- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Én minden szombaton megteszem a kiskunhalas - kalocsa - kiskunhalas utat. Egy ilyen oda-vissza kör nekem 105 kilométer. Hidegben ez nagyon sok villanyautónak teljesíthetetlen feladat. Kalocsán nem tudok tölteni mert ahová járok ott nem lehet ráadásul a város egyetlen töltőjétől 2,5 kilométerre van légvonalban ami gyalog laza fél óra. Ha szabad a töltő és rá tudok csatlakozni ott ülök minimum félórát amíg tölt annyit, hogy biztonsággal hazavigyen. Ez a jobbik verzió. Ha pechem van és foglalt mindkét töltőfej netán sorba is kell állni mert más is vár oda akkor otthagyom az autót fél órát gyalogolok, hogy elintézem a dolgom két perc alatt majd fél órát gyalogolok vissza az autóhoz és ha addigra szabad már a töltő fél órát tölthetek és csak aztán haza. Ha nem akkor várok türelmesen amíg felszabadul. Arról nem is beszélve, hogy sűrűn előfordul, hogy egyáltalán nem megy a töltő. Ilyenkor lehet szépen elbattyogni a buszpályaudvarra és felszállni szépen a távolsági buszára csomagokkal stb. Elektromos autózás a jövő, az aha. A belvárosban esetleg. Nem értem mi a francnak erőltetik ennyire az elektromos autót amikor vidékem rohadtul nincs meg hozzá infrastruktúra és egy ilyen 100 kilométeres utat sem tudnak megtenni töltögetés nélkül. Veszek 6 millióért egy használt e-autót és azon kell parázni vajon hazaérek-e a fűtök vajon működik-e a töltő, vajon lesz-e terelés vagy útzár baleset miatt mert akkor már biztosan nem érek haza vele. Ki a francnak hiányzik ez? Én nem azért vettem autót, hogy helyhez és időhöz legyek kötve vele. Ez minden csak nem az a szabadság amiről az autózás eredetileg szólna. Ez nem fejlődés, ez egy rossz vicc. Abba már bele sem megyek, hogy egy 1.0 modern benzinmotoros hibrid autó ökológiai lábnyoma gyártástól a bezúzásig tehát az egész élethosszára vetítve egy nagy aksis tesla szintje környékén mozog tehát adtunk a szarnak egy jó nagy pofont. A városokból tiltsák ki a belsőégésűt ezt még én is támogatni tudom de ennyi ne menjünk már át full kreténbe.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
ja, hát vidéken azért más ez a helyzet, de az autós közlekedés ott nem is okoz akkora problémát helyi szinten. Azért Budapesten is lehet szívni, sugárirányban jól lehet közelekedni bkv-val, de külvárosban keresztirányban szinte sehogy, 2-3 km-re lévő helyekre fél órás körbe buszozással, meg minimum 1 átszállással lehet eljutni.
#76 kpbendeguz
Mondjuk ez nem fejlesztés, hanem visszafejlesztés.
Az önvezetés szerintem nem is fog megvalósulni, maximum ott, ahol amúgy sincs rá igazán szükség (belváros, autópálya). De ha mégis, akkor nem lesz sem olcsó, sem a dugókat nem szünteti meg. Ha olcsó lesz, még növelni is fogja, mert a villamos helyett is inkább utóba ülnek majd. Ha jól tudom a közösségi autózás is elég kontraproduktív, ezért van olyan francia város, ahol nem is adnak több támogatást ilyesmire.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robogó, kismotor
- YouTube
- Anime filmek és sorozatok
- OLED TV topic
- Total Commander
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- További aktív témák...