Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Bogyó bá' #16250 üzenetére

    Jó, de nekem mi szükségem lenne erre? Van a motorban fesszab.:R
    Terhelés nélkül egy kicsit elszáll a fesz (15V), de úgy sosem használom.
    Jelenleg úgy használom, hogy elindulok, helyzetjelzővel, ha becsipog az
    UTCOMP, hogy 14,7V fölé ment a fesz, felkapcsolom a xenont, és kész:
    utána* sosem megy 14,4V fölé, szóval szerintem nem kell túlbonyolítani.

    *: természetesen esti indulásnál azonnal megy a xenon, a "visszatöltés"
    dologra is inkább csak a hétvégi állás után van szükség, ahogy merül az
    akku. Vagy hát "szükség" nem is feltétlenül van rá, mert pöcc-röff úgy is,
    ha le is esik a fesz 10,5V-ra indítózáskor. (Van még ennyi az akkuban...)

    De tegyük fel, hogy 15V-os töltőfesszel gyilkolok mindent. Egy 24V-ra is
    hitelesített LED-nek attól mi baja lenne? (Tuti van benne stabilizátor, stb.)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák