- Magisk
- iPhone topik
- Mobil flották
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Aaron14 #64306 üzenetére
szia,
a bővítő aktiválásakor nem csak a bővítő teljes keretét kapod meg, hanem a díjcsomagban alapban adott adatkeret is újraindul.
amúgy is van mostanság némi technikai anomália az adatkeret kapcsán, többen is írták itt is, hogy duplán jelent meg a díjcsomagban foglalt keret úgy, hogy semmiféle beavatkozás nem történt a felhasználói oldalon, az illetékes leírását itt olvashatod; link
az egyedi fordulónap más kérdés, miatt csak a keret felhasználhatósági intervalluma tolódik el a számlázáshoz képest. -
válasz
bajaki #64300 üzenetére
szia,
(arany)társkártyás formátumban van csak.
A Fun S Aranytárskártya díjcsomag nem társkártya típusú Telekom otthoniszolgáltatás- vagy mobilszolgáltatás-előfizetés mellé vehető igénybe, az aranytárskártyás és a hozzá kapcsolódó előfizetés előfizetője és számlafizetője meg kell, hogy egyezzen.
otthoni szolgáltatás nincs véletlenül azonos néven, ami mellé aktiválható lett?
-
válasz
enginev3.0 #64292 üzenetére
Szöveges és képi megjelenítésű tartalom a Facebook, LinkedIn, Instagram, MySpace, Snapchat, Twitter, Tumblr, Badoo, Foursquare, Pinterest, Regram közösségi oldalakon (akár böngészőből, akár alkalmazásban, ide értve ezen oldalakhoz tartozó chat szolgáltatásokat is).
forrás; linkcris78; szia, telefonon is felhívhatnak, ajánlva megfelelőt a kivezetésre kerülő helyett, de automatikusan átraknak majd olyanba muszájból, ha azt előtte/addig nem teszed meg magad, hiszen a számlán, ászf-ben...stb. már tájékoztatva lett mindenki.
-
az érintett publikus díjcsomagba megy, de mindegy is.
a tényleges zárás - a szó szorosabb értelmében - a hónap utolsó percében megtörténik, a következő hónap első napjaiban már a számla végösszege is ismert és látható, de a számlákat csak aztán töltik fel, 7-e körül már a dokumentum is elérhető/letölthető/kiküldésre kerül és attól számított x idő a befizetési határidő. -
válasz
Kolondrum #64283 üzenetére
a számlázás a hónap első napjától az utolsóig történik, illetve a szerződés megkötése vagy megszüntetése ha hóközi, akkor tört hónapot számláznak.
a számlákat a következő hónap elején állítják ki, a befizetési határidő meg nagyjából a hónap közepe, vagy valamivel későbbi dátum. -
igen, egy ideje erről is folyik a diskurzus, sokan nem értették, hogy miért kaptak most csak úgy nagyobb adatkeretet.
SymbianOS; amennyiben lezárásra kerül, úgy használhatod tovább, csak újonnan nem lehet már akkor aktiválni, de ha ki is vezetik, akkor mindenki számára teljesen megszűnik létezni.
-
válasz
DataTraveler #64247 üzenetére
szia,
előfordulhat, hogy kerül még (elő) valahonnan, kérj értesítést, de akkor résen kell lenni, mert ha többen is pályáznak rá, akkor kidobja a rendszer mindenkinek a levelet egyszerre, de ha több várólistás van mint készülék, akkor a gyorsabb rendelők tudják elvinni, te pedig megint azt fogod látni, hogy bár kaptál értesítést az ismételt elérhetőségről, annak ellenére (megint) nincs készleten.
-
válasz
Kolondrum #64230 üzenetére
szia,
a díjszabásban megtalálod (balckberry címszóra rákeresve) a szükséges információkat, illetve lehetőségeket; link
cigam; nem, úgy nem működik.
nem csak új előfizetéssel lehet megvásárolni, hanem meglévőre, kedvezményes készülékcsere útján is, tehát a már adott hívószámú előfizetésre további hűség aláírásával - amennyiben a feltételek adottak -, de az előfizetéshez kapcsolódó hívószám csak meghatározott esetekben és módon módosítható utólag, az általad elvártak szerint nem.
a hívószám csak a szolgáltatónál az adatbázisban adottakra módosítható - érthető okból lehet rá szükség, például húzósan zaklatnak valakit telefonon az ismert hívószámán és másikat szeretne, amit már csak meghatározott embereknek ad meg -, üzletben 10 e ft, telefonon, postai levél vagy telefax útján pedig 7 e ft/alkalom/előfizetés.
van még lehetőség választott hívószámra is - ez is érthető, ha valaki könnyen megjegyezhetőt akar -, de akkor is csak a szolgáltatói adatbázisban adott szabad számmezőből, ez is 10 e ft/alkalom/előfizetés.
a számhordozás egy külön kategória, új előfizetés lesz annál a szolgáltatónál, ahová hordozod a számot, márpedig egy meglévő hűséges előfizetéshez kapcsolódó számot a másik szolgáltatótól áthozott és az újnál új előfizetésnek minősülőre lecserélni ilyen formában nem lehet.
sőt, még a szolgáltatón belül sincs lehetőség a hívószám ilyen jellegű módosítására a kapcsolódó igény alapján.bandi0000; szia, amennyiben a társkártyás előfizetésre aláírsz 24 hónap hűséget, úgy azt addig nem lehet megszüntetni, ami viszont a pláne, hogy hiába jár le korábban a másik (fő) előfizetés, ha a társkártyásat adott formában akarod megtartani, akkor addig a főkártyásnak is aktívnak kell lenni, ellenkező esetben a társkártyás átvált főkártyás konstrukcióba, ami bár csak abból a szempontból kérdéses, hogy ha a díjcsomagra is írtál alá hűséget, akkor csak meghatározott (ár)kategóriában lehet mozogni, de úgy csak az újabb hívószámod marad meg, nem pedig a régi.
-
konkretizálnád a dolgot, hogy melyik akcióra...stb. gondolsz?
adott formában nem értem, de sok akcióban nem csak új számmal/előfizetéssel, hanem a meglévővel is megoldható a dolog, viszont ha újjal történik, akkor - a hűség ideje alatt - nem lehet csak úgy módosítgatni számhordozással. -
válasz
GLOCK34 #64225 üzenetére
az újraaktiválás miatt a teljes keret adott, hiába volt már abból adott intervellumban elhasználva bármennyi, mostanság meg van olyan anomália, hogy többet mutat/dupláz a rendszer a csomagban lévő adatkeret kapcsán.
lugosi; nem, ott nincs ilyen, először elfogy a turbo, utána pedig ketyeg a megújuló adatkeret.
-
válasz
GLOCK34 #64219 üzenetére
igen, a honlapon a kapcsolódó leírásban és az ászf-ben is olvasható, hogy olyankor a díjcsomagban foglalt adatkeret újraaktiválására van szükség.
visszakapcsolja neked a telefonos ügyfélszolgálat, vagy magad is megteheted az önkiszolgáló ügyfélszolgálat segítségével, utóbbihoz leírás a téma összefoglalójában. -
a füleket mind a két sávban lenyitva, bizonyos esetekben lehet görgetni (oldalra) a díjcsomagok között, akkor sem kínálja fel?
megrendeled egyszerűen úgy, hogy csak az előfizetésre írsz alá további hűséget, a meglévő díjcsomag hűsége pedig ketyeg tovább a fennmaradó intervallum lejártáig.
az is megoldás lehet végszükség esetén, hogy megrendeled részletre a fentiek szerint és utána bármikor egyben kifizeted a fennmaradó részleteket.
nem, ilyenkor már nem igazán szoktak vizsgálódni. -
milyen díjcsomagban van jelenleg az előfizetés?
megnéztem most belépve is, a 4s-t még részletre is engedi a legolcsóbb díjcsomagra is - iphone sajátosság egy ideje, hogy nem minden díjcsomagban vásárolható meg részletre, a legolcsóbbakkal jellemzően nem, de ezzel a régi típussal már kivételt eszközöltek. -
szia,
amennyiben adott az arany/platina kiemeltség, úgy belépsz a webshop felületére és felkínálja majd a kedvezményes készülékcserét.
arra kell csak figyelni, hogy az előrehozott lehetőség az előfizetés hűségére vonatkozik, ha a díjcsomagra is írtál alá hűséget, arra nem.stevve; nem, arra nincs lehetőség.
