- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Redmi Note 14 Pro+ 5G - a tizenhármas átka
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
én is elektronikusan kapom a számlát, de mindig átnézem rendesen, mert egy számlán három előfizetésem is fut.
mint a korábban linkelt képen is látható, a részletezés elején, jól látható helyen és vastag betűkkel kiírják a hűség lejártát, aki akarja, az ott észreveszi.
jut eszmbe, a 1430 telefonos automatája által is lekérdezhető a hűség lejártának dátuma. -
válasz
sonyxperias #35879 üzenetére
lehet, hogy csak 12 hónap hűséget írtál alá, és akkor kivárós, csak 24 hónap hűség esetén adott a -3 hónap kedvezmény.
-
válasz
Nenősüljmeg! #35755 üzenetére
itt leírják a lényeget, és a vonatkozó jogszabályt is vehivatkozzák; link
ami neked kiemelten fontos;
Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
biztos vagyok benne, hogy bármilyen más típust is kínálnak fel cserére, lesz olyan tulajdonsága, ami nem azonos azzal a készülékkel, amit te leadtál. -
válasz
ANDROID??? #35751 üzenetére
aki engedi, azt meg is vezethetik, de nem mindenkit...
ők mondanak valamit, és rácáfolok a vonatkozó jogszabállyokkal, és ott vége is a vitának, mivel felettük álló jogszabályokat nem bírálhatnak felül! -
válasz
Nenősüljmeg! #35746 üzenetére
szia,
fogyvéd sem kell, magad is megnézheted a vonatkozó szabályozást, amely szerint nem vagy köteles bármilyen listából is választani, hiszen csere csak azonos funkcionalitásúra okés - mobiltelefon esetén nincs két eltérő típus, amikre ez teljesen igaz lenne -, és ha te másmilyet nem akarsz elfogadni, akkor akár el is állhatsz a szerződéstől, ezért általában belemennek az ügyfélnek megfelelő "cserébe".
ANDROID??? ; pont az a lényeg, hogy a jogszabály nem ismeri a levásárlás fogalmát, javítás van, csere (azonosra), árleszállítás és elállás.
-
válasz
#99546112 #35714 üzenetére
csak pontok kellenek, de az is meghatározásra került, hogy mikor lehet legkorábban x kiemeltéségű egy előfizetés.
mikori keltezésű az előfizetés?sutszi; itt a részletes leírás; link (a végén látható a mobilos rész)
Fogadott hívás
A tárgyhónap során fogadott hívások időtartamának percben kifejezett, egészre kerekített értéke, csökkentve a Magyar Telekom magyarországi mobil rádiótelefon hálózatán belül indított fogadott hívások és a nemzetközi roaming keretében külföldön fogadott hívások egész percben kifejezett időtartamával. -
válasz
#99546112 #35712 üzenetére
pontok, de az évek növekedésével a pontok száma is automatikusan nő;
Telekom mobil szolgáltatással rendelkező ügyfeleink Kapcsolat pontokat havi forgalmuk, valamint a fogadott telefonhívásaik és az előfizetésük időtartama után gyűjthetnek. Minden nettó 500 Ft után 10, minden betöltött egész év után 5, a fogadott hívások után pedig minden 10. perce után 5 Kapcsolat pontot írunk jóvá havonta. -
válasz
St3ven #35678 üzenetére
csak feszegetném a dolgot, ha már tudni sem akarnak róla, pedig a webshop rendelés egyértelműen feldobja!
amikor utoljára volt ilyen kedvezmény havidíjas előfizetéses csomagban is, ha webshop útján rendeltem telefont, akkor napokon belül aktiválták automatikusan, és jött is róla sms. -
válasz
ANDROID??? #35646 üzenetére
az elég szűkös intervallum, ilyen gyors átfutásról még nem hallottam.
n@p@lm; a gyártó adhat rá bármennyit, azt esetlegesen tudod is majd eszközölni közvetlenül a gyártónál, ha lelevelezed velük, illetve kijuttatod a terméket, de a szolgáltató a hazai jogszabályok szerint adja a jótállást.
-
válasz
ANDROID??? #35643 üzenetére
a szolgáltató oldalán (is) csak a visszaküldést írják, de a tapasztalatok szerint a t-pont sem probléma a 8 munkanapon belüli leadáskor, és a 30 nap a maximum jogszabályilag a pénz visszajuttatására, sokszor korábban megtörténik, illetve a szerződés előtti állapotot (hűség..stb szempontjából) is sokszor a töredéke alatt eszközlik.
-
válasz
petrelli86 #35636 üzenetére
környezettudatosság, kérem...
-
igen, kell némi idő, mire a rendszer jóváírja.
én az elmúlt héten szerdán átutaltam - bankon belül - a számla összegét, csütörtök még munkanap volt, akkor sem írta jóvá a rendszer, egész hétvégén sem, hanem csak hétfőn.
látom a korrekciót, akkor gondolom te adott felületen fizettél. -
köszi!
az utolsó mondatod tiszta volt, azt írtam is korábban, a másikat azért írtam feltételes módban, mert a rendszer néha olyat is enged, amit amúgy nem lehet(ne), vagy épp pont fordítva, és bár az üzletekben sem mindig mondanak pontosat az ügyintézők - nem egyszer hallani két illetékestőlk eltérőt -, de jobban rálátnak a (módosítási) lehetőségekre, mint a webshop rendszere. -
válasz
Captaindeph #35333 üzenetére
szia,
tiltható, mivel a hűség alatt - ami 2 év is lehet -, elég a számlával is elmaradni.
csak a szolgáltatós készülékeknél indul újra az 1 év jótállás, a függetleneknél nem.djculture; az apple esetén ez a módi, hogy gyárilag felújított (refurbished) készülékre cserélnek, hivatalosan nincs is ezzel gond.
-
válasz
lord.lakli #35316 üzenetére
elhiszem, hogy vannak/lehetnek kivételek, a t-s illetékesek tudnak abban nyilatkozni, hogy milyen (akár egyedi) eltérési lehetőségek adottak a papíros szabályozástól.
nekem azt írta ki a már lezárt díjcsomagra, hogy annak megtartásával, de az nem egyenlő azzal, hogy arra hűséget is írok alá, bár díjcsomagra nem is szoktam soha, csak az előfizetésre. -
tiszta sor, hogy a meglévő - de már lezárt - díjcsomaggal azonos, vagy közel azonos, jelenleg aktív díjcsomagra okés a dolog, de visszaolvasva találsz olyat, ahol 1430 is leírta, hogy például médiamánia s hűség alatt nem lehet előrehozottan mozaik xs csomagba ugrani, mert kötbéres lesz a dolog.
te azonos szinten váltottál, azzal nem is nagyon lehetett gond.
abba már nem megyek bele, hogy néha mit mondanak az üzletben, illetve mit enged a web felület, aztán mégsem úgy okés a dolog...Vangelis; tegnap 22 óra körül én is vártam bőven, bár az első szinten néhány perc eltetével jelentkezett az ügyintéző, de ő nem tudott segíteni - ezt sejtettem is, holmi egyszerű probléma miatt nem is szokásom telefonálgatni -, és bizony bő 20 percet vártam a második szintre, ahol már tudott segíteni az illetékes.
itt is kifejezem külön köszönetemet számára, ritka hozzáértő, segítőkész és udvarias ügyintézőt fogtam ki, aki ráadásul nem is tudta le annyival, hogy na akkor orvosolva a probléma, hanem az okát is elmodta, illetve a rendszer működését, mert "látta", hogy értek hozzá valamennyire, és amit tudtam megtettem a telefonálás előtt, tehát a szokásos rutinokat ki is hagyhatta. -
válasz
DonMaster #35301 üzenetére
szia,
leírtam korábban a másik témában, hogy már nem letelt 18, hanem 21 hónap szükséges a legalább arany kiemeltségű előfizetésen, de ha nekem nem hiszel, akkor itt az illetékes megerősítése; link
az általad használt médiamánia xl már lezárt díjcsomag, arra hűséget nem tudsz már aláírni, így ha azt megtartod, és csak az előfizetésre írsz alá hűséget, akkor a legdrágább konstrukciót kell nézned;
amennyiben olcsóbban szeretnéd megvásárolni, úgy díjcsomagot kell módosítanod, és olyan konstrukciót kell nézned, amiben nem csak az előfizetésre, hanem a díjcsomagra is aláírsz hűséget.
jut eszembe, adott díjcsomagra is írtál alá anno 24 hónap hűséget?
igen válasz esetén bonyolódik kicsit a helyzet, hiszen az a hűség sem járt még le, és ott kicsit más a helyzet, mint az előfizetés előrehozott hosszabbításánál... -
válasz
dptrsk #35264 üzenetére
próbáltam olyan telefonra, ami minden kitételnek megfelel, mégis azt írja a play, hogy na ezt nem, mert nincs olyan eszköz, ami megfelel a követelményeknek - pedig garantáltan igen!
morphin; biztos a szokásos, mint anno iphone alatt is volt az ingyenes t-s navigon, hogy minden olyan benne volt, amit nem is lehet használni, bár ott idővel rájöttek és kurtították, hogy ne foglaljon feleslegesen sok helyet.
-
válasz
morphin #35189 üzenetére
kezeld fenntartásokkal, hogy legtöbbeknek atomstabil nem recseg meg semmi mozgás, mert mindenkinek más az értékrendje.
haver - elhívott magával vásárolni, hogy nézzem már meg a telefonokat neki - megnyomkodott néhányat gsm üzletben, európai és ázsiai példányt is, mindegyik recseget meg ropogott, aztán megnézte a szolgáltatósakat, és végül a t-nél vette meg, mert bár ott sem volt tökéletes, de sokkal kevésbé nyöszörgött, mint a gms üzletben kipróbált példányok.
azóta sokat megnéztem, és szerintem nincs szisztéma, hogy ázsiai, európai, szolgáltatós vagy milyen színű a problémásabb, mindegyikből találtam jobbat és problémásabbat is. -
válasz
dedike #35169 üzenetére
igaz, bővítés esetén az lesz az alapértelmezett, de az alapcsomagban adott net nincs közben megszakítva, még akkor sem, ha csak ügyintéző tudja visszakapcsolni a bővítés lemondása után, mivel maga a díjcsomag (amiben adott keret adott) nem lett kikapcsolva/módosítva másmilyenre.
-
válasz
St3ven #35123 üzenetére
az újabb telefonok esetén azzal sincs gond, az sgs esetén nyilván nem, hiszen arra gyártóilag nem/sem létezik hivatalos újabb főverzió, csak gingerbread adott.
jó példa viszont az s2, gb -> ics -> jb, utóbbi 2.5 év után jött ki rá, és szépen kitoltra rá a t-mobile is időben.
régebben volt jellemző, főként symbian alatt, hogy lemaradásban voltak a szolgáltatók - csak több hónap elteltével, vagy idővel már egyáltalán nem is érkeztek frissítések -, mostanság ez már nem annyira igaz, szerencsére! -
-
válasz
Dj.Kütyü #35108 üzenetére
a telefon típusa válogatja, sok csúcstelefon - például xperia z, s4 - esetén korábban érkeznek a szolgáltatós frissítések, mint adott az a független esetén, de az y300 esetén nem feltételezem, hogy bármilyen szolgáltatós vagy független verzióban érkezne rá 4.4, de még a 4.3 is apróbb csoda lenne...
St3ven; ez így nem teljesen igaz, olcsóbb kategóriában is érkezik néhány szolgáltatós frissítés, ha a gyártó is úgy akarja.
-
válasz
Dj.Kütyü #35100 üzenetére
beléptem és megnéztem, nekem is az elmúlt havit mutatja még minden előfizetésen, kettőn is olyan összeg van (10 és 14 e ft) , amit két nap alatt nem forgalmazhattunk le.
másban is elmaradásaik vannak, olyan számlák nincsenek elkönyvelve a szolgáltató részéről, amiket már több napja átutaltam azonnalosan.
hosszú ez az ünnepi hétvége a t-s dolgozóknak/rendszernek is, na... -
válasz
krisztian112 #35084 üzenetére
okés, tehát nem a jelenlegi előfizetésedre írsz alá további hűséget, hanem lesz a meglévő mellé még egy másik (új) előfizetés, új telefonszámmal, és arra aláírsz 2 év hűséget.
-
magát a telefont bármilyen konstrukcióban megveheti, te arra értetted, ha tényleg 5490 ft árazású díjcsomaggal szeretné, nem?
krisztian112; nem véletlenül írják az általad linkelt képen is, hogy 7990 ft a next s, az 5490 ft csak akkor adott, ha társkártyás díjcsomagban veszed; link
-
válasz
lord.lakli #35048 üzenetére
több ígéret született már a javításra, mert sokan jelezték már a dolgot a szolgáltató irányába, de korábbi személyes tapasztalatom van ilyenekkel kapcsolatban, hogy néha hónapok alatt sem sikerül orvosolni a problémát...
-
válasz
lord.lakli #35046 üzenetére
16gb típus lesz az.
-
válasz
Arthuro_Adam #34969 üzenetére
persze, de ha egy hónapban másodszor aktiválod, akkor az már drágább lesz, mint az első;
A Net&Roll ... opció aktiválására naptári hónaponként egyszer van lehetőség díjmentesen. Minden további újra aktiválás után az opció havi díjával azonos mértékű aktiválási díjat számítunk fel. -
válasz
#21559296 #34951 üzenetére
akkor azonnali csere, ha 3 munkanapon belül vagy.
anderledani; eddig is lehetett részletre vásárolni, a készülék típusa és konstrukciója válogatta.
A Fun díjcsomagok társkártyás konstrukcióban vehetők igénybe nem társkártya típusú lakossági havi díjas és Mix típusú díjcsomag mellé. A Fun Dupla díjcsomagot arany vagy platina hűségszintű meglévő havidíjas előfizetőink, a Fun Aranytárskártya díjcsomagot bármilyen hűségszintű havidíjas előfizetőnk megrendelheti.
két lehetőség van; Fun Aranytárskártya díjcsomag és Fun Dupla társkártyás díjcsomag
a fentiektőlk eltérő esetben is bepróbálhatod, nem kizárt, hogy a néha kaotikus rendszer akár engedi is, de majd tájékoztatnak, ha nem lehetséges a dolog. -
válasz
TheMarci #34918 üzenetére
automatikusan újítgatja havonta a rendszer, így mindig csak egy díj adott, például a net&roll 1gb/net&roll 1gb lte havonta 1000 ft.
arra figyelj, hogy te ne aktiváld manuálisan azonos opciót kétszer egy hónapban.
egész jól lehet kiskapuzni, ha a fordulónapot is figyeli az ember. -
válasz
TheMarci #34912 üzenetére
szia,
lehet többször is aktiválni, de ezt vedd figyelembe;
A Net&Roll ... opció aktiválására naptári hónaponként egyszer van lehetőség díjmentesen. Minden további újra aktiválás után az opció havi díjával azonos mértékű aktiválási díjat számítunk fel.
a következő hónapban csak egy megy tovább, viszont az addig, amíg le nem mondod.
számlázás;
A Net&Roll opció havi díja törthavi számlázású, a benne foglalt adatmennyiség egész havi...
aktiválod, 10 nap múlva lemondod, és 10 napot fizetsz arányosan.
arra figyelj, hogy a lemondáskor az ügyintézővel kell visszakapcsoltatni a díjcsomagban alapban adott netet. -
válasz
Onderon #34898 üzenetére
akkor vedd biztosnak az ügyintéző által mondottakat, ha már megtörtént, mert sokszor mondanak olyat - tévesen -, ami leírva bizony nem úgy van...
nem csak ios, hanem más oprendszerek alatt is van hasonló funkció, például android alatt a hangouts, erősen probléma lenne, ha nem működne minden csomagban akár a videotelefonálás is, mivel nem külsős alkalmazásról van szó, így leszenk még ebből problémák. -
válasz
Ferrarer #34879 üzenetére
több tétel/oldal is van/lehet a számlából, illetve megnézendő a hozzátartozó szerzdés (szerződés-kiegészítés kedvezményes készülékvásárláshoz), abból kiderül, hogy 1 vagy 2 év hűség, milyen konstrukció...stb.
amennyiben részletre lett vásárolva, úgy van részletfizetési melléklet is.
sok eladó szokott úgy trükközni, hogy csak a bevételi pénztárbizonylatot mutatja meg a számla helyett, és ha előbbin kevesebb összeg szerepel mint a számlán, akkor például egyértelmű a dolog, hogy részletre lett vásárolva, a számlából ki is derül, hogy a vételár x ft, az induló részlet y ft, a bevételi pénztárbizonylaton viszont csak utóbbi összeg fog szerepelni, hiszen csak azt lett kifiztve a vásárláskor, a többi a későbbiekben kell. -
válasz
-secret- #34863 üzenetére
szerintem nem, mindig adott értékhez van párosítva.
Ferrarer; szia, lehetséges a tiltás, akár a számlával történő elmaradás esetén is, mivel nem domino konstrukcióról van szó.
más kérdés, hogy a fun egy társkártyás díjcsomag, tehát tartozik egy előfizetéshez, így összetettebb kicsivel a dolog. -
válasz
St3ven #34779 üzenetére
persze, lehet így is, de akár még más irányban is, viszont ezek már azok a lépések, ahol a telefonos ügyintézés nem vezetett eredményre, és az azért elég ritka.
nekem jellemzően elég, ha egy rögzített beszélgetésben nyilatkozik az illetékes a vonatkozó kérdésekre.
nekem pont van a t-vel ilyen problémám, de még nem léptem benne, várom a novembert, amikor lejár a hűség és lépnem kell, hogy legyen ütőkártya a tarsolyomban.
betették például az online telefonkönyv adatbázisába az adataimat (név, lakcím és telefonszám), pedig ahhoz nem járultam hozzá.
néhány héten belül kezdődtek a telefonhívások, hogy meghívnak rendezvényekre (egészségnap, főzőshow, nyaralás...stb, amiknek ugye mindig az a vége, hogy vegyen az ember ezt, meg azt...), persze idővel sorra töröltettem a telefonszámot szinte mindenhonnan, de akkor is bosszant a dolog! -
tudok olyan telefonszámról, amit már 6 hónap után újra kiadtak.
felléphetsz hivatalosan, bár kitartás és alaposság kell hozzá, de sikerre vihető;
jellemzően rögzítik a beszélgetést, és bár erre nem mindig figyelmeztetnek - pedig jogszabályilag előírva, hogy kell! - erre mindig kérdezz rá külön, még akkor is, ha látszólag mobiltelefonszámról hívnak, mert sok olyan céges központ van, ahol célszoftver eszközli a kapcsolást, mobiltelefonszámot mutat kifelé - valósan -, de az jellemzően vissza nem hívható, viszont pont úgy rögzítésre kerül a beszélgetés, mint amikor call center...stb hívás történik.
a rögzített hívás a későbbiekben fontos jelentőséggel bír, és az már eleve a te malmodra hajtja a vizet, ha te kérdezel rá a rögzítésre, amire igen a válasz, de a beszélgetést nem úgy kezdte az illetékes, hogy neked a rögzítés tényére felhívta a figyelmedet.
mutatkozz be név szerint akkor is, ha nem téged keresnek, tudatosuljon az illetékesben, hogy kivel beszél - illetve nyoma lesz ennek a rögzített beszélgetésben - ez pláne fontos akkor, ha ha név szerint keresett valakit, de az nem te vagy.
amennyiben nem mutatkozott be, úgy kérdezz rá, hogy kivel beszélsz, hiszen te is bemutatkoztál, illetve azt is tudd meg, hogy milyen cégtől - vagy annak képviseletében/megbízásából - hív, ez is fontos, pláne rögzített beszélgetés során.
közöld az illetékessel, hogy nem te vagy az általa keresett személy, nem ismered nevezett személyt, a te neveden van már a kapcsolódó előfizetői telefonszám, ezért ne hívjanak többet ezen a számon, töröljék azt a rendszerükből/nyilvántartásukból, ellenkező esetben zaklatás miatt jogi útra tereled a dolgot.
érdemes felírni, hogy mikor, ki, melyik cégtől és miért hívott, mert amennyiben a fentieket végigcsinálod, úgy ha a külön kérésed ellenére is keresnek a későbbiekben is adott cégtől, úgy valóban jogi útra terelhető a dolog, bár ilyenkor már az elég szokott lenni, ha az illetékestől számonkéred a korábbi kapcsolódó beszélgetést, és a vonatkozó kérésedet, mert sokszor nem merik eljátszani, ha látják, hogy ismered a vonatkozó jogszabályokat.
amennyiben az ügyintézők butának hiszik az ügyfelet, vagy maguk sem kaptak kellő oktatást, akkor mondanak téves dolgokat, de ezekkel nem kell foglalkozni.
lassú víz, partot mos alapon, idővel elfogynak a telefonálgatók.
amennyiben olyan adatbázisba kerültél be, ahol simán csak értékesíteni akarnak valamit számodra, egészségnapra próbálnak meghívni - ott is értékesítési szándék lenne a vége, de az már a helyszínen -, nyaralást nyertél...stb, úgy elég csak annyit mondani, hogy nem kérsz több ilyen megkeresést, és kéred a telefonszámod törlését a rendszerből.
kötelesek törölni, bár itt is hallotam már olyan kifogásokat, hogy a hajam az égnek állt, például x összegért vették a telefonszámos adatbázist - valóban van ilyen -, ezért nem törölheti, pedig de, ekkor is köteles törölni!
a szolgáltatók is értékesítik az adatbázisukat, illetve a cégek egymásnak is továbbadják bizonyos feltételek mellett, így előfordulhat, hogy sok helyről hívogatnak egy telefonszámot különböző ajánlatokkal, ekkor sajnos minden cég esetén külön eszközölni kell a telefonszám töröltetését az adatbáziból, mert mindig csak a sajátból tudják törölni, máséból nem.
a telefonszámod cseréje is megoldás lehet, de előfordulhat, hogy ismét problémás számot kapsz, ezért sokszor érdemesebb felvállalni, hogy a meglévőről lekoptatod a telefonálgatókat. -
válasz
kavics325i #34764 üzenetére
jobb helyeken vigyáznak rá, hogy nem hívogatnak túl sűrűn, nehogy zaklatásnak minősüljön, illetve sokszor nem is keresnek név szerint, hanem bárkit megpróbálnak beszervezni, ilyenkor érdemes megkérdezni, hogy honnan van meg a telefonszám, illetve indokolt esetben megkérni, hogy ne hívjanak többet, nem kérsz több ilyen megkeresést, töröljék a számot a nyilvántartásukból.
amennyiben indokolt a dolog, mert külön regisztrált valaki valahová, amivel elfogadott bizonyos feltételeket, és a szolgáltató nyilvántartása alapján valóban a nevére szól a telefonszám, és az adatait a regisztrációkor meg is adta, ráadásul az eszközölt regisztráció kapcsolódok - akár közvetve - a szolgáltatóhoz, ott már más kicsit a helyzet... -
válasz
djculture #34747 üzenetére
sok call center van még, ahol központilag nincs küldve a telefonszám, de a szolgáltató, bank...stb szerencsére ráállt már, hogy legalább a központi számot láttatják.
igaz, engem a mobilon nem keresnek felesleges akciókkal, egészségnapokkal...stb, hiába van meg bő 16 éve adott telefonszám, erre kényesen vigyázok. -
sok esetben adott sms kód is, csak korábban nem írtál konkrétumot, ezért is kérdeztem, meg javasoltam az ügyfélszolgálatot, ők minden módozatban tudnak segíteni, általában akkor is, ha bizonyos díjcsomaghoz más mód nincs.
amennyiben domino go!net l, úgy -GONETL küldendő a 1430 telefonszámra. -
szia,
két különböző konstrukciót linkeltél, így nincs értelme összehasonlítani.
nem az a lényeg, hogy új előfizető, vagy régebbi és újabb hűséget ír alá, nézd meg azonos feltételekkel az árakat, és nem lesz különbség.
az elsőnél az előfizetésre és a díjcsomagra is aláírsz 2 év hűséget, a második esetben pedig csak az előfizetésre, a díjcsomagra viszont nem, így nyilván drágább!
amennyiben 24 hónap hűség van/volt, úgy az teljesen letelt, vagy 21 - 24 között jár, de legalább arany kiemeltség miatt már enged újra aláírni hűséget?
mert ekkor lehet még különbség, ha 21 - 24 hónap között történik a vásárlás, akkor a még nem letelt néhány hónap ellenében kérnek néhány ezrest, az új előfizető, vagy a letelt 24 hónap árához képest, de ez nem/sem minden telefon esetén igaz. -
-
válasz
lord.lakli #34591 üzenetére
link - ez alapján nem ilyen egyszerű a dolog, bekérnek néhány adatot, és csak megmutatkozik, ha valami nem okés.
átvételkor is kérnek azonosítást, akkor is látják, hogy mi a helyzet. -
válasz
lord.lakli #34588 üzenetére
nem írtam, hogy csak telekom előfizetők regisztrálhatnak, de olyan sok volt, aki nem volt regisztrálva, viszont telekom előfizető volt, a my t-mobile alól adta le a rendelést.
átfedés van. -
válasz
homeless09 #34546 üzenetére
azért linkeltem a komplett díjszabást, mert az több tényező függvénye, például díjcsomag és díjzóna.
a 38. oldaltól nézd, a 7. pontnál keződik a romaing. -
válasz
homeless09 #34540 üzenetére
díjszabás; link
-
válasz
Sofian #34512 üzenetére
nem azt írtam, hogy konkrétan te így csináltad úgy, de olyan is volt bőven!
az sms egyértelműen rendelkezett; a honlapon megtalálható bármely telefont kiválaszthatod, bármely havidíjas előfizetéses konstrukcióban - és ez egy írásos ajánlat, ami nem azt írja, hogy bármire felhasználható, hanem csak havidíjas előfizetéses készülék vásárlására. -
válasz
Sofian #34506 üzenetére
én mindig főként arra adok, ami írva van, attól csak az ügyfél számára kedvező irányban térhetnek el, azt viszont már nem kötelesek minden esetben megtenni!
nálam és sok más előfizetőnél megtették, másoknál nem, ők haragudjanak a szolgáltatóra, illetve keressék az okot, de ne csak a szolgáltatói oldalon...
amúgy sem láttam még olyat, hogy valami mindenkinek jó, legyen szó bármiről! -
válasz
Sofian #34498 üzenetére
nem feltétlenül a szolgáltató a hibás, akik a leírtak szerint rendeltek, azoknál nem volt gond, akik trükköztek - például másra használták a kupont, mint amire a leírtak szerint lehet -, azoknál volt, hogy eltértek a szabályoztól az ügyfél számára kedvező irányba, és ez dícséretes, másoknál meg nem, mert nem tartották rá érdemesnek, vagy a fene tudja, azokról meg végképp ne beszéljünk, akik nem is voltak regisztrálva az akció nekem adatbázisába, hanem csak kórencsáltak kódot, és úgy próbáltak csalni...
-
válasz
smileismarci #34404 üzenetére
szerintem nem, az a rendelt termék ára mellett külön tétel.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- PlayStation 5
- Kerékpársportok
- droidic: A Coffee Lake titkos nyolcmagos processzora – CC150
- Hardcore pizza és kenyér topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Trollok komolyan
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- További aktív témák...
- MacBook Pro Retina 14" 8C / 14C / 16 GB / 512 SSD / Magyar / Garancia
- FULL CTO 14" MacBook Pro M2 MAX / 12C CPU / 30C GPU / 32 GB RAM / 1TB SSD / Garancia
- AKCIÓ - 2023 MacBook Pro 14" M3 CHIP / 16GB RAM / 512 SSD / Garancia
- CTO (DUPLA RAM MEMÓRIA) MacBook Pro Retina 14" 10C / 16C CPU / 32 GB RAM / 1 TB SSD / Garancia
- CONTAX ZEISS AUTOFÓKUSZOS OBJEKTÍVEK SoNY E vázakhoz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest