Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • koncsik

    MODERÁTOR

    Frissíteném az összefoglalót, kérlek mondjátok el a véleményeteket, egészítsétek ki és osszátok meg a tapasztalataitokat! :R :R :R

    Tervezet téma: SWITCH HARDWARE PROBLÉMÁK

    1. Eláll a képernyő a készülék felületétől / A dokkoló ferde / A dokkoló megkarcolja a képernyőt
    Házi megoldások:
    - Megvásárláskor ellenőrízd, ha lehet.
    - Képernyővédő fólia használata, üvegfólia erősen ajánlott, mert a műanyag fóliánál tapasztaltak ráolvadást.
    - A dokkoló belsejében levő kiemelkedések mikroszálas anyaggal vagy egyéb kevéssé karcolódó anyaggal fedése.

    2. A Joy-Con-ok ok nélkül lekapcsolódnak
    Javasolt a Nintendo márkaszervíz igénybevétele, ahol is az interferencia megelőzésére egy kis conductive foam-ot raknak be, elvileg ezután nem lehet probléma.
    Meg nem erősített információk szerint változtattak a Joy-Con-okon is, újabbaknál már nincs ilyen probléma. Részletesen itt: https://www.cnet.com/news/nintendo-switch-joycon-desync-connectivity-issue-fix/

    3. Egyes matricák („skin”-ek) kárt tehetnek a konzolban (csak olyat használj, ami bizonyítottan biztonságos)

    4. A képernyő villog és lefagy, akár a gép is lefagyhat.
    Ideiglenes megoldást a hard reset (power gomb 15 mp.-ig lenyomva tartva, majd bekapcsolás) jelenthet, de gyakran visszatért a probléma. Itt azt javasolják, hogy azonnal kérjünk cserét, kérdés, hogy Magyarországon mennyire megvalósítható ez.

    5. Pixel problémák (dead pixels): a Nintendo ezt az LCD képernyők természetének megfelelőnek tartja, no problem. Lehet, hogy változik majd az álláspontjuk, az eredeti DS-eket még javították ilyen probléma miatt.

    6. Töltés ill. töltöttség kijelzés: A kütyü nem töltődik fel, alacsony töltöttséget mutat mindig vagy nem is mutatja a töltést. Elvileg ezt firmware frissítéssel már javították, de a nintendo javasolt egy módszert, ami rengeteg időt vesz igénybe és addig javasolt ismételni amíg nem oldja meg a problémát.
    Az alábbiakat csak akkor tenném be, ha valakinek még mindig van ilyen problémája:

    Ensure the console has the latest system update. The steps below apply to system menu version 3.0.1 or higher.
    Set the Auto-Sleep mode to "Never" for "Playing on Console Screen" and for "Connected to TV."
    Connect the AC adapter directly to the console until the battery is fully charged. If the battery charge indicator does not reach 100%, simply allow the console to charge for approximately three hours. The console can be in use while it is charging.
    Once the battery is fully charged, leave the console alone for one hour with the AC adapter still connected to it.
    Afterward, disconnect the AC adapter and allow the console to display the HOME Menu for approximately three to four hours. The remaining battery life must be depleted as much as possible.
    Once the battery charge is almost depleted, power off the console by holding down the POWER Button for three seconds, then select "Power Options" > "Turn Off." Leave the console alone for at least 30 minutes.
    Repeat steps 2 - 6 several times. The battery charge indicator will improve gradually by repeating this process several times.
    So to be clear, Nintendo’s fix for this is to force your screen to stay on in order to drain the battery after charging it fully. A dead console will apparently take three hours to charge, four hours to deplete, then you don’t touch it for thirty minutes.
    That’s a seven and a half hour process for one of these attempts, and Nintendo makes it clear you’re supposed to do this multiple times. So if you have, I don’t know, 14 to 72 hours to spare, maybe this insane cycle of charging and battery drain will help the problem.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html

Új hozzászólás Aktív témák