régen 18 hónap volt, de sajnos 21 már egy ideje, ettől eltérést csak a most beharangozott változás hozhat majd, de azt nem tudni még, hogy mikor és pontosan mit. -
válasz
Aaron14 #64183 üzenetére
szia,
elvileg az előfizetést nézi a rendszer, tehát aszerint elvileg nem - technikailag viszont történtek azóta olyan változások bizonyos előfizetések esetén, ami miatt másként értékel a rendszer, így nem teljesen kizárt, hogy ismét megadja, de ez több tényező függvénye.
dedike; azt úgy még nem kezeli a rendszer.
bandi0000; szia, attól még nem biztos, hogy nem tudnak adni azonos típust újonnan vagy felújítva, de tájékoztatnak majd, hogy milyen lehetőség adott.
stevve; szia, arany vagy platina kiemeltségű előfizetés esetén a 24 hónapos hűségből ha 21 letelt, akkor már írhatsz alá újabb hűséget és vásárolhatsz hozzá új készüléket, ha nincs kiemeltség, akkor legkorábban 30 nappal a hűség lejárta előtt.
hamarosan változások lesznek adott téren, de a részletek még nem ismertek. -
válasz
menyhartlevi #64167 üzenetére
akkor ahogy a képen is látható, 2700 ft lebeszélhető, illetve egyszeri 100 MB adatforgalom adott.
vidaila; ja, akkor a többes rendelést is láthatják problémásnak, azt meg már régen tudjuk, hogy nem feltétlenül hatja meg a szolgáltatót egyik vagy másik ügyfél távozása, annak milyensége és esete és válogatja.
-
válasz
menyhartlevi #64159 üzenetére
szia,
igen, annak függvényében, hogy milyen domino díjcsomagot választottál;
vidaila; akkor azt tudom javasolni, hogy próbálkozz másik üzletben/illetékesnél is, mert volt már rá példa, hogy az egyik viszonylag sok mobil előleget kért, a másik pedig kevesebbet, netán semennyit - részint rajtuk is múlik, valamilyen szinten az ő megítélésükre is van bízva, te pedig esetlegesen pont olyat fogtál ki, akinek sok kapcsolódó gondja volt már és nem nagyon mer már/most kockáztatni.
-
válasz
balint82 #64153 üzenetére
amennyiben a t-home a vezetékes szolgáltatásokat jelenti - legalábbis régen úgy volt, a t-mobile volt a mobilos -, úgy ez a megfelelő téma; link
attól függően, hogy milyen módon egyenlítetted ki a számláidat, postázni vagy (vissza)utalni szokták.jakos73; díjcsomag és hívott fél függvénye is, hogy másodperc alapú, 30 másodperces, vagy egyperces egységekben történik a számlázás.
-
válasz
Aaron14 #64140 üzenetére
szia,
milyen típusú telefonról van szó?
nincs kapcsolódó kimutatás a rendszerben, hogy melyik folyamat mennyi adatforgalmat bonyolít?
mert attól, hogy te nem forgalmazol direktben, lefuthat a háttérben akár nagyobb adatmennyiséget igénylő frissítés is.van most sok előfizetőnél olyan "probléma", hogy a kelleténél több adatforgalmat kapott a rendszertől, sokaknál a díjcsomagban foglalt keret duplázódott fel, de ez biztos nem probléma, hogy véletlenül többet netezhet.
-
válasz
szabogabor10 #64126 üzenetére
ott is ezt látom;
A Music XS díjcsomag új előfizetésként (akár számhordozással) igényelhető vagy Dominóról számlás előfizetésre való áttérés esetén vagy Like/ Like 50/ Like 300/Like S díjcsomagról Music XS díjcsomagra történő váltással, érvényes magyar felsőoktatási diákigazolvány bemutatásával.
forrás: link (a további részletek és feltételek szekció lenyitását követően)
-
válasz
r3dsnake #64124 üzenetére
A Music XS díjcsomag új előfizetésként (akár számhordozással) vagy Dominóról számlás előfizetésre való áttérés esetén vagy Like/ Like 50/ Like 300/Like S díjcsomagról Music XS díjcsomagra történő váltással igényelhető azok részére, akik érvényes magyar felsőoktatási diákigazolvánnyal, vagy amennyiben 18.
életévüket már betöltötték, érvényes középiskolai diákigazolvánnyal rendelkeznek.forrás: link
-
válasz
-Solt- #64098 üzenetére
az apple is javíttat már bizonyos esetekben, de ezt most a biztosító szervizpartnere fogja intézni, a gyártóétól némileg eltérő szabályok alapján.
a leírtaknál többet és konkrétabbat senki sem nagyon fog tudni mondani neked, mert mindig külön esete válogatja a készülék típusa és a hiba függvényében, hogy érdemes nekik javítani vagy sem, utóbbi esetben milyenre tudnak cserélni (újra vagy felújítottra), ennek alapján pedig az ügyintézés intervalluma is változó. -
válasz
metaksza #64092 üzenetére
elvileg minden ilyesmi szerepel a rendszerben, de bepróbálkozhatsz, hátha átcsúszik egy másik szervizesnél.
AxBattler; szia, amíg a készülékhez tartozó hűséges szerződés köt, addig problémázhatnának rajta, de nem különösebben foglalkoznak vele.
lugosi; igen, nyáron pláne lehet jelentősége, ha nyaral...stb. az ember és nő az átlaghoz/megszokotthoz képest az adatforgalom.
-
válasz
metaksza #64087 üzenetére
amennyiben a nokia szerviz ragaszkodik az állításához, úgy végszükség esetén bevizsgáltatható a készülék megfelelő független szakszervizzel, ha pedig utóbbi megállapítja, hogy nem azon okból keletkezett a hiba, amit a nokia szervize a "garis" javítás elutasításának okaként megjelölt, akkor lehet menni feljebb, akár"pereskedni" is.
van esélyed, de tudnod kell, hogy a független szakszervizes bevizsgálás költségét neked kell állnod első körben, de ha te kerülsz ki nyertesen az ügyből, akkor azt is besöpörheted, ahogy minden más kapcsolódó kiadást is.
a készülék korát azért kérdeztem, hogy az első éves kötelező jótállás ketyeg még, vagy már a második 12 hónapos kiegészítő/korlátozott jótállás. -
válasz
lugosi #64085 üzenetére
A Turbo eseti adatopciók 150/50 Mbit/s le- és feltöltési sebesség értékkel, bármilyen típusú adatforgalomra felhasználhatóak.
forrás: link
metaksza szia, mennyi idős a készülék?
az a "gond", hogy a telekom továbbítja a készülékeket a gyártói/szerződéses szervizbe és ott döntenek, hogy kijavítás, kicserélés vagy adott esetben elutasítás, de bizonyos esetekben érdemes futni néhány kört, ha nekik kell bizonyítani, miszerint az említett sérülés okozta a hibát. -
válasz
xlife11 #64071 üzenetére
szia,
lehetséges, de van persze néhány kitétel, például adott díjcsomagra nem volt aláírva hűség, vagy igen, de az már lejárt, amennyiben az egyik nem igaz, úgy csak meghatározott (ár)kategóriában megengedett a módosítás.
fontos még, hogy az előfizetésre már nincs hűség, illetve a 24 hónapból 21 már letelt - ez arany vagy platina kiemeltség esetén, annak hiányában csak az utolsó 30 napban lehetséges hűséget hosszabbítani a meglévő előfizetésre és úgy telefont vásárolni. -
válasz
#38464487 #64062 üzenetére
szia,
a telefon típusának a függvénye, némelyiknél adott a lehetőség különböző szervizes kódokkal, de az a biztos, ha kipróbálod több szolgáltató sim kártyájával, illetve ha nem hivatalos úton lett függetlenítve, akkor még az sem garancia, mert néha elég a rendszer teljes újrahúzása és már vissza is állt a hálózati korlátos állapot.
313313; itt; link
Mercutio_; nem figyel majd ott.
a bővítők tekintetében is az a jó, hogy a hóközi bekapcsoláskor tört havi a számlázás (csak az aktív napokra, arányosan számláznak), de annak ellenére a teljes adatkeretet megadják a fordulónapig. -
jöhetnének, ha már emelkedtek az adatcsomagok/bővítők árai...
cris78; abban a módozatban szerintem nem/sem, de próbálj ránézni a fiókba történő belépést követően, hogy mit kínál fel, vagy ír ki.
Mercutio_; a lezárást követően még maradhatott benne, aki úgy akarta - csak arra váltani nem lehetett már azt követően -, de a kivezetéskor teljesen megszűnik létezni a díjcsomag, aki pedig abban van, az vagy vált maga, vagy pedig automatikusan átkerül másmilyen (aktív) díjcsomagba.
a move s díjcsomagban alapban van 200 MB adatforgalom 3490 ft ellenében, de ha az adatforgalom az elsődleges és az nagyobb adatkeret a lényeg, akkor elég a move xs 1990 ft ellenében, bár abban csak 30 MB adatkeret van alapban, de mivel tartalmaz benne foglalt adatmennyiséget, ezért az olcsóbb árazású bővítők aktiválhatók mellé; netplusz arany és platina 200 MB (ha legalább arany kiemeltségű az előfizetésed) 590 ft-ért, ha nem vagy arany, akkor netplusz s 200 MB 690 ft, netplusz m 500 MB 1190 ft, netplusz l 1 GB 1590 ft, netplusz xl 3 GB 2590 ft, vagy netplusz xxl 5 GB 3290 ft.Prien; jöhetnének, csak győzzük kivárni...
-
ezen hónap elején kiállított számlákon olvasható;
3. 2015. augusztus 31-tõl kivezetjük a következõ, korábbanmár lezárásra került havidíjas hang- és mobilinternet díjcsomagokat, opciókat, SMS csomagokat és kedvezményeket, amelyek a továbbiakban nem vehetõk igénybe: Az érintett elõfizetõket a változásról külön is tájékoztatjuk. (Havidíjas díjszabás 2/B Melléklet 1.1.3., 1.1.4., 1.1.6., 1.1.8., 1.2.1., 1.2.2., 1.2.3., 1.4., 1.5., 1.6. pont)
Hang díjcsomagok: EcoMix, Fun Aranytárskártya, Relax Aranytárskártya 50, Relax Aranytárskártya 125, Relax Aranytárskártya 250, Relax Aranytárskártya 500, Relax 100, Relax 250, Relax 500, Relax 1000, MédiaMánia XS, MédiaMánia S, MédiaMániaM, MédiaMánia L, MédiaMánia XL; Mobilinternet díjcsomagok és opciók: Relaxnet M ((külön SIM kártyán nyújtott, Relaxnet L (külön SIM kártyán nyújtott), Relaxnet XL (külön SIM kártyán nyújtott), Ikon Net 2GB, Aranytárskártya Mobilinternet csomag RelaxNet L, Aranytárskártya Mobilinternet csomag RelaxNet XL, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll XS, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll XS+, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll L, Net&Roll 4G mobilinternet díjcsomag, GPRS Net, GPRS Net Plusz, GPRS WAP Plusz, Net&Roll 1 GB - LTE opció, Relaxnet M, Relaxnet L, Relaxnet XL; SMS Te+Én kedvezmény; SMS csomag 25, SMS csomag 80, SMS csomag 200;
Nemzetközi perc-csomagok: Relax 100-hoz és Aranytárskártya Relax 50-hez kérhetõ, Relax 250-hez és Aranytárskártya Relax 125-höz kérhetõ, Relax 500-hoz és Aranytárskártya
Relax 250-hez kérhető, Relax 1000-hez és Aranytárskártya Relax 500-hoz kérhető.közben szerkesztetted, de ha úgy vezetnek ki valamit, hogy még hűség van rá valakinek, akkor adott ár(sáv)nál drágábbat nem erőltet(het)nek a későbbiekben sem, amíg tart a hűség.
