- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz
Bogyó bá' #7660 üzenetére
A két karbi még nem is lenne akkora gond az én értelmezésemben, de a többi alkatrésze nem szoftcsopper jellegre vall valóban.
Ez egy ilyen állat.
SzerelőMarcell pedig eskü alatt vallja például., hogy a 250-es Kymco blokk azért olyan egyszerűen nagyszerű, mert gyakorlatilag egy sztenderd 50-es blokk arányosan felnagyított változata - ennek minden előnyével és hátrányával együtt. (két szelep, egy vezérműtengely, olajszűrő sincs csak fémháló, sűrű olajcsere, stb.). Valahogy úgy fogalmazott, hogy nincs valódi eltérés: ha az ötvenesen van mittomén egy adott helyen csavar, a 250-esen is ott lesz, legfeljebb nagyobb.
Van ilyen állat is
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
huszi.gyb #7693 üzenetére
Szerény véleményem az, hogy biztos k.va jó lehet egy nagy köbcentis benzines, de pl. nekem jobban bejön a turbódízel. Itt persze nem az ezeréves adagoló+turbó kombóra gondolok
Motorsportban is terjed, miért ne terjedhetne akkor az utcán is?
Mondjuk a Saab 9-5 AeroT idáig etalon nálam is. Csak egy benzinkutat kell mögé kötni.
Utolsó szerk.: céges autónak adták két napra. Árpád hídon nyomtam egy padlót, hogy megelőzzem a buszt, aztán remegő kézzel kerestem a forgalmit hogy ez mi a picsa, ami így megy.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #7741 üzenetére
Vannak szar dolgok amúgy műszerfalvilágítással: Satelisnél eskü alatt vallom, hogy a reflektor-visszajelző kék lámpa fényesebb volt mint a reflektor. Este konkrétan vakított+plexiről is tükröződött, fasza kombó.
Ezzel szemben Kymcoval vidáman járok refivel, mert nem veszem észre
-
kcsa
veterán
Nem annyira, de mégis.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
dugynok #7750 üzenetére
Több fajta megoldás van, pl. olyan is, hogy több kerékcsavar fogja, mint az autóknál. Van egycsavaros is.
Nincs általános megoldás, az adott típusnak nézz utána.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Nem kell túlparázni a biztosítós dolgot: kérsz kárszemlét, lebontod, kérsz pótszemlét.
A két szemle során minden apró szir-szart rögzíttetni kell.
Majd a látottak alapján kérsz árajánlatot egy-két helyről a javítás+fényezés várható költségéről.
Az árajánlatokat benyújtod, ha elfogadják akkor mehet a javítás - sajnos saját zsebre, utólag térítik számla alapján. Ez az, ami jó sokáig tart (mármint az ügyintézés+kiutalás).
Amitől te tartasz, hogy aprópénzt térítenek reális veszély - de csak akkor, ha a biztosító által megállapított összeg kifizetését kéred (valamilyen megállapodásnak hívják). De az biztosan nem fedez jóformán semmit, úgyhogy a számlás javítást javaslom.
Persze pont a megállapodásnál lehet okosan intézni dolgokat, de szerintem te is inkább szép és jó robogót akarsz, semmint egy úgy-ahogy megjavítottat + zsebpénzt. Én legalábbis így gondolkodtam
-
kcsa
veterán
válasz
-Mosquito- #7834 üzenetére
háde "fákja" érted
-
kcsa
veterán
válasz
Bogyó bá' #7849 üzenetére
plusz vizsgáztatni is kell, nem várhatod meg amíg lejár az aktuális vizsga érvényessége.
@DigitXT: bevallom törzskönyvre nem emlékszem, hogy szín van-e benne, de ha az is cserés, akkor 2*6k+vizsga
szerk2: amúgy 500-asból lehet a legjobb 50-est csinálni, csak egy nullát kell lekaparni a végéről
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
Something_ #7865 üzenetére
Mondanak összeget, de autónál van alkatrész és munkadíj adatbázisuk, motorokra ez egyszerűen nincs, emiatt arcátlanul alacsony összegeket ajánlanak ki.
Nekem akartak adni 60-at, a végösszegem pedig valahol a 300-at közelítette, úgyhogy én is számlásan vettem az alkatrészeket.
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #7888 üzenetére
Mondjuk a fékkel én sem vagyok megelégedve. Be éppen nem esik, helyette ahhoz képest hogy dupla tárcsa van elöl, elég komoly erővel kell fékezni, legalábbis az én ízlésem szerint.
Egyszer lehet szét fogom szedni és kipucolni a féknyerget. Vagy inkább nem én, fékhez nem szeretek nyúlni
Helyedben amúgy első lépésben visszacserélném DOT4-re a fékfolyadékot, aprópénz, legalább ezt kizárhatod.
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #7892 üzenetére
Tudtommal az 5.1 és a 4 között csak forráspont különbség van. Sima 5-ös nem önthető bele, de erről mintha lett volna már szó.
@szmissz: ismerős. Amikor a Satelist vettem a kereskedés - ami forgalmazó és márkaszervíz egyben (!) - simán szar olajat töltött bele. A nullkilométeres motorba. Köszi utólag is srácok.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
szopóroller v2: autó. mára volt időpont szerelőhöz (más témában) erre tegnapelőtt csekkendzsin is felgyulladt. Lelke van. Jó gonosz fajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!