Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hooper

    őstag

    válasz Hooper #62671 üzenetére

    Na kis fejlemény:

    Voda sajnálja a félretájékoztatást, de mivel szóbeli volt max teszek egy panaszt aztán lehet küldenek egy hűtőmágnest :D

    Telekom: A díjbeszedő részleggel beszéltem, meglepően segítőkész volt a hölgy.
    Azt javasolta forduljak ügyvédhez :D :D :D
    Ugyanis, a levelezési cím amivel megvették a követelést kicsit sántít még szerinte is.
    2010 előtt lett az a cím felvéve. Azóta változtatva lett. Az a cím sosem volt állandó vagy bejelentett címem, számlázási címként lett bejegyezve réges-régen. 2011 dec 6án le lett jelentve a kérelem h ne oda küldjék hanem e-számlára.
    Később a számlázási cím módosítva lett egy másik címre (a weboldalukon is ezt látom).
    Ennek ellenére ők valamiért a régi címet választották.. vajon miért.
    Érdekesség hogy a jelenlegi álladó lakcímem is a rendszerükben van.
    De véletlenül se használták volna ehelyett elmondásuk szerint rendszeren küldték a már nem aktív címre a leveleket ahol a gyökér postás a "nem kereste"-vel küldte vissza. Bármi mást ír rá nem itt tartanánk.

    Majd láss csodát mikor már a kamu levelezgetésekkel feltornázták a 35ezret 107re a végrehajtó képes volt a megfelelő címre írni.

    #62682 gabor9991

    2019ben kerestek emailben egyszer (nem értem többet ide miért nem írtak) elvileg még 3szor kellet postai úton megkeresniük. Ennek nyomát a Telekomos hölgy már nem látta.
    2020 áprilisában az intrum megvette a követelést.
    Majd elvileg az INTRUM is többször írt. - ugyanarra a levelezési címre holott azt mondta a jelenlegi álladó is benne van a rendszerükben.. de lehet ez később került bele.
    Az első kézhez kapott levél pár napja érkezett immár a bírósági végrehajtótól akit az intrum megbízott. Láss csodát ez a levél egyből beérkezett a megfelelő címre.


Új hozzászólás Aktív témák