- Készül a Galaxy S24 FE
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okosórát gyermekeknek?
Hirdetés
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
PowerWash Simulator - Már több mint 12 millióan próbálták ki
gp Sokak szerint abszurd a játék alap témája, mégis nagyon sokan döntöttek arról hogy kipróbálják a programot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
Ez nagy segítség lehet azoknak a fejlesztőknek, akik a készülő programjuk ellenőrzéséhez nem tudnak AMD GPU-t vásárolni a RenderDoc és Radeon GPU Profiler interoperabilitás kihasználásához, viszont rendelkeznek NVIDIA GPU-val
Sírok...
Persze, életszerű, hogy csóringer fejlesztőnek nem telik AMD vga-ra, és a piaci részesedés a dGPU piacon smafu szempont a fejlesztés során..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Indie fejlesztők nem feltétlenül rendelkeznek mindegyik hardverrel. Márpedig GeForce-on eddig vakok voltak. Nem tudta pontosan behatárolni a program, hogy hol a hiba a kódban. Ezzel a változással legalább valamennyi hibát látnak. Mindet nem, mert ahhoz nem elég teljesítményszámlálókra építeni, de a semminél azért több. Szerintem ez nem rossz dolog.
Akinek kevés, az vesz egy Radeont, azzal hardveres nyomkövetőt kap, amivel mindent lát.
A piaci részesedés azért nem hasznos, mert itt most hibakereséséről van szó. Lásd az Epic mára elhíresült sztorija, amikor az első Radeon GPU Profiler verzió feltárt egy súlyos hibát az Unreal Engine 4 akkori verziójában. Ez a gond azt eredményezte, hogy az első rajzolási parancs végrehajtása előtt 517 darab erőforrás-áthelyezést csinált, és ez tulajdonképpen egyenértékű volt a hardveren belüli gyorsítótárak 517-szer való egymás utáni ürítésével. Az Epic ezt kijavította, és az újabb verziójú kiadásokban minden hardveren nagyjából 10%-kal gyorsabb lett a működés. Tehát itt az NV is jól járt, hogy az Epic AMD GPU-kra váltott a fejlesztésnél, mert láthatóvá váltak a motorban olyan hibák, amiket NVIDIA GPU-kon a szimpla teljesítményszámlálókkal nem láttak. Egyszerűen nem adtak az Epicnek a korábbi fejlesztőeszközök visszajelzést arról, hogy az első rajzolás előtt egymás után 517-szer kitörlik a semmit a hardverek a cache-ből. Sajnos a hibakeresés alapja, hogy megtalálod-e a hibát. Ha nem, akkor azt hiszed, hogy jó a szoftver.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Abu nem jössz még rá hogy ezen cikkek megírása közben annyira átlátszó már hogy "elbújtatod" benne az Amd felnyalást minden ilyen Nvidia hírnél? Nem értem miért olvasom el. illetve mindig reménykedek, hogy egyszer átlépsz a saját árnyékodon, de te már nem változol.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte RTX 3080 Turbo 10GB
- KFA2 GeForce RTX 3050 EX OC 8GB GDDR6 Videokártya - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- Manli GeForce RTX 3070 8GB GDDR6 Videokártya!
- ASUS GeForce RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit Amazon Garanciával
- SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 7900 GRE GAMING OC 16G (11325-02-20G) 3 év garancia 254600Ft