Hirdetés
Hirdetés
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
Sztori trailert kapott a Sonic X Shadow Generations
gp Az új változat a tervek szerint jövő hónap végén lesz elérhető.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #1891 üzenetére
Btw. Gödöllőre mindenképpen megyek, van raktáron az olaj.
(Érd már neccesebb, mert a nyomatékkulcs múltkor se volt raktáron.
Szerk: de mondták, hogy rendeljem meg nyugodtan, hátha lesz: pff.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #1898 üzenetére
Meg a rend éber őrei szerint is, ha nem kapnak ki a forgalomból.
Eszement jó hangja van a 4Roadnak kívülről: kéne a Madisonra is.
(Bár annak is van egy szépsége, hogy csendesen suhan: francba.)Szerk: Vecsésen 11,71-et tankoltam. Elvileg 12L a tank... Mondjuk
utána folyt ki rendesen: túltölthettem, hőtágulással nem számolva.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #1926 üzenetére
Vagy van benne egy mini Halálcsillag, és épp lőni készül lefelé...
xenON: az új AC trafó zizeg, nagy, nehéz, viszont stabilan tartja a fényt,
aminek sokkal szebb a színe is. Ennyi. A régi jó "Homasita" trafóm, bár
vékony volt, szintén AC volt. Az elégése után vett kínai occó viszont DC,
abból eredt az összes problémája: a vibrálás, a szín "elmászása" stb.Illusztráció (AC/DC):
Szerk: ez refi mód, közel a falhoz. Ami az állóképen NEM látszik, hogy a
jobb oldali kékes fény vibrált is picit, mintha ugrálna valami az ívfényben...
Ami szintén nem látszik, hogy a bal oldali fehér fény a kamerafelvételen(!)
némi "csíkozást" csinál, tehát jól látható, hogy azt váltóáram hajtja, de ez
szabad szemmel természetesen egyáltalán nem észrevehető jelenség.Egyébként egyforma izzók, és ugyanannyi idejük volt bemelegedni is.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #1959 üzenetére
Az biztos. Alattam majdnem "akasztotta" az órát, ami nem semmi.
És csöndes, mint egy villanymotor. Kicsit a kuplungon kell mókolni
a jobb rajtért (erőlködik, mert hamar nyit), és tökéletes lesz.ON: azon gondolkodom, hogy mitől szorulhatott be a kuplungba az
új szíj, mert gondolom azért nem váltott vissza. Lehet, ez a kopás?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #1995 üzenetére
Tegnap én is ezen vitatkoztam a motorszerelővel. Mindig oda lyukadunk ki hogy "Dehát a te motorodban ugye alig van kilométer..."
Pedig minden alkalommal azon győzködöm őket, hogy vonatkoztassunk el a kmóra állásától, mert annak a triplája is benne lehet
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #1997 üzenetére
Nos igen, ez a téma megint a szíj kapcsán jött elő. SZEMRE nem rossz a bent lévő szíj állapota. De ha egyszer elszakad és odacsap egyet a főtengelynek, nem lesz vidám móka a javítás. Ezért próbálok a dolog végére járni...
Olajok, fékfolyadék már cserélve, hűtőfolyadékig még nem jutottam el, de az is lesz. Van még a szíj, de ezzel nagy a szenvedés.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2022 üzenetére
Úgy-úgy. Egy időben nekem is nyomták az SMS-t. De most nem emlékszem,
hogy felbosszantottak-e azzal, hogy egészen lehetetlen időpontokban küldték,
és leiratkoztam róla, vagy csak simán leiratkoztam, mert nem érdekelt, vagy le
sem iratkoztam, csak éppen abbahagyták, de ha úgyis utólag küldték volna?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2027 üzenetére
Nem volt veszett árazása a pizzának sem: 1390-ért korrekt méret, és tartalom,
enni meg amúgy is kell, az nem extra kiadás. A gokart marha nagy élmény!
(Igaz, fájdalmas élmény is egy olyan puhánynak, mint én... Sose ültem még
ilyenben, az első 11 kör után alig bírtam kiszállni, alig bírtam a bukót levenni, s
határozottan emlékszem, hogy az egyenesekben hogy kapkodtam a levegőt.
De aztán az ember belerázódik/enyhül a fájdalom. Az első etap 32,8-as legjobb
ideje után a második már 31,2-es volt, és ráálltam ezekre az időkre... A levegőt
sem kellett úgy kapkodnom, gondolom az adrenalin is picit "visszavett"...)Mondjuk nagy segítség volt, hogy volt nálam a motorban egy 1,5L ásványvíz.
Az azért szép lassan lecsúszott, amikor kimászkáltunk. A csocsó amúgy nem
az én stílusom, de poén volt: a bowling jobban bejött, de az sem az én sportom.
Nemt'om, a biliárd mennyire ment volna. De valamivel el kell ütni az időt, mert
ez az egésznek az egyetlen hátránya, hogy 40-50+ perceket kell várni az újabb
7 perces etapra. Azért összességében letoltunk 5 futamot: az 35 perc, ~60 kör.Ui: ezúton is köszönöm a segítő kezet a kiszállásban! Hiába: én voltam a vén f.
a csapatban... Talán a legnehezebb is: ha jön kcsa, ez lehet, hogy megváltozik.Viszont igazán felvehetnél legközelebb egy 25 kg-os ólommellényt (a handicap
rendszer értelmében), mert szegény 10 lovas gokart alattam eléggé kókadozott
így én nem tudtam 31 alá benézni, pedig jókat csatáztunk. Majd legközelebb.Grillo: egy nyílt napon motorozás tekintetében szerintem sokat nem tanulsz.
Viszont megismerkedhetsz úgy kbra, hogy milyen feladványok vannak stb.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
SirKero
őstag
válasz huszi.gyb #2057 üzenetére
Valószínűleg annyira kevés a nafta benne,hogy nem látja hogy van rá kötve valami. Én is jártam már így az automata töltőnél sajnos ez előfordul.
Ha érdekel egy jó állapotban lévő használt ( Yuasa YT12A-BS gyárilag zárt ) jelezd és megbeszéljük
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2111 üzenetére
Ja, majdnem belefér. Mint Maja az A1-be. Sajnos,
ha meg akar b*szni a rendőr, akkor meg fog ilyenért.De mondom, nem ezért kérdeztem csak azért, mert ki
tudja, hogy van-e jogsija, és ha van, akkor csak B-e?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2169 üzenetére
Azé' egy fékolajcsere remélem még menni fog.
Egyre kevésbé tetszik. Levegős szvsz. Vagy nemtom...a megfelelő felszerelésekkel
Azért az ember elvárná, hogy a márkaszerviznek legyen.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2196 üzenetére
Nohát... Ma is tanultam valamit... Soha (!) nem hallottam még ezt a kifejezést.
Lassan úgy érzem, hogy elmegy a világ mellettem. De gázfröccsel kompenzálok:
addig jó. Amikor az ember már csak fröccsel kompenzál, mert gáz sincs, az gáz.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2201 üzenetére
Nézd a jó oldalát: legalább tapasztalt.Szerk: vazz' kcsa, fuldoklok itt a cégnél. "Vén kujon megszólal..."
canniball: Google a barátod. Linkelni direkt nem fogom, "übergáz"...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
canniball
nagyúr
válasz huszi.gyb #2196 üzenetére
Na hála nektek most már igazán öregnek érzem magam, nem vágom: mi az a "PÁWA"?
DigitXT!
Nem pedofil, csak türelmetlen!
Eszembe jutott az egyik haverom, aki még középiskolás korunkban azt találta ki hogy ha nagy lesz cipőgyárat alapít, a márka neve Pedo lesz, a reklámszöveg pedig: "Feel the pedo!"[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2233 üzenetére
Maján azért van olyan kicsi, mert ~5 évvel ezelőtt a SYM-en
attól féltem, hogy nem fogok tőle hátra látni...! MEGALOL.
Mentségemre legyen szólva, az első motorom volt.
A platni meg kompatibilis a nagyobbal (jártam én a Madison
dobozával is, teljesen rendben volt, ha kell, le lehet cserélni).Moszkva téren állat volt a hang: a fehér burgisnak is tetszett!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2236 üzenetére
Hát, ha nem b*zi volt, s rám mosolygott, akkor a hang miatt ért fülig a szája.
Nekem legalábbis amiatt. Mármint a hang miatt. (Mondjuk a Maján pont elég a
kis doboz a bukónak, a többi cuccot simán benyeli a csomagtartó, ha kell...)Valóban, nem "cuccolni" való a motor: szoktam is szívni, amikor kirongyolok pl.
a "tecsóba" a mindennapi betevő Monsterért. Nem is az a baj, hogy nem fér be,
hanem, hogy amíg a cucc bent van, addig nem fér be. Amíg viszont nem rakom
le a szatyrokat, nem tudom a cuccot felvenni. Azaz logisztikailag kényelmetlen.
De ha sikerült, onnantól már jó... Aztán otthon kezdődik fordítva, hehe.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #2233 üzenetére
Hát, ülés tudtommal nem nyitható, de a csomagtartó elég fasza nagy, nekem a felnyitható Nolan még nem sokmindenbe fért be, de ebben szerintem gurulna ide-oda.
Ja, amúgy a Hexagon nem egy szépség, de nekem a régi Multipla is tetszik, meg ugye a Gulliver sem egy klasszikus szépség.A többire valaki?
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2309 üzenetére
Eeegen, sok súly van hátul (főleg utassal!), az eleje relatív könnyű:
nekem emelkedőn felfelé, nagy gázra, és esetleg még egy kisebb
úthibán is megpattanva csinálta a húbazmeg érzést, de azért nem
állt kerékre, ahhoz túl hosszú és túl gyenge...Még szerencse...kcsa: ne gonoszkodjunk kérem. Amikor vittem a Madison kerekét
a hódokhoz, volt tuning "50-es", amit tényleg alig bírtam lenyomni.
Persze lehet, hogy 125-ös volt: biztos, hogy 2T. Rendszám nélkül.Úgy 70-80-ig jött rendesen, aztán azért már elfogyogatott.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2313 üzenetére
Biztonságos környezetben igenis ki kell próbálni a határait.
Ne élesben legyen meglepetés. Mondjuk egy előzésnél. Vagy
egy eléd kanyarodó autónál, hogy mégis mekkora fékerőd van
a csúszáshatárig... élesben ezeket picit neccesebb kipróbálni.Szerk: én is lenyeleztem a Madisont az egyenesben egyszer:
mennyire lustul el 2 személlyel. (Megy azért egész szépen...)
Mertugye, ha mindig hímestojás-hímestojás, DE egyszer meg
kéne a kraft, és akkor derül ki, hogy a felét vitte az utas, necc.Szóval nyilván óvatosan / ésszel, de nem kell félni a gázkartól.
Ki van (lesz) fizetve a teljes fordulatszámtartomány.
(Vagy a km óra 0-140-ig. Igaz, hogy az csak óra szerint, de...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2315 üzenetére
Ezt nem tudhatod, ne emészd magad rajta. A kár, az kár, de "csak" pénz,
ha meg egy olyan korrekciót próbál előadni, amit nem tud, nem sikerül, és
telibeveri a teherautót, akkor? Mindenki magáért felelős: a hibáiból tanul.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen