Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djozsi

    senior tag

    Ha elolvassátok a kiegészítést abból kiderül, hogy alapvetően a Microsoft nem hozott fel semmilyen érvet arra vonatkozóan, hogy az arányok messze lennének a valóságtól és extrapolálva a számokat a Microsoft által kiadott hivatalos adatokra is az jött ki, hogy az arányok nagyjából stimmelnek, vagyis a backward compatible játékokkal töltött idő az xbox one használat nagyjából 2%át teszi ki.

    Ami még ennél is beszédesebb, hogy úgy jön ki ez a 2%, hogy közben a felhasználók 50%a kipróbál régi játékot, vagyis az látszik, hogy sokan tesznek vele egy próbát, de nagyon kevesen játszanak ténylegesen régi játékokkal.

    A különösen fanyar ebben egyébként az, hogy egy olyan programról beszélgetünk, amit már a Microsoft is lelőtt pár hónapja...

    mike1334, egy kis értelmezési segítség. Az 1,65 mrd perc az a sample mérete, amit vizsgáltak, 930k user 5 havi gamingje. Az 1 mrd óra az az összes user összes idejéből mért idő.
    Ami egyébként kevesebb, mint negyede az ID@Xbox programon belül megjelent indie játékokkal töltött időnek, vagyis az xbox oneon elérhető indiek egy töredékével négyszer annyi időt töltöttek a játékosok, mint az összes régi játékkal együttvéve.

Új hozzászólás Aktív témák