- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Magisk
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- iPhone topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megvan a Magic V5 európai startdátuma
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
barnam_ #18490 üzenetére
nekem banki átutalás van beállítva, e-mail útján kapom az értesítést a számláról, és amikor jön adott e-mail, akkor belépek a my t-mobile felületére, és ott megnézem - ingyen - a részéletes számlát!
bár már most is látom a befizetendő összeget és a befizetési határidőt, de a részletes számla csak akkor jelenik meg, ha jön az e-mail útján történő értesítés a számla elkészültéről! -
válasz
werszomjas #18478 üzenetére
hamarabb is várható!
a 30 nap a maximum, amely intervallumon belül kötelesek visszatéríteni az összeget!
link -
a történet annyira kerek, hogy a fogyvédesek is azt hajtogatták, hogy a vásárlónak van igaza, a bíróság mégis másként döntött...
mivel volt szerencsém 15 évig paragrafusokkal dolgozni, így mondhatni semmin sem csodálkozom - inkább csak felbosszant(ott) néhány érdekes ítélet -, ahogy azon sem, ha adott konkrét ügyben 10 döntéshozóból néhány másként döntött volna/döntene...
javasoltam anno, hogy feljebb kell lépni, hátha ott másként döntenek, de emberke ment dolgozni külföldre, így inkább hagyta a fenébe.
ettől - sajnos - érdekesebb sztorik is vannak, még büntetőperben is, ahol pedig esetlegesen nem csak pénzről szól a történet... -
válasz
lafaty80 #18251 üzenetére
igaz, nem mobiltelefonról van szó, de konkrét példával szolgálhatok, van szerencsém ismerni a vásárlót, aki direktben mondta el a történetet;
webshop útján termék megrendel, futár kiszállítja, termék anyaghibás, vásárló a terméket a forgalmazó egyik üzletében 3 napon belül cserélteti - ő viszi oda, személyesen neki adják át a cserélt terméket, ellenőrzi, minden okés, majd hazaviszi -, de aztán 3 nap elteltével úgy gondolja, hogy mégsem tetszik neki, ezért élni kíván a 8 (munka)napos elállási jogával, ezért hívja az illetékes ügyfélszolgálatot, ahol közlik vele, hogy nem vehetik vissza, mivel a csere alkalmával elvitt újabb termékre már nem vonatkozik a távollevők között kötött szerződési szabályozás, hiszen személyesen vette át az üzletben, és ellenőrizte azt, mielőtt elvitte...stb!
hosszú "pereskedés" lett az ügyből - mivel elég drága termékről volt szó -, és a végén nem a vásárló nyert!
fontos megjegyezni, hogy nem olyan termékről volt szó, amire nem gyakorolható az elállási jog! -
válasz
slice14 #16862 üzenetére
az külföld... ott jobbára minden más, a felfogás, a mentalitás, nem szokás azzal nyerészkedni, hogy megveszi valaki részletre a drága telefont, majd gyorsan eladja - elég sok nyereséggel -, és utána nem fizeti a számlákat...
amúgy itthon is van néhány készülék, amit függetlenül ad a szolgáltató - gondolom, gyártói/beszállítói szerződés köti meg, hogy így tegyen. -
válasz
slice14 #16858 üzenetére
így van, hiszen a szolgáltatónak nem érdeke, hogy a piaci árhoz képest olcsón adjon független mobiltelefont - bár bizonyos esetekben, akaratán kívül megteszi -, a cég inkább a szolgáltatásaival nyer, főként azzal, ha 12 vagy 24 hónapig garantálva van, hogy adott ügyfél legalább a havidíj értékét fizeti!
-
válasz
raziel01 #16651 üzenetére
nekem mindig mutatja a futár, hogy bontatlan a doboz, úgy simán aláírom és átveszem, mert így elég apró esélye van, hogy bármilyen gond lenne! mondjuk általában rohannak, nem várják meg, hogy kibontsa az ember, meg akkor már nem is rájuk tartozik, ha hiányzik valami...
bontott dobozt nem vennék át, annak ellenére sem, hogy ritkán ugyan, de úgy küldi a szolgáltató!
a t-s üzletben történő személyes vásárláskor is bontatlanul hozom el általában a telefonokat - pedig ott kérésre kibontják -, és sosem volt még probléma, inkább izgulok kicsit a gyári - bontatlan - állapot miatt, mintsem azért, hogy kibontva kapom, és előtte hányszor csesztették, esetleg már visszaadta valaki, vagy ilyesmi... -
-
-
válasz
Varszegig #16419 üzenetére
remélem viszik a lumia telefonokat is, de legalább is aránylag olcsón kezdett, meg nyomva is van különböző módokon, hogy azt erőltessék az emberekre...
az iphone szépen drágult, mióta én vettem - pedig már én sem a nyitós olcsóbb áron vettem -, és még most is viszik, pedig már erősen drágának mondható, de - sajnos? - nem mindenki azért veszi, mert ténylegesen erre van/lenne szüksége - de ez már egy másik történet... -
inkább fizettem volna a + 6 e ft előrehozottat, és vontak volna le az árból 10%-ot a webshop által, amikor vettem az i4s telefont, úgy 10 e ft-al beljebb lennék!
mondjuk így nem is webshop útján vettem, mert nem volt jelentősége, hiszen iphone esetén - jelenleg - nincs webshop kedvezmény... -
válasz
GeneraL_XTX #16274 üzenetére
sehol sem írtam neki olyat, hogy van/lenne hátránya!
részemről is csak a tudat lenne az, hogy akkor is csak egy felújított darab - de ez meg legyen az én problémám... mondjuk én el is adnám, és vennék újat! sosem vettem még használt telefont, csak olyat teljesen újat, amit én bontottam ki, és ez eztán is így lesz! nálam ez elvi kérdés, ez van... -
válasz
Something_ #16270 üzenetére
egyrészt a témához is kapcsolódik, mivel részint szolgáltatós ügyintézésről van szó, másrészt a hozzászólásodhoz is, mivel ezt írtad; Gondolom más a szervizes készlet, mint az értékesítési készlet - és ebből következett a refurbished téma, ami így nem felesleges!
arra nem tudok mit mondani, hogy egy/a gyártó hivatalos ügymenetén felbosszantod magad, akkor ezt beszéld meg velük...
lehet más gyártó termékét is vásárolni, ahol teljesen új készüléket adnak, illetve amennyiben sem a javítás, sem pedig a csere nem működik, úgy visszafizetik a teljes vételárat! -
válasz
Something_ #16268 üzenetére
egyáltalán nem, olyannal amúgy sem nagyon lehet valakit bosszantani, ami nyilvánvaló, ismert, köztudott tény, mi több hivatalos álláspont, nem?
egyszerűen csak nem jellemző a szervizes cserés teljesen új iphone készülék!
persze vannak/lehetnek szélsőséges kivételek, csak nagyon kicsi az esélye... -
válasz
Something_ #16266 üzenetére
annyira azért nem elhamarkodott!
természetesen teljesen újnak hat(hat), ezért sokan megállapítani sem tudják - pedig elég egyszerű, például imei alalpján -, de - szűken véve - nem teljesen új!
ám legyen - kivételes - szerencsétek... -
válasz
Something_ #16263 üzenetére
annyira más, hogy az értékesítési készlet új készüléket takar, szervizes cserénél meg felújított készüléket kapsz - és emiatt ne a szolgáltatót szidd ám!
-
igen! sőt, nekem úgy is kicserélte ingyen az egyik nagy t-pont ügyintézős hölgyikéje, hogy pont nem volt náluk raktáron az a telefon, amit akkor venni szerettem volna (i4s), erre mondtam, hogy akkor még azon a napon megrendelem webshop útján, de akkor cserélje már ki a sim kártyát az apróbbik változatra, hogy ne kelljen még külön beszászni ismételten csak ezért, és kicserélte - de végül nem kellett webshop útján telefont rendelnem, mert egy másik üzletben találtam készleten még azon a napon, és ott meg is vettem! a lényeg, hogy elég rugalmasak, szerintem már akkor is kicserélik neked, ha megrendelted a telefont, de még nem vetted át!
-
válasz
enginev3.0 #16187 üzenetére
nem feltétlenül, de még a jótállási jegyet sem mindig/mindenki(től) kérik...
-
válasz
GeneraL_XTX #16178 üzenetére
nem csak a t-mobile, hanem az apple store esetében is csak 8 gb verzió létezik már eladásra - ennek fényében pláne érdekes a kérdés!?!?
árban azért van/volt különbözet... -
válasz
#58984960 #16169 üzenetére
a szolgáltatótól eltérő e-mail esetén természetesen a saját szerverek kellenek, illetve smtp csak akkor, ha valóban van saját (freemail és társainál például nincs, ott a mobilos/netes szolgáltatóé kell), és a titkosítás is annak függvénye, hogy adott mail szolgáltatónál konkrétan kell, vagy sem!?!?
-
válasz
n@p@lm #16157 üzenetére
melyik törvény szerint?
én még itt leragadtam; link
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
1. § (2) Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek. -
válasz
Dave1984 #16064 üzenetére
vannak területek, ahol az egyik szolgáltató jobb, máshol meg a másik, de az, hogy a főváros nagyobb hányadában problémás a hang/szolgáltatás minősége a vodánál, számomra mindenen túlmutat...
az dícséretes lehet, hogy például a metró(k)ban jobb más szolgáltató(k) mobilinternetes lefedettsége/sebessége, mint a t-nek, ennek érzem néha is a hátrányát, ellenben az, hogy nagyon sok helyen aránylag jó térerőnél is szakadozik/elmegy a hang a vodánál, nem elérhető az előfizető - és a hiba egyértelműen leszűkítve a szolgáltatóra/szolgáltatásra -, rendesen lepontozza a szolgáltatót!
szerintem maradjon mindenki a saját szolgáltatója témájában, ott ismtenítse a favoritját, felesleges ilyeneken birkózni, sosem lesz legjobb szolgáltató, mindegyiknél vannak problémák, csak részletekben lehet jobb az egyik vagy a másik! -
válasz
bozsozso #16056 üzenetére
a részletfizetéses számla azonnal megjelenik a my t-mobile értesítőjében, amint az előzőnek lejár - a hónap utolsó napján - a befizetési határideje, de ténylegesen kiszámlázva korábban - a csekkes formátumban - is csak a későbbiekben volt, a havi rendes számlával együtt!
amúgy sem kell vele kapkodnod, hiszen van egy hónapod a befizetésre! -
olyasmi is van, hogy szerződéses t-s partner, illetve t-s megbízásból, meg hasonlók, nálam is próbálkoztak, hogy ajánlanának a jelenleginél olcsóbb előfizetésű vezetékes telefont, mondom - udvariasan - nem hiszem, mert akkor már nekik kellene fizetni - tehát nem tudta, hogy milyen előfizetésem van, egy t-s meg ugye látja -, erre megköszönte, és elbúcsúzott...
-
válasz
Cheesy #15957 üzenetére
a díjcsomag az egyéni használati tényezők függvénye, neked kell tudnod, hogy melyik/milyen kombináció a legjobb számodra!?!?
én sosem számolom/veszem alapul a készülék áránál a díjcsomag árát, de ilyen kombinált díjcsomagokra nem is írnék alá hűséget, mert nem tudni, hogy milyen új csomagokat hoz a jövő!?!?
2 év hűség csak az előfizetésre; 11 451 ft + (12 * 5420 ft) = 76 491 ftVarszegig; szerintem azt azért még várja meg, hogy mit mond a szolgáltató illetékese!?!?
-
válasz
manchester85 #15952 üzenetére
bár már elég régen történt az i4 vásárlása, de - rögzítős - kamera a helyszínen?
azért kérdezem, mert - szerintem - jogilag valóban nehézkes lenne igazolni az előleg befizetését - legalább is direktben -, pláne ha a csaj megfelelően intézte azon a napon a kassza zárását...stb!
az adminisztrációs hiba - szerintem - kicsit sántít, de legyen a szolgáltató dolga, hogy miként intézi el a belső kivizsgálást - egy, már nem náluk dolgozó személy esetében -, ellenben bizonyos esetekben kötelességük feljelentést tenni!
a 15 e ft-os befizetés lenyomozható, az alapján - vélhetően - könnyű lenne/lesz elindulni!
kérdés, hogy az akkori ügyintéző csak mulasztott, és azóta sumákol, bízik/bízott benne, hogy nem derül ki a dolog, vagy megoldódik/megoldja valahogy, netán már akkor úgy indított, hogy kell neki 30 e ft, és célirányosan cselekedett az első pillanattól?!?! -
válasz
Cheesy #15950 üzenetére
olyan opció is adott, ahol nem kell a díjcsomagra hűséget aláírni, csak az előfizetésre, szóval nem értem a problémát!?!?
az árazásodat sem értem, 68 e ft környékén megveheted ugyan függetlenül, de az vélhetően csak bolti garis lesz, ami nem sokat ér, rendes gyártói garival kicsit drágább, viszont a szolgáltatónál miként jön ki a 90 e ft részletre? mert webshop útján csak 80 991 ft domino esetén, ahol ugye semmi hűség meg előfizetés nincs/sincs, utóbbiakkal olcsóbb! -
válasz
Something_ #15932 üzenetére
nem, úgy általánosságban!
nem tudnak elhajtani, ha képben vagy, és tudsz is mire hivatkozni, illetve a leírtak ismeretében te sem vársz el olyat, amit nem lehet!
márkaszerviz hozzáállása számora is bosszantó lenne, ilyen gyártó termékét nem veszem meg! -
válasz
Cingáriusz #15928 üzenetére
tesztelgetnek néha, valahol hetekig/hónapokig is gyorsabb a net sebessége!
nekem 2011 nyarán sokáig 135 megabit/sec jött 25 megabit/sec helyett, és most néhány napja ismét a többszöröse a net sebessége! -
válasz
Something_ #15926 üzenetére
szoktál te olvasni szolgáltatói általános szerződési feltételeket, szolgáltatói/gyártói garanciális feltételeket...stb?
-
válasz
Steven #15791 üzenetére
én, én és én? nem, hanem te, ti, adott cég!
én (is) ember vagyok, és szoktam idegeskedni is, de attól még a megfelelő hangnemben tárgyalok mindig, főként ilyen esetekben! amint érzik/látják, hogy ideges vagy, náluk az előny!
mellesleg 15 éve vagyok t-s, nem tesznek a fejemre, nem veszek drágábban semmit, nem váltok szolgáltatót, semmi problémám velük!
vannak/lehetnek problémák, törekedni kell azok megoldására, adott esetben pedig neked kell eldönteni, hogy milyen áron, és mennyit ér az egész, illetve a megfelelő szinten és módon kell hozzálátni!
vagy az idő majd mindent megold... -
válasz
raziel01 #15743 üzenetére
valamit azért csinálna, minimum bejelentés/feljelentés felvétele jegyzőkönybe, mert azért napi többszöri hívogatás, és az több napon keresztül, már simán megerőszakolható zaklatásba, ami ugye bűncselekmény!
először hivatalosan megkérik a szolgáltatótól a híváslistát, hogy azonos számról történt-e a zaklatás, és amennyibena törvényi tényállás adott, úgy zaklató beazonosítása - szolgáltató útján, vagy más módon -, beidézés, kihallgatás...stb!
sokaknál már egy idézés, de pláne a kihallgatás elég ahhoz, hogy a későbbiekben más szóraakozás után nézzen! -
válasz
Dinamite #15729 üzenetére
először is kérj részletes tájékoztatást, hogy pontosan mit is cseréltek, ragaszkodj az információk hivatalos rögzítéshez a megfelelő/előírt helyre, mert egy esetleges komolyabb - hivatalos - vita során fontos lehet, ha azonos alkatrészt cserélték többször, vagy mindig mást!?!?
adott szervizelést gondolom nem a szolgáltatói, hanem a gyártói szerviz végezte, de ettől függetlenül a sokadik sikertelen javítás után, lehet erőltetni az elállási szándékodat a szolgáltatónál, hiszen te velük vagy szerződésben, a telefon is tőlük van! esetlegesen felkínálhatnak "köztes" megoldást - például csere másik típusra, ha adott típust már nem forgalmazzák -, de az inkább csak ajtad áll majd, hogy mit fogadsz ha, ha már sikerül odáig eljutnod...
célszerű szinte mindent írásban intézni, hogy számodra is egyszerűen lekövethető nyoma maradjon! a telefonos beszélgetéseket is rögzítik ugyan, de ahhoz te nem férsz hozzá direktben, sőt... -
válasz
meroly #15726 üzenetére
szerintem inkább alkalmatlan telefon és/vagy böngésző, vagy helytelenül konfigurált hozzáférési pont...stb - utóbbit részint kizárja, hogy állítólag t-sek is ellenőrizték/próbálták!
a videót inkább nem kinősítem, ahogy a használt telefont sem...
a használt adat-díjcsomag milyensége, a leírás szerint mindegy!
megkockáztatom, hogy adott sim kártáyával, másik - megfelelő - telefonban esetleg nem jelentkezne a probléma!?!?
az is sokat sejtet a telefon - illetve az azon konfigurált hozzáférési pont, vagy a böngésző - kapcsán, hogy 0 ft egyenleges domino esetén nem megy fel az ingyenes facebook oldalra... -
válasz
Nietzsche_ #15717 üzenetére
a sony xperia s nekem nagyon okésnak tűnik, nézegettem már korábban is, amikor az sgs2 lecserélésének a szándéka megütött, biztos voltam benne, hogy lesz majd a t-nél, de sajnos későn jön, ezért lett közben i4s!
a linkelt lista utolsó típusára inkább nem mondok semmit, nem az én stílusom, bár az lg sem az én gyártóm - legalább is mobilos szempontból...
nem tudom - csak sejtéseim vannak - hogy, hogy a szolgáltató milyen szempontok alapján állítja össze a kínálatot, de néha nagyon jó típusokat hoznak, máskor meg ütős és sikeres típusokat nagynak ki!?!? -
válasz
szijartg #15713 üzenetére
idén áprilisban leszek 15 éves t-mobile - illetve korábban wetel900 és westel - előfizető, azóta több előfizetés, több mobilinternet, és soha semmi probléma, szerencsére csak jó(ka)t tudok mondani!
bő 1 év t-home (iptv, kábelnet és kábeltelefon), és ott - sajnos - már kellett hivatalosan is panaszkodnom, mert palira akartak venni, de a megfelelő szinten - szerencsére - igazat adtak nekem, és most törleszt a szolgáltató! -
válasz
szijartg #15711 üzenetére
de én valóban vásárlási szándékkal mentem ám oda, úgy kértem sorszámot is, kértem is az i4s telefont, az ügyintéző ment hátra a raktárba, majd jött ki, hogy sajnos elfogyott a készlet, eztán jött az; akkor megrendelem majd webshop útján, de a kártyát cserélje már ki...
más kérdés, hogy végül nem kellett webshop útján rendelnem, mert még azon a napon találtam készleten, egy másik t-s üzletben, ahol meg is vettem!
etikátlanul lehet ugyan trükközni, olyan telefont választani, ami biztosan nincs készleten, és micro sim kell bele, hátha cserélik adott módon, de engem nem vinne rá a lélek, hogy hazudjak néhány ezresért... -
válasz
tjb007 #15706 üzenetére
szerencsére nem mindig és/vagy minden t-pont/ügyintéző esetén ennyire szigorú a dolog, különben nekem sem cserélték volna ingyen, csak mert volt ugyan vásárlási szándékom, de nem volt készleten adott üzletben i4s, mire mondtam, hogy akkor majd megrendelem webshop útján, de cseréljék már ki - előre - a sim kártyát, hogy ne kelljen majd mégegyszer befáradnom, külön csak emiatt...
kicserélte a kedves hölgy! -
válasz
zoli62 #15629 üzenetére
eltérő járulék, kezelési költség, támogatás...stb, persze arra értem, amit a szolgáltató fizet a különböző módokban befizetett számlák összege után, itt nem mindegy, hogy melyik kedvezőbb a szolgáltatók számára, melyik éri meg jobban!?!? csak tippelek, hogy a banki befizetés kedvezőbb, mint a postai, és talán gyorsabb is a pénz átfutási ideje!?!?
áttérés esetén van kedvezmény, minden regisztrált t-mobile és t-home számla esetén egyszeri 1000 ft! -
válasz
zoli62 #15617 üzenetére
nem csak újabb bevételi forrás, a szolgáltatókra is ráerőszakolják lassan az adott irányt, ilyen vagy olyan módon! más kérdés, ha üzletpolitikai szempontból is megéri lefaragni a a szolgáltatóknak a csekkes módozatot!
arról nem beszélve, hogy valóban feleslegesen sok papír fogy, ezt kell is csökkenteni, ha lehet!
mondjuk én mindig is szívesebben utalok notiról vagy mobilról percek alatt, mint postára járkáljak, ott sokáig álljak sorban, ha bankkártyával fizetek, akkor pénzfelvételi módban fizessek, ami + költség...stb!
előbb, vagy utóbb, de mindenhol ez lesz, a lehetséges mértékig kiszorítódik a papír, és ez így lenne jól! -
nem írtam, hogy távszámla esetén nem lehet azon módokat elérni, de az elektronikus esetén a kucsszó a; direktben!
a t-home számlám miatt lehet, hogy nekem is kellene távszámla, a t-mobile esetében rugalmasabb a dolog, de a t-home számla befizetésénél sajnos nincs annyi lehetőség... -
válasz
bozsozso #15589 üzenetére
a távszámlához távszámla regisztráció szükséges, elektronikus számla esetében pedig direktben átutalással, bankkártyával, vagy csoportos beszedési megbízással is teljesítheted - tehát a távszámla úgymond egy plusz lépcső!
én az elektronikusat választottam, egyelőre nem távszámlázok, simán utalgatok e-bank útján! -
papíros számla + sárga csekk lemondva, elektronikusra átállva, kell a fenének eztán 142 ft/darab ellenében, mondjuk nem csak a pénz miatt, amúgy is régóta e-bank átutalással egyenlítem ki a számlákat, de a postai úton és a t-pontokban bevezetésre kerülő tranzakciós díj is lökést adott, mivel több t-mobile számla is befizetésre vár havonta!
-
válasz
kenny123 #15555 üzenetére
a vevői oldalról nincs 100%-os védelem letiltás ellen!
"pereskedni" persze lehet bizonyos szerződések alapján, de az ugye idő, energia, kellemetlenség...stb!
sajnos nagyon sok ilyen eset van, itt a fórumon is többek írtak róla, sufnis gsm üzletben vett iphone lett letiltva...stb! -
válasz
Nietzsche_ #15514 üzenetére
igen, az adatforgalom egyértelmű, csak az lenne a csúnya, ha technikailag nem lenne külön kezelve ez az adatforgalom, tehát levonódna a keretből...
mondjuk én nem nagyon mobil tévézek, csak érdekesség szempontjából írtam a dolgot, illetve remélem, hogy valóban nem képezi valós/"fizetős" adatforgalom tárgyát a mobil tv - jelenleg - két ingyenes csatornájának a nézése!?!?dedike; pont ezért remélem, hogy nem!
-
válasz
Nietzsche_ #15511 üzenetére
nem kérdeztem le külön a szolgáltatótól az adatforgalmat, tehát csak szoftveres mérésre alapozok, de amúgy mind a két esetben aránylag pontosan mérnek - eltekintve a szolgáltató által alkalmazott 10 kilobyte kerekítéstől!
-
válasz
Nietzsche_ #15509 üzenetére
két mobiltelefonon is kipróbálva; t-s iphone 4s és független samsung galaxy w, relaxnet m és go!net l mobilinternetes csomagokkal, és mind a két készülék esetében zajlik rendesen az adatforgalom! integrált, illetve külső mérővel mérve is!
tudom, hogy - elvileg - más adatfolyam, régebben ugye külön - stream - hozzáférési pont is volt hozzá, mostanság ez már nem adott ilyen formában.
alig néztem valamennyit - bőven egy percen belül -, és 10+ megabyte forgalom zajlott le!
direkt csináltam úgy is, hogy a direkt lejátszásig wifi kapcsolattal navigáltam el, és csak ott lőttem át mobilinternetre, hogy kizárjam az esetleges mérési csúszást is!
rémlik valami olyasmi, hogy ingyenes facebook esetén a nem "ráfizetős" - tehát csak lassítós - csomagok esetében az is beleszámít a forgalomba, itt ilyesmi nincs? -
válasz
krystman #15468 üzenetére
- az eco xs esetében nem látom a díjcsomagban foglalt szolgáltatások között, hogy alapban adott lenne a hívószámkijelzés, szóval külön megrendelendő!
- még szép, hogy akkor nem küldi el a telefonod a hívószámodat, ha manuálisan tiltod/nem engedélyezed, mivel az egy opció, hogy engedélyezés és hálózati alapbeállítás esetén küldi - ha alapban engedélyeztetted -, de tiltás esetén akkor sem küldheti el, hogy legyen lehetőség manuálisan az alkalmi tiltásra!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Okosított PS4 Slim 11.00 GoldHEN 500GB - Telepített játékokkal
- Samsung Galaxy A26 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó használt Lenovo IdeaPad 5 15ALC05, 15,6", AMD Ryzen 3 5300U, 256GB M.2 SSD, AMD Radeon Grapics
- Asztali Gépeket Megszégyenítő Erő: MSI Alpha 17 C7V Gamer Laptop(Ryzen 9 7945HX, RTX 4070)
- Kingston Fury Beast DDR5 6000 CL36 EXPO/XMP 32 GB (2x16 GB) kit
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! HTC VIVE Pro 2 virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest