Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz VTom #61216 üzenetére

    Ez már nem a DX12-ről szól. A Microsoftot a wave operation intrinsics esetében én sem nagyon értem. A fejlesztőknek ma is vannak gyártófüggő opcióik a problémákra, lásd AGS4.0 a DX11-re és DX12-re. Oké global ordered append függvények még nincsenek benne, de belerakhatók, csak döntés kérdése.

    A probléma sokkal inkább az, hogy nyoma sincs az egységesítésre vonatkozó kísérleteknek. A WaveBallot csak azért tér vissza 64 bites maszkkal, mert az Xboxon 64 bites egy skalárregiszter. Semmi más reális oka nincs annak, hogy ez így legyen. A Vulkan esetében kisebb maszk tér vissza, és lesz belőle baja valakinek? A GCN-nek biztos nem, a többi gyártó pedig örül neki, mert hatékonyan implementálható lesz tőle másnak is a Ballot. Szóval ez a puskapor nem korán van ellőve, hanem rosszul van megtöltve a fegyver. Egy API-nak az lenne a feladata, hogy találjon valami mindenki által elfogadható megoldást a problémákra, nem pedig az, hogy kijelöljön egy hardvert, ami PC-s piacon még csak nem is tényező, majd annak a specifikációjára szabják a rendszert. Az ilyen elven történő fejlesztés azért gond, mert egy csomó dolgot így még a Volta sem tud majd megoldani hatékonyan.

    Ha valaki 64 bites maszkkal visszatérő Ballotot akar, akkor használjon AGS4.0-t. De nehogy már a szabvány legyen egy ilyen követelményre felhúzva. Ez szembe megy a józan ésszel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák