Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #50433536

    törölt tag

    válasz csongi #23508 üzenetére

    Van valakinek leírása a "mi karbink" beállításáról? :)

    A gyertya kérdéshez... ez szerintem se gyertya hőérték probléma. Amikor még etz-vel jártam, mindíg 6-os ngk gyertyát raktam be télire a hetes nyári helyett. Igazából sosem éreztem a különbséget, csak egy alkalommal. A 6-os gyertyát benne hagytam a motorban és nyári kánikulában a Lehel-térnél egymás után kaptam a piros lámpát és akkor elhagyta az erő a motort. Tanakodtam a füvön hogy mi lehet a baja, arra gondoltam hogy túlhevült a henger a poroszkálásban és elhagyta a kompresszió. Aztán eszembe jutott a gyertya, volt nálam egy nyolcas hőértékű ngk, beraktam és egyből életre kelt. Azóta nyáron csak nyolcassal járok, de a legtöbb helyzetben a 7-es is tökéletes. Egy-egy lépcső úgy látszik nem számít annyira, de két lépcsőnyi eltérést a hőértékben már észrevehet az ember bizonyos helyzetekben.

    Mondjuk a madison 400 igencsak fel tud forrósodni a nyári kánikulában, ha egy helyben áll, vagy poroszkálásra van ítélve a forgalomban, hiába a ventillátor a hűtőnél. Lehet olyankor az is jobban kedvelné a 8-as gyertyát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák