- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Megvan a Magic V5 európai startdátuma
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
pepe091 #26276 üzenetére
továbbra is csak az egyik társkártyámra küldtek, a többi számomra nem, pedig van olyan két telefonszám, amelyik között nem sok eltérés van, és az az érzésem, a főkártyámra nem is fognak, mert az mindjárt 16 éves szám, és mindenből kimarad - de komolyan, a szolgáltató is mindegyikre küld például ünnepi jókívánságokat, de arra nem!
.bruszli.; a főkártyám 9-es kezdetű, mert az ugye még 6 számjegyből állt anno, amikor előfizettem 1997 tavaszán.
-
-
miként és ki dönti el, hogy milyen telefonszámokra küldenek ilyen vészhelyzeti értesítést?
az egyik társkártyámra küldtek, de a főkártyára - amit én használok - és a többi társasra nem.
nem kell tudniuk, hogy a különböző sim kártyák az ország melyik pontján vannak használva, de a valóságban elég nagy szórás van. igaz, családon belül megoldjuk a problémát.club1; nem szabadna ilyet írnom, de a 112 ilyenkor túl "összetetten" működik, és feltételek sem adottak számukra minden szempontból. sajnos...
-
válasz
#48525824 #26264 üzenetére
nem köthetnek bele, indoklás sem szükséges, annyi a lényeg, hogy olyan hibája/sérülése ne legyen készüléknek, amit te okoztál!
azonos terméket is rendelhetsz újat elálláskor is, csak úgy megmarad a 8 munkanapos lehetőség is, ezért jobb - bár hátránya is lehet, például az, hogy 30 napon belül kapod vissza a pénzt.
amennyiben nem fontos számodra a 8 munkanapos elállás, mert tényleg csak a hibája zavar a készüléknek, más nem - biztos, hogy nem szeretnél más típust...stb -, úgy cseréljék 3 munkanapon belül. -
válasz
#48525824 #26262 üzenetére
szia,
szerintem élj inkább a 8 munkanapos elállási joggal, visszaküldöd vagy leadod megfelelő (szervizes) t-pont kirendeltségen, vissza minden a vásárlás előtti állapotra - amennyire a tényezők függvényében lehetséges -, és utána megrendeled ismét.
azért javaslom ezt a verziót, mert amennyiben a 3 munkanapos csereigénnyel élsz, úgy bukó lehet a nagyobb időintervallumú 8 munkanapos elállási jog!
példa a számításra; link
átvetted 13-án, 14, 15, 16, 17, 18, 19 -
válasz
manchester85 #26153 üzenetére
igaz, a hűség alatt megtermelik azt a kis felárat, az amúgy sem olcsón árusított függő telefonjaikhoz!
-
válasz
manchester85 #26151 üzenetére
igen, de nem nekik érdekük a dolog...
-
válasz
csilla5ma #26132 üzenetére
biztos, hogy jobb a mihamarabbi rendezésre az elmaradásoknak, de előtte szerintem vedd fel a kapcsolatot a telefonos ügyfélszolgálattal, hogy hol tart jelenleg a folyamat, és kérd a segítségüket, lássák, hogy hajlandóságot mutatsz a tartozás rendezésére, biztos segítenek!
-
válasz
csilla5ma #26130 üzenetére
szia,
mihamarabb felvenni a kapcsolatot a szolgáltatóval, és lehetőség szerint rendezni a számlákat/elmaradásokat, annál több esély van - bizonyos kereteken belül - olcsóbban megúszni a dolgot!
a kötbér mértéke több tényező függvénye, de erről is adnak pontos információt, ha nem lesz meg a szerződés.
némi támpont, hogy miként történnek a dolgok; link
az utolsó pont a húzós, ott már nem csak a számlás elmaradás és a kötbér lóg a levegőben, hanem egyéb költségek is, és az összeg folyamatosan nő, "kamatozik" a számukra! -
válasz
Phreetsie #26126 üzenetére
nem is azzal volt baj, amit problémaként leírtál, hanem a hogyannal...
tőlem sosem kértek még előleget, pedig vettem már részletre több telefont is, általában drágábbakat - például iphone 4s -, és bár simán kifizet(het)tem volna zsebből a teljes vételárat, de gondoltam, inkább nálam kamatozzon és romoljon a forint, ne pedig a szolgáltatónál, ha egyszer adott a lehetőség! -
-
válasz
MasterMark #25982 üzenetére
igen, a my t-mobile belépéshez is ez kell.
-
válasz
MasterMark #25979 üzenetére
minden előfizetéshez/telefonszámhoz tartozik egy jelszó, amit a szerződés megkötésekor kell megadni.
-
válasz
MasterMark #25977 üzenetére
1430, saját hálózatból díjmentes, bármikor hívható, adott telefonszámhoz kell a kód (5 számjegy).
nem tudom, csak a szolgáltató - adott illetékése - tudja... -
válasz
MasterMark #25974 üzenetére
a telefonos ügyfélszolgálat visszaállítja neked!
-
-
nekem régóta eco volt, korábban frankó is volt a 3 gb-os mobilinternettel, csak sajnos leváltottam 500 mb-ra, ami a korábbi mobiltelefonokhoz elég is volt, de mostanság nem.
az újabb csomagokban drágább a keret és a percdíj, meg amúgy is inkább engem hívnak, néha még a havidíj sem lett lebeszélve, mert van családos...stb kedvezmény.
a kombó csomagok nem vonzottak korábban sem, nem tévéztem mobilon, a ráfizetős mobilinternetek sem voltak szimpik, szóval mindig volt valami bökkenő, ami miatt nem érte meg módosítani, de a muszáj lett az úr - ami inkább csak a szolgáltatónak jó...
kevés kimenő hívás, néhány sms, de sok és gyors mobilinternet, így mi lenne számomra az ideális csomag? -
-
legyen negatívum is; eco előfizetés mellé nincs 500 megabyte feletti mobilinternetes csomag - korábban volt 3 gigabyte is előfizetve -, erre az ügyintéző mit javasol? külön sim kártyán mobilinternet! aha... noormáááliiiiis?
úgy akarok mobilinternetezni a telefonon, hogy közben hívni is tudjanak, és nem kell két mobiltelefon, meg van otthon is korrekt internet!
az illetékes hangneme és hozzáállása sem tetszett, de nem általánosítok, talán kétszer ha találkoztam ilyennel a 16 év alatt.
persze értem én, hogy mire megy ki a dolog, terelnek mindenkit bizonyos csomagok felé, de nem muszáj minden előfizetésemet megtartani, mehet a cégesre is nagyobb mobilinternet, de az nem t-s... -
válasz
turbobusa #25756 üzenetére
az a baj, hogy elvesztés esetén nem lehet rendőrségi feljelentést tenni, a szolgáltató pedig feljelentési jegyzőkönyvet kér!
sőt, körözést sem adnak ki a készülékre, ha elvesztés történt!
bűncselekmény (rablás, lopás...stb) esetén van mód a letiltásra, először rendőrségi jegyzőkönyv, majd azzal irány a szolgáltató, elég gyorsan intézik! -
válasz
dedike #25741 üzenetére
én egy szóval sem mondtam, hogy teljesen rendben vannak a függetlenítési árak, de ugye a szolgáltató nem feltétlenül a készülékek eladásából él, hanem inkább a szolgáltatások értékesítéséből, amin pedig kevés a nyereség, vagy másnak tesz/tenne vele szívességet, azzal ugye kevésbé szeretnek foglalkozni - és ez nem csak adott szolgáltatóra igaz...
raziel01; 1997 áprilisa óta nyomom ezzel a szolgáltatóval - illetve jogelődeivel -, több mint 20 mobilteelfont vettem már tűlük, mondhatni mindig a drágább kategóriából, és sosem okozott problémát függőn eladni, bár volt néhány olyan is, amit függetlenül adott a szolgáltató.
-
kap a t-mobile egy pirosat; tegnap délelőtt rendeltem webshop útján egy xperia z telefont, hétfő délutánra - következő munkanap - igazolták vissza a ppp átvételt, erre jön hajnalban (04:38) az sms és e-mail, hogy megérkezett az átvételi helyre, így át is vettem délelőtt.
olvastam régebben 1430 tollából (billentyűzetéből), hogy gyors a dolog ha budapesti ppp, ráadásul 0-24 üzemidős omv esett útba, ezért oda kértem, de ilyen hajnali kiszállításra nem gondoltam volna, pláne szombaton!
ja, és délután már jött is az sms, hogy a 120 díjmentes perc hálózaton belüli kedvezmény is aktiválva lett! -
-
számla nem volt, csak ismert volt arról néhány előfizetői adat!
köszi, a számla valóban árulkodó, láttam is már néhányat, több, mint 20 mobiltelefont vettem már különböző konstrukciókban a t-től a szűk 16 év alatt!
ja, egy módon még nem vásároltam, díjcsomagra még sosem írtam alá hűséget, a többi opció kipipálva! -
igaz, nem csak az imei volt adott, de az biztos, hogy nem az kérte az infót, akinek az adatai szerepeltek a szerződésen, és ezt mondta is a telefonos ügyintézőnek!
bár, már saját t-home ügyintézéseimből - azért ezt írom, mert ott 2 év alatt több problémám volt, illetve jelenleg is van, mint a közel 16 év t-mobile (és jogelődei) esetén - okulva is tudhatnám, hogy ügyintézője válogatja... -
válasz
enginev3.0 #25509 üzenetére
hívd; 1430
-
válasz
enginev3.0 #25497 üzenetére
t-mobile jótállási jegy esetén nem, mert azonosat nyomtatnak a domino és az előfizetéses vásárlás esetén.
mutassanak hozzá számlát, azon látható, vagy segít az ügyfélszolgálat! -
válasz
Intel fan11 #25239 üzenetére
nem konkrétan rád értettem - tudod, hogy a jelenlévők mindig kivételek
- , sokkal alapvetőbb kérdéseket is találsz ezen témában, mégis ide írták le először, nem pedig a szolgáltató honlapján nézték meg!
-
válasz
Intel fan11 #25235 üzenetére
a tagok egy része nem képes a szolgáltató honlapján böngészgetni, pláne telefonálni nem, és nem teljesen mellékesen; 1430 rendelkezik akkora szakmai tapasztalattal és tudással, hogy olyat kérdéseket is megválaszol, amit sok telefonos ügyintéző nem - vagy nem jól - tudna!
-
válasz
HofiZoli #25089 üzenetére
csúnya is lenne, ha csak a befizetés után láthatnád a részleteket, nem?
pepe091; fog majd látszódni később, illetve letölthető a befizetett számláknál, de a befizetésre várónál először csak a befizetendő összeg jelenik meg, aztán néhány nap elteltével ott is megnézhető a részletes - még a befizetés előtt!
TheMarci; inkább régebben volt ezzel gond; link
-
válasz
callmeakos #25050 üzenetére
aktív marad, amíg le nem mondod - akkor is, ha amúgy nem fogy(na) el a díjcsomagban foglalt adatforgalom!
-
válasz
ShadowX #25047 üzenetére
amennyiben már bekerült különböző marketinges és hasonló nyilvántartásokba a telefonszámod, úgy tedd ezt; hívnak, te fogadod, elkezdi mondani, te félbeszakítod és közlöd vele, hogy nem kérsz több ilyen hívást, és kéred, hogy töröljön a nyilvántartásukból! ezzel csak adott nyilvántartásból leszel törölve, szóval ha többe is szerepel a telefonszámod, akkor mindegyikkel lefocizandó a fenti meccs!
az átveréses szituáció nem lehetetlen, de nem valószínű, hogy az volt... -
-
válasz
Beca1990 #25037 üzenetére
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 8 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 8 munkanapos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
forrás; link -
visszaolvasva láthatod, hogy külön írtam a felújított/refurbished készülékről - bár volt már rá példa, hogy ezen szolgáltató ténylegesen új készüléket adott cserébe, de ez a fehér holló esete...
ettől függetlenül, egy hivatalos állásfoglalás szerint - ami az általam korábban említett problémás eset kapcsán íródott -, ezen országban nem kerülnek felújításra iphone készülékek - vagy ez mostanság változott volna? bár mostanság inkább szigorítások lesznek, mert leleményes ember a magyar, de apple sem hülye, megúnták a sok itteni sumákolást, nyerészkedést...stb!tollhegy; törvényes sorrend; javítás, csere (azonosra), szerződéstől elállás - ekkor pénz vissza!
levásárlás - mint olyan - hivatalosan nincs, utóbbi verzióban visszakapod a pénzt, és abból vehetsz náluk is másik/másmilyen készüléket! -
válasz
dedike #24345 üzenetére
nagyon elégedett vagyok vele, csak azért cserélném, mert nem szoktam ilyen sokáig használni egy típust, de jelenleg nincs olyan típus a szolgáltató kínálatában, amire örömmel cserélhetem...
amiket néztem/próbálgattam; az i5 nem kimondottan jött be, a wp8 érdekelne, specifikációban a lumia 920 tetszene - még a nagy méretet is elviselném, pedig nem szeretnék ekkora telefont -, de recseg-ropog - még egy újonnan kibontott darab is! -, a galaxy s3 nagy és nem tetszős kinézetű - pedig a 2 gigabyte ram verziós biztos harap -, illetve az xperia t gondolkodós még, de a fene tudja... -
a szolgáltató azzal áll szóba, akivel ő a szerződést kötötte, és az nem te vagy!
a készüléket megvetted, de attól az előfizetői szerződés még az eredeti tulajra szól a szolgáltató irányából, arra pedig nem érvényes az az adás-vételi, amivel a készüléket megvásároltad!
a készüléket nem írja át a szolgáltató a nevedre, hiába is viszel be bármilyen adás-vételit! -
válasz
PhoenixSzG #24141 üzenetére
voda
-
válasz
pepe091 #24113 üzenetére
webshop esetén a kézhezvétel időpontja számít, lásd; link
arra viszont érdemes figyelni, hogy a kettő ütheti egymást, mivel a webshop rendelés esetén is élhet a 3 napon belüli cserével, de azzal bukható az attól hosszabb intervallumú 8 napos elállási jog, hiszen utóbbi esetben már személyesen veszi át a kicserélt készüléket!
közben megelőzött az illetékes, mert én zenéket nyomtam lejátszóba, hogy szétessen a fejem a fülesben döbörgő hangerőtől... -
válasz
flash- #23681 üzenetére
semmi hátránya, inkább csak előnye van; 8 munkanapon belül - indoklás nélkül - elállhatsz a szerződéstől, ha valamiért nem jönne be a telefon!
teljesen új, gyártói garanciás készülékről van szó!
semmilyen kötelezettség sincs!
a függetlenítés elég húzós domino esetén; 25 e ft! -
válasz
Soulfly842 #23349 üzenetére
az a baj, hogy én nem csak akkor szeretném érezni a törődést, amikor esetleg lépni akarok a szolgáltatótól, hanem bő 15 év után alapban is elvárnám - de ez ugye nem divat...
-
válasz
Soulfly842 #23341 üzenetére
okés, de itt most sem érvelés, sem pedig kifogáskezelés nem szükséges!
-
válasz
Soulfly842 #23338 üzenetére
hiába mossa, bizonyos jogszabályokat a szolgáltató sem írhat/bírálhat felül...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Asztali PC , R5 4500 , 1080 8GB , 16GB RAM , 256GB m.2 , 750GB HDD
- Asztali PC , i7 10700 , RTX 3070 , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1.5 TB HDD
- Gamer PC , i7 10700 , RX 6700 XT 12GB , 32GB 3200MHz , 512GB NVME , 1TB HDD
- Okosított PS4 Slim 11.00 GoldHEN 500GB - Telepített játékokkal
- Samsung Galaxy A26 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5 / 1TB M.2 SSD
- Eladó karcmentes állapotban levő Xiaomi 14T 12/256GB / 12 hónap jótállás
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V110 - i3-6GEN I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest