- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Fotók, videók mobillal
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Magisk
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
válasz
gabber01 #4502 üzenetére
Sajnos kormánnyal is csúszkálnak, bár a GRiD-hez képest valósabb a vezetés. Egymás után mentem a GRiD-del, a SHIFT-tel, az STCC-vel és az LFS-szel.A vezetés élménye, a valós kormányozhatóság is ebben a sorrendben alakul.
Nem olyan rossz a SHIFT kormánnyal, mint bill.-vel, de bizony vannak nála jobbak, mint az iménti felsorolás mutatja. -
fagy53
nagyúr
válasz
}{3@Đ$}{0ot #4455 üzenetére
Ezt az ATi kártyákkal is csinálja, feltehetően a játék bugja, amin valami patch segít.
-
fagy53
nagyúr
válasz
odipapa #4437 üzenetére
Nekem is 4830-am van, de bizony nem mindenütt megy 30 FPS felett. Nem a VGA a gond, mivel a 15-18 FPS mindig azokon a pályákon jelentkezik, ahol sokan vagyunk.
Ez a tény pedig a CPU fokozottabb igénybevételére utal, ezt a részt éppenúgy elszúrták, mint az FFB-t a kormányoknál. -
fagy53
nagyúr
válasz
pincehely #4407 üzenetére
Ő is ezt írta!
Szebb, de szerintem csak azért, mert élénkebbek a színei. A vezethetőség hasonló, a driftet kivéve, a tuningolhatóság meg egyértelműen a SHIFT-et hozza ki győztesnek. A játékmenet karrierépítése, elismerések stb szerintem megint a SHIFT győzelmét hozzák. Nálam a SHIFT a GRiD előtt végez, persze mindkettőt meg lehet unni, de idővel felmelegítve egyik sem rossz!
-
fagy53
nagyúr
válasz
bokrosolajos #4073 üzenetére
Nekem 3.06 a Ford Escort RS Cosworth, van remény a 30s lefaragására?
Létezik, hogy nitro nélkül, 3. szintű tuninggal el lehet ezt érni? Az autó árának sokszorosát meghaladó tuning ennyit hozna a konyhára? -
fagy53
nagyúr
válasz
bakosgabor57 #3525 üzenetére
Kár, hogy a széria versenyeknél csak átlagosan lehet beállítani az autót, mert pályaváltásnál nem lehet módosítani a beállításokon.
Éles kanyarokkal telitűzdelt, emelkedőkkel tarkított pályához hangolva a verdát, a következő hosszú egyenesekkel tarkított pályán ficánkol és csúszkál összevissza. Át kellene hangolni az egész futóművet és erőátvitelt, de nem lehet. Igaz, hogy ez nem szimulátornak készült, de számítanak a SHIFT-ben is ezek a beállítások, de így nemsokat érek velük. Az átlagos beállítások, meg csak átlagos teljesítményt jelentenek!
-
fagy53
nagyúr
Van mit javítani a játékon, zavaró, hogy pl a beállított váltó áttételeket elfelejti játék közben, és a gyárit alkalmazza, majd ismét a beállítottat. Az egésznek így semmi értelme, mert hol 126km/ó-nál vagy 142km/ó-nál szabályoz le. Ezt nemcsak egy autótípusnál csinálja. Van amikor teljesen érzéktelen a változtatásokra, vagy a várttól teljesen eltérően alkalmazza a program a beállításokat.
Persze ez elsősorban a szimulátorokhoz szokott usereket fekteti meg, de egy jól belőtt verda, és nem csak a teljesítménytuningot értem ez alatt, csodákat produkálhat a pályán a gyári alaphoz képest, ez pedig a versenylázban égőknek is jól jöhet!
Lehet, hogy korai még javítást várni? -
-
fagy53
nagyúr
Kíváncsi vagyok csak nálam van ilyen, vagy másnál is: XP-n rendesen megy a drift, de Win 7-en a másik véglethez van szerencsém!
Tisztára X akták a dolog, ugyanazon pályán próbáltam többször is és amikor jelentős előnnyel első vagyok a három futamon az XP-n, a Win 7- tel az utolsó helyen kapaszkodom csak meg, lelkesen.
-
fagy53
nagyúr
válasz
bokrosolajos #2202 üzenetére
Kiváltképp a hangja miatt!
Csodálatos..!
-
fagy53
nagyúr
Két rendszeren játszom vele XP és Win 7, nincs futásbeli különbség, a megjelenítés talán a Win 7-nél szebb, bár egy giccses képeslap színeire emlékeztet mindkettő. Kormánnyal nyomom és vigyázni kell a holtzóna beállításnál, mert a default 0% helyett érdemes 4%-ra tenni, így egyenesben nyugodtabb, nagy tempónál az autó! Nem szimulátor, de nagyon jól lehet érezni a különbséget az autók között, az A3-as AUDI kezesbárány a hátsókerekes BMW vagy a LOTUS-hoz képest. Az elején tartok még, ráadásul duplán játszom, de rosszabbra számítottam, a lassú betöltés számomra érthetetlen, a GRiD ebből a szempontból gyorsabb.
A proci használat 70-80%, RAM 800MB-1GB, vmem 380MB, a GPU használat 99-100%.
1680x1050, 2xAA, minden high. CPU 3.3GHz, VGA 4830 730/1100MHz. -
fagy53
nagyúr
Lenne egy kérdésem, a kereső nem segített.
Hogyan lehet eltűntetni az irányító zöld, sárga, piros vonalakat, nyilakat? Nagyon zavarnak! Egy napja van meg a játék, de már rosszul vagyok, ha rágondolok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Fotók, videók mobillal
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Linux kezdőknek
- Renault, Dacia topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Asztalos klub
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Macbook M1 Pro 8GB RAM 256GB SSD
- Eladó Vagy Csere Samsung Galaxy Z Fold 4
- EVGA SuperNOVA 750W GT 80 Plus Gold full moduláris tápegység / 53 hónap Alza.hu garancia
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Gigabyte AORUS B550I PRO AX ITX Rev 1.2 / Beszámítás OK!
- Samsung Galaxy A16 12 hónap garanciával
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest