- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz Fritz Teufel #3 üzenetére
Melyik VW modellre gondolsz? ID2?
-
Tasunkó
senior tag
válasz Fritz Teufel #3 üzenetére
Kopogós műanyag csak azért kell, hogy a nem kopogósért felárat kérhessenek. Kérdéses hogy az elektronika beszerelése/kifejlesztése hogy aránylik , a benzinesből kieső pl.sebváltó, kipufogórendszer stb. költségeihez, mégha a félvezetők, líthium, illetve ritka nyersanyagok ára is kellemetlen, sanszos hogy a végső árat a marketing dominálja le, vagy inkább fel, és köszönőviszonyban sincs az előállítási költségekkel. Az akku technológia egyszerűbb elérése viheti csak le, illetve ha a kínaiak az aliexpressen fogják árulni.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
btprg
senior tag
válasz Fritz Teufel #3 üzenetére
Ki a francot érdekel a kopogós műanyag? Amíg vannak akiket ilyen baromságokkal lehet hülyíteni, addig lesz kit lehúzni. A kopogós műanyag a 30-40 éves autóban is tök jól elvan, a puha prémium érzésű izé meg lerohad és aztán sokkal ocsmányabb lesz az egész.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
.mf
veterán
válasz Fritz Teufel #3 üzenetére
"Egyre több elektronika épül be kötelezően (Uijós jogszabályok) ami nyilvánvalóan nem tesz jót az alapárnak."
Például? Mi az, ami annyira megdobja az alapárat? Tudom, egyesek körében divat az uniót köpködni, de ezek egyrészt a belsőégésűekben is benne vannak, amik továbbra is féláron mennek, másrészt még a fapados, kopogós petpalack műanyagos belépő modellekbe is sok olyan sallang van, ami nem kötelező előírás, hanem a gyártó erőlteti. Az elektromos autók árazását nem a lítium vagy az előírt védelmi rendszerek határozzák meg, hanem a marketing.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Fritz Teufel #11 üzenetére
Kedvencem a firkászok akik kopogtatják a műszerfalat. Igen kibír 20+évet. Nem garázsba. Napon. Cserébe ott a "prémium" 25misi+ le(mű)bőrözve. Amikor 6-7év nap után már ocsmány aztán elkezd málni, potyogni hibátlan. Persze értem én garázsbe kell meg simogatni és ha bőr átkenegetni...
De tök igazad van. Ennek a rétegenek telik rá, hogy kuka. Lizing is lejárt gari is elszámolja vagy NER. Nem érdekli se a bolygó se semmi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
btprg
senior tag
válasz Fritz Teufel #11 üzenetére
Látod, tökéletesen működik a dolog, nagyon jól aktiválja sokakban a sznobságot, rögtön le lehet nyomni másoknak az ilyen dumákat, hogy "akinek csak arra telik" Csak nehogy kiderüljön hogy azért "telik" luxusautóra, mert a pénzügyi tudatossága nulla, és a pénze nagy részét a magamutogatásra költi. Vagy azért mert nem tiszta dologból dől neki a lé.
#12:
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)