-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
janakbacsi #107010 üzenetére
A web'n'walk régebbi, de azzal is működnie kellene elvileg.
Próbáld meg a wnw helyett az internet.telekom APN-t. -
válasz
janakbacsi #107006 üzenetére
Ellenőrizni legalábbis, hogy a SIM kártya alapján beállításra került az vagy sem, illetve legyen engedélyezve - bizonyos készülékeknél külön rá kell pöttyinteni a hozzáférési pontnál.
Az APN internet.telekom vagy internet. -
válasz
tknof1871 #106993 üzenetére
Kicsivel több forintot kérhetnek így egy egységért és ránézésre mégsem olyan csúnya - számolgatni meg nem mindenki szeret -, mintha az írták volna, hogy onnantól majd nem 3559 Ft a 4 GB, hanem x százalékkal több.
Nordik: Pedig akik a Maraton konstrukciót választják, többségében azért teszik, mert egy hónap alatt nem fogyasztják el a teljes adatkeretet, sőt, sokaknak több hónapra elég, mert nem konstans a felhasználói szokásuk.
Akiknek sokkal több adat kell havonta, annak jobban megéri a havi díjas előfizetés. -
válasz
thomas77 #106986 üzenetére
Szerintem annyi is elég nekik, hogy arányában egyre több adat fogy, sokan akár a telefonálást is úgy eszközlik, ezért abba nyúlnak bele.
Amíg csak a Telekomnál van ilyen konstrukció feltöltős formában, addig nem is nagyon kell komolyabb következménytől tartaniuk, ezért variálhatnak. -
válasz
Indian74 #106970 üzenetére
Ilyen esetekben jellemzően nem lesz már, a kiírt, irreálisan olcsó áron meg pláne nem. (Listaáron 79.860 Ft-ért független Mate 10 Pro 2 év gyártói jótállással? A legolcsóbb sufni GSM üzletben is a duplája környékén adják, ráadásul csak bolti garanciával.)
Technikai vagy személyi hibának tudnám inkább titulálni a jelenlegi állapotot. -
válasz
Exelsior24 #106946 üzenetére
Megy már néhány napja a diskurzus az új díjcsomagokról.
Előfizetője válogatja, hogy mi a vélemény a változásokról.
Egy biztos, korábban sok félreértés, panasz és "ráfizetés" volt - csak ebben a topikban is sok ilyen hozzászólás visszaolvasható - amiatt, mert sokan úgy gondolták - a korábbiak szerint tévesen -, hogy a hálózaton belüli forgalomba a Telekomos vezetékes irány is beletartozik, nekik az új és legolcsóbb díjcsomaggal sem lesz már ilyen gondjuk.
Akinek nem éri meg, nem muszáj váltani még jó ideig.
Áremelésre akkor asszociálnék, ha úgy emelnének, hogy semmi többletet nem adnának a különbözetért, de adott esetben nem erről van szerencsére szó.
Biztos van persze olyan, aki a korábbi legolcsóbb díjcsomagról nem akar a jelenlegi legolcsóbbra váltani, mert +500 Ft és nem használja ki, hiába van több lehetőség az újban. -
válasz
lugosi #106935 üzenetére
Szerintem kilövi a rendszer automatikusan NetPlusz opciót/csomagot váltáskor, mert:
A hang díjcsomagok nem működnek együtt a következő kedvezményekkel, szolgáltatásokkal: Családbarát opció, NetPlusz opciók/díjcsomagok, Korlátlan tematikus adatopciók közül a korlátlan böngészés és e-mail opció, a korlátlan közösségi oldalak opció és a korlátlan navigáció opció. Jelenlegi díjcsomagjáról a jelen pont szerinti Mobil díjcsomagra váltás után a fenti szolgáltatások nem vehetők már igénybe.
-
válasz
szabogabor10 #106905 üzenetére
Én videóra venném a folyamatot, hogy a rendszer enged kötbéres figyelmeztetés nélkül váltani, persze azt is bemutatnám közben, hogy bizonyos szint alatt már figyelmeztet.
Legrosszabb esetben tekintsenek el a kötbér befizetésétől és állítsák vissza a korábbi állapotot, ha a rendszerük rosszul működött. -
válasz
szabogabor10 #106902 üzenetére
Úgy dolgozhat esetlegesen a rendszer, mint volt korábban is, hogy egy meghatározott tartományon belül adott a mozgástér az összeg tekintetében.
-
válasz
szabogabor10 #106899 üzenetére
Azért csak nézz rá a váltási lehetőségre a fiókban - ha úgy nem tetted meg -, hátha engedi a sárga, kötbéres figyelmeztetés nélkül, mert nem feltétlenül nézi a rendszer fillérre pontosan.
nekem például enged váltani az azonos kategóriájú, de olcsóbb díjcsomagra úgy, hogy néhány százassal mínuszban lenne a vállalt minimum havi díjhoz képest.
Másik kombót választva, ahol már nagyobb a negatív különbség, dobja a kötbéres figyelmeztetést, de az érthető is. -
válasz
raziel01 #106893 üzenetére
Ez nem is fog már szerintem változni, nem véletlenül vezették be, hogy ha elfogy a csomagban foglalt adatmennyiség, akkor nem lehet tovább netezni.
Más kérdés, hogy amikor lehetett, én akkor sem éltem a 32/32 kbps sebességű lassított netes lehetőséggel, mert alig volt alkalmas valamire... -
válasz
Lackooo84 #106890 üzenetére
Az eddig sem derült ki a leírásban semmiből, mert nincs köze a függetlenséghez, hiába nincs hálózati zár egy készüléken, attól még lehet rajta Telekomos firmware verzió.
Arról nem is beszélve, hogy még egy meghatározott típusú készülék esetén is változhat időről időre, hogy gyártói vagy szolgáltatós firmware verzióval adják, mikor milyet kapnak, vagy tudnak beszerezni épp. -
válasz
viera #106862 üzenetére
Ezen leírás szerint az új díjcsomagoknál továbbra sem az összesre, hanem a régi módi:
Több új típusú előfizetés esetén a kedvezmények nélkül számított legmagasabb havi díjú előfizetés kivételével az összes többire érvényes a kedvezmény. Amennyiben a kedvezmények nélkül csökkentett havi díj több díjcsomag esetén megegyezik, abban az esetben a legrégebbi szerződésre nem érvényes a kedvezmény.
Felette a vegyes felállásra ezt írja:Ha legalább 2 Mobil díjcsomagos előfizetésed van és ezek közül az egyik új Mobil díjcsomag, és azonos folyószámlán vannak, akkor mindegyik előfizetésed havi díját csökkentjük 15%-kal.
Forrás: [link]
Van itt katyvasz...
-
válasz
ubyegon2 #106850 üzenetére
Látok egy olyasmi hibát most is a fiókban, ha rányomok az egyik előfizetésemen a díjcsomagváltásra és kiválasztom bármelyik (magasabb) díjcsomagot, akkor kiírja, hogy x Ft havi díj összesen 20% partnerkártya kedvezménnyel.
A probléma az, hogy adott előfizetésem a "fő", illetve a legdrágább díjcsomaggal rendelkező, amire ugye nem jár kedvezmény, csak a többi, olcsóbb díjcsomagokkal rendelkezőkre.
Ez így megtévesztő és problémás, mert az az eset nem áll fenn, hogy annyira alacsony díjcsomagra váltanék adott előfizetésen, amiért bármelyik másik előfizetésem átvenné a drágább, nem kedvezményes státuszút, mindegyik előfizetésemre pedig a jelenlegi szabályozás szerint nem kaphatok kedvezményt, tehát valójában nem a 20%-os kedvezményes, hanem a kiírtakkal ellentétben, a kedvezmény nélküli, drágább összeget kellene fizetnem. -
válasz
Fox Mulder #106810 üzenetére
Amíg ki nem vezetik - ami nem mostanság lesz - a jelenlegi, illetve hamarosan lezárásra kerülő díjcsomagokat, addig nem muszáj váltani.
-
válasz
lugosi #106796 üzenetére
A kedvezményes dolognak nem számoltam még utána pontosan, de megteszem majd, mert van mit összeadni és kivonni, ha megszűnik vagy változik a csak mobilos előfizetésekre szóló Telekom kedvezmény, de közben több előfizetésnél is nő az e-pack kedvezmény és olcsóbb a havidíj.
Ha összességében nem éri meg, akkor egyik előfizetésemen sem váltok díjcsomagot.
Lenne itt lehetőség Telekomos otthoni szolgáltatásokra előfizetni (ráadásul optika van), de annak nem sok esélyét látom, ha csak a kedvezmények miatt tenném. -
válasz
enginev3.0 #106794 üzenetére
Igen, de annyi pontosítást megér, hogy ha a réginek az e-pack kedvezményes árát nézed, ami 2000 Ft, akkor az újnak az 2500 Ft.
-
válasz
PhoenixSzG #106780 üzenetére
Az új S olcsóbb lesz a korábbi megfelelőjéhez (M) képest.
Az új M olcsóbb lesz a korábbi megfelelőjéhez (L) képest, de jelentősége nincs, mert kevesebb a benne foglalt egység is.
Az új L és XL díjcsomagokat összenézve, utóbbit nem tudom hová tenni. -
válasz
4Grider #106709 üzenetére
Az biztos, pont összefutottam ismerőssel, aki Németországban él és dolgozik régóta, ritkán jár már haza a szülőkhöz, most hazajött néhány hétre és beszélgettünk, ez is szóba került, hát rendesen csodálkozott a srác, hogy itt milyen jó még vidéken is a 4G lefedettség, meg gyors a sebesség.
-
válasz
lugosi #106663 üzenetére
Van egy Domino SIM, amin 2019. május 7-ig kellett volna elvégezni az adategyeztetést:
Csak és kizárólag emiatt megcsináltam az elmúlt percekben, az eredmény:
A következő adategyeztetést már nem 2019. május 7-ig írja, hanem 2019. április 20-ig, mert a jogszabály úgy rendelkezik, hogy az évfordulót követő ötödik napon köteles a szolgáltató a nem adategyeztetett előfizetést azonnali hatállyal felmondani, de addig jó vagyok az új dátum alapján.
Érdekes persze a dolog, mert a jogszabály a szerződés időpontját veszi alapul és onnan számolódik az évforduló.Lackooo84: Gyártó függvénye, valamelyik simán cseréli egy pixelhiba esetén is, de nem mindegyik.
-
válasz
HELLAFLUSH #106654 üzenetére
Szia,
A készülék gyártójától függ, hogy mit írt le a jótállási feltételekben, mert valamelyik cseréli 1 darab hibás/meghibásodott pixel esetén is, de nem mindegyik.
Ettől függetlenül megpróbálhatod az átvételtől számított 3 munkanapon belül olyan üzletben kicseréltetni, ahol van készleten adott típus, ha pedig végképp nem megy, akkor 14 napon belül elállhatsz (indoklás nélkül) a szerződéstől, aztán később rendelsz másikat. -
válasz
stefi68 #106643 üzenetére
Nekem is ott rikít sárgával az egyik, májusban aktuális adategyeztetésű Domino előfizetésnél a figyelmeztetés egy ideje - SMS-t is kapott már azzal kapcsolatban a SIM kártyát használó családtag -, de nem kapkodom el, nem akarom mindig előrébb hozni a lejárati dátumot, az utolsó napokban fogom csak megcsinálni.
-
-
válasz
canniball #106589 üzenetére
Megkerestem azért, de jól emlékeztem:
Amennyiben Domino előfizetésed rendelkezésre állási idejének lejárata óta kevesebb, mint 90 nap telt el (hívószám lekötési idő), akkor előfizetésed még nem szűnt meg. Töltsd fel előfizetésed egyenlegét, ezzel előfizetésed újra aktiválódik! Korábbról fennmaradt egyenleged az új feltöltés összegéhez hozzáadódik, azt felhasználhatod.
Forrás: [link]
Mikulásbá: Szia, Szerintem akkor menj intézni, ha már lejárt a hűség. Jellemzően próbálnak majd maradásra bírni a havi díjas előfizetésre, néhol még azt is divat csinálni és mondani, hogy nincs náluk készleten Domino SIM - pedig a váltáshoz muszáj annak megfelelő SIM kártyára cserélni -, mondhatod, hogy akkor rendeljenek, mert ezt csak üzletben tudod intézni.
Visszaolvasva találni itt olyan eseteket, aki csak a sokadik üzletben kapott valaki Domino SIM kártyát, vagy egy adott üzletben először nem, de magabiztosabb fellépés után mégis tudtak adni. -
válasz
-=RelakS=- #106567 üzenetére
A SIM kártyához tartozó funkciók például az Autópályadíj, Mobil Lottó, Parkolás...stb.
-
válasz
norbertoth #106561 üzenetére
Ha letöltöd az utolsó számlát, abban is írják a fennmaradó összeget, abból kiszámolható.
-=RelakS=-: Volt ilyen ajándék korábban: [link]
-
válasz
norbertoth #106558 üzenetére
A fiókban ha lenyitod a kapcsolódó szekciót a befizetésre váró számláknál, ott kiírja, hogy a teljes vételárból eddig mennyi részlet került befizetésre.
-
válasz
#73820095 #106517 üzenetére
Két családi Domino előfizetésre is érkezett SMS, az egyikre tegnap, a másikra ma.
Van még olyan is, amin holnap jár le, arról is tudomást szerzek majd, hogy küldtek SMS-t vagy sem, mert az alapján szoktak hívni, nehogy elfelejtsem újra aktiválni az opciót.A stílusoddal óvatosan, mert nem vezet jóra, pláne így, hosszabb távon..
Normálisan is meg lehetne fogalmazni bármit. -
válasz
focvis #106478 üzenetére
Szia,
Amennyiben a kapcsolódó szerződés lehetővé teszi - jellemzően igen -, úgy a cég/flotta illetékese/kezelője tudja kérni a szolgáltatótól a VoLTE aktiválását.
Domino esetén nem támogatott (még?) az eSIM, így ha arra visszaváltás történik, az fizikai SIM kártyával lehetséges. -
-
válasz
thomas77 #106456 üzenetére
Szerintem is így a jó, nálam is így van a Note9-en, hogy ha a másik fél HD/VoLTE képes, akkor már abból látom, amikor hívom, megjelenik egy szürke HD ikon, aztán amikor a HD/VoLTE kapcsolat létre jön, akkor átvált zöldre. Visszafelé is így működik, tehát amikor engem hívnak.
lugosi: Szuper! Nincs mit!
-
válasz
Indiant #106431 üzenetére
Ez alapján lehet, hogy nem is vonták le az összeget, hanem csak zárolva lett, a szolgáltató nem kapta meg és a meghatározott idő elteltével visszakerült a számládra.
Nekem egy számla befizetésekor volt ilyen régebben, megszakadt a szerver kapcsolata adott pillanatban és utána sakkoznom kellett, hogy hol a pénz, mert a banktól jött az SMS, hogy levonták a számlámról, a Telekom viszont nem kapta meg.
Később visszakerült a nem levont, hanem csak zárolt összeg a számlámra és befizettem ismét a számlát, akkor már probléma nélkül lefutott a tranzakció.
Azt azóta sem tudom biztosra, hogy a kapcsolat megszakadása kinél következett be, ki miatt volt sikertelen a befizetés, de nem is érdekelt, mert a szolgáltató és a bank is korrekt módon állt végül a problémához. -
válasz
Lackooo84 #106420 üzenetére
iPhone van neki, azon nem olyan könnyű ám csak úgy beállítgatni, legalábbis nem a kapcsolódó menüben.
Ez mondjuk az Apple sara, de elég áttenni a SIM kártyát más gyártójú készülékbe, beállítani igény szerint, utána már az iPhone-ban is megfelelően fog működni.
Vagy ha nincs másik telefon kéznél, akkor kódokat kell bepötyörészni.Közben le is írta.
-
válasz
Lackooo84 #106408 üzenetére
Nem a szolgáltatók sara, mert a gyártó hardveresen ha biztosítja is a készülék VoLTE képességét, szoftveresen is kell hozzá illesztés/hozzáférési pont, amit vagy szintén a gyártó biztosít - de sok esetben nem teszi meg alapban -, vagy a szolgáltató, ha van lehetősége belenyúlni a készülék szoftverébe, vagy külön frissítési sávot kiadni arra, de utóbbiakat csak akkor teheti meg, ha ő hozta forgalomba.
A nem szolgáltatós készülék esetén ha az nem adott, akkor max megkéri a szolgáltató a gyártót, hogy ugyan tegye már bele a szoftveres támogatást a készülék rendszerébe, aminek a gyártó vagy eleget tesz, vagy nem.
Pont az a gond, hogy nincs egy konkrét VoLTE szabvány, ami minden tekintetben behatárolná a dolgot, hanem eltérő megoldások vannak, amit még csak nem is a szolgáltatók találnak ki, hanem inkább a hálózatuk működését biztosító eszközöktől, azok hardveres és szoftveres megoldásaitól függnek, tehát azok gyártójától is.
A Telekomnál vásárolt és a kompatibilitási listájukban szereplő típusokkal működik a VoLTE. Igen, mindegyikkel, már ha a felhasználó nem mókol bele, nem tesz fel arra eltérő régiójú, moddolt firmware verziót...stb.
A 4G vagy a 4G+ sem működik, ha nem megfelelő készülékkel akarja valaki használni és nem tudja a szükséges frekvenciát, csatornát...stb. -
válasz
4Grider #106387 üzenetére
A Telenor VoLTE megoldása más, ők még nehezebb helyzetben vannak, nem véletlenül kapcsolták ki utólag a funkciót sok olyan előfizetésen, ahol a készülék nem volt támogatott, de amúgy részben működött a szolgáltatás.
A Telekomos említett VoLTE leállás nem konkrétan a VoLTE miatt volt, a hordozott telefonszámok HD képességét és hasonlókat oldották meg, amikkel ugye nem lehetett számolni a technológia megalkotásakor és bevezetésekor.
Nem magával a VoLTE technológiával van gond, hanem azzal, hogy a különböző gyártók (itt nem főként a telefonokra gondolok) más és más megoldást és szabványt használnak.
Ha már említetted a Telenort, több olyan telefont tudnék mondani, amit ők is forgalmaztak, de a 4G hálózatukon nem működött az megfelelően a megjelenéskor úgy, hogy a többi szolgáltatónál azonos hálózati módban és frekvencián sem volt azokkal gond, tehát a Telenor hálózatával nem stimmelhetett valami. Eleinte a telefonokra, azok gyártójára próbálták fogni, de független szervizek is leírták, hogy nem a készülékekkel van gond, aztán orvosolva lett végül a dolog. (A szakemberek egy bizonyos gyártót szidnak, ami a Telenor hálózatának a működését biztosítja.)
Ennyire számít és beleszólhat bármi... -
válasz
4Grider #106381 üzenetére
Több éve használom havi díjas előfizetéssel és azóta sosem tapasztaltam problémát, illetve a családban azóta más is és nincs VoLTE gond.
A Domino VoLTE bevezetése kapcsán adódhatott valami probléma, de majd megoldják.
Szerintem nem véletlen és nem csak anyagi oka van, hogy a Domino előfizetők később kapnak meg mindent, ott más részben a rendszer, én azon sem csodálkoznék, ha azt mondanák, hogy ezt vagy azt az új szolgáltatást csak a havi díjas előfizetők kapják meg és kész.
Arról nem is beszélve, hogy akár az előfizetői oldalon is befolyásolhatja például a készülék milyensége és ugye sokan használnak előszeretettel olyan XIaomi...stb. készülékeket, amikkel hivatalosan nincs is támogatva a VoLTE, így azok is okozhatnak anomáliákat. (Amikor például a SIM kártya alapján nem jelenik meg hivatalosan a szoftveres VoLTE kapcsoló a nem támogatottság okán, de a felhasználó erőltetetten előhozza különböző kódokkal, aztán vagy jól működik úgy, vagy nem...) -
Aki tapasztalja a problémát, jelentse a szolgáltató felé, ne mondhassák később senkinek, hogy nem tudtak a hibáról.
Attól függetlenül, érdemes persze ellenőrizni a készülék kapcsolódó beállításában adott átirányítást. -
válasz
PhoenixSzG #106357 üzenetére
Nem is baj, már ha nem rosszabbak lesznek a jelenlegiknél.
Akinek adott a hívással kapcsolatos probléma, Domino előfizetéssel tapasztalja mindenki?
Nekem havi díjas van és azzal nincs gond. -
válasz
KurtCobain #106353 üzenetére
Nem tapasztaltam még ilyet soha. (VoLTE aktív)
-
-
válasz
thomas77 #106298 üzenetére
Nem buktad, még a májusi ászf-ben (változásokban) sincs szó arról.
Az alkalmazásban az egyéb kategóriában aktiválható továbbra is, illetve a szokásos más módokon is.
Később nem tudni mi is lesz, de egyelőre ez van.Aki csak az alkalmakat keresi, hogy beleköthessen adott szolgáltatóba, lehúzhassa, arra sokszor jobb nem reagálni, örömködjön csak magában, keresse tovább az önigazolást, miért tett jól, amikor átment másik szolgáltatóhoz, meg ott ugye minden jobb... (
)
-
válasz
kakuk.tamas #106254 üzenetére
Nem mindenkinek érvágás, meg biztos okkal történt, hogy kikerült a Vibert, minden ilyesmihez (legalább) két fél megegyezése kell(ene).
Aki gyakran használja, annak problémás lehet.
Na jó, biztos lesz olyan is, aki eddig ugyan nem használta a Vibert, de most hirtelen nagyon akarná, csak a szemét szolgáltató kivette a kedvezményes körből... -
válasz
tgabe25 #106236 üzenetére
Szia,
4. A Biztosított bármikor indoklás nélkül, a Biztosítóhoz intézett felmondó nyilatkozattal felmondhatja a biztosítási jogviszonyát, és ezzel kiléphet a Csoportos Készülékbiztosítási Szerződés által nyújtott biztosítási fedezetből. Az erre irányuló nyilatkozatot a Biztosított a következő módokon teheti meg:
1. írásos felmondást küld a Szolgáltatónak, amely alapján az megszünteti a szolgáltatást,
2. a Szolgáltató egyik üzletében írásban szünteti meg a szolgáltatást.
3. A Szolgáltató rögzített ügyfélszolgálati telefonvonalán beazonosítást követően telefonon kéri a szolgáltatás megszűnését.
Ilyen esetben a biztosítási jogviszony az adott Biztosított vonatkozásában (az adott Biztosítotthoz tartozó valamennyi Készülék tekintetében) a jövőre nézve szűnik meg, a felmondás hatályosulását követő nap 0 órától.Forrás: [link]
-
válasz
vizslakutya #106223 üzenetére
Ha a rendelkezésre állási idő letelte után a 90 napos hívószám lekötési intervallum is kifut, akkor itt tudod visszaigényelni az egyenleget: [link]
-
válasz
Karcub #106012 üzenetére
Szia,
Ha nem volt probléma az előfizetéssel - komolyabb elmaradás például a számlák tekintetélben -, akkor nem jellemző a mobil előleg bekérése, pláne ha az arany/platina kiemeltség adott, az aranyhoz nem is kell nagy "fogyasztás" havonta.
Ja, és ha van arany/platina kiemeltség, akkor a 24 hónapos hűségből elég 21-nek letelnie és már lehet is hosszabbítani hűséget, azzal pedig új készüléket vásárolni. -
válasz
Krisz1000 #105996 üzenetére
Szia,
A kémkedés nem így megy, ha arra jogi alap van, akkor sokkal egyszerűbben megoldják, anélkül pedig nem lépnek a szolgáltatók.
A Telekom azért dobálja utánam bizonyos esetekben csak úgy az új SIM kártyát, hogy megfelelően tudjam használni a szolgáltatásait és a tőlük vásárolt új készülékeket, amikért fizetek, tehát ez mind a kettőnknek érdeke.
A reklámok megint más téma, de annak semmi köze a szolgáltatóhoz, egyéb forrásból származó ingyenes alkalmazások jellemzője, de sokszor elég bizonyos weboldalakat meglátogatni és már ott is a kapu a készülék rendszerében.
A SIM kártyához tartozó funkciók például az Autópályadíj, Mobil Lottó, Parkolás...stb., tehát csupa hasznos dolog, ezeket érem el az ikon által, ezek közül használni is szoktam néhányat. -
válasz
zsoltzsolt #105958 üzenetére
Az illetékesek látják a rendszerben, biztos tájékoztatnak, ha rákérdezel telefonos vagy személyes ügyfélszolgálaton.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple asztali gépek
- PlayStation 5
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Apple watch Series 10 42mm Silver 2027.05. Apple jótállás
- Nad Masters M10 BluOs integrált erősítő és hálózati média lejátszó
- Apple Watch Ultra 2 49mm Esim, Új állapotban, Akku:100%, 36 hónap Garancia, Titán Színben
- Aoostar WTR pro nas eladó, 8c/16t Ryzen7 5825u, 16GB DDR4 ram, 512GB SSD, 2X 2.5G lan, 4 HDD slot
- Bivaly erős Lenovo T14 gen4 (13.gen Core I7 32Gb DDR5 1Tb SSD) + 2 év GARANCIA
- AKCIÓ! Asus ROG Flow Z13 + ROG XG RTX 3070 - i9 12900H 16GB DDR5 RAM 1TB SSD + RTX 3070 8GB WIN
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest