- One mobilszolgáltatások
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
nVidia GeForce GTX 980 Ti / Titan X (GM200)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaxxDamage
félisten
-
MaxxDamage
félisten
válasz
Benjaa #17468 üzenetére
Szia!
Amennyiben megegyeztetek "próbagari" (vagy hasonló) felől és megfelelőek a feltételek (eltelt nap, megfelelő csomag érkezés, ha nem személyes átvétel volt, stb..) akkor az a megoldás. Kártya vissza és kp.-t is vissza neked és megoldva.
Amennyiben személyes átvétel volt, ilyen esetben a helyszíni kipróbálás nélkül nem szabad elhozni semmit (nemhogy VGA-t) -
MaxxDamage
félisten
válasz
ricshard444 #17423 üzenetére
Nekem nem volt vele gondom. Temp is tökéletes volt (68c max.) és közel 1500MHz GPU Boost gyárilag + hangja sem volt. (lehet kicsit bánom is, hogy eladtam.... megmondom az őszinte igazat)
-
MaxxDamage
félisten
Fájó szívvel, de eladtam a 980 Ti Matrix kártyám, így köszi mindenkinek a korábbi segítséget/segítségeket és jó használatot, akinek még van 980 Ti-je bármelyik gyártótól.
-
MaxxDamage
félisten
válasz
apollo12 #17416 üzenetére
Nekem nem sikerül a vizes művelet, így maradt csak a CPU-m kompakt megoldáson.
GPU-m is jó lett gyári hűtéssel (újra is pasztázták a Csehek / Szakszerviz) és hozza a gyári IDLE/LOAD értékeket (min/max.) ahogy az a nagy könyvben meg van írva és a 68c fok (max, bár még nem láttam annyin) nagyon is jó érték (közel 1500-ra Bootol a GPU gyárilag)MD
L -
-
MaxxDamage
félisten
válasz
KAMELOT #17393 üzenetére
Ja és múlt héten beszéltem a beszállítóval is (segítőkészek voltak) és a múlt héten érkezett be a Csehekhez is (1-2 nap alatt lezajlott náluk)
Sokan szidják azokat a boltokat (alza,emag, stb..) aztán sok szempontból jobbak mint a hazai boltok. (én is sok cuccot vettem már ott és eddig nem volt problémám)MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
KAMELOT #17391 üzenetére
Remélem igen!
Aztán lehet csak cserélték (hiba leírás alapján) és mehet tovább. (dolgoztam sokat RMA-n és sok helyen hiba alapján javítottunk, lehet jó, de hosszú távon nem biztos, majd kiderül)Jah csak itthon ültek rajta közel 1 hónapot. 08.-n volt 1 hónapja, hogy a bolt RMA részre beérkezett tőlem...
MD
L -
MaxxDamage
félisten
-
MaxxDamage
félisten
válasz
apollo12 #17381 üzenetére
Esetleg van erről valami hivatalos infó / megerősítés (link)
Hasonlót lehet olvasni ITT.
DVI to HDMI kábellel csatlakoztassam HDMI-s TV-hez azt mondod és úgy használjam?
Futárt már nem tudom lemondani, holnap jönnek felvenni a csomagot. /1 hónapig biztos nem kapom vissza/MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
jones965 #17377 üzenetére
Korábban próbáltam (P4-el amibe HD3850 AGP kártya volt)
HDMI to DVI kábellel csatlakoztatni, de nem volt kép/hel (TV-n nincs HDMI amúgy) és sokan mondták, hogy azzal így nem fog menni (és levittem FHD TV-re (csatlakoztattam) így a P4-et.
Azt mondod próbáljam meg HDMI to DVI kábellel csatlakoztatni a TV-hez? (egy próbát megér, de holnap jön a futár a kártyáért)MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Milka 78 #17370 üzenetére
Garancia futárt megigényeltem, elvileg holnap jönnek érte és majd kiderül mi is lesz a vége. (Asus Hungary is ezt javasolta, hogy juttassam vissza a vásárlás helyére és ők rendezik)
Most megint 1 hónapig biztos nem lesz kártyám, így a laptopot fogom használni, meg közben a Bitspower H2O Set is megérkezik és nem kell sietni a felépítéssel...csak akkor lesz szívás, ha ezt a Matrix kártyát nem kapom vissza, vagy nem cserélik, mert akkor a vizes blokkot hiába vettem meg hozzá.MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Milka 78 #17370 üzenetére
Én eleve úgy vitettem vissza (garanciafutár) iPon-al, hogy "csere" (van 2 lehetőség ami választható volt, csere vagy javítás) ez nem fekszik ki (volt mikor 1 napig csak tesztek futottak), megy szépen, csak néha (nagy ritkán) produkálja ezt az esetet, mikor kikapcsolom a tévét, majd mikor vissza jövök és bekapcsolom és a kép meg van fagyva, rosszabb esetben egy (képen látható) csík is van rajt. Valahogy kezd kellemetlen lenni, hogy a HDMI kábelt kell ki/be csatlakoztatnom (és minden OK lesz)
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Milka 78 #17363 üzenetére
Ma ismét tapasztaltam a jelenséget....
Nem tudom hova tenni már a dolgot, de biztos nem kábel gond volt (új kábel van most használva) inkább a VGA HDMI portjára gyanakszom. Asusnak is megírtam megint, mert utoljára azt írtam nekik, hogy kábelt cseréltem és azóta jónak tűnik.
Utolsó válasz az Asustól ez volt:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében köszönettel vettük megkeresését.
Magát az eszközt kipróbálta másik kábellel, illetve kijelzővel? A probléma eléggé egyedi, ezért nehéz ár megoldást találni, és ezért van meglőve a gyártó is. Az IT kemény dió, és sajnos nem minden problémára tudunk választ adni, lévén létezik belőlük kismillió olyan, amibe még soha nem futottunk bele sem mi, sem a gyártó."
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Ganz-[HUN] #17365 üzenetére
Cseréltem HDMI kábelt, eddig jó....aztán majd kiderül.
Ha nem lenne jó és jelentkezne ez a hiba, akkor küldöm gariba a Csehekhez vissza (ahonnét kaptam ezt a csere darabot..)...akár cserére megint. (max.vissza kapom a régi darabom, talán lejavították már, ez is Matrix RGB LED hibás volt)
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Ganz-[HUN] #17365 üzenetére
Más megoldás nincs...nem volt olcsó kártya /közel mint most egy 1080Ti Poseidon/ és ha már garis...a biztosra fogok menni!
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Milka 78 #17358 üzenetére
Nem akarom piszkálni (se feszt állítgatni, se mást) én gyári értéken szeretném használni. (ez csere kártya, javított - LED baja volt, ezt is megtudtam az Asus -tól, megnézték a rendszerbe, Csehek küldték, mert korábbi kártyámra cserét kértem)
Most kivi leszek mit fognak írni, szerintem valami sablon szöveg lesz. (a válasz)
Az elmúlt pár napba 2x tapasztaltam, ezért is gondoltam megírom az Asus -nak...hátha tudnak valami okosságot..MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Ganz-[HUN] #17354 üzenetére
Írtam az Asus M.O.-nak.
Ezt írták:Tisztelt Ügyfelünk!
Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében köszönettel vettük megkeresését.
Levelét továbbítottuk a gyártónak, akik 1-2 munkanapon belül válaszolnak rá. A választ amint megérkezik, továbbítjuk Önnek!
MD
L -
MaxxDamage
félisten
Kapható a 980Ti (használtan)
Vicces!MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Ganz-[HUN] #17354 üzenetére
Remélem nem...
Ez javított VGA (nem az eredeti) cserélt/javított darab (Cseh Asus-tól)... és remélem azért kihúzza pár évig és csak a rendszernek volt nyűgje (annak volt rendesen) és most új rendszerről vagyok. (eddig jó, de lekopogom)MD
L -
MaxxDamage
félisten
Más is tapasztalt már hasonlót 980 Ti esetén.
Mi van akkor, ha gyakran megfagy a kép? (VGA hiba?)
HDMI kábelt ki/be dugom és jó. (2x próbáltam, nem mindig jön be) vagy marad a "restart" gomb...MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Ganz-[HUN] #17351 üzenetére
GPU Tweak II (új verziója kavart be...) jelzem is Asus felé a dolgot.... jól megszívatott! (gondoltam, hogy ezzel van a gond, mert AMD kártyákhoz van inkább az újítás...nV kártyát meg lerontja
)
A régi rendszeren használtat raktam most fel (egyel előbbi) és azzal minden OK (default / gyári OC esetén is)Jeleztem is a gyártó felé a dolgot... (Asus Online Chat rendszeren keresztűl)
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Ganz-[HUN] #17349 üzenetére
55" TV (UHD) amin tolom és 120Hz / FHD-n van használva.
Azért számít az a pár MHz
Meg ha már gyárilag ilyen, akkor ne álljon meg a GPU boost 1300 alatt na... (nem ezért fizettem)MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
MaxxDamage #17347 üzenetére
-
MaxxDamage
félisten
Mi találhatta a kártyám?
Legújabb driver (azért raktam csak fel, mert új rendszer van, konfig Upgrade miatt - lap+cpu+ram) és tegnap még 1400MHz fölé Boostolt GPUTweak II "Gaming" módba.
Most sehogy sem megy 1327 fölé... (3DMark Fire Strike Extreme alatt pl.)GPU-Z kép: /alap érték nagyobb mint aminek kellene lenni "OC Mode" alatt vagy sima Gaming alatt...GPU Tweak II beáll. szerint. (tegnap még jó volt..sok 3DMark tesztet futtattam és nem volt semmi gond vele)
Mit lehet tenni?MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Ganz-[HUN] #17338 üzenetére
+1 az előttem szólokhoz!
Kuldeném vissza.MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
MaxxDamage #17331 üzenetére
(kimaradt) Ezen 3DMark teszt alatt csak 1418MHz -re Boostolt fel a GPU , az 1518-as Boost alatt 15400 pontot futott a teszt. Nem értem én ezt a Boostot...kedve szerint Boostol fel a GPU ?
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
apollo12 #17329 üzenetére
Lehet hagyom, mert így kicsit melegebb is, mint gyári OC-n
Gyári "OC Gaming" alatt a GPU 1518MHz -re Boostol fel (szerintem ez is elég és jó FHD-ra) 3DMark Test , Details
Várom a 1080 Ti utáni csúcs VGA gent.-t és lehet az lesz az új befutó (majd) egy új gen.-es Ryzennel.(#17330) Ganz-[HUN]: Elvileg még évekig jó lesz FHD-ra
MD
L -
MaxxDamage
félisten
-
MaxxDamage
félisten
-
MaxxDamage
félisten
válasz
szente80 #17249 üzenetére
Asus Magyarország Support
Lap alján Jobb oldalt ott az "Online Chat" amire katt és "【Átirányítás élő chathez】" kezdeményezd a beszélgetést (mikor elérhető a munkatárs) és SN számot megadva vázold neki a problémát / megkeresés tárgyát...részleteit.
Majd írd meg mit mondtak.
A bolt (ahol vetted) feladata a kártyát a Csehekhez kijuttatni, Asus Magyarország nekem is ezt mondta (ezért az iPon -al intéztettem én a cserét az esetemben) és 2019.02. -hó lett 2020.02.26.-ik nap gari időm a (javított) csere darabra. (minden rosszban van valami jó is) de kívánom, hogy a te kártyádnak semmilyen baja sem legyen!MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
szente80 #17247 üzenetére
Én is olyan csere kártyát kaptam amin nincs matrica (iPon és Asus-al is konzultáltam az esetet és no para, 2év gari van rá, javított kártya, LED problémája volt, Asusos meg is mondta SN szám alapján, látta a rendszerben a történetét..stb.) az Asusos még humoros is volt, hogy örüljek, hogy hibátlan/sérülés mentes javított kártyát kaptam (mint az új, csak matrica nincs rajta, amiről tudnak és semmi gond, rendszerbe nyoma van), ami még szét is szedhető ha úgy van.
(bár nincs szándékomban, mert bármi gondom lenne vele...kuldeném vissza iPon-al a Csehekhez...)
Asus mit mondott SN szám alapján a kártyára?
Ajánlom az élő chates beszélgetést, munkanapokon elérhető (asszem 8:30-tól) és nem kell emailben várni.
Vagy vedd fel a kapcsolatot:
Háncs Gábor
ASUS Hungary
Technical Support Assistant
Tel: +36209529095
e-mail: gabor_hancs@asus.com
Én is sokat konzultáltam vele, mailbe és telefonon a ROG 980Ti Matrix Platinum kártyám RGB Matrix LED problémájával kapcsolatban.MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
szente80 #17231 üzenetére
Vedd fel a kapcsolatot Asus Magyarország munkatárssal (élő chat) és SN szám alapján azonosítják a kártyát és tudnak róla lehet többet mondani. Nekem gariba cserélték a kártyám és amit kaptam (2 év garral) azon sem volt semmi matrica. Asus-t megkérdeztem és SN szám alapján mondták, hogy matrica nélkül is elfogadják (Csehországi Asus Szakszerviz ahonnan kaptam)
Sok sikert, remélem sikerrel jársz! Egy próbát megér a dolog mindenképp.MD
L -
MaxxDamage
félisten
Közben azt is megtudtam (Asustól) SN számok alapján, hogy a beküldött kártya és a kapott is Cseheknél van/volt (onnan jött) és a 2 év garancia ez esetben helytálló, mert csak új termék esetén jár a 3 év garancia a termékre (és ez ügye javított csere darab) a doboz és tartozékok a régi kártyához vannak/voltam, azt kaptam vissza másik kártyával (ESD zacsiban , ami nem része a gyári csomagnak) garis címke hiányzik, az nem probléma, ha nem én távolítottam el (ezt mondták)
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
subaruwrc #17225 üzenetére
Az is lehet.
Funkcionalitását tekintve most tökéletes, így megérte a csere. (nekem meg)
Ez csak 1430+ ra Boostol fel, de az a pár MHz nem kérdéses, viszont a RAM az magasabb MHz -n megy (bár nincs jelentősége) csere kártya, viszont csak 2 év garit kaptam a 3 helyett, ez még felvet pár kérdést a forgalmazó felé. (már folyamatban)MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
subaruwrc #17223 üzenetére
Nem szokásom, sőt!
Én antisztatikus ruhával a kártya csatit le szoktam törölni és ilyen műveleteket (elektronika,hardveres szerelések) ESD kesztyűben szoktam végezni. (munkahelyi megszokás - Repair Technician) na de számomra ez a kontakt volt érthetetlen, alaplapi csati szempontjából, mert úgy helyeztem be a kártyát ahogyan kell/szoktam (és a folyamat során minden akadálytalanul végbe ment) de a lényeg, hogy a kártya jó és használni kell csakMD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
F e Z o #17221 üzenetére
Igen, azt elfelejtettem írni, hogy régi kártya teszten 3.7GHz -t ment a CPU és RAM 3066MHz -n
Mostani kártya teszten a CPU 3.975GHz -n a RAM meg 3000MHz -n (a ház burkolat első tesztnél rajt volt, mostaninál nem)Kártya BIOS Update pár perc és meg is van (parancssorban)
Ez volt a baja (hogy a kontakt hibára nem gondoltam...) és hiba mentes állapotban...teszt közben.
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
MaxxDamage #17219 üzenetére
-
MaxxDamage
félisten
válasz
Gyula84 #17218 üzenetére
Közben jól megsz**attam most magam...
Nem hagyott nyugodni a dolog...(mondom ez a villogás dolog meg a power LED nem jelez...valami más lesz!)
Kártya ki/be és tápra áram kábel be...és világít a 2 db power led (mondom wtf) és akkor mondom bekapcs a gépet és minden OK vele...vicces na
GPU Tweak II is gond nélkül indult.Mondhatom le a garifutárt, de azért a matrica hiányára rá fogok kérdezni konkrétan mi is van ilyenkor...
A GPU kicsit kevesebbre boostol fel mint a korábbi kártya (ez csak 1430.6MHz , korábbi meg 1456.3MHz-re) viszont ennél a RAM 1811.3MHz-n van , a korábbin 1800.0MHz-n volt) akkor ez jó is meg nem is mi?
Max felrakom erre a régi kártya BIOS-t (ezen régebbi verzió van) ez 74.8% ASIC értékkel bír. Korábbin 81.5% volt az ASIC Quality.
Az a "régi kártyán lévő BIOS" (lementettem, újabb verzió) az változtatna valamit? Érdemes rárakni?
MD
L -
-
MaxxDamage
félisten
válasz
lofagi #17214 üzenetére
Hát én leírtam mindent az iPon részére (nem csak RMA részre küldtem el, iPonnak is külön ment) és ezt a választ kaptam.
"A terméket a gyártó cserélte nekünk is a beszállítón keresztül. Természetesen amennyiben bármi probléma lenne vele juttassa vissza (mi nem teszteljük a kicserélt termékeket) és soron kívül visszajuttatjuk. Köszönjük és elnézést a kellemetlenségért. "
Szóval most rendelhetek le megint garanciafutárt és várom mi lesz... megint csere lesz a bejelölt amit kérek és a másik gondom, hogy ehhez az SN számhoz nincs számlám, csak garanciális rendezés lapom, így a régi kártya számla száma alapján (és azon.szám) kell a futárt le rendelnem. Mind1..én mellékelem megint minden doku másolatát és az a biztos. Megint várok 1(+) hónapot és talán kapok egy jó kártyát is (vagy nem)
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
MaxxDamage #17210 üzenetére
GPU Tweak sem indul (kártyán lévő kapcsolókat néztem, semmi változás.
A Power LED-nek (2 db) akkor kéne már világítania mikor a gép még nincs is be kapcsolva...csak áram alatt van (táp kap áramot)Asszem megy vissza...igénylem megint a gari futárt (vicces na..)
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
MaxxDamage #17209 üzenetére
Terhelés alatt (Game) is zölden villog csak...
Nem lehet hogy valamelyik kapcsoló zavar be? (van rajta 2 kapcsoló és 1 gomb)MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
F e Z o #17208 üzenetére
Nem rózsás a helyzet...
Beszereltem, bekapcs és rendszer betölt (előtte DDU -val lepucoltam és kikapcsolt a gép, így volt beállítva DDU) na de bekapcs óta az RGB LED Zölden villog (nem világít...villog) és a power LED-ek (2 db ami a 2 power csatinál található) nem is világit..Most Driverezem, restart..és kíváncsi leszek lesz-e bármi javulás. így kéne mennie mint a háttérben is látszik (alap használat alatt)
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
gainwardgs #17205 üzenetére
Ez ahogy elnézem, javított csere darab (másik SN) tehát nem azt kaptam vissza.
(#17206) F e Z o : hát én csak 2 évet kaptam (2020.02.26.-ig garis) de lehet rá írok az iPon-ra (hogyan is van ez) 3év garis kártya és ez csere darab...
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
MaxxDamage #17200 üzenetére
Lehet cserélték, mert a mail tárgy részben az RMA száma van és csere (kíváncsian várom...)
iPon -nak írtam, válasznak nem írtak semmit, csak azt, hogy Futár hozza 2 munkanapon belül és kaptam már a futár cégtől is maileket (holnap hozzák, ha ma beérkezik a központba / átadják nekik) vagy max. Szerdán ide ér.MD
L -
MaxxDamage
félisten
Én meg vissza küldtem gariba a Matrix Platinum 980 Ti-m (25.-én jelzett az iPon, hogy garis ügyintézést megkezdték).
Remélem vissza jön...vagy ha nem tudják javítani, akkor új hűtőt kap, vagy komplett cserélik. Mind1.MD
L -
MaxxDamage
félisten
Nekem egy új hűtés is megfelelne, ha úgy rendbejön a baja, bár kétlem. GPU terhelést nem jól jelzi. Paneltérkép és kapcsolási rajz alapján többet tudnék, de mind1 is, mert ezt majd a szakszerviz megoldja.
Új nV széria mikor jön? 1080Ti Poseidon nagyon bejön, de most nagyon drága...
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
norbixx #17145 üzenetére
Szerintem ha tudják javítják, ha nem akkor csere.
Én is most küldöm majd a Matrixom gariba, de a garifutár rendelésnél a "csere" lesz megjelölve. (iPonos szerint ezt a választ kaptam.)"Tisztelt Ügyfelünk!
Az Önnek preferált rendezési módot jelölje meg.
A beszállítók/szervizek mérlegelik a lehetőségeket és akár a kérésnek megfelelően is dönthetnek."MD
L -
MaxxDamage
félisten
Karival úgy semmi gond nincs, gyári OC-n közel 1500-on teker és nem is meleg, szóval húzás szempontjából még nem próbáltam, mert gyári értékek is megfelelőek/elegendőek.
Csak ez a fránya Matrix RGB ami zavar, de nagyon...(és ha már garis, akkor miért ne érvényesítsem a gyári garit?)
MD
L -
MaxxDamage
félisten
Ezt a kártyát az említett "hibával" hogyan érdemes vissza küldeni az iPon -nak garanciális szempontból ?
Javítás vagy csere legyen megjelölve a garanciafutár igénylési lapon szerintetek?MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
F e Z o #17130 üzenetére
Én is úgy gondolom, hogy megvárom következő Gen. kártyák kijövetelét és az árakat...és akkor cserélem le az akkori Gen. csúcs kártyára a 980 Ti -t (ez 4k -ra még elég, de full/max-on már nem igazán) ezt a kártyát terveztem még pár évig használni, de közben 1080p TV-t váltottam (43" to 55") UHD 4k -ra (2160p)
A kártyán az a LN2 mód kapcsoló az vissza lett kapcsolva. Mi lehet annak az alap helyzete ?MD
L -
-
MaxxDamage
félisten
válasz
MaxxDamage #17126 üzenetére
Vissza kapcsoljam, vagy tökmindegy ?
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
Milka 78 #17116 üzenetére
Nah igen!
Végülis a kártya működését nem befolyásolja ez a Matrix RGB-s dolog, de a kártya funcionalitasat nezve engem zavar... No még van több mint egy év gari rajt, igy addig rendezem mindenképp.Itt látszik (15:55-nél) [link], hogy alap használat alatt nem sárga a ROG fénye a kártyán...
MD
L -
MaxxDamage
félisten
válasz
MaxxDamage #17112 üzenetére
-
MaxxDamage
félisten
válasz
MaxxDamage #17111 üzenetére
-
MaxxDamage
félisten
válasz
Madn!ght #17110 üzenetére
Jaja, próbálva lett, "non-AURA" ablak jött elő program indításnál. (Asusos emberke küldte át mailbe a linket)
Ez a kártya nem vezérelhető programmal, Asusos sem tudott mit mondani -fogalma nincs erről kb...- (többi részlet az előző h.sz.-ben olvasható)Még azt megpróbálom, hogy a jelenlegi GeForce Experience-t eltávolítom és feldobom az 1.7.-es verziót.
MD
L -
MaxxDamage
félisten
Valaki tudna segíteni 980 Ti Matrix Platinum "Matrix RGB" -vel kapcsolatban?
A kártya egyáltalán nem meleg alapjáraton (29-31c fok közötti) - Temphez nincs köze az RGB Colorjának.
Programmal nem vezérelhető / állítható ez a funkciója.A kártya RGB Matrix LED az "terhelés" alapján jelzi (adott szín az egy adott terhelést jelez, hőfokhoz köze nincs) a felhasználónak a kártyára kifejtett terhelést mutatja. (de nekem nem így tesz)
Kék = Enyhe terhelés
Sárga = Közepes terhelés
Zöld = Biztonságos mód
Piros = Nagy terhelés
Bekapcsoláskor a zöld-el kezdi, majd minden szín váltakozva világít egy pillanatra, majd a sárgán megáll, azon marad és Win10 x64bit betöltése után is sárga a folyamatos (0% GPU Load vagy terhelés alatt!), majd pirosra akkor vált, ha terhelés alatt van, és alap helyzetben visszaáll a sárga színre. Próbáltam más lapba is, PCIe 2.0 , 3.0 -s foglalatba is, de semmi változás)
Mit tudnék ezzel kezdeni? Asus -al most beszéltem telefonon egy órát, előtte e-mailben 1 hetet (napi szinten 5-6 üzenet oda-vissza) és nem jutottunk előrébb. Próbáljak meg egy BIOS cserét ? (techpowerup-on elérhető egy régebbi) nekem ez van. 84.00.41.00.5A , Teches meg 84.00.36.00.84
Javaslat, ötlet ?
Vagy küldjem fel Asusnak? (még több mint 1év+ garis iPonhoz) és regelve is van Asus rendszerbe, oldalán.
Akivel beszéltem telefonon, azt mondta, hogy ne a garis futárral küldessem fel, mert akkor a TMX -hez megy a csomag és ennek a Cseh Asus szervizbe kellene kijutni, így az iPonnal kellene intéznem, na de én nem járok Bp.-en. (200+ km-re lakom onnan) szóval ez így kilőve.MD
L
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új FULL HD webkamera + Számla
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest