Hirdetés
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
gp A teljes kiadás PC-s verziója első naptól elérhető lesz Steamen is.
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19876 üzenetére
Ha nem engeded el a kormányt, akkor nincs belőle probléma, egy kézzel még általában jó.
Pedig kormánycsapágy 5000 km-rel ezelőtt volt cserélve. -
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19880 üzenetére
Bármilyen tempónál képes ezt csinálni, ha elengedem a kormányt. A nagy sebességnél kóválygást viszont nem érzem, pedig napi szinten megyek 130 körül, felett. Hallottam róla, hogy páran elestek, mert megváltozott a motor mozgása.
Doboz nélkül nem járok az sh-val, mert akkor semmit nem tudok magammal vinni szinte, amit meg mégis, azt melegíti a motor... szóval nincs olyan tapasztalatom. Azt tudom, hogy pár tízezer km-rel korábban kicsit jobban tűrte az elengedett kormányt (mondjuk pár másodpercig még nem szitált be... ): -
Burt1793
veterán
válasz Flashback #20008 üzenetére
Ez nem jó széria kérdése. Ekkora robogót nagyobb igénybevételre vesz újonnan az ember (nem elég neki a 125), így magasabb a futásteljesítmény is általában.
Kcsa sh300asa óra szerint 35 ezernél motorgenerálért kiáltott, ami nem valószerű, még akár más márka típusánál sem.
Az enyémben 43 ezer km van most, olyan mintha új lenne (főleg a motorjára gondolok... 😃).
Amúgy egy valós 30 ezret futott robogó 300 ezerért rögtön elkelne, tuti drágábban hirdetnék. Persze így, hogy ez idő alatt 10 ember keze között átment...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz nyogo83 #20029 üzenetére
Mondjuk ezek a népek pont 10 km/h-val sem haladnak a buszsávban, ami igazán a buszsofőrt és a buszon utazókat zavarhatja, motorosra biciklisre nem különösebben veszélyesek. A rendőr büntesse meg őket, de ezért mutogatni és felvenni az épp szabálytalankodókat, azt mondani, hogy miattuk halt meg...
Amúgy meg ezen a részen kell számítani a kikanyarodó autóra, pár méterrel később szabályosan válthatnak sávot jobbra, ez még csak nem is a híd közepe. Simán nem gáz 30-ra lelassítani motorral is akár. Sajnos napi szinten hal meg motoros úgy, hogy szabályosan közlekedik, felesleges ezt az egy esetet kiemelni.Ezzel meg egyenesen felbasz: "20 éve motorozok, ilyen helyen nem megyünk 50-nel." Oké, akkor kussolj, b@zdmeg! Tegyen fel "tanító videót" az, aki rendesen motorozik. (Ezzel nem azt mondom, hogy a halott motoros szabálytalan volt.)
Amúgy is ennyire sarkítani... ha belenéz az éppen, videóban elmenő autós a tükörbe és úgy vált sávot (mert mondjuk fél a bkv busztól, akkor NEM öl meg motorost. Ugyanúgy megy utána a tilosban, ahol a taxi szabályosan.
Amúgy is butaságot vár el, először azt hittem, hogy a rendőrökre gondol (tehát, hogy jöjjenek ki és helyszíni bírságot osztogassanak), de nem, az autósoktól várja el azt, hogy ma ne menjenek a buszsávban, mintha mindenki tudna a tegnapi esetről. Illetve azt várja, hogy álljon meg az élet emiatt, ennél sokkal veszélytelenebb, de mégis balszerencsés esetekben hal meg nap, mint nap ember valaki.
Igazából a buszsáv ölte meg a motorost,[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz nyogo83 #20032 üzenetére
Képzeld, értem, hogy miről beszél. Mindig csak egy ember sokall be, mert éppen olyan napja van, vagy elkésett stb. Álló kocsisor mellett lassan kell elmenni. Mondom, természetesen az autós volt a hibás és igen, sokszor szabálytalankodnak az emberek, de figyelmetlenségből lett a baleset, nem elsősorban a szabálytalanság miatt. Ez az autós válthatott volna sávot a belsőből a középsőbe is figyelmetlenül...
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20043 üzenetére
Őszintén én még egyszer nem láttam motort refivel napközben, esetleg tényleg nem olyan zavaró, én nem járok úgy. Én nem arra játszom, hogy észrevegyenek, megyek el a dugóban az autók között. Refit csak elengedésre és szemből előzés "büntetésére" használok.
Ha autós refivel megy napközben (általában toyotás közlekedőedényesek), azoknak mutogatok is, meg persze az ellenpéldának, aki nappali menetfénnyel (mert ugye az LED-es és városban fel se tűnik nekik, hogy nem a tompított ég, így meg hátul full sötét az autó) megy este.
A legfontosabb, hogy az ember a motoron az autók mozgásából olvassa az eljövendő helyzeteket, ehhez nem kell refi, sztem.
Motoros nem szokott utolérni, maximum néha, amikor nagyon nem sietek és próbálok "eco" üzemmódban menni, ha utolérne egy refis motor/robogó, abbahagynám az eco-zást.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20051 üzenetére
Nyugodtan menj távolságival, mondom, eddig egy motoros világítása sem zavart.
Az én robogóm maga fehér, a két szélén egy-egy helyzetjelzővel, középen magasan tompítottal. Szezononként 10 ezer km-t raktam bele (ez most a 3,5. év), ez Budapest és az agglomerációja. Szerencsére mindig észrevesznek, veszélyes eset elvétvesemvolt, sajnos félek, hogy lassan összejön valami, az a jó, hogy motorozás közben nem parázok ezen.
A sisakom fehér, de na.A helyismeret fontos, Budapest jó nagy részét ismerem motoros szempontból. Az Erzsébet hídon két éve minden nap átmentem, Pest felé délután a dugóban (szép lassan, kocsikat figyelve, hidd el a kivágásnak is van előzménye, persze lehet pont akkora szopás, hogy nehéz észrevenni), visszafelé meg este, amikor a leglassabb autó is 80-nal megy...
Ahol most járok, ott nagyjából minden eshetőség előfordult és így megyek, 100%-os koncentrációval, nem kocarobogósként, ahogy ti sem.
Mondom még egyszer, igen, kell szerencse is, de nagyon sok mindent ki lehet védeni az említett figyelmességgel, helyismerettel és józan ésszel, mást nem lehet tenni, nincs mit ragozni.(#20054) DigitXT: Napközben a xenon világítás se segít sokat, mert a legtöbben egyáltalán nem használják a tükröket, nincsenek jól beállítva, vagy csak szimplán nincs benne eléggé a perifériás látásukban, nem szokták meg a használatát. Ha meg észrevesznek, akkor elég nekik a jármű, elég fény visszaverődik arról is. Ma pl (kocsival voltam) egy papi 30as zónában gurult 20-szal (nem is nagyon akartam megelőzni), majd lassult, szép lassan megállt (volt vagy 30 másodperc), álltam mögötte (elvégre hétvége van) 5 másodpercet és csak utána vette észre magát. Tehát 1 percig mentem a seggében egy nem kis autóval (amit mindhárom tükörben kényelmesen láthatott volna...
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20056 üzenetére
Nem fértem el, szűken két sávos volt az út és nem a szélén ment a csórikám. Plusz, ha kicentizve kikerülöm és arra lefordul, az nem jó móka. Az ilyen papik veszélyesek.
Nem szoktak smkp-nak gondolni, amikor 30-40 km/h-s sebességkülönbséggel utolérek valakit. Láthatóan lehúzódnak, akik meg nem, ott nagyobb ívben kerülök, vagy lassítok.
Az sh küklopsz, de van két helyzetjelző a két sarkán, szóval elég jól látható.
Amúgy tegnap bicikliztem, néztem a motorokat, tényleg elég soknak ég a távolságija országúton. Persze ezek általában 10-15 éves motorok, kopott búrával stb, így nem is vészes. Nem a tavalyi 1200GS LED-es lámpája... mondjuk azokon meg van ködlámpa.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20091 üzenetére
Jó kis kép!
Az tényleg nem kis fogyasztás, most a héten, meg a következőn az Africával járok ugyanott, ahol az sh-val szoktam, 5,6liter/100km-es a fogyasztása eddig, ami annyira nem vészes, de azt észrevettem, hogy ez a motor sokkal allergiásabb a forgalomra, egyrészt sokszor muszáj fékeznem, mert nem fér el mindenhol, másrészt nagyobbat gyorsítok vele. Mondjuk ez nem az én hibám, úgy megy ez a mocsok és olyan hanggal, hogy muszáj kicsit kiforgatni. Szóval esténként az üres városon jövök keresztül, fix tempóval, 6-osban, olyankor jóval kevesebbet fogyaszt (80-90-nél 4 liter alatt), ezeknek az átlaga az 5,6. Mondjuk te meg nem a legnagyobb dugóban jársz általában. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20103 üzenetére
Viszont ezek a gyári LED-es fényforrások nagyon komolyan világítanak, bár a megszokott útvonalon nincs jelentősége, mert tudom az irányt, ha meg jönnek szembe az erdőben, tökmindegy, hogy milyen a tompítottam, nem látom az előttem álló vaddisznót...
A LED-esben a fénykürt a legmenőbb, ahogy azonnal felvillan és kialszik, nagyon techno. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20110 üzenetére
Nem tudom, nekem még csak gyári bixenonnal volt dolgom (autóval), az azért nagyon más. Nem a fényerőre gondolok, hanem a nagyon gyors kapcsolásra és kioltásra
Én azt bírom, hogy az autósok elég sokszor elfelejtik lekapcsolni a távolságit miután megelőztem őket motorral. Pedig ez nem bicikli...
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20117 üzenetére
Ha ilyen marad az idő, akkor örülni fogok neki, hogy jövő héten én is gyorsulgathatok majd (tucano-t is felteszem), addig meg nyomom tovább a térugrást! A fogyasztás most, hogy csúcsban járok végig, 6,5 liter/100 km, ráadásul sok a rövid szakasz városon belül, ahol be se melegszik, meg hát autópályán se 120-szal megyek, mint az sh-val.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20119 üzenetére
Amint tudok, veszek egyet, most csak cseréltünk két hétre, nem is miattam. Ma este mentem a robival a faluban, igazi is libakergető, nagyon elszoktam tőle. Városban sokkal jobb, de én simán vállalom az áldozatot,
plusz kell a változatosság.
Az Africa amúgy pont a magyar utakra való, semmit nem érzel a kátyúkból és nem is jön zavarba, simán elég dönteni és kanyarodik, a robogónál azt éreztem most este, hogy én is agresszívebben dőlök, szükség van az én tömegemre is. Jó persze, ez csak az érzet, igazából az kell, hogy közrefoghasd a tankot.
Vészvillogót be szoktam kapcsolni és a legtöbben lehúzódnak, míg a robogónál erre nincs szükségem. Ha már úgy áll a két autó, hogy ők azt érzik, nincsenek egymás nyakán, én már elférek köztük. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20126 üzenetére
Vizes füvön minden sok, egyszer a Budakeszi úton a tűzoltóságnál volt egy baleset, kikerültem az egészet a füvön (már kint volt a hatóság), derékszögben fordultam vissza a fűről az aszfaltra, húztam a szokásos félgázt és leírt egy nyolcad kört oldalra a hátsó kerék mire elvettem.
Tényleg nem kicsi az sh, én vagyok 201 centi. Jól esik a széles kormány és a 90 centis ülésmagasság az AT-n.
Yamaha jog-ot kb. 12 évesen használtam utoljára, az már akkor is kicsi volt, most egyszerűbb lenne ha a hátamra venném. -
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #20138 üzenetére
Vegyél az sh mellé egy motort, szerintem ez a legjobb párosítás. Vagy kettőt. 😃
Az sh-nál nincs szükség arra, hogy vakítson és ezért lehúzódjanak az autók. Ha úgy érzik az autósok, hogy nem ér össze a tükrtük, már elférsz köztük. Persze ahhoz jó az erős fény,.hogy random ne vágjanak be eléd, nálam ez nagyon ritka (persze ritkán tudok buszsávozni), elég ha arra figyelek, hogy ne legyek holttérben, általában az autók állnak, szembe is jönnek, így nem tudnak hova kivágni.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20204 üzenetére
Végre jó idő lesz (bár este meg reggel nem sokkal...), kicsit fázós volt ez az elmúlt pár hét, pedig fent van a tukánka is.
-
Burt1793
veterán
De a kocsi messze nem megy úgy.
Tegnap volt szerencsém egy tmax-oshoz (pár éves lehetett), több lámpánál is együtt álltunk. A faszin lévő cuccokból simán új SH300-ast lehetett volna venni. Na de a lényeg: lelógatott jobb lábbal ment, rögtön nyélgázt húzott, egész szépen el is ment, bőgött a motor (ocsmány nagy hanggal). Ez a motorok meggyalázása kb. Amúgy is akkora az a gép, hogy motorral is el lehet járni ahelyett, csak fel kell rakni egy nagyobb topcase-t.Szerintem a helyismeret és az aktuális forgalmi állapot (csúcsidő vagy sem) sokkal jobban befolyásolják a fogyasztást, mármint ezekkel a nagyrobogókkal senki sem megy lassan.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20229 üzenetére
Én nem vagyok híve a motor bőgetésnek (sőt, ellenzem), sőt, ha lesz normális árú villanyrobogó, azonnal veszek egyet. Nincs rosszabb, mint 5 naponta benzinkútra járni, a hangját is unom már, persze motorból amíg van, benzinest veszek majd.
Nekem az a taktikám, hogy nagy határozottsággal érem utol a lassabban evickélő, félve sorozó robogóst és vagy elenged, vagy kikerülöm. Motoros nem nagyon előz meg, nem emlékszem ilyenre, maximum annyit tudnak, hogy lámpánál elmennek, de az is ritka, felesleges. Igazából az sh városban van olyan erős, hogy ép ésszel már ez is ténylegesen sok, ennél motorral se megyek gyorsabban (pl az AT-nel se, sőt a nehezebb sorozás miatt lassabban).
T-max-szal a reggeli csúcsban nem szoktam találkozni, ezek a népek máskor járnak.
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #20234 üzenetére
Persze ez helyfüggő, ahol én járok, ott az sh-val elmegyek akkor is, ha nem engednek el, mert elférek. Az autók állnak reggel a dugóban, nekem meg nem kell sok hely. Egyedül a busznál kell egy kis segítség a szemből jövőtől. Motorral viszont nem férek el ilyen kényelmesen, ott néha kell a figyelemfelkeltés. Én vészvillogózni szoktam.
-
Burt1793
veterán
válasz SzlobiG #20253 üzenetére
Házilag rendesen megcsinált tucano-val lehet bírni, nekem a tank 5 nap alatt kiürül, ha megyek. Szóval decemberben és januárban csak akkor járok vele, ha nincsenek lefagyások az utakon.
Télikabát és aláöltöző amúgy mindenre elég, végül is a síelés ugyanez, mész 60-70-nel plexi meg mindenféle védelem nélkül egész nap. -
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20260 üzenetére
Nekem van Oxford markolatfűtésem, maximum ősszel használom, ha nyárias kesztyűben este hidegebb az idő. A téli kesztyűm egy jó meleg Vanucci, 70-100%-ra kell állítani a markolatfűtést, hogy minimálisan érezzek valamit 5 fokban belőle. Tehát elég jól szigetel a kesztyű, nem is használom a markolatfűtést ilyenkor. Sőt, esténként a vadveszély miatt, meg forgalmas helyeken a sok autó miatt a bal kezem a fék felett van, ilyenkor semmit nem ér a markolatfűtés. Az ülésfűtés is kis felület, a derekad, lábad jobban fázik. Téli kabát és tucano kombó elég jó. Én most is csak simán farmerban ülök be a tucano alá és nem fázik a lábam, bár már nincs melegem, max napközben.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20263 üzenetére
Nekem nem fázik a kezem a téli kesztyűben, persze ha mégis, akkor bekapcsolom (de ez már simán 0 fokos idő).
Én a motorban lévő hideg kabátot nem szeretem felvenni, van ahol több helyre megyek, miközben ott áll a motor a parkolóban és akkor jobb otthagyni, de jól ki is hűl a cucc.(#20264) DigitXT: Simán megéri szerintem a turbulens sisakzaj (csendes sisakkal ), csak ne tépjen le a szél a motorról, az szar. Én 60 alatt soha nem megyek, afelett pedig már kapaszkodni kell, ami kellemetlen.
Tegnap volt egy meglepő élményem, mentünk ki a városból este 7 körül másokat vezettem a robogóval, ők kocsival jöttek utánam, de olyan lassú volt a forgalom, hogy a kuplung nem tudott soha rendesen zárni (az autókkal haladtam, hogy ne húzzak el), volt egy kis emelkedő is, már a kuplungnak se tetszett egy idő után (éreztem, hogy bemelegedett), aztán bekapcsolt a hűtőventilátor is, pedig a külső hőmérséklet 15 fok volt maximum. Amikor magam megyek csúcsidőben, még nyáron is csak elvétve kapcsol be a hűtő a 35 fokban.
Hihetetlen nagy szopás az autó Budapesten, na...
Egy idő után azt csináltam, hogy előre mentem a lámpákhoz és ott megvártam őket, igazi motoros start-stop rendszer. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20283 üzenetére
A városi bináris vezetés nagyon forgalomfüggő, ha nem szopó az út, ahol bejár a fószer, akkor megy az 50-es táblánál 80-90-et, amihez alacsony fogyasztás társul és nincs folyamatos fék-gáz... vagy nem annyi stb.
Amúgy én nem láttam a szokásos omv kúton az E5-10 jelöléseket. Én mindig a sima 95-öst tankolom, egy robogó nem érdemel mást.
Most nekem is 3.6 körül fogyaszt, pedig nem nagyon megyek másképpen, mondjuk fent van a tucano, lehet, hogy nagy sebességnél számít. Pár perce értem haza, a budakeszi úton álltak az autók, nekem meg valszeg pár decivel magasabb lett emiatt a fogyasztásom azon a szakaszon. Persze ez már tankolás után volt.
Szóval a 3.4-hez kell pár km laza városi rész, ahol lehet konstans 70-et menni.
Az még eszembe jutott, hogy most kicsit hanyagoltam az edzést, így nem 23 órakor érek haza. Edzés után a városban nem kell megállni, utána országúton meg lassan megyek a vadak miatt.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20286 üzenetére
Rátankolással mérve vagy a BC szerint? Az új sh-n és valszeg a forzán is csal pár decit a fedélzeti...
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20288 üzenetére
Mobilon ott az alkalmazás, 3 számot kell beírni, olyan okos az app, hogy a legtöbb paramétert az előzőn hagyja (hol tankoltál, hol mentél, hogy mentél), így azokat nem kell változtatni, ha ugyanott mész.
Az elején lehet, hogy "van bénázás", de amikor ennyit tankolsz, eléggé elhanyagolható lesz. -
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20292 üzenetére
Nem mondtam, hogy írd te is, csak annyit, hogy miközben sétálok a pénztár felé beírom a tankolt mennyiséget, az árat és az ODO-t. Ennyi. Nem is a költségek miatt vezetem, csak érdekességképpen, nem plusz idő.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20327 üzenetére
Nekem rendesen összefosta magát a citygrip 3 éves korára, sőt hamarabb is. A végén, 20 ezer km-rel meg már úgy csúszkált, mintha 100 ló hajtaná a kereket.
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #20331 üzenetére
Szürke aszfalton ez a "téli" minta se jobb.
(#20330) nyogo83: Minek itthonra ilyen gumi? Hóban jársz vagy folyamatos pocsolyában?
Esetleg terepen?Nekem ilyen volt a levetett CityGrip, asszem 3-4 évet bírt (nem tudom már pontosan, lehet, hogy csak 2-t...
[link][ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz nyogo83 #20333 üzenetére
Na jó, de szükség van a négyévszakosra? A nyárigumi (a citygrip is, vagy az angel scooter) pár km után bemelegszik 5-6 fokban is, utána elég megbízható, de persze lesz egy kis majrécsík rajta a nyári döntögetés után, vissza kell fogni a tempót. Én november végéig szoktam járni a géppel, hóban és jégen meg már valszeg a négy évszakos is kevés.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20335 üzenetére
Francért vagy ilyen ellenséges.
Ahogy látod, a terepet kiszűkítettem és még át is húztam...
De mindegy, persze megértem, de nem hiszem, hogy 0 fok körül még motoroztok. Úgy már más problémák is előjönnek. Nekem 7-8 fokban már nehezebb kattan az indexkapcsoló.
(#20336) nyogo83: És nyáron nem mászik el a kanyarokban?
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz nyogo83 #20341 üzenetére
A városban tényleg jó. Sajna nekem van 10 km erdei szakasz, amiben van egy hidegvölgy nevű rész (és tényleg hidegebb van 4-5 fokkal ott, mint előtte vagy utána), igazi autógyűjtő rész ott az árok. Ráadásul hazafelé én későn jövök (10 után, van hogy sokkal... 😃), még a reggelt meg tudom oldani, ha kell és akkor nem 8 körül megyek befelé. Ez ugye télen sokat számít.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #20346 üzenetére
Jó, nem volt rossz a citygrip, de új korában se tudott annyit, mint ez a pirelli. Jobb ennek az úttartása és tényleg faltól falig ki lehet motorozni jó időben.
-
Burt1793
veterán
válasz Grillo #20396 üzenetére
Nem tudom, én pont 0-ról éreztem tetű lassúnak. Amikor bevezették, kipróbáltuk, persze saját sisakkal. Asszem lejtőn 54-et is mutatott az órája. Ijesztő, hogy nincs semmi motorfék. Az limó és greengo autókhoz képest nagyon olcsó. Én mondjuk ennyire a belváros közelében tuti, hogy bicikliznék. Nagyobb távokra meg saját motor.
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #20405 üzenetére
Én reggel (9 óra) és most motoroztam, minden OK volt, tökéletes az idő napközben, de ilyenkor is kényelmesen robogózós.
13 óra körül láttam egy Madison-t itt: [link]
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #20409 üzenetére
Sh ban simánkibír 6ezret, 12 ezrenként is elég cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Elektromos autók - motorok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen