- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Motorola G86 - majdnem Edge
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
djculture #29200 üzenetére
májusban rendeltem a páromnak egy s advance telefont domino csomagban - webshop útján -, és szépen le is forgalmaztam a sim kártyáról az ajándékot - bár azóta nem használjuk az előfizetést -, szóval adják azt!
sarkanyolo2; másra nem nagyon tudok gondolni hirtelen, talán nem használtad el azóta a keretet.
-
válasz
sarkanyolo2 #29196 üzenetére
szia,
nincs olyan domino ajándékod, hogy 100 megabyte ingyen? például webshop rendelésnél adott.
mert akkor 10 * 10 megabyte pénz nélkül is megy, illetve ameddig van mellette valamennyi egyenleg a kártyán. -
köszi!
a limitbővítőknél szerepel a leírásban, hogy; A limitbővítő szolgáltatások aktiválására naptári hónaponként egyszer van lehetőség.
az is érdekes, hogy külön szerepel minden bővítőnél, hogy; x opció aktiválására naptári hónaponként egyszer van lehetőség díjmentesen. Minden további újra aktiválás után az opció havi díjával azonos mértékű aktiválási díjat számítunk fel.
akkor most?!?!
utóbbiból nekem nem jön le, hogy nem nyomhatnám végig külön - külön mindegyiket egy hónapban díjmentes aktiválással, hiszen ilyen utalás sehol sincs, mindegyiknél csak külön, és konkrétan adott opcióra írják!
problémás ez szolgáltatós leírásilag, legalábbis nekem, na...
igaz, sok helyen még a mai napig nem javította a szolgáltató a leírásokat, például a net&roll 1gb lte esetén még mindig csak a Mozaik L, XL, XXL díjcsomagok és a T-Mobile ikon LTE 200, 400, 600 díjcsomagok szerepelnek, amihez rendelhető, pedig ez április 01-től nem igaz...
van még néhány ilyen, de nem kötekedek tovább, pláne nem veled, hiszen egyrészt nagyon segítőkész vagy, másrészt sokszor bebizonyítottad már, hogy 10 illetékes ügyfélszolgálatossal felérsz!
van olyan számlám, ahol egy adott hónapban először aktiválva lett a sima net&roll 1gb, majd még szintén adott hónapban a net&roll 1gb lte, és utóbbi aktiválási díja is jóváírásra került, bár akkor nem a limit bővítése miatt történt a dolog, hanem lte hálózat elérése végett, de ennek nincs is jelentősége.dedike; már látom, vagy alkalmaz minket a szolgáltató, vagy beperel, mert reklámozzuk a kiskapukat...
(hétfőn egész áldott nap panaszlevelet fogok írni, bár nem saját részről, hanem megbízásból, de tényleg sok a gond a "t-home" szolgáltatások ügyintézésével/számlázásával, ezt saját részről is tapasztaltam már, de legalább van tapasztalatom, mert a saját háborúmat már megnyertem velük szemben!)
-
válasz
D@ve89 #29114 üzenetére
ezért írtam ezt; fontos, hogy egyszerre csak egy bővítés lehet aktív, tehát amíg le nem ketyeg az egyik, addig ne aktiváld a másikat, ellenkező esetben kilövi az elsőt.
egymást követően lehet, úgy semmi probléma, díjmentes az aktiválás, még azonos hónapon belül is, hiszen eltérő opciók. -
válasz
#59070464 #29109 üzenetére
pedig bizony úgy lenne az, persze csak egymás után a két különböző bővítés, és csak azért így, mert egy adott bővítést naptári hónaponként csak egyszer lehet díjmentesen aktiválni, minden további aktiválás duplába kerülne, de mivel eltér a két bővítős csomag, így egy adott hónapban mind a kettőt lehet aktiválni egymást követően, és mind a két alkalommal csak 1000 ft lesz a díj, tehát így a 2 * 1 gigabyte lesz 2 * 1000 ft. a második kör már nem lenne lte, viszont törthavi számlázásúak, tehát ha például csak az utolsó hétre nem elég az 1.2 gigabyte, és csak 7 napos intervallumra aktiválod be, akkor az 1000 ft helyett csak a 7 napra eső részét kell kifizetni, viszont a teljes 1 gigabyte adatmennyiséget megkapod.
ezt fogja mondani az illetékes is, ha megérti a kérdést, és kellően képben is van.
fontos, hogy egyszerre csak egy bővítés lehet aktív, tehát amíg le nem ketyeg az egyik, addig ne aktiváld a másikat, ellenkező esetben kilövi az elsőt.
A Mozaik XS díjcsomagokra nem vonatkozik! - ez csak a sebességre vonatkozik, elvileg maradna ott is a 7.2 megabit/sec, de - szerencsére - az sem működik. -
válasz
#59070464 #29104 üzenetére
április 01-től ezt használom; link
amennyiben csak a papíros 7.2 megabit/sec lte lenne meg, akkor sem lennék elkeseredett, mivel a 3g háló sokszor - illetve sok helyen - még ennyit sem hoz, de lte hálón inkább adott ezen maximum mindenhol, és az lte ping jelentősen jobb, mint a 3g esetén.
amennyiben nekem kevésnek bizonyulna a 200 megabyte + 1 gigabyte a mobiltelefonra egy hónapra, úgy rátolnám a másik net&roll 1 gigabyte bővítést is, szintén 1000 ft ellenében. -
válasz
#59070464 #29101 üzenetére
nem kapufa az, én azt használom, mozaik xs + net&roll 1gb lte bővítéssel, és rendre bő 20 megabit/sec sebességeket mérek! a papír és gyakorlat eltér néha...
korábban mozaik xs + net&roll 1 gb bővítés volt, és ott is bőven 7.2 megabit/sec felett mértem, ahol a gyorsabb hálózat adott volt! -
válasz
#59070464 #29097 üzenetére
a h+ jelzést a díjcsomagtól függetlenül látod, ha olyan hálózat adott, legfeljebb lekorlátozódik a sebesség a csomag által adottra, ami 7.2 megabit/sec.
lte esetén is ez a helyzet, lte jelzés adott, de csomag függvényében változik a sebesség.
mozaik xs; alapban nem lte képes, láthatsz h+ jelzést is, de a sebesség elvileg 7.2 megabit/sec korlátos.
a magasabb csomagokban a 21 és a 60 megabit/sec, az lte sebességre vonatkozik.
a csillagosokat 1430 már megválaszolta, illetve amivel most kiegészítetted, amennyiben nem iphone telefont vásárolsz, úgy nem írhatsz alá hűséget ikon díjcsomagra, de ha csak az előfizetésre írsz alá hűséget, akkor az ikon maradhat a végtelenégig, viszont ha egyszer átlépsz más díjcsomagba, akkor vissza már csak akkor mehetsz, ha ismét veszel iphone készüléket, mert a díjcsomag leírásánál is olvashatod, hogy kizárólag iphone készülékekhez lehet kérni.
csak a gyorsabb lte sebesség miatt, én biztos nem választanám az ikon díjcsomagot.
a mozaik xs is lte képessé tehető, a mozaik díjcsomagokhoz adott net&roll 1gb lte bővítés, havi 1000 ft ellenében.
D@ve89 részint meg is válaszolta, amíg én kimentem némi nasiért... -
nem írtad, hogy milyen telefonról van szó - pedig van/lenne jelentősége -, de több helyen is nyoma van/lehet a beavatkozásnak, és könnyen összefut(hat)nak a szálak, nem ritka, hogy kiszúrják, ha akarnak foglalkozni vele.
a szolgáltató rögzíti a kérelmet a rendszerben, számlát is ad róla, hogy x forint befizetésre kerül a hálózati korlátozás feloldásáért, bizonyos esetekben még jótállási jegyen is feltünteti a beavatkozást, valamint sok telefon szervizes menüjében is látható adott állapot. -
nem hiszem, ha sima adásvételiről van szó, nem véletlen az, hogy egyszerűbb ügyintézésekhez is közjegyző...stb által ellenjegyzett példányt kérnek...
bodry123; szia, papíron 4500 ft, mivel nem a szolgáltatótól veszed a mobiltelefont, emiatt nem indokolt a díjmentes csere, de gyakran találkozni korrekt ügyintézőkkel, akik kicserélik díjmentesen, szóval ha az első helyen pénzért eszközölnék a cserét, akkor érdemes lehet máshol is bepróbálkozni!
alapban kivétel lehet, ha kellően régi a sim kártya, vagy netán problémák vannak vele... -
ne csak a garanciális feltételeket nézd, adott készülék egy előfizetői szerződéshez kapcsolódik, és a szerződési feltételek is mérvadóak!
korábban is írtam, hogy a sima garis ügyintézést nem kötik személyhez, a jótállási jegy a telefonra szól, azzal beviszed a szolgáltatóhoz, és neked is intézik a javítást, hiába nem te vetted náluk a készüléket, de amennyiben olyan ügyintézésről van szó, ami már a telefonhoz kapcsolódó előfizetést is érinti, úgy nem okés a dolog, hiszen te nem írhatsz alá a szerződéssel kapcsolatban módosítást...stb, mivel nem te vagy az az előfizető, aki adott előfizetői szerződésen szerepel!
amennyiben a telefon vételárának a visszfizetésére kerülne sor, azt csak az eredeti előfizető eszközölheti, mivel a szerződéstől elállás esetén, csak az eredeti előfizető jogosult ügyintézni, aláírni...stb!
miként írnál te alá egy olyan szerződéstől történő elállást, amin nem a te neved szerepel, mint előfizető?
vettél egy mobiltelefont előfizetői szerződéssel, azt az előfizetést azóta is használod, viszont az ahhoz kapcsolódó telefont már eladtad. örülnél neki, ha helyetted a telefon új tulajdonosa bármilyen módosítást eszközölne az előfizetésben, amit te még használsz? nem valószínű, hiszen a te neveden van, használod, másnak nincs lehetősége azt bármilyen szempontból módosítani! -
a telefon eredeti vevőjének ártanak, mivel adatvédelmi szabályozások, belső rendelkezések...stb határolják be, hogy milyen információkat lehet kiadni, és miket nem.
a szolgáltató azt nem tudhatja, hogy te milyen információval rendelkezel a telefon tulajdonosáról, lehet például munkatársad, akiről sok dolgot tudsz, viszont így kinyerél olyan iformációt is, amiből kiderülne, hogy lazán kifizet domino csomagban akár egy drágább készüléket, vagy olcsóbban veszi előfizetéssel, netán részletre.
nem véletlenül írtam korábban, hogy nehézkes - esetlegesen lehetetlen - lesz úgy ügyintézni, hogy nem az eredeti tulajdonos teszi azt, aki szerződésben áll a szolgáltatóval. -
nem adnak ki információt illetéktelennek.
minden telefonhoz van egy szolgáltatós számla, azon szerepel minden szükséges információ, régen rossz, ha más úton kell kideríteni... (például vásárolni akarsz egy telefont, és az eladó nem árulja el, vagy hazudik, illetve nem mutatja meg a számlát, mert utóbbi a legbiztosabb!)gabor9108; lehet, hogy automata rendszer csörget - call center...stb -, és mire felveszed, már bontja a vonalat, és tárcsázza a következő számot, mivel sok helyen él például olyan szabály, hogy nem lehet 30 másodpercnél tovább csörgetni egy "ügyfelet".
-
válasz
#56573440 #29057 üzenetére
szia,
áthúzzák.
NewmanHD; a mozaik s alapban lte képes díjcsomag, és mivel a telefon is tudja, ezért adott az lte hálózat.
adott csomagban papíron 21 megabit/sec a maximális sebesség, de (még?) nem megy hajszálra pontosan a korlátozás.
a térkép nem friss, akkor már ott is elérhető az lte háló.
a h+ jelzésű hálón a t-mobile esetén 21 megabit/sec a maximum, gondolom a vodafone is ilyesmiben utazik.D@ve89; miskolc nincs tervben mostanság? hamarosan utazni kellene, de amíg nincs ott lte, addig nem bír rá az asszony, hogy kitegyem a lábam a fővárosból, és akár csak átutazzunk miskolcon...
-
én sosem vennék 150 - 200 e ft-os telefont úgy, hogy nincs adott összeg sokszorosa tartalékban a számlámon, és nem tudnám azonnal - vagy később bármikor - egy összegben kifizetni, illetve azt sem nézem jó szemmel, ha tudom valakiről, hogy az anyagi helyzete amúgy nem engedné meg, de azért vesz részletre drága telefont...stb, csak mert villogni akar vele, pedig még 50 - 100 megabyte keretes mobilinternetre sem képes előfizetni a legolcsóbb csomag mellé, de tovább is mehetek, a fizetés előtti napokban már számolgatnia kell, hogy mit fontos befizetni, és mivel csúszhat kicsit...
-
válasz
#56573440 #29035 üzenetére
kérdés, hogy a független ár is gyári garis, vagy csak sufni gsm bolti, 0% áfa...stb.
igaz, nem is szoktam ebbe belemenni, mert a szolgáltató szolgáltatást ad el főként, a telefonok ára sokadlagos tényező...
előnye is van/lehet; például egy samsung galaxy s4 jelenleg közel 190 e ft (volt olcsóbb is kicsivel) 2 év előfizetése hűséggel - a díjcsomagra nincs hűség, lehet a legolcsóbb is -, függetlenül pedig megvásárolható a nagyobb műszaki üzletekben 200 - 210 e ft között, pont úgy 24 hónap gyártói garival, rendes áfás számlával.
igen ám, de a szolgáltató ad a hűséges és nem problémás előfizetőnek 24 hónap kamat- és minden más díjtól mentes részletfizetési lehetőséget, annyi idő alatt saját számlán kamatozik a pénz, illetve vélhetően romlik is közben, így amire teljesen kifizetésre kerül, úgy folyamatosan kevésbé fáj a magas ár. -
válasz
davidcsaba93 #29031 üzenetére
mióta fut az előfizetés?
GLOCK34; 16 éve a szolgáltatónál, több előfizetés és mobilinternet, soha egy forint elmaradásom nem volt a számlákkal, 22 darab - aktuálisan mindig csúcskategóriás - mobiltelefon megvétele a szolgáltatótól, még néhány középkategóriás készülék a családtagoknak, mégsem vagyok sokkal több, mint egy közel új ügyfél, ez van...
-
a szolgáltató azt szerepelteti a papírokon, akivel ő szerződésben áll, tehát akinek a nevén fut adott előfizetés, ezért is nehézkes komolyabb ügyintézés másnak.
egy telefont javításra leadni, illetve a javítottat átvenni még csak megoldható, de amikor az előfizetői szerződéshez kapcsolódó dokumentumokat is alá kell írni, azt te - vagy bárki más - nem eszközölheti, csak és kizárólag az, akinek a nevén az előfizetés van.
ne legyen igazam, de nem lesz könnyű menet, ha nem ismert az eredeti tulajdonos, és ő nem tudja intézni... -
szia,
amennyiben a készülék előfizetésre lett vásárolva, úgy az a személy intézze a szolgáltatóval, akinek a nevére lett vásárolva adott konstrukció, hiszen ő áll szerződésben a szolgáltatóval.
a garanciális ügyintézéshez - alapban - elég a jótállási jegy is, az pedig a készülékre szól, tehát javításra bárki beviheti a készüléket, de komolyabb ügyintézéshez - ami már az előfizetést is direktben érinti - már az kell, aki adott készülék - a hozzá tartozó előfizetés kapcsán - szerződésben áll a szolgáltatóval.
a következő garanciális ügyintézéskor jelezni kell, hogy a már sokadik csere sem oldotta meg adott problémát, az továbbra is jelentkezik, ezért sem a javítás, sem pedig az azonosra történő csere nem elfogadható, és elállási igényt kell benyújtani.
a számlát nézik ilyenkor, amilyen konsrtukcióban vásárolva lett a készülék, és elmondják majd a lehetőségeket - ez azért fontos, mert az ügyfél sokszor csak annyit lát, hogy kicserlték másra/jobbra a telefonját, akár ráfizetéssel, de a háttérben jóval komolyabb papírozás történt, a jogi szabályozásnak megfelelően, akár úgy is, hogy az ügyfél számára kedvezően tértek el a jogszabályoktól.
nem minden esetben egyszerű és rövid lefutású a dolog, de jellemzően működni szokot, akár külső behatás - vonatkozó felügyeleti szervek - segítségével. -
válasz
hoffman_ #29007 üzenetére
verni kell az asztalt, 15 nap után erre jogod van!
kérdezz rá, hogy mi a helyzet, mert adott intervallum már elég hosszú!
sajnos, a jogszabály csak a 15 napra törekvést írja elő, indokolt esetben több is lehet, a szolgáltató beküldte a gyártó központi/szerződéses szervizébe a készüléket, ott intézik, de azzal neked nem kell foglalkoznosód, te a szolgáltató asztalát verd, hiszen velük állsz szerződésben.
amennyiben telefonon nem éred el őket, úgy érdeklődj személyesen, az a biztos, illetve negatív válasz esetén - a hallottak függvényében -, akár a vásárlók könyvébe is rögzítheted a panaszodat, hiszen a bő egy hónap már nem piskóta.
az általad korábban vázolt elképzelés miatt írtam le a hivatalos menetét a dolgoknak, hogy annyira azért nem egyszerű úgy kivitelezni, az azonosra történő csere is csak javíthatatlanság esetén áll fenn, illetve ha sokadszorra azonos hibával kerül javításra, az elállás pedig csak a javítás és csere lehetőségének kizárását követően lehetséges, tehát csak úgy nem adhatnak másféle készüléket, papírozni kell az elállást, pénz vissza, és utána azonos helyen/szolgáltatónál veszel másfélét, de így ugye nem a hibás és javíthatatlan telefont cserélték neked más típusúra, mert arra jogilag - direktben - nincs lehetőség.
egy köznapibb nyelven megfogalmazott írás; link -
válasz
hoffman_ #29005 üzenetére
szia,
hol néztél utána?
mert a törvényi szabályozás úgy szól, hogy törekedni kell a 15 napra, de lehet az jóval több is.
jogszabályilag javítás történik először - arra is adta le -, amennyiben az nem megvalósítható, akkor csere azonos típusra, és ha ez sem lehetséges, akkor elállás a szerződéstől, vásárlás előtti állapot visszaállítása, tehát pénz vissza, és utána te abból ott másik típust vásárolsz.
előfizetéses telefonnál - hozzá kapcsolódó hűség...stb - kicsit bonyolultabb a dolog.
arra sem ártana rákérdeznedm, hogy mi a helyzet a telefonnal, mert többször is előfordult már, hogy bár már régen megjavították, de az ügyfél nem lett értesítve, és ő sem kereste a telefont. -
válasz
bostone #28933 üzenetére
egyszer megrendeled (sms vagy my t-mobile), és addig automatikusan megújul mindig, amíg külön le nem mondod.
a hónap első napjától az utolsóig kerül kiszámlázásra, de törthavi számlázású, viszont a teljes keretet megkapod a kevesebb napra is. az adatforgalmi keret fordulónapja - csomag függvényében - eltér(het) a számlázási intervallumtól, nekem például 7-én van a fordulónap a net&roll 1 gb lte esetén. -
válasz
bostone #28931 üzenetére
működik is, nekem is mozaik xs van + net&roll 1 gb lte, korábban mozaik xs + net&roll 1gb volt mellette, mert akkor még mozaik xs esetén nem volt adott az lte bővítés, de áprilistól az is okés hozzá.
amennyiben néhány ügyintézőn múlna, úgy mindenki mozaik xxl díjcsomagot használna, persze 2 év hűséget is aláírva...(tisztelet a kivételnek, akik átfogóan ismerik a szolgáltatásokat, és még az ügyfél igényeit is figyelembe veszik!)
-
válasz
zoli62 #28922 üzenetére
engem többnyire szám nélkül támadnak, és a szolgáltató megbízásából.
van némi call center tapasztalatom, ezért tudom, hogy miként működnek ezek a bérmunkák, bután jön ki, amikor olyan hívandó számot dob a rendszer, ahol mondja az operátor, hogy; ön, mint hűséges előfizető - és ekkor megszólal az előfizető, hogy hééé, még csak 2 hónapja vagyok ezen szolgáltatónál előfizető, most költöztünk ide, előtte másik szolgáltatónál voltam x évig!
a t-s ágazatok mentségére szolgáljon, náluk ilyennel még nem találkoztam, más nagy szolgáltatónál már igen!
az a jobbik eset, ha ténylen közvetlen szolgáltatós illetékes hív bármilyen ajánlattal is, bár olyan anomális már volt a t-home esetén, hogy felhívott tőlük valaki egy speciális ajánlattal úgy, hogy nekem már eleve speciális csomagom volt egy ideje, mire ezt mondtam is, nézi a rendszerben, és visszamondja a szolgáltatásaimat, majd közölte, hogy akkor tárgytalan a dolog. -
válasz
polonic #28878 üzenetére
sosem próbáltam a mozaik xs 200 megabyte papíros 7.2 megabit/sec sebességét, azonnal ment rá a bővítés, először a sima net&roll 1gb, majd áprilistól a net&roll 1gb lte, előbbinél eleve emelkedik a 7.2 megabit/sec 21 megabit/sec sebeségre, utóbbit meg nem feszegetem, mert kapok az illetékesektől...
-
válasz
dedike #28856 üzenetére
poénból telefonáljak vagy írjak az ügyfélszolgálatnak, hogy a mozaik xs csomag 7.2 megabit/sec sebessége lte bővítéssel - amely szerint a sebesség nem változik, a meglévő díjcsomagban maghatározott sebesség érvényes - rendre 26 - 28 megabit/sec sebességet dob?
mindegy, addig írogatjuk le itt is, amíg szemet nem szúr az illetékeseknek!
akkor lesz ez érdekes számomra, amikor az lte lefedettség jobb lesz, mint a 3g, akkor már nem lesz mindegy, hogy 7.2 vagy 21 megabit/sec, addig nem érdekel az lte korlátozás.csababarca; ezen csak nevetne a bíróság, ha végig lehetne egyáltalán mondani, mert szerintem már a felénél elzavarnának, hiszen ilyen szempontból simán korlátozhat a szolgáltató, eltérő csomagokban más és más sebességet ad, az előfizető pedig azt kéri, amelyiket akarja.
-
válasz
begrimisu #28850 üzenetére
amennyiben még van részlet a telefonra, úgy hűség is biztosan adott a konstrukcióhoz, így nehéz lesz teljesen levédeni a mobiltelefont, illetve rizikós vétel...
neked - mint nem érintettnek - nem adnak információt a hűséggel...stb kapcsolatban, a tényleges előfizető megmutathatja a szerződést, azon láthatod, hogy mikor vette a telefont előfizetéssel - vagy meglévő meghosszabbításával - és részletre, a részletet be is fizetheti előre akár az egészet, ezzel a telefont letudva, de mint korábban is írtam, attól még letiltásra kerülhet a készülék, ha a kapcsolódó előfizetésben olyan jellegű elmradás lesz a számlával/számlákkal, és ez ellen te nem tudsz tenni, hiszen nem a te neveden van az előfizetés.
lásd; ászf (10.4)dedike; aztán ne csodálkozzon, ha jóval 21 megabit/sec felett mér...
csababarca; a bővítésnél olvashatod, hogy a meglévő díjcsomagban maghatározott sebesség érvényes, így ez nálad 21 megabit/sec lenne, de mint fent is írtam, nem szabad csodálkozni, ha nem működik tökéletesen a korlátozás!
persze reklamálhatsz, az nem tilos!
-
válasz
begrimisu #28848 üzenetére
szia,
azt miként tudja irányodba garantálni az eladó, hogy azon számlákkal nem lesz elmaradása, amely hűséges előfizetéshez vette adott mobiltelefont?
mert hiába van kifizetve a telefonra az összes részlet, a készüléket akkor is tilthatják, ha a fentiek alapján kapcsolódó előfizetésben, a hűséges intervallumban olyan tartozás keletkezik, amit a díjfizetési határidő letelte után nem rendez. -
válasz
zoli62 #28806 üzenetére
nyilván, a forgalom fizetős.
támogatás? abban elfogult is lehetnék, mert 16 év alatt alig tudok apró problémát is összeszedni, pedig több előfizetésem is van, azokon mobilinternet...stb.
más szolgáltatóimnál, 1 - 2 év alatt több hiba volt.
nem mondom, hogy a t-mobile hibátlan, minden szolgáltató esetén vannak/lehetnek problémák, de bár minden szolgáltatóm ilyen lenne!
a t-home már problémásabb, de mindig türelmesen lefocizom velük.
vodafone? hiányozna az lte, és még a jó 3g hálójuk is kilukadni látszik, ha lehet hinni a híreknek... -
szia,
adott esetben 8 munkanapon belül van lehetőség indoklás nélkül elállni a szerződéstől, ezen intervallumon belül leadod a megfelelő helyen a telefont...stb, vagy postai úton visszaküldöd, a visszáru nyomtatványt itt találod; link
mindent visszaállítanak a vásárlást megelőző eredeti állapotba - ez napok/hetek kérdése -, és a véteárat is 30 napon belül visszajuttatják számodra. -
nem csak egy konstrukciót ragadtam ki, pont te tetted azt, mert alig van olyan opció, ahol a vodánál olcsóbb, de köszönöm, én például sosem írok alá hűséget díjcsomagra, pláne nem tenném 2 évre, 20 e ft körüli csomagra!
dedike; miért lennék ideges?
- csak előfizetője vagyok a t-nek
- nem bejövős a one
- amilyen konstrukciókban én vásárolok mobiltelefont, úgy jóval drágább a vodánál
- nem érdekelnek a hűséges - és drgága - díjcsomagos opciók -
kiragadtál egy aktuális konstrukciót, de mint korábban is írtam, nézd meg a többi előfizetési módozatban is!
feltöltősen rendelve, a vodánál 187 e ft, a t-nél 167 e ft.
olcsóbb csomagokban is illene összehasonlítani, és mind a kettőnél a netes árakat nézni, így rendre azt látom, hogy a t-nél olcsóbb. -
attól a telefon még senkinek sem kerül többe, hiszen az előleg folyamatosan jóváírásra kerül majd.
ezt a többi szolgáltató is így csinálja, a vodafone és a telenor sem mindenkinek adja csak úgy oda 0 ft-ért elhozhatóan a drágább készülékeket.
a régi/megbízható előfizetőktől. egyik szolgáltató sem kér előleget.
érdemesebb lenne a webshop árakat nézni, úgy olcsóbb (141 e ft kontra 127 e ft), és még a 8 munkanapos indoklás nélküli elállás lehetősége is adott.
érdemes kivárni az esetleges soros htc/one akciót, most a sony okostelefonok vannak a porondon, és 20% kedvezmény van rájuk, hátha lesz htc is.
közben nézegetem az olcsóbb csomagokban is a két szolgáltatónál, jelenleg sem mindenhol a vodafone a nyerő, sőt! -
válasz
zsoleer #28772 üzenetére
szia,
milyen normáls esetben?
vehetsz akár sűrűbben is, például domino csomagban, vagy listaáron, tehát ha nem hűséges előfizetésre veszed, vagy amennyiben csak 12 hónap hűséget írsz alá.
amennyiben 24 hónapot írsz alá, úgy arany vagy platina kiemeltésg mellett, 21 hónap letelte után tudsz újabb hűséget aláírni.
egyszer volt budán kutyavásár, hogy az egyik új iphone megjelenésekor kicsivel korábban is engedtek újabb hűséget hosszabbítani azok számára, akik az új iphone típust vásárolták meg a szolgáltatónál, de az még régebben volt, azótais jelent már meg újabb iphone, de immár nem volt ilyen lehetőség. -
válasz
ferrari1 #28754 üzenetére
szia, milyen konstrukcióban lett vásárolva?
elek0; szia, folyamatosan változik sok telefon ára, résen kell lenni, hogy mikor melyikre van nagyobb kedvezmény, egyszer az egyik olcsóbb, máskor meg a másik.
a jelenlegi számod megtartásával úgy tudsz készüléket vásárolni, hogy a meglévő előfizetésre újabb/további hűséget írsz alá, de ennek feltétele, hogy azon ne legyen meglévő hűség, vagy arany/paltina kiemeltség esetén letelt 21 a 24 hónapos hűségből.
díjcsomagot bármilyet lehet választani, amennyiben nincs még meglévő hűség valamelyik díjcsomagra, ellenkező esetben nem lehet csak úgy ugrálni bármelyikre. -
válasz
Vangelis #28749 üzenetére
jelenleg egyszerre, bár külön tétel, eltérő befizetési határidővel - csak takarékoskodnak a küldéssel -, de ennek nincs is jelentősége, az a lényeg, hogy a telefon és az előfizetői szolgáltatás nem kapcsolódik össze annyira adott formában, mint azt a szolgáltató gondolta és szabályozta.
djculture egyrészt nem jelenti azt, hogy addig én használom is, cserélgetem sűrűbben, ha kell/szükséges, nem 2 évesen adok el egy telefont, nagyobb bukóval, ráadásul kitapasztaltam már a szolgáltató árazási szokásait, és amely csúcskategóriás telefonokat én megveszem, azok nem lesznek olcsóbbak, mindegyik csak drágult a vásárlásom óta, az iphone 4s jelenleg is annyiba kerül, mint amennyiért tavaly januárban vettem, de ez a többiről is elmondható, másrészt a csúcskategóriás típusokkal azért kihúzható 1 évig, nem hiszem, hogy a négymagos proci, 2 gigabyte ram, full hd kijelző...stb specifikációs telefonom a vásárlástól számított 1 év múlva annyira elavult lenne, hogy ne tudnám azonosan használni, de semmi sem tart vissza, ha esetleg 6 hónap után cserélni szeretném, volt már rá példa, és több előfizetésem is van, mindig szabad valamelyik tehát még ez sem akadály.
-
válasz
djculture #28747 üzenetére
engem esetlegesen érint(hetne), mivel szoktam néha részletre venni telefont, de nem azért, mert gondot okozna bármikor is egyben kifizetni 150 - 160 e ft-ot, hanem mert inkább én használjam addig a pénzt, mire visszafizetem 1 vagy 2 év alatt, addig jócskán romlik a forint, és inkább ők kapják később a gyengébbet, nálam kamatozzon a jobb, ha már adott a kamat- kezelési költség...stb mentes részletfizetés lehetősége.
tartozásom nem volt a 16 év alatt a szolgáltató irányába, ilyenekre kényesen ügyelek, és csak olyanba ugrom bele, amit biztosan ki is tudok fizetni, nem is értem azokat, akik részletre vesznek drága telefont úgy, hogy a hónap végén számolgatniuk kell, hogy mit fizethetnek ki, és mivel csúszhatnak kicsit, ha probléma lenne... -
válasz
djculture #28745 üzenetére
azért csak óvatosan, a bírósági döntés a jelenlegi szolgáltatós szerződés szövege alapján született, a szolgáltató jogászai is megcsűrhetik úgy a dolgot, hogy esetlegesen a bíróság részéről is átértékelést igényel majd a dolog, volt már erre példa többször is.
eztán én úgy csinálnám, hogy a telefon részleteinek az elmaradása esetén azonnal tiltanám a készüléket - persze a kötelező figyelmeztetés...stb után -, persze a szerződés szövegét is ennek megfelelően módosítanám, ha már az előfizetés nem korlátozható, akkor az azzal kapcsolatos lppcsőket ki is lehet hagyni.
minden rosszban van valami jó, még a szolgáltatók számára is, de ezzel megint csak az előfizetők faragnak majd rá, akár több szempontból is - bár ne legyen igazam -, mert a szolgáltató nem buta, hogy saját kárán törvényeskedjen, a jelenlegi szabályozás mellett. -
válasz
djculture #28727 üzenetére
az már más tészta, de az csak álom egyelőre, hiszen nem csak árazásban vannak eltérések, hanem a keresetben...stb is, hogy a szolgáltatókat és a szolgáltatásokat terhelő adókat ne is említsem...
azon dolgoznak hogy eltöröljék majd a roaming dijakat, akkor kíváncsi leszek ki fog itthon szerződni ilyen árak mellett, szerintem senki - ezen mondandódat úgy vettem le, hogy a magyar állmapolgár akkor majd más országokban fog előfizetést kötni, külföldi szolgáltatóval, arra írtam, amit. -
válasz
djculture #28725 üzenetére
egy normál vásárlás okés, de egy kedvezményes - hűséges - előfizetés esetén biztos más a helyzet, ha nem honi állampolgárról van szó, az sehol sem annyira egyszerű, kell néhány ráadás okmány (letelepedési vagy tartózkodási engedély, netán regisztrációs igazolvány vagy állandó tartózkodási kártya...stb), és nem is látok közvetlen összefüggést a roaming eltörlése, és a vázolt probléma között, az átfutás intervallumát nem is említve...
-
válasz
djculture #28723 üzenetére
annyira egyszerű lenne egy magyar állampolgárnak, hogy más ország szolgáltatójának az előfizetője legyen?
arról nem is beszélve, hogy attól még sok specifikus szolgáltatás van, ami itthon nem fog működni eltérő országos előfizetéssel, és ez fordítva is igaz.
nem csak telefonálás van a világon, emiatt félek, a roaming eltörlése még kevés lesz ahhoz, hogy gyökeres változásokat hozzon adott árazáson... -
-
válasz
ANDROID??? #28685 üzenetére
keress olyan üzletet, ahol gyártói 2 év garit kapsz - mint a t-mobile esetén -, nem pedig boltit, és ahol online rendeled meg, ahhoz a t-mobile esetében is az webshop árakat hasonlítsd, illetve vedd hozzá, hogy amit linkeltél boltot, ott szállítási díj is lesz még rá, a t-mobile webshop esetén viszont díjmentes a házhozszállítás, és még lehetne sorolni...
arról nem is beszélve, hogy a t-mobile esetében egy hűséges és kiemelt (arany vagy platina) előfizetőnél szinte semmit sem néznek, nem kérnek mobil előleget, nem kell harmadik féllel (bank) szerződni, nincs annyi macera, szóval össze sem hasonlítható a dolog!
akinek meg van vaj a füle mögött, azokkal a bank is annak megfelelően bánik, alaposan ránéznek ám mindenre, nem dobálják csak úgy a hitelt, illetve késedelmes fizetéskor a bank nem olyan készséges, dobálják rá a különböző költségeket, viszont a szolgáltató nem tesz ilyet! -
válasz
Nordik #28623 üzenetére
azt nézd meg, hogy hány darab üzenetet számol íráskor, küldéskor és fogadáskor.
saját számodra is mehet a teszt.
a megjelenítés nem annyira mérvadó, mert az a fogadó készülék típusától, oprendszerétől, beállításaitól...stb is függ(het).kisninja; szia, reklamálj, hogy nem megfelelően működik a korlátozás!
-
válasz
Soulfly842 #28595 üzenetére
keresztértékesítés...
látszik, hogy én nem vagyok t-s dolgozó! -
válasz
Vangelis #28574 üzenetére
nekem van több aranyos társkártyám, és azok is gyűjtik a pontot, amik a főkártyámon jelentkeznek;
Az arany vagy platina kedvezményjogosultsággal rendelkező társkártya díjcsomagú előfizetések a beváltható Kapcsolat pontokat automatikusan arra a Kapcsolat kártyával rendelkező előfizetésre gyűjtik, amihez a társkártya kapcsolódik.
forrás; link -
válasz
raziel01 #28562 üzenetére
számomra nem, egyrészt sokszor több megabyte méretű leveleket kapok, másrészt szeretek normálisan böngészgetni, arról nem is beszélve, hogy gyakran keresek utcákat/házszámot a térképen, mobilról utalok át e-bank útján (web felületen), és még lehetne sorolni.
nem mondom, hogy minden órában, de amikor hirtelen kell, akkor nagyon. -
válasz
Vangelis #28558 üzenetére
csak ritkán utazunk haza a szülői házba, de ott csak gsm/gprs van - edge legközelebb 20 km távolságra -, külön kínlódás még egy tartalmasabb e-mail letöltése is...
előre nyűglődök, ha például karácsonykor több napig maradunk, mert ünnep meg család ide vagy oda, néhány fontos elektronikus levelet akkor is illene elolvasni.polonic; a térerő okés, pedig az ország egyik sarkalatos pontja ilyen szempontból, a többi hazai szolgáltató sem jobb ott, sőt...
de legalább elérhető három külföldi szolgáltató is! -
az már jobb egy fokkal!
bővítés;
Az adott napi adatmennyiség felhasználása után aznap nem áll rendelkezésre további forgalmazási lehetőség. Az adott napi adatmennyiség felhasználásáról a SMS üzenetben tájékoztatunk. A tájékoztató SMS üzenet 1430-as hívószámra való továbbküldésével lehetőség van további 10 MB adatmennyiség igénybevételére további 195 Ft-ért, amely az adatdíjcsomaggal megegyezően az adott nap végéig (23:59:59-ig) használható fel. A 10 MB-os forgalombővítő opció egy nap többször is igénybe vehető.
go!napinet; link -
biztos, hogy a netstart kell neked?
13.2 ft/10 klobyte, így 1352 ft lesz 1 megabyte! (10 e ft elérését követően, már csak 0.132 ft/10 kilobyte)
amennyiben sokat akarsz addig forgalmazni, úgy nézz inkább valami nagyobb csomagot, sokkal olcsóbban kijössz!
mms küldésekor - meghatározott méretig - mms forgalom, ami alapban nem terheli a mobilinternetes forgalmat, de e-mail...stb melléklet esetén nem mms, hanem külön mobilinternetes forgalom lesz. -
-
válasz
arnold8705 #28526 üzenetére
szia,
nem került lemondásra a bővítés, vagy esetlegesen nem pontokért lett aktiválva és azóta használva, de mostanra elfogytak a pontok?
mert a bővítés kilövésével az alap 200 megabyte is kikapcsolódik, és az ügyintézővel kell visszakapcsoltatni, vagy újra aktiválni a bővítést. -
válasz
jozsi252 #28490 üzenetére
amennyiben nem csak a mobiltelefonos előfizetésemre kellene mobilinternet, úgy lennének más megoldások, de így...
tizen- vagy huszonzeres kombi csomag kell ahhoz, hogy alapban legyen benne 1, 2 netán 3 gigabyte mobilinternet, bezzeg régebben volt 2 e ft-os eco arra 4 e ft környékén 3 - 4 gigabyte mobilinternet, és máris a mobilinternetre volt kihegyezve a mobil használata.
nekem az 500 megabyte is kevés volt mobilra, az 1.2 gigabyte általában elég, de jobb volt tudni régebben 3 - 4 gigabyte mellett, hogy nem kell izgulni, ha elfelejtettem átnyomni a lakásban a mobilt wifi hálózatra, és beleszaladtam egy nagyobb forgalomba.
mostanában már unalmamban is telefonálgatok meg üzengetek, hogy legalább a 3200 ft-os havidíjat leforgalmazzam, mert akikkel sokat beszélek, azokkal van családbarát, munka miatt meg állandóan céges telefonokról hívnak, még akkor is kinyomnak és visszahívnak, ha esetleg én hívnám őket, ráadásul poénosan le is csesznek, hogy nekik ingyen van! -
-
válasz
Nordik #28484 üzenetére
nem jössz ki jobban sehogy, legalábbis nekem nem sikerült, a legolcsóbb eco xs 1950 ft + 203 ft a hívószámkijelzés + go!net xl (1 gigabyte) 2490 ft = 4643 ft
amennyiben csak go!net l (500 megabyte) kell, akkor csak + 2000 ft, de akkor is 4153 ft, és jóval kevesebb a net.
eco csomagok mellé persze nem megy a net&roll 1 gigabyte bővítés. -
válasz
jozsi252 #28480 üzenetére
nem minden esetben, csak 24 hónapos hűség, és arany vagy platina kiemeltség esetén.
létezik ám 12 hónapos hűség is, meg nem kiemelt ügyfél, és akkor már nem okés a dolog.freeknight; megveszed a telefont adott kontrukcióban, és utána bármikor befizethetsz bármennyit, akár az egészet lerendezed egyszerre.
-
válasz
Viktojka #28463 üzenetére
semmi baj, összevonós szolgáltató, ezen ügyködnek!
ezért kérdeztem csomagot és a típust, mert valahol külön feltételeket is szabnak;
- legalább 6 hónapja t-home előfizető
- meglévő t-mobile vagy t-home arany vagy platina kiemeltségi szintű paltina előfizető,
- csak bizonyos csomagokban
- csak 2 év hűségidővel
biztos vagyok benne, hogy az itteni t-s illetékesek is tudnak ilyesmiben segíteni, de nézd végig a listát, a kiszemelt eszközöknél olvashatod a konkrét feltételeket. -
válasz
Viktojka #28461 üzenetére
szia,
t-home téma itt; link
konkrétan milyen típust szeretnél, és milyen csomag mellé?
ez az információ olvasható a szolgáltató honlapján, adott eszközök konstrukciója alatt;
A részletfizetéses konstrukció feltételei:
°Ajánlatunk meghatározott új és jelenlegi
°legalább 6 hónapja T-Home előfizető
°(vagy bizonyos vagy arany, illetve patina kiemeltségi szintű havidíjas T-Mobile előfizető)
°NetMánia T-Home internet csomagot megrendelő vagy arra új hűséget vállaló,
°egyéni előfizetők részére
°a készlet erejéig érvényes,
°24 hónapos kamatmentes részletfizetési konstrukcióval, azoknak
°akik az ÁSZF szerint a fizetőképességre vonatkozó pénzügyi előminősítésnek megfelelnek. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- 5:4 képarányú SXGA monitor jön ősszel az EIZO berkeiből
- VR topik
- Óra topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Futás, futópályák
- Parkside szerszám kibeszélő
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
- Honor 400 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest