Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
Hirdetés
-
Super Mario és Game Boy: múzeumot nyit a Nintendo
it A Super Mario, a The Legend of Zelda, a Game Boy és a Switch rajongói is örülhetnek a múzeumnak.
-
Új fülhallgató kíséri a Redmi Note 14 szériát is
ma A színben harmonizáló Redmi Buds 6 mindenben fejlődött picit az elődmodellhez képest.
-
Támogatja a Lunar Lake-et az új Arc meghajtó
ph A 32.0.101.5736/6079-es csomag ráadásul három játékhoz is kínál profilt.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz mAtech #24597 üzenetére
Annyi hátránya van, hogy többet forog a motor (esetleg nagyobb olajfogyasztás, kopás). Nekem az sh-ban alapból egy grammal könnyebb a gyári görgő, mint a forzában (19 vs 20), nekem most 17g-os techpulley van benne. Ilyet, vagy 18g-osat érdemes a forzába tenni.
Nagyon sokan túráznak olyan dinamikával, amit sh-val is simán tudnék tartani, az más kérdés, hogy annyira nem élvezetes a váz csavarodása (forza talán jobb), az üléspozíció vagy a nem élvezetes motorhang miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen