Hirdetés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Super Mario és Game Boy: múzeumot nyit a Nintendo
it A Super Mario, a The Legend of Zelda, a Game Boy és a Switch rajongói is örülhetnek a múzeumnak.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én sem emléxem már pontosan... Összesen volt kb. 60-65 ezer forintom, ebből kellett megoldanom a teljes évi öltözködést, mert az előtte használtan, nagyon olcsón vett és 3 év alatt ronggyá nyúzott / mosott, de amúgy kitűnő, komfortos Kushitani cuccom szétfoszlott, rongyokban lógott rajtam.
Így - Sípos úr cikke nyomán - 65-ből lett kabátom, nadrágom + egy Level2-es szintű SAS-TEC gerincprotektorom. Nem volt több pénzem, na!
Ez a Shox 3 layer cucc egy teljesen hálós (nem becipzározható szellőzőkkel ellátott) kitűnő nyári kabát és nadrág, amit berakható (jó sz*r) bélésekkel próbáltak 4 évszakossá tenni. Jelentem, nem sikerült. Nyáron sokkal jobb mint a Kushitani volt, minden más évszakban meg rosszabb: a szél átfúj rajta, a "víz- és szélálló" bélése meg olyan mint a folpack fólia, semennyire nem szellőzik. Megállsz, azonnal belerohadsz, ha elindulsz, akkor meg a sz*r is beléd fagy.
Némiképpen sikerült megoldást találnom a hűvösebb időben történő használatra: a Shox Warmax téli aláöltözővel már elviselhető. Egyelőre marad, most sincs pénzem másikat (pláne külön téli-nyárit) venni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
Macnát csak ajánlani tudom. Nyári szellős nadrágom van már a 3. -ik éve tökéletes, szerettem volna a kabátját is megvenni de mire rászántam magam eladták az utolsó nadrágoz is passzoló darabot. Így Revit lett ami még jobb, mert nagyobb részén vannak a szellőzök. Tavaszra/őszre most ezt a Spyke szettet vettem. Remélem beválik, eddig jók a tapasztalatok vele. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
Neeeem, az a Madison! Nekem tényleg csak ~3000 km "van benne".
Már egy ideje tervezem, hogy rádugom "téli töltésre" és menjen a tekerés,
előre felé természetesen (arra szabályos), mert márciusban műszaki.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Grillo
őstag
Ha elmúlik a fagy, akkor egyrészt azonnal veszek egy szekunderszelepet, és valahova betolom. Ugye eddig próbálkozás volt Kawasatival meg Aszalósékkal, mondjuk úgy, hogy eléggé kétséges, hogy oda vinném vissza.
De akkor kihez?
Járóképesen raktam le szeptemberben, de ugye előző nap 2x állt le a BAH-Nyugati távon, másnap meg gond nélkül visszamentem a melóhelyre.
Amúgy is cserélni kellene a szíjat, görgőkre, csúszkára ránézni.
Gumi új rajta, fékek rendberakva, olajat megoldom, bár ha már ott van valakinél mehet az is. Vezérműlánc cserélve.Eladni most biztos nem fogom, mert akkor nem tudom mikor lesz megint bármim, meg ennyi után már lassan én is cseréltem mindent. Célnak megfelel, csak ne kelljen 1000 km-ként szopni. Vagy ha igen, akkor legalább ne 2 hónapig tartson az egy napos meló.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
A gyártóműtől kell egy hiteles igazolás hogy az adott márkájú / típusú / évjáratú stb. jármű ilyen meg ilyen kibocsátási értékekkel rendelkezik, ezzel az igazolással fel kell keresni a hatóságot (vizsgaállomás? okmányiroda? ) és csináltatni egy új forgalmit immár a helyes besorolással.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
Nem egy mai darab, 2006-os, és nem is városi közlekedésre van kitalálva, de a ritka vidéki utakra vállalható a fogyasztása is munka szempontjából (3,2 V6, automata).
Azért röhej, hogy ezzel bemehetek a városba, a 125-ös lambda szondás, katalizátoros Yamahával meg nem.
A szmogriadóval kapcsolatban, hiába tiltották ki a régebbi autókat, nem javult a helyzet. Úgyhogy lehetne azokat picsánrúgni, akik vizes fát adnak el tüzelőnek.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Gondolkodtam már, hogy valami praktikusabb autó kéne helyette, de nagyon szeretem, nincs szívem eladni. Meg ugye ismert, hogyan állnak a magyarok a nagy benzinesekhez. Ha 2,4 mJTD lenne, egymást ölnék érte, mert 'nyomatékos és keveset fogyaszt'.
TayRol,
Februártól is hirdetheted már szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Haver pont 2 literes automata Mk3 Mondeót vett tavaly, igaz, németből hozta. Nalam meg pont a kéziváltó a fehér holló. Ráadásul nálam nem a régi hatásfok zabáló 4 fokozatú automata van, hanem az újabb 5-ös. Jó kis hagyományos hidrodinamikus váltó némi elektronikai segítséggel. A DSG-nek én sem vagyok barátja.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Ha egy kicsit is hozzáértő, meg előre gondolkodó lenne a fideszes városvezetés, akkor mondjuk hagyták volna az ingyenes bkv-t vasárnap éjfélig, ha már a hét elején szétszopatták az embereket, és befolyt nekik némi plusz pénz a 15 napos bérletek, meg a jegyek árából (így ez a másfél nap ingyenesség szerintem csak kirakat volt), hagynák lefutni az egészet.. Megint hideget ígérnek, megint jobban kell fűteni, és majd megint jön a szmogriadó a jövő héten, és megint a végére lesz ingyenes a bkv, ha egyáltalán az lesz.
-
DigitXT
nagyúr
Pontosan erre gondoltam én is! Le nem szedem! Az tartja össze a gépet!
Sőt, minden hétfőn korán reggel átpörgetem párszor a Hondás rózsafüzéremet
is, és így mindig pöcc-röff a gép! Annak ellenére, hogy szar (nem gyári Honda)
az akkuja, ami kb. 0,5V-ot képes merülni egyetlen hétvégi pihenő alatt.Ui: na jó, bevallom, csak hülyülök. Nem is szoktam korán reggel indulni.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Kipróbálni én csak azért próbálnám ki, hogy elegáns mozdulattal dobjam be a
kukába, hogy ez szar. Valószínűleg mindenhova világít (kicsit sem pontszerű),
csak oda nem, ahova kéne, azaz vakítja a szembejövőt, de legalább nem látsz.Sima H4 xenonhoz tudnám hasonlítani, elméletben*, csak ez még rosszabb.
Sajnos a hagyományos, foncsoros lámpák jó vetítési képének része az izzó is.*: előbbit próbáltam s amikor a szerelő fordult egyet a géppel, fogtam a fejem.
(Mókusvadászatra mondjuk jó.) A LED-esben majd a venti murdel meg, elsőre.csongi: nem jó a link.
Grillo: nekem tuti befér, csak 3K-t is sajnálok a kísérletre. (A derót oldalt jön ki.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nézd meg a képeket. Teszteltek egy powerledest is, ami ugyanúgy szar.
Indexbe, féklámpába (utóbbiba hekkelve*) nekem tökéletes. De ennyi.
A kivitelezés jobb, de az elvek nem változtak: mókusvakító. (Próbáld ki.)*: ugyanis helyzetjelző módban is vakított, előtét ellenállás kellett neki...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Golota
aktív tag
Én jobban bízok az elöbbiben A gumigyártó jobban képben van a saját gumijának a képességeivel és katrakterével, míg a motorgyártó megad egy értéket aztán örök idökig az marad a javaslat, pedig a gumik sokat fejlödnek, változnak 10 év alatt, Amúgy nagy eltérés nincs, ha jól emlékszem a Kymco hátulra és elöre is 2.0 bart javasol.
-
Golota
aktív tag
A Conti nekem már akkor meg volt, mikor ezt a fórumot nem is ismertem. Amúgy nem annyira rossz az a gumi, mint amilyennek ki van kiáltva, de tény, hogy nem jó választás. Az elsö olyan Conti gumim, amit nem vennék meg még egyszer, eddig kocsin és nagymotoron csak pozitív tapasztalataim voltak vele.
-
DigitXT
nagyúr
Véletlenek összjátéka. Amúgy lehet, hogy ki fogom próbálni az SW600-at, vmikor.
Bogyó bá': sajnos a zseton korlátozó tényező, meg aztán qrvanagy az a motor.
Aszondja kolléga, hogy sajnos sokat eszik. Mondom mennyi? 5,6L/100 km. LOL.
Csúszik a program, nemrég ebédeltem....[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na, pont ezért fogom megkérni a kollégám (bár még nem tudja!), hogy legyen
kedves először bemutatni a vasat, mi-merre-hány méter: szép dolog az 50LE,
de sokféleképp agyoncsapható! Takarékos varió, nagy önsúly, nincs kompót...
Ha és amennyiben kiderül, hogy nem gyorsul pl. ~7 mp alatt 100-ra, akkor:A kedvenc szakaszomról felraktam egy rövid videót. Most semmi felgyorsítás,
lassítás... csak a zene lett rákeverve a szélzajos eredeti hang helyett: nekem
ez 50-60-as tempóban is szórakoztató. Más tőlem végigtekerheti 80-90-nel is.
(A SpeedoHealert ki fogom venni, mert úgy néz ki, más a kerülete a guminak,
s most jócskán fölémér a sebességmérő, mivel eleve a távolságot is föléméri.)Pár érdekesebb kép a videó többi részéből...
SW600 (meglepően): érdekessége, hogy rajta volt, hogy ELADÓ!!!, és tényleg
Vultus (azt hiszem, nem kell magyarázni, ezen mi érdekes): és még integet is
Petőfi (szerintem ezt csak 15-ére dobták össze: az első eső el fogja mosni)
Üvegtigris (nem tudom, mit csodálkozik mindenki, talán motorféken durrogott?)
BMW (az előzés után 130-ról lassulok a 60-as kanyar miatt, erre állva hagy!)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Még mindig jobb, mint a dodzsemmel 160 km/h környékén.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Most mondanám, hogy "hátezlófax", de pont ezért én nem a takarékos LED-ben
gondolkodnék, hanem brutálpowerben: úgyis kell a terhelés a fesszabomnak.A xenon is névleg 35W, de inkább 100W-ot szippantanak (bemelegedés után is)
a 70W helyett, szóval nyugodtan vehetnék >100W-os LED-szettet is. Olyan aktív
hűtésest, mint amit korábban linkeltél. (Amiben a venti murdel meg legelőször.)
Amit továbbra se raknék hagyományos foncsorba. De projektorba kipróbálnám.Szerk: amúgy a vetítési képe meglepően jó. Nem olyan, mint amit a TC kihozott.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Burt1793
veterán
Ja, én csak írom egy excelbe a tételeket és igen, az az idő, amit megspórolok (napi szűk két óra dugó), megfizethetetlen), főleg, hogy szerelés sincs, bár annak azért van élvezeti értéke, ha már jól megy.
Bár akkor vegyünk bele mindent, a városi motorozás veszélyes, nagyobb a felelősség.A motoros cuccok (sisak, kabát, kesztyű) nincsenek benne a km árban, tehát csalóka az autóhoz képest...
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Értem én, lehet, hogy igazad van, szívesen kipróbálnék egy 125-öst hosszú távon.
Ha a kérdező 20-30 kilóval könnyebb nálunk és még nem használt nagyobb robogót, simán élvezheti ezt is.Gyorsan rágugliztam, sh125:
0-50: 5sec
0-100: 40 secRendben van.
Oké, kicsit változnának a szokások nálam egy ilyennel, de 1-2 perccel érnék be lassabban szerintem. Érzésre lenne csak más.
A 300-as elvileg 3,6 alatt van 50-en és 9,5 alatt 90-en, 100-ig jóval több kell gondolom (mondjuk 11), de az 5 másodperc 50-ig az pont kényelmes, kb. fél gáz lehet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napelem
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Path of Exile (ARPG)
- Okos Otthon / Smart Home
- Nők, nőügyek (18+)
- Eredeti játékok OFF topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest