Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz #50433536 #22310 üzenetére

    Nehezebb görgőt akartam írni.
    Na igen, úgy érthetőbb... Kihagytam a kuplungos kérdést: kicsit hamar fog be,
    azért remeghet a kasztni. Ha a fordulatszámot a gyári műszerről nézed, akkor
    nagyon lassan kellene kuplungot csúsztatni, hogy megtudd, nagyjából mennyi
    a fordulat az indulásnál, mivel átlagolja a mért értékeket, s pár másodperces (!)
    késésben van: legjobb ellenőrzés, egy gázfröccsöt észre sem vesz. Szóval, az
    csak tartott fordulatszámnál mutatja pontosan, hogy mennyi. 3500-at tartva, az
    50 viszont "jó sebesség", nekem szerintem jobban pörög. Bár most 15.8 gr van
    benne, és pont ezen a nagyon kis gáz tartományon zabálja két pofára a benyát.
    AFR 10.5 körül, ami ugye nagyon dús: hiába fel van tekerve az alapjárati fúvóka.

    Szerk: mihez képest hamar? Szerintem 2500 körül kéne inkább indulnia...:R
    Ezt amúgy egy pontos fordulatszámmérővel gyönyörűen lehet látni. Fordítva is:
    amikor kigurulsz motorféken nekem 2200-as fordulatnál ejti vissza a kuplungot.

    Szerk2: ha lenyelezed indulásnál, az is számíthat, hogy hol csúszik a kuplung,
    de azt megint nem fogja megmutatni a gyári mérő, mire odaér már rég változott.
    Nekem nagyjából 5000-en csúsztatja, eszébe sincs csoffadni. Gyári kuplung.:K
    (Volt ugye Malossi, azzal valójában sosem ment jobban, hiába tuning márka.:DDD)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák