Hirdetés
-
240 Hz-cel büszkélkedhet a Philips új, 4K-s QD-OLED monitora
ph Az Evnia termékcsalád bővült egy 31,5 hüvelykes modellel, amely egyszerre két forrásból kaphat videojelet.
-
Napelemes cégbe vásárolta be magát a Google
it A tajvani, de a BlackRock tulajdonában álló New Green Powerben vásárolt részesedést a Google, amely 300 megawatt megújuló energiát szerezhet a cégtől.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #18344 üzenetére
Természetesen megvan a "Restyling" verzióhoz való katalógus is, mind a
svájci Malaguti oldalon, mind a shop.malaguti.com-on: 36 oldal, 6,46 MB
(Ebben sokkal jobb minőségű ábrák vannak amúgy, nem haszontalan.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #18446 üzenetére
Mi ez az app?
Hasonlót akartam írni csak útvonal tervező és meet up szervező funkciókkal de akkor elkéstem.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18446 üzenetére
Durva, én szűk 3 év alatt mentem 20 ezer km-t és kevesebb, mint 240 ezer forint volt a benzinköltség. Szervizre és biztosításra kb. 250 ezer forintot költöttem ezalatt (gumi és a kötelezők, amiket pl kcsa harmadannyiért csinálja magának). Ezen kívül volt még egy műszaki 11 ezerért és a tucano 30 ezerért (plusz rá 10 ezerért a plusz anyag amit hozzávarrtunk). Ehhez jön még 2 pest megye matrica. A robogó pedig kb (maximum) 200 ezerrel ér kevesebbet, mint amennyiért vettük.
Ez 751 ezer forint, kilométerenként 37,5 Ft, de nem ez tetszik benne, hanem az, hogy 3 havonta megnézem a guminyomást és lemosom, ezen kívül csak rajta ülök és spórol nekem napi 2 óra dugóban állást.
Érdekesség, hogy a mol limo 66 ft-ba kerül percenként, amivel persze nem mész 60km/h-s átlaggal, de én a robival kb. pont azt hozom, mivel a 24 km-t 25 perc alatt megteszem, így a mol limo csak duplaannyiba kerülne (persze mivel azzal az átlagsebesség 20km/h, mindjárt jön még egy hármas szorzó... -
veterán
válasz DigitXT #18446 üzenetére
Én az üzemanyagköltséget sohasem szoktam ilyesmibe belekalkulálni, az más tészta nálam. Mondjuk alapból már nagyon rég nem is írogatom, hogy mikor mennyiért tankoltam.
De az üzemanyagot leszámítva is jó kis összegnél vagy már.ó, hát esetleg egy sportvariót kaphatna, de csak ha lejárt a garancia.
Milyen garancia?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18451 üzenetére
Ez igaz, ráadásul szeretnék is szerelni valamikor (a nagy motort majd én akarom szerelni), de mostanáig a tanulás és a sportolás mindenképpen fontosabb volt számomra. Ez a bokaszalag szakadás is betett sok mindennek erre az évre, a futást és a tollaslabdát abba is hagyom egy jó időre, az országúti és a túra biciklim mellé most vettem egy full suspension mtb-t az erdőbe, a nagy motort pedig elhalasztottam.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz DigitXT #18464 üzenetére
Amúgy erre a kérdésre igazán még a gyári manulra sem lehet teljesen adni. Hiszen még az sem mindegy, hogy milyen fajtájú-minőségű szíjat tettél be utoljára. Ott vannak még azok a dolgok is amiket te is leírtál, a felhasználás módjáról meg már ne is beszéljünk. Én azt mondom amit te is, hogy mindenképp érdemes néha szemrevételezni szíjat, hogy milyen állapotban is van az.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
válasz DigitXT #18473 üzenetére
Gsxr1000,(2008).
Nekem nincs semmi bajom, a bokám fáj csak kicsit. Nem volt nagy esés szerencsére, a tempó sem volt nagy (szerintem még 60-al sem mentem, inkább olyan 50 környéke volt). Egy sima kicsúszás volt egy éles kanyarban. Hideg gumik, na meg többet képzeltem magamról mint kellett volna. Ami fáj az inkább az, hogy motor oldalát leamortizáltam.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz DigitXT #18464 üzenetére
Halihó, köszi. Nem, nem akarok tuningolgatni, jó nekem a gyári.
Most kitaláltam, hogy lexarom az egészet, és használom 50-60as tempóval. Semmi felesleges gyorsítgatás, meg szlalomozás a kocsisorok között. (Hajnalban még úgysem érdemes, délután meg már nem)
A szíjat kb. 4000 km-rel ezelőtt cseréltem, kuplunggal együtt, még tavaly nyár végén.Mantrázom közben a kulcsszót, mielőtt pár idióta autóson eldurranna az agyam: csak munkába járáshoz... :-)
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #18510 üzenetére
Igen,persze az is egy opció. Nézzük pl a Contit ami hidegben,esőben szar mellesleg kemény,töredezik stb. Másik fórumon a Válasz: Ő csak jó időben motorozik és az jó gumi. Ezzel a felfogással nem lehet mit kezdeni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #18553 üzenetére
Apámé, ehhez hozzájön, hogy 110 körül mászkál, ő nem fogja szét sem tekerni, plussz ez a blokk azt hiszem mondhatni bulletproof, mintha a 250-es X9 vagy melyikbe is ez kerülne.
Szar olasz? :'( Következőnek szinte csak olasz V blokkos jóságokat néztem, egy kivétellel, az japán V blokkos olasz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #18551 üzenetére
Ismerjük a sztorit, sírva röhögős sajnos..
Micsurin:
Anno még a Béke úton voltak a Shell kút mellett. Már akkor is hegyekben állt az alkatrész. Majd kimentek az M3-ra, az épület mellett volt a kupac cucc. Lehet, hogy a faterod vigyázott rá, csak hát előtte lehet, hogy nem.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #18553 üzenetére
Fele?
4000km es csak szivok vele
Lehet ossze kelene hozni a masik motorral, hogy megertse ilyenek kellene lenni.
Szerintem a km/szop.s faktort messze en tartomMicsurin:
Jut eszembe. Ha mar a hatso telo cserelve lett, az elsobe az olajat csereljetek ha nem volt.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #18559 üzenetére
Kinai szivato! Konkretan szivato!
A kis idiotak ossze rahasztottak az allithato alkatreszt!!
Szet kellett szednem, pontosabban vagnom az egeszet.
Kibelezni a patron es egyeb alkatreszeket az eredeti hazba atkoltoztetni, es johet a belallitas. Persze kicsi kinainak szova teszem,hogy a menet nem azert van, hogy ossze ragassza .Lekaptam a sekunder hajtast. Valamit elbaxtam, mert nem maradtak hezagok az oldalmozgasra.
Hezagolhatom ujra a fogaskerekek tengelyeit.
A tomites szopatott meg, pont annyit esett ossze a meghuzaskor, amennyi a hezag volt.
De legalabb idobe jelezte es nem tort es kopott szet semmi. -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #18561 üzenetére
Mondjuk lehet en is elbarkacsolgatnek elso korben valamilyen aftermarket/kinai szivatoval, mint megvenni a gyarit 62k-ert a Madisonhoz
Foleg ugy, hogy lehet nekem is eselyes a csere, mert miota legutobb fullosan megvolt a karbi takaritas UH-s mosoban darabokban, meg tuszelep+feszek csere, azota nehezebben indul hidegen es nem is akarja annyira megemelni az alapjaratot. Lusta voltam meg szetszedni megnezni mennyire mukodik a szivato, de nem tervezem a gyari vasarlasat -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #18563 üzenetére
Ha bedoglik tenylegesen es nem lesz kedvem bontottal/kinaival szivni, akkor lehet nekem is manualis lesz.
Az Madison elott a motoromnal elszakadt a szivato bovdene es volt tartalekban egy ilyen [link] kezi szivato.
Atmenetileg beraktam, aztan vegul azzal is adtam el, mert annyira megszoktam.
Szivato kb mindig csak addig kellett amig beinditottam, meg nagyjabol beoltozkodtem. Indulaskor siman vissza lehetett tolni, egyaltalan nem hianyolta.Nekem most meg tervben van meg a teleszkop olaj csere, kormanycsapagy ellenorzes/csere, kipufogo csere(kb 1 eve megvan, csak nem jutottam el kipufogoshoz leomlot gyartatni ), szelephezag ellenorzes.
Plusz ra kellene nezni a hajtasra mert tavaly ota bent van a multivar meg komplett uj kuplung mindenestol es mintha lenne egy pici bizonytalankodas neha hirtelen gazra (mintha csuszna a szij) illetve elindulaskor egy kis torpanas gyorsitaskor(ez lehet a szivato miatt is, hogy nem bir kiporogni, mert hidegen csinalja csak). -
FeniX-
aktív tag
válasz DigitXT #18580 üzenetére
Halou, igen elsőre nekem is ez jutott az eszembe, de el volt inditva. Mikor elraktam zsebbe, es lenyomtam a képernyő zárat, utana ujra megnezve feldobta, hogy "még mindig ide akarsz menni?" es meg kellett nyomni, hogy folytatom. De a hellyel tisztában volt.
Most megnéztem, a kepernyozar megakadályozása, ill. a "waze előtérben marad" is be van klattyantva.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #18595 üzenetére
Hülyén hangzik de mintha a fém széle, a görgök között be lenne rágva, finoman verve. (Este tudok képet feldobni. Most rohangálás van pesten, bluechip nem képes felvenni a telefont. ) Úgy volt vele ha már felújítunk akkor mindent ami ott van.
RMS görgőket vett most. (Elleneztem, legjobb tudomásom szerint egy ideje kínai cég, rossz értelemben.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
FeniX-
aktív tag
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #18656 üzenetére
Igen fasza dolog agyatlanul betömködni az akku kábeleit, bikából ráhúzni
a csavarokat, "ami nem látszik az nem fáj" alapon: CTEK csatim letört.
Mindegy. Javítva. Akku meghalta magát, 160 CCA közelében sincs. Noha
a nagyobb töltővel sikerült feltölteni. Visszaraktam a régit: még az is jobb!Ülést megigazítottam, végre rendesen csukódik, nyílik. Apróság, de azért,
ha figyel rá az ember nem adja ki úgy a kezéből, hogy szar. Távirányító is
magához tért, csak egy elemcsere kellett neki. Tompítót kivettem, és durr:
az a baj, hogy amivel gyorsabban átérek a Lágymányosin, annyival többet
kell állni a lámpánál, szóval nem nyerek semmit. Állatkodni jó, másra sok. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen