- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
teló
tag
Nekem a Vodánál a kártyás csomagban pont az nem tetszik, hogy csak rövid ideig van a készenléti idő. Szerintem sokkal jobb lenne nekik is, meg nekünk is az egy éves időtartam. Mindenki annyit tölt a kártyájára, amennyit beszél. Ezt a rövid készenléti időt olyan kényszer feltöltés-beszélgetésnek tartom.
-
teló
tag
A részletes számlázásnál nyilatkozni kell arról, hogy az általad hívott számok tulajdonosai hozzájárulnak a számuk részedre történő kiadásához. Na már most ez elég fura dolog, mert akit az ember felhív, valószínü, hogy ismeri, de ez a törvényi előírás a számukra, csak ez után adják ki a teljes telefonszámot.
-
teló
tag
Sajnos a Voda valóban nem áll a számlázás magaslatán.
-
teló
tag
Teljesen igazad van abban, amit leírtál.Viszont, ha elolvasod a garancia jegyen lévő tájékoztatást, ott szerepel, hogy a gyorsabb eljárás érdekében a gyártók márkaszervízébe, illetve a garancia jegyen feltüntetett stb. helyekre vigye be a meghibásodott telefont. Igaz a Voda ilyen szép piros egyedi jótállási jegyet ad, de minden egyes telefonra a gyártó vállal garanciát, így természetes, hogy a márkaszervízbe közvetlenül is be lehet vinni.
Nekem egyszer volt garanciális problémám szintén Sony telefonnal, csak annyi különbséggel, hogy a Pannonnál vásároltam. A tapasztalatom az, hogy náluk /én is az üzletbe vittem vissza a telefont, de csak azért, mert közelebb esett hozzám/ minden tökéletesen működött, igaz a telefonom visszajött ugyanazzal a hibával, csak egy softvert frissitettek rajta. Ekkor én is nagyon pipa voltam és szegény srác, aki intézte a szervízes problémákat itta meg a levét a mérgemnek, de higgadtan és türelmesen végighallgatot és ismételten elküldte a telefont a szervízbe. Ezután már soha többet nem volt gond a telcsivel. Azt meg, hogy vihetem a márkaszervízbe már az elején mondták nekem, sőt felhívták a figyelmemet rá, hogy a garijegyre, csak a szervíben töltött idő számít bele, vagyis a náluk eltöltött napok nem.
[Szerkesztve] -
teló
tag
Én személy szerint nagyon nem örülnék neki, ha ez az eset megesne.
Szerintem a Pannon a legnormálisabb szolgáltató a három közül. Igaz van Voda kártyám is, de a számlázásaik valami borzasztóak. A hibáikat aztán nehezen tudják helyre hozni és borzasztó hosszas az ügyintézésük. A telefonok átmahinálásáról ne is beszéljek. Tegnap pont egy volt voda telcsibe szerettem volna beállítani a Pannon wapot, de nem sikerült, és nem az én szaktudásommal volt a baj. -
teló
tag
válasz Viktor0610 #74 üzenetére
A telefon nem az enyém, egyik ismerősé, megkért állítsam már be neki. Mivel nekem van vodás telcsim is, meg pannonos is, mondom ez nem gond. Csak a gond akkor jelentkezett, amikor ez nem sikerült. Bár gyanítom, hogy a Pannon korlátozta le a dolgot, mert egyszer felengedte, de soha többet nem.
-
teló
tag
válasz Viktor0610 #76 üzenetére
Ez az amit nem tudok, mert ha egyszer felengedték a Pannon wapra, akkor többször miért nem? A telója Motorola V525-ös, ami soha nem volt a Pannon listáján.
-
teló
tag
válasz Viktor0610 #78 üzenetére
Köszönöm a linket, majd legközelebb megpróbáljuk.
Csak azt nem értem, ha a beállítással lenne a probléma miért engedte fel egyszer?
Amúgy néztem én is a beállításokat, mondván könnyebb sms-be lekérni, de mivel ők soha nem forhalmazták, ezért nem is található a palettájuknál. -
teló
tag
válasz greatchaos #511 üzenetére
Vajon nem függ ez az elköltött telefonpiztől?
Mert még én sem hallottam ilyenről. -
teló
tag
Arra gondoltam, a téves számlázás nem lehet-e direkt. Az ügyfél úgy gondolja na milyen bugyuta ez a Voda és belelendül a pénzköltésbe. Aztán egyszer csak hopp, na eddíg tévesen számláztunk, itt- meg itt jóváírtunk, most fizesd ki egyszerre. Nem jó taktika?
Esetemben volt még píz a számlámon, de nem abból vonta le, hanem felszólított, hogy fizessek még be. Csak többszöri levélváltás és telefonálás után sikerült a számlából levonatni az összeget, mondván ha tévesen jóvá tudták írni, akkor le is tudják vonni. -
teló
tag
válasz Viktor0610 #522 üzenetére
Valószínű így van, de olyan rengeteg eset ez, hogy elgondolkodtató.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care