- Nem maradt sok titka a kétféle Galaxy A16-nak
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- EarFun Air Pro 4 - a cél a csúcs
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Jövő tavasszal érkezik az NZXT AMD X870E-s alaplapja
ph A cég két színben készülő újdonsága hozza a termékkategória sztenderdjét, és persze a letisztult dizájnját is messziről felismerjük.
-
Bemutatkozott az Oura okosgyűrűjének új generációja
ma Az Oura már a negyedik generációnál tart okosgyűrű témakörben, az eddigi erőfeszítéseik EISA díjat is hoztak a gyártónak.
-
Mozgásban az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező játék a hónap közepén debütál.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
mano660
tag
A Telekom app nálam nem működik megfelelően egy ideje, pont a havidíjas számom nem jelenik meg benne. Magenta1 -ben vagyok.
Tapasztaltatok hasonlót?[ Szerkesztve ]
-
mano660
tag
válasz Oliverda #107662 üzenetére
A Te problémádat (valószínűleg) hívásátirányítás, ha nem felel okozta, mivel a Telekom alapból 15 másodperc hívás után átirányít. Ezt is lehet állítani 30 másodpercre:
Hívásátirányítás ha nincs válasz X másodpercig (min 5, max 30 másodperc):
bekapcsolása: **61* telefonszám *11* másodperc # -
mano660
tag
válasz prozodus #107666 üzenetére
Talán ez jobb: USSD kódok
-
mano660
tag
válasz 4Grider #108026 üzenetére
A Blue Mobile már két hordozott szám esetében visszautalta a fennmaradó egyenleget, az Ő szavaikkal élve a "deaktivált hívószám egyenleg-visszautalás" keretében. Mindössze egy kérelmet kellet írnom:
"A visszautaláshoz legyen kedves egy ügyfél aláírással ellátott, szabad szöveges kérelmet elküldeni részünkre, amin szerepelnek az alábbi ügyfél adatok: név, cím, anyja neve, születési hely és idő, okmány szám, illetve számlaszám, ahová az utalást szeretné."
Tehát írtam egy kérelmet, kinyomtattam, aláírtam, szkenneltem, és PDF formátumban e-mailhez csatolva elküldtem az ügyfélszolgálatnak. Egy hét múlva a számlámon volt az összeg.
Ennyi! -
mano660
tag
válasz ubyegon2 #110204 üzenetére
Nem bonyolult.
Két otthoni előfizetés és egy mobil előfizetés Magenta1 alkot, ehhez rendelhető havidíj mentesen a Családi mobil opcióként 4 dominós telefonszám, melyek ingyen beszélhetnek egymás között.
Magenta1 ügyfélként havidíj és adatforgalom nélkül használhatom a TV Go szolgáltatást is, és amit írtál a szolgáltatások díja 30%-kal csökken. -
mano660
tag
válasz kovacsmi_74 #117136 üzenetére
Köszi, kipróbáltam és működik.
60 perc 24 órára, hálózaton belül. -
mano660
tag
válasz kovacsmi_74 #117542 üzenetére
Igen, én is 14 napra emlékszem.
-
-
mano660
tag
Volt már?
A havidíjas előfizetők aktiválhatják: "Díjmentes 2 GB 30 napra (EU-ban is)" kiegészítő szolgáltatást.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen