Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz cappa72 #22 üzenetére

    "Inkább az akku lesz a kérdés... szerintem."

    Az akku az egységnyi idő alatt legyártható autómennyiséget befolyásolja, nem a rendszer fenntarthatóságát. Ha nincs elég akku, akkor vagy az EV várólisták nőnek vagy az áruk.

  • Noukoum

    veterán

    válasz cappa72 #30 üzenetére

    Már ki szerint? Szerinted?

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • 8th

    addikt

    válasz cappa72 #52 üzenetére

    Én minden szombaton megteszem a kiskunhalas - kalocsa - kiskunhalas utat. Egy ilyen oda-vissza kör nekem 105 kilométer. Hidegben ez nagyon sok villanyautónak teljesíthetetlen feladat. Kalocsán nem tudok tölteni mert ahová járok ott nem lehet ráadásul a város egyetlen töltőjétől 2,5 kilométerre van légvonalban ami gyalog laza fél óra. Ha szabad a töltő és rá tudok csatlakozni ott ülök minimum félórát amíg tölt annyit, hogy biztonsággal hazavigyen. Ez a jobbik verzió. Ha pechem van és foglalt mindkét töltőfej netán sorba is kell állni mert más is vár oda akkor otthagyom az autót fél órát gyalogolok, hogy elintézem a dolgom két perc alatt majd fél órát gyalogolok vissza az autóhoz és ha addigra szabad már a töltő fél órát tölthetek és csak aztán haza. Ha nem akkor várok türelmesen amíg felszabadul. Arról nem is beszélve, hogy sűrűn előfordul, hogy egyáltalán nem megy a töltő. Ilyenkor lehet szépen elbattyogni a buszpályaudvarra és felszállni szépen a távolsági buszára csomagokkal stb. Elektromos autózás a jövő, az aha. A belvárosban esetleg. Nem értem mi a francnak erőltetik ennyire az elektromos autót amikor vidékem rohadtul nincs meg hozzá infrastruktúra és egy ilyen 100 kilométeres utat sem tudnak megtenni töltögetés nélkül. Veszek 6 millióért egy használt e-autót és azon kell parázni vajon hazaérek-e a fűtök vajon működik-e a töltő, vajon lesz-e terelés vagy útzár baleset miatt mert akkor már biztosan nem érek haza vele. Ki a francnak hiányzik ez? Én nem azért vettem autót, hogy helyhez és időhöz legyek kötve vele. Ez minden csak nem az a szabadság amiről az autózás eredetileg szólna. Ez nem fejlődés, ez egy rossz vicc. Abba már bele sem megyek, hogy egy 1.0 modern benzinmotoros hibrid autó ökológiai lábnyoma gyártástól a bezúzásig tehát az egész élethosszára vetítve egy nagy aksis tesla szintje környékén mozog tehát adtunk a szarnak egy jó nagy pofont. A városokból tiltsák ki a belsőégésűt ezt még én is támogatni tudom de ennyi ne menjünk már át full kreténbe.

    [ Szerkesztve ]

  • stellaz

    addikt

    válasz cappa72 #75 üzenetére

    ja, hát vidéken azért más ez a helyzet, de az autós közlekedés ott nem is okoz akkora problémát helyi szinten. Azért Budapesten is lehet szívni, sugárirányban jól lehet közelekedni bkv-val, de külvárosban keresztirányban szinte sehogy, 2-3 km-re lévő helyekre fél órás körbe buszozással, meg minimum 1 átszállással lehet eljutni.

    #76 kpbendeguz
    Mondjuk ez nem fejlesztés, hanem visszafejlesztés.
    Az önvezetés szerintem nem is fog megvalósulni, maximum ott, ahol amúgy sincs rá igazán szükség (belváros, autópálya). De ha mégis, akkor nem lesz sem olcsó, sem a dugókat nem szünteti meg. Ha olcsó lesz, még növelni is fogja, mert a villamos helyett is inkább utóba ülnek majd. Ha jól tudom a közösségi autózás is elég kontraproduktív, ezért van olyan francia város, ahol nem is adnak több támogatást ilyesmire.

Új hozzászólás Aktív témák