 2 méter magas volt, és meglehetősen testes. Ő kényelmesen elfért benne. Évek óta Miniket árul, folyamatosan használja is őket, épp beszélgettünk, hogy nincs dedikált céges autó, amit kapnak, elvárják tőlük, hogy az éppen a szalonban lévő kipróbálható autókat hajtsák, hogy minél jobban képben legyenek. A másik eladó srác is 1,90 körül volt amúgy, de ő egészen vékony volt. Persze a sportülések max normál testalkattal igazán kényelmesek, ha valakinek szélesebb a háta, azt el tudom fogadni, hogy kicsit szoros lesz a kagyló. Üléslap megint nem gond, mert a combtámasz kihúzható, magasságállítás természetesen alap. Jellemző módon egyébként a 175 centimmel kb a teljes ülésút egyharmadánál van az ülés - a kormány felé tendálva -, tehát bőven lenne még benne játék hátrafelé. Így egyébként mögöttem a lányok még elférnek, ha nem is kényelmesen, nyilván ha jobban hátratolom, hátul megszűnik a lábtér, de leszarom, ez második autó, szinte folyamatosan egyemberes használattal. Másrészt a lányok várhatóan nem nőnek nagyon túl rajtunk, Borka kb 2 éve utolérte az anyját magasságban, azóta talán 5 centivel hagyta el, de pl. a lábméretük még mindig egyforma (37-es), Réka pedig amióta közösségbe jár, mindig a tornasor végén bujkált. Szóval, ha neked kényelmetlen, ne vedd, ennél nem kell több érv, de ettől még nekem meggyőződésem, hogy a vezető-, és utasülés tágasabb, és kényelmesebb benne, mint némelyik kompaktban.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #59480 üzenetére
Tök jó a Mini, csak:
-Dízelt tuti nem vennék bele, elvégre ez mégiscsak arra hivatott, hogy mosolyt csaljon a user arcára.
-Az 1.6 szívó kevés bele
-Az 1.6 turbó PSA moci egy fos
-Az újabban meg már a három hengeres az alapmotor...Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #59481 üzenetére
- Dízel nekem sem pálya, ezt tudod.
- Az 1,6-os szívó 124 LE, ráadásul elég magas fordulaton jön csak meg, tiszta japános karakter. Cserébe nincs 1 tonna az egész hóbelevanc.
- Az 1,6-os turbós motort 2010 második félévétől kikupálták, állítólag onnét megszűnt a kokszosodás.
- A háromhengeres nemhogy alapmotor, de még a Cooper S kétliteres motorja is csak háromhengeres. Közös blokk a BMW-vel mindhárom motorjuk (1,2 - 1,5 - 2,0), mindegyiket úgy gyártják, hogy a nagyobb autók motorjaiból elhagynak egy hengert. cserébe mind turbós.Azt mindenesetre érezni, hogy a régi, és az új Cooper közül melyik volt őszintébb, teltebb karakter, ezzel szemben az új olyan menettulajdonságot, elektronikákat, kényelmi extrákat, és általános minőséget tud hozni, hogy hétköznapi sofőrnek szerintem egyértelműen jobb választás. Aki meg nagyon menni akar, és közben őszintén vigyorogni, annak mindig ott a JCW. Amúgy az új Cooper S már alapból 194 LE, ami azért, ha belegondolsz, hogy még egy duplaturbó is tolja, akárhonnét nézve is kicsit túlzásnak tűnik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #59482 üzenetére
A ketliteres az negyhengeres. Amugy kiraly kocsi, gratula
-
válasz szőröscica #59483 üzenetére
És tényleg. Nem tudom, hol, és mit olvastam félre, valamiért az élt bennem, hogy mind háromhengeres...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #59480 üzenetére
Elképesztő egyébként az áttételezése...
Mármint elképesztően ótvar? Mert amit írsz az valami borzalom lehet mindennapi használatban. Igaz számomra felfoghatatlan miért vesz bárki is manuális váltós autót.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz Viszlát #59485 üzenetére
A Mini esetében ennek konkrétan 1700 oka szokott lenni - euróban. Amúgy igen, én is gondolkoztam, de mivel nem új autót konfiguráltunk, hanem használt kínálatból kellett választani, ezért nem volt végtelen a kombinációk sora. Meglepően kevés automata váltós példány volt egyébként a piacon, pedig ez azért egyrészt tőkeerősebb szegmens, másrészt az új Mini-vásárló azért itt sem a fapados modelleket rendeli. Ráadásul érzésem szerint az automata váltó a használt autóknál még jobban megnyomja az árat, mint az újnál - arányaiban mindenképpen. A másik kritérium, ami eleve erősen leszűkítette a dolgot, az a tempomat, ami eleve csak limiterrel, és a multikormánnyal együtt kapható, most így hirtelen ennek meg nem mondom, hogy mi az újkori felára, de kb leharmadolja a szóba jöhető autók számát, ha ilyet keresel. Pedig amennyi sebességkorlátozás errefelé akad, és amilyen szorgosan szankcionálgatják őket, azért komoly pénzeket lehet vele spórolni, különösen egy ilyen viszonylag erős autóval.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #59486 üzenetére
Ha 5 évig megtartod az autót akkor napi 1 euróba került volna, hogy ne kuplungozós rémálom legyen minden út.
A limiter amúgy tényleg nagy királyság, bár automata módban azért tud meglepetéseket okozni...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
válasz parandroid #59480 üzenetére
Rég láttam Katicát, de valahogy így képzelem
Amúgy ez a váltó valami német dolog lehet, én is megőrülök a céges Audi váltójától. 5 sebességes kézi, de annyira hosszú, hogy ilyet még nem láttam. 50-nel nem bírja a négyest, hármasban kell menni vele, a negyedik kb. 60-tól jó. De hármasban is fulladozik 40-nél. Araszoláskor egyesben kell vele, mert kettesben 10 km/óránál lefullad...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Mert személyesen is ismeri. Sőt, úgy rémlik, már vezetni is látta.
Viszlát: Nagyon nem zavar a dolog, sőt, igazából semennyire nem. Biztos meg lehetne hamar szokni a kényelmesebbet, de őszintén szólva egyetlen alkalommal vezettem eddig automatát, és az egy régi Swift volt, szóval nem vert földhöz az élmény. Nyilván azóta azért sokat fejlődött a technológia. Majd a következő családi autó vásárláskor rápróbálunk, de a Mazda is fiatalka még.
Váltóügyben egyébként valószínűleg Montynál az igazság.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tildy
nagyúr
válasz parandroid #59480 üzenetére
Anyosulest es hatso ulest probaltam. Nekem katasztrofa volt, alig vartam hogy kiszalljak belole. Jo ,mondjuk en klausztrofobias is vagyok, a terdem pedig igencsak megsinyli, ha nincs labterem. Nem volt.
Mondjuk nem mai darab, tan 10-12 eves lehet most, targynyeremeny volt anno.Kicsit mas, most , hogy ugy nez ki ( ismet) uton a kovetkezo generacio, nagyon gondolkodunk, hogy nezunk Magyarorszagra egy automata valtos autot, ami ott lenne forgalomban, az ev nagy reszeben edesapam hasznalna kezi fek/gaz-os megoldassal, mikor otthon vagyunk, akkor meg mi. Olyan kellene, amibe kerekesszek szepen befer. Ha az allami tamogatast is igenybe szeretne apum venni, akkor max 5 eves auto johet szoba, na az meg tuti nem all meg 2 millio alatt. Szoval lehet kompromisszumot ell majd kotni, es egy jo allapotu 10 evest venni neki, tamogatas nelkul.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #59492 üzenetére
Már a 2003-as Accordban is álom volt az automata, a BMW 8 sebességes váltója meg egyenesen zseniálisan jó. Ezekkel van jelentős tapasztalatom, de egyébként elég sokféle bérautót vezetek és mindegyiknek elégedett voltam az automata váltójával. Fogyasztás-fétiseseknek is kitűnő választás.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
EQMontoya
veterán
válasz fokukac #59495 üzenetére
A végleges megoldást a burkolat teljes felújítása jelentené
- ismeri el a közútkezelő.Nosza, hát akkor mire várunk?
Évi 43-ért ez botrányos, az meg ugye nyilvánvaló, hogy az autópályamatricákból származó bevételből csak akkor lehet egyéb költségvetési tényezőket keresztfinanszírozni, ha az autópályák minőségének fenntartása után maradt még lőpor.
Tudom, leülök magamtól...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
-
Hátra gyerekméretnél nagyobbaknak tilos beülni, de igazából a hátsó ülés még így is csak vésztartalék, és csak az első ülésen ülők kényelmének rovására használható - az anyósülésen én is úgy szeretek ülni, ha hátrébb tolom az ülést, úgy meg a hátsó lábtér konkrétan nullázódik. Szóval két embernél többel ne várj tőle kényelmet. Amúgy az nagy valószínűséggel egy első generációs változat lehetett, 2006-ban volt az első váltás, bár ez nem tudom, mennyiben érintette a belteret, nekünk a gen2 volt, most meg gen3 lett, itt érezhetőn nőtt a helykínálat az első traktusban - hátul nem is érdekel, hogy mi történik. Apudnak mindenesetre ne ilyet vegyél.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ToBeY
nagyúr
válasz parandroid #59499 üzenetére
És a két gyermek hogy fér el benne hátul?Vagy bicóval mennek a kocsi után?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó hibátlan Xiaomi Scooter 3.100km-el,garanciás!
- 1 hétig olcsóbb! Audio solutions overture 203f
- Nintendo Switch v2 4 játék, Minden tartozék, Hordtáska
- Redmi note 12 pro 5g 128/6+6gb A leg újabb verzió hyperos android14 Új állapotban egy napos készülék
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000