Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple Watch
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feherfy
tag
A webshopból rendelnék, de a fizetési és szállítási adatok megadásánál technikai hiba jelentkezik.
-
Feherfy
tag
Még mindig nem megy a webshopról rendelés.
Valakinek valami ötlet, hogy mi lehet a hiba? Vagy hogy mikorra hozzák helyre? :/ -
Feherfy
tag
Üdv.
Még mindig a webshopból való rendeléssel szenvedek, és állandóan technikai hibát dob a szállítási és fizetési adatok megadásánál.
Közben észrevettem, hogy habár a legutóbbi számla ki lett fizetve, de a webes felületen a rendszer még nem frissült, így lejárt tartozást ír.
Lehetséges, hogy ez a problémája? -
Feherfy
tag
Múlthét szerda óta "harcolok" a telekommal.
Webshopból szeretnék kedvezményes készülékváltással telefont rendelni. Múlthéten az oldal folyamatosan a technikai hibát dobta rendeléskor. Persze hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol viszonylag készségesek és türelmesek, de fogalmuk sincs hogy mit és miért csinálnak.
Először a technikai hiba okának a "lejárt tartozásomat" gondolták. Már a rendelés előtt 2 nappal, határidő előtt be lett fizetve a számla, csak a rendszerükben nem lett elkönyvelve, várjak türelemmel.
Így is tettem, péntekre sikerült rendezniük, de a technikai hiba továbbra is fennállt. Ismét az ügyfélszolgálathoz fordultam, ahol a kolléga annak tudta be a hibát, hogy a lejárt hűségnyilatkozatom olyan díjcsomagra szól ami már nem is létezik, majd ő átváltja nekem és tudok rendelni. Nagy meglepetésre ez sem segített.
A következő ügyfélszolgálatos már végre tudott annyit mondani, hogy folyamatos karbantartás alatt van az oldaluk, jelzi technikus kollégái felé az általam tapasztalt hibát.
Tegnap (hétfő) délelőtt jött is tőlük az sms, hogy elismerik a hibát megkezdik a javítását, majd a következőben , hogy hárították azt.
Az adott hibát tényleg sikerült elhárítaniuk, viszont rendelni továbbra sem tudok. A megrendelés véglegesítésénél új hibaüzenetet ír, miszerint a hűségnyilatkozatom lejártáig nem tudom ezt a funkciót igénybe venni.
Továbbra is az ügyfélszolgálatot nyúzom, ők is látják, és elismerik, hogy nincs érvényben lévő hűségnyilatkozatom, legyek türelemmel majd javítják.Már kezd elegem lenni belőlük, szégyen hogy egy szolgáltatást amit bőszen hirdetnek nem tudják stabilan biztosítani. Ha pedig üzletben vásárolnám meg a készüléket sajnos "kissé" költségesebb lenne.
-
Feherfy
tag
válasz dptrsk #62596 üzenetére
Próbálkoztam vele, de azt mondták hogy a kedvezmény kizárólag a webshopon leadott rendelésre érvényes. A technikai hibára hivatkozva ha megrendelném nem akciósan (~30 ezer forinttal drágábban), elvileg kérhetném a különbözet jóváírását, de ennek a kifizetése nem garantált.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen