- Honor 90 - modellalkat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Magisk
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
ph A vállalat szerint a friss fejlesztésük 48 Gbps-os tempót is lehetővé tesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #58849 üzenetére
Na ez megint egy eléggé félreértett dolog. Az emberek jelentős része nincs abban a helyzetben, hogy pusztán környezetvédelmi okokból egy drágább alternatívát válasszon. Még Németországban sem.
Az emberek zöme pedig a pénztárcája alapján fog dönteni.
Ez igenis a politika felelőssége, hogy 20 centtel olcsóbb a gázolaj, miközben, ha az energiatartalmát nézzük, 10-15 centtel drágábbnak kellene lennie.
Ez abszolút nem nyírná ki önmagában a dízelt, mert így is gazdaságosabban lehetne üzemeltetni, de csak annak érné meg a felárat, aki tényleg sokat megy. És nem lennének városban, gyakorlatilag soha be nem melegedve évi 6000km-t futó kisdízelek. Mert ez utóbbi minden, csak nem racionális, csupán az elbaszottnál elbaszottabb szabályozásokkal az egységsugarú user számára anyagilag kedvezőbbé tették.Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #58851 üzenetére
FelvetőDIK a kérdés, hogy ha a benyál olcsóbb lenne és dízelből kevesebbet adnának el, akkor a természetes balansz során többlet használt nem dízel, mennyivel lenne egészségesebb mint a mostani helyzet?
Plusz Merkelországgal példázódni hiba ebben a vitában lévén az ottani mobilitás alappillére az autó és pályázás, amit gazdaságosan csak így lehet megoldani.
Nem mellesleg magad adod meg a magyarázatot az első bekezdéseddelhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
lenox
veterán
válasz parandroid #58848 üzenetére
Az meg külön vicces, hogy a végső érv mindig az, hogy a benzin égésterméke is veszélyes.
Amig valaki az egyiket tiltana a masikat meg nem addig ez nem vegso erv, hanem kb. elso. Ha eljutott odaig valaki, hogy erti, hogy mind veszelyes, es a mertek alapjan akarna differencialni, akkor lehet beszelgetni. Peldaul ott kezdeni, hogy meghatarozni a merteket. Mert ugyan az erdekes szines hir, hogy igy-ugy csaltak, de attol meg nem vilagos, hogy mennyire karos egyik, masik, harmadik esetben.
-
-
-
lenox
veterán
válasz EQMontoya #58858 üzenetére
Max nem volt jellemzo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection
Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Renault, Volkswagen, Ford, Alfa, Bmw stb....
-
-
Harmadszor írom le, hogy semmit nem akarok beriltani, egyszerűen a dízel mesterséges hátszele böki a csőröm, ami oda vezetett, hogy aránytalanul nagy ráfordítással sikerült egy olyan torz technológiát a nyakunkba ültetni, ami nemcsak méregdrága, de annyira kényes, hogy a saját védelmében még le is kapcsolja magát, és közben károsabb, mint az elődje. És ebben a torz versenyben sikerült a dízel technológiát felhasználva downsizingolni, turbósítani, és túlbonyolítani a benzinmotorokat is.
Most meg itt állok autóvásárlás előtt, és felelős állampolgárként próbálok dönteni, hogy milyen autót vegyek városi használatra, viszonylag kevés km-re, sok indítás-megállásra, sok hidegüzemre, ugyanakkor arra is felkészülve, hogy errefelé minden falut autópálya köt össze, szóval egyrészt fel tudja venni a tempót, másrészt védjen meg akkor is, ha 100 fölött történik valami, de azért könnyen, kis helyre parkolható is legyen. Nyilván nem egy korábban ajánlott Golf TDI a jó megoldás. A Polo TSI-hez legutóbb egészen közel voktam, minden downsizing-berzenkedésem ellenére. Yaris olyan csúnya szegény, hogy nem veszi be a gyomrom, franciát, olaszt nem szeretnék. Hyundai/Kia lenne még logikus választás, igazából nem is nagyon tudok mit felhozni ellene, ráadásul az i20 alapvetően tetszett is, csak kicsit kilógott a méretkategóriából felfelé. Mazda lenne még ideális választás, de felextrázva drágább, mint egy Polo, ráadásul a Mazda2, és a kis CX3 is olyan új, hogy 1,5 évesnél nincs régebbi a piacon, azok meg még drágák. MX5-ön is gondolkoztam, de amellett, hogy nem praktikus, 15k fölött indul ötévesen. Akkor meg már inkább Mini megint, de az újabbak (2013 óta) ott is mind turbósok, a régi modellt meg hivatalos kereskedések már elvétve sem árulják.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #58861 üzenetére
Mazda3-ból van régebbi is, az már pár éve piacon van Skyactiv mocival.
Esetleg Auris HSD? Autópályára elég az a 130 ló is azért.Az első bekezdéssel pedig tökéletesen egyetértek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #58862 üzenetére
Ezeknél kisebb kéne. A parkolóhelyvadászat hangsúlyosabb, második autó lesz a Mazda5 mellett, 90%-ban egy emberrel, a maradék 10%-ban is max kettővel járna.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
na, jól ráizgultatok erre a dízel témára...
bocs, hogy bedobtam...
Bezzeg az senkit nem érdekel, hogy a két ájfónom egyszerre csörög, és ez nem bug, hanem apple feature...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
lenox
veterán
válasz parandroid #58861 üzenetére
Leirhatod, amig nem erted, hogy nem a dizel az ok, hanem a kozvetlen befecskendezes, addig kb. mindegy. Lasd egy mezei kozvetlen befecskendezesu benzines sokkal tobb karos anyagot bocsajt ki, mint egy mezei dizel, de az nem baj, a dizel a szar.
-
válasz parandroid #58863 üzenetére
Mennyi a méretkorlát? Mert pl a vitara is kicsi lett. Annak az 1.5 motorja mindenre Lég.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #58861 üzenetére
Vegyél Prius-t, a hármas szériából, vagy a Plugin verziót. Mindennek megfelel amit leírtál, sőt, tulajdonképpen a tökéletes választás a szükségleteidre, azon felül tágas, rendkívül alacsony fenntartási költséggel. Mint felelős állampolgár az nyilván elég mókás lenne ha az esetleges kifogások sora kimerülne annyiban, hogy nem tetszik.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Lenox: Ottapont. Bár végülis mi is ide jutottunk.
Malac: Az hatalmas. Mondom, a Hyundai i20-at már fölöslegesen nagynak éreztem. Nagyon minit sem akarok ugyanakkor (mint a Smart, a VW Up, vagy az Aygo), mégiscsak túl kéne élni az autópályán is. A Mini jó kompromisszum volt, de az újabb modell már ebből is érezhetően nagyobb. Polo kb ideális méret lenne. Bár ahogy néztem az új modell bejelentését, az is lassan Golf-méretűre hjzik.
Kukac: Azért elképesztő, hogy te miket találsz. Nyilván nincs megoldás amúgy, én létrehoznék egy második usert, és bevenném family sharingbe (vagy hogy hjvják), akkor gyakorlatilag mindent meg tudsz vele osztani. Két iPhone-t még nem használtam ugyanazzal az id-vel, iPhone + iPad kombót igen, ott ugye kimondottan jól jön, hogy egy az egyben tükrözi egymást a két eszköz, ha egyiken írsz üzenetet, az a másikon is megjelenik, meg minden, kivéve ugye pont a hívások, mert az egyik nem telefon.
Kukac2: Az megvan, hogy ez a rosszul tartod szöveg honnét jön? Imádnád a sztorit.
Viszlát: Isten látja lelkemet, megpróbáltam nem hányni a Yaris belterétől, mert ugye abból is van hibrid, de nem ment. Prius már az a szint, hogy annyira csúnya, hogy az már vicces, de egyrészt hatalmas, másrészt akárhányszor megemlítem a nejemnek, utána fél napig nem áll velem szóba. Auris-szal felcukkoltatok kicsit, most utána fogok járni, hogyé' mennek.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #58871 üzenetére
Hát ha már annyira felelős állampolgár az ember, akkor a méret az elég gyenge érv. Viszont van a Yarisból is hybrid már, szóval lehet matchbox méretben is felelősködni.
(#58872) peterkeT: látod-látod, ez a baj, rögtön kiderül, hogy a környezetvédelem sokadlagos szempont igazából. Vagyis hát nem baj, csak magadat hoztad nehezen védhető helyzetbe.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #58872 üzenetére
Kikapcsolhato egyebkent ez, nekem is csorgott az ipad, mikor hivtak telefonon, de zavart, es kikapcsoltam a funkciot.
-
nagyúr
válasz szőröscica #58876 üzenetére
közben én is kinyomoztam, akkor csinálja, ha a ugyanazon a wifin van a kettő. Mondjuk, nem tudom, akkor mi történik, ha felveszem a másik telefont, és kisétálok a wifi hatóköréből....
Meg azt is, hogy hogy lehet kikapcsolni (Settings/Phone/Calls on other device).
De maga a logika, hogy aki ezt kitalálta... az a meglepő. Epöl.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #58861 üzenetére
Ezres Focus-on nem gondolkodtál? Elég szépen megy, tartósnak tűnik, és mindenféle fizetni való elég nevetséges rá.
Nem is lenne a mai diesel motorokkal baj, ha a kettős tömegű, DPF és a nagynyomású befecskendező rendszerek nem lennének már alapnak mondhatóak egy mai olajkályhában. Továbbá mikor manapság egy 1.6-os olyan teljesítményt ad le mint egy korai adagolós 1.9-es, akkor nincs min csodálkozni hogy végletekig vannak reszelve. Szívesen visszahoznám az adagolós motorokat, hókuszpókuszok nélkül, 90/110le, és szigorúan korlátoznám, ami teljesítménye átlépi a megengedettet, annál ugrott a forgalmi. Bár vicces, mert egy részben nyomatják az elektromos autókat, más részben pedig még mindig autógumival, kátrányos fával, hulladékkal tüzelnek bizonyos falvakban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
EQMontoya
veterán
válasz Tothgera30 #58878 üzenetére
Te olvasod, amit írsz?
Ezres Focus-on nem gondolkodtál?
majd
tartósnak tűnik
majd
Továbbá mikor manapság egy 1.6-os olyan teljesítményt ad le mint egy korai adagolós 1.9-es, akkor nincs min csodálkozni hogy végletekig vannak reszelve.A 125 lovas egy literes háromhengeres nincs a végletekig reszelve, ugye?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
mark!
őstag
valaki tud valami infót erről a leállásról? egy jó 15percig elérhetetlen volt az egész lapcsalád.
>
-
válasz Viszlát #58874 üzenetére
Én nem védekezek, önérzetes, és magas esztétikai érzékkel rendelkező felelős állampolgár vagyok. Yaris kilőve.
Amúgy nagyjából minden más is, a mai keresgélés kapcsán én feldobtam pár lehetőséget, Katica pedig közölte, hogy ő Minit akar megint, úgyhogy úgy néz ki, kompromisszumra lépünk, és megint Mini lesz. Kicsit lehet, hogy fájni fog a 122 LE 1,6-os szívó után a háromhengeres, downsizingolt,102 LE-s 1,2-es turbó, de legalább pörgetni nem kell, hogy ébredjenek a lovak. Az más kérdés, hogy pont az a feeling veszik el, amikor 4000-es fordulatnál még volt hova tolni, és hátbavágott egy-egy nagyobb gázfröccs kapcsán. De azt az évi két alkalmat, amikor ilyesmit játszottam az autópályán, valahogy csak fogom tudni nélkülözni. Legfeljebb vénségemre tényleg veszek majd egy MX5-öt. Vagy egy öregebb Cooper S JCW-t 170+ lóval (felelős, környezettudatos állampolgárként, ugye). Már csak az a kérdés, hogy mikor fizet a biztosító, aztán megnézzük, hogy a központi Mini-kereskedésben van-e még olyan, ami nekünk megfelel. Gondolom lesz, most éppen 78 db 2-3 éves autójuk van 2 év gyártói garival, frissen műszakiztatva, átnézve, felkészítve, és ez csak a frankfurti szalon, ha valahol a láncon belül találunk olyat, ami tetszik, azt is idehozzák.
Ahogy a spritmonitort nézem, egyébként fogyasztásban nagyjából ugyanott van a két autó (ennyit a szupertakarékos, kicsi, turbós motorokról), valahol 6 és 7 liter között, de inkább a 7-hez nagyon közel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #58881 üzenetére
> magas esztétikai érzékkel rendelkező
es ezek utan vesz egy Minit
while (!sleep) sheep++;
-
-
lenox
veterán
válasz parandroid #58881 üzenetére
Tehat akkor egy kozvetlen befecskendezesu turbos benzines, ami mogott a dizelek elbujhatnak? Ez nem ilyen szajbol seggcsinalas dolog?
-
Tothgera30
Ármester
válasz EQMontoya #58879 üzenetére
Random lenyomom a billentyűket, és kész a hsz.
Ford Focus 1.0 Ecoboost - [link] / [link]
Mindegyik mai modern autó motorja a végletekig van reszelve, de ha 1.6-os szívó benzinest ajánlok, átvágják a torkom, az ezres ecoboost pedig nem TSI korai szériái, tehát ilyen gyermekbetegségei nincsenek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Ó, dehogynem. Utálom is az egészet előre. Viszont mi van még, ha pár éves kisautót keresel? Már a vállalhatatlanul kinéző japán (hibrideken) kívül. Meg a koreaiakon. Esetleg a Mazda, ami szépen felextrázva kb egy kompakt autó árában van: CX3-ból a legolcsóbb fapad verzió 16k EUR a mobile.de-n 100 km-es körzetben, Mazda2-ből az új szériás, 5 sebességes váltóval, 75LE-s motorral, és fapad deluxe kivitelben már van 12k körül is. Szomorú ez az egész helyzet, és kilátásban sincs semmi megoldás egyelőre. Elektromos (és ha jól rémlik, hibrid is) Minit pl. legkorábban 2019-re ígértek, hibridjük van ugyan már, de csak Countryman verzióban, ami... pffff.
Amúgy meg megnézem azt a 2,0-s TDI-t, ami el tud bújni egy háromhengeres fűnyírómotor mögött, ha kibocsátott károsanyagot mérnek.
Asszony meg Minit akar, szóval innét kezdve max duzzogás lehetne. Őt meg nemigen érdekli, hogy milyen motor van benne, csak menjen normálisan. Kár a mostani autóért amúgy, 2-3-4 évig elment volna még valószínűleg komolyabb hiba nélkül, megvolt benne minden, ami kell, de karambolosnak lett volna mindenképpen bélyegezve, ami itt max k-európai neppernek eladható, illetve német szerviz nem tudná (lenne hajlandó) annyiból megcsinálni, amennyit a biztosító fizet érte. Mo-ra elvinni meg idő, pénz, energia, szervezés, keresgélés, alkatrész után járás, és még mindig kérdéses a végeredmény.
Tóthgera: Bárcsak lenne még választék 1,6-os szívó benzinesekből, én lennék a legboldogabb.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lenox
veterán
válasz parandroid #58886 üzenetére
Hasonlo benzines kozvetlen befecskendezesu nagysagrendileg 10-szer annyi mini reszecsket ereget, csak hogy kepben legyunk.
Amugy nekem pl. a Jazz bejon. De amugy a zasszonnyal nem erdemes vitatkozni, meg amugy be kell ismerni, hogy ez a kornyezettudatossag siman aldozatul esik a hetkoznapoknak.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #58886 üzenetére
Faternak is 1.6 szívót lesünk már lassan egy éve, de a kevés km/fiatal/lehetőleg kombi triumvirátus eléggé kizárja egymást.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
válasz parandroid #58886 üzenetére
Így olvasva a mait...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
addikt
Autó témához: Barátnőmék keresnek autót, sajna az anyagiak szűkösk, durván fél milla körül, de hogy ennyire nincs választék normális kisméretű autók közül, kb a Chevrolet Spark 1-1 példányát lehet kifogni, amire azt merem mondani hogy ok, vagy 3-5 évvel régebbi Fiat, Opel.
-
NoLF
addikt
válasz parandroid #58886 üzenetére
Szemtelenul sok van itt belole, s szerintem tok elfogadhatoan nez ki. En vennem.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
ToBeY
nagyúr
Vidéken csináltattam meg az útlevelem,és elég pozitív az egész 10perc volt az papírmunka (nem kellett időpont, és nem volt senki előttem) 1héten belül pedig már kezemben az útlevél.
Négy éve ez jóval zötyögősebb voltBTW elég jó időnk van héten szerencsére!
-
Ok, asszem mindent láttunk amit lehetett mára : [link]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
concret_hp
addikt
csak hogy valaki negatív is legyen én kb. 3.5 hónap alatt kaptam meg az adókártyámat, ami alapból egy felesleges valami szerintem, ahogy a tb kártya is, de ez most más történet
remélem mindenki kiélvezkedi magát aki a forróságot szereti és 1 percet sem tölt árnyékban
vagy fullba vagy sehogy :D
-
mark!
őstag
válasz concret_hp #58895 üzenetére
tegnap a szomszéd kifeküdt ruhában napozni és egy olyan 10 perc múlva így félhangosan: rohadtélet, már megint rajtammaradt a ruha
>
-
nagyúr
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
K1nG HuNp
őstag
Angliából rendelt (svéd származású) termékekre lesz vám? 2db csomag jön, a kettő összértéke 100 euro
(raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Haladó fotósok digitális fényképei
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gumi és felni topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Videó stream letöltése
- Honor 90 - modellalkat
- GTA V
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ProBook 450 G8 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19/32GB/1TB SSD notebook 3 év garanciával szinte új
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- Samsung Galaxy S23 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új iPhone 15 Pro Max 512GB Független, Natur Titán