-
válasz
Bdanyy #64025 üzenetére
más miatt nem kellene foglalkozni a szerviznek adott intervallummal, te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben, nekik adtad le javításra a készüléket, velük fogod "leboxolni" a problémát is, nem pedig a szervizzel.
a szerviz javít vagy csereigazolást állít ki, a többi a te és a szolgáltató dolga.
a jogszabály úgy fogalmaz, hogy tulajdonságai, adottságai tekintetében azonosat vagy köteles elfogadni cserébe, márpedig megnézném én azt az eltérő típust, aminél nem tudnék néhány mérvadó eltérést mondani, a levásárlás fogalmát pedig nem ismeri a jog, szóval ha nem is könnyen, de megoldható az elállás, ha a szolgáltató nem is szereti azt... -
válasz
AeSDé Team #64022 üzenetére
adott tekintetben csak jó, ha átveszi a készüléket, mellékli/pótolja a hiányzó papírt és továbbítja, bár így nem lesz olyan gyors az ügymenet, mint amikor te magad viszed oda direktben, de legalább nem fog problémázni a szerviz a jótállási jegy/számla hiánya miatt., illetve ha igen, akkor tudsz mire hivatkozni.
az általam korábban linkelt leírás és a gyakorlati tapasztalat - ebben a témában is olvashatsz néhányat - alapján nem szeretik átvenni az egy év elteltével, de persze akadnak kivételek, mint a példa is mutatja. -
válasz
Bdanyy #64019 üzenetére
szia,
ezzel kezdeném, sok hasznos infó olvasható itt; link
megnézed a készülékhez kapott jótállási jegyet, azon 1 év kötelező jótállás lesz - amit a fenti linken is említett jogszabály határoz meg -, illetve ahhoz a gyártó további 12 hónap kiegészítő/korlátozott jótállást ad, de amint a leírásban is olvasható, utóbbinál már sok olyan feltétel nem biztosított, ami az első éves kötelező jótállási intervallumban még igen.
a szavatosság 2 év, de az már más tészta, a jótállást mondják garanciának, ami adott esetben egy év teljes körű és további 12 hónap korlátozott a gyártó által, addicionálisan.
nem lett volna szabad ilyen sokáig húzni a dolgot, nem feltétlenül kell négy garis ügyintézésig nyújtani, pláne ha egyszerre több hiba is adott volt korábban, hanem már a harmadik után a kicseréléses igényt írni a jegyzőkönyvre.
annyi a kanyar, hogy alapesetben a gyártói/szerződéses szerviz kell, hogy kiállítsa a csereutalványt, ami alapján a szolgáltató eszközli a kicserélést vagy esetlegesen az elállást.
igaz, a jogszabály minden félnek biztosít némi mozgásteret az ügyintézés módja tekintetében, a szerviz mondhatja azt bizonyos esetekben, hogy a javításhoz képest aránytalan többletköltséget jelent a készülék kicserélése, ezért ő a javítást preferálja, te meg erőltetheted, hogy a sok garis ügyintézés miatt sok kellemetlenség ért, rengeteg időt és energiát fektettél a javíttatások ügyintézésébe, összességében sokat volt távol tőled az említett okok miatt a készülék...stb.
azon is múlik persze a dolog, hogy mennyire vagy kitartó, valamint milyen részletességgel és szakszerűen van megfogalmazva az igényed, illetve a panaszod.
abba tudsz még esetleg kapaszkodni, hogy amikor utoljára leadtad a készüléket garis ügyintézésre, akkor még volt rajta jótállás - ha már csak a kiegészítő/korlátozott is -, az nem a te bajod, hogy onnantól mennyi idő kellett a (külföldi) szervizbe érkezésig, viszont azt sem értem, hogy szerviz miért görcsöl ezen, ha a papíron az szerepel, hogy te időben leadtad.
elsődlegesen a szolgáltatóval állsz szerződésben a készülék kapcsán, próbálkozz egy írásos panasszal, veszíteni nem sokat tudsz, hátha...AeSDé Team; szia, a belépés megoldott részedről a kapcsolódó fiókba, ott a dokumentumoknál nézted a számlát és a jótállási jegyet?
a számlát tudják pótolni neked személyesen és az is megfelel a garis ügyintézéshez, ha minden kötél szakad.
annyi a kanyar, hogy az egy éves kötelező jótállás leteltével jellemzően küldenek direktben a gyártói/szerződéses szervizbe, ahhoz viszont kelleni fog a megfelelő papír. -
budaörs tekintetében 17:00-ig rendelkezem infóval, akkor onnan hívott a párom és nem volt kapcsolódó probléma, felcsút viszont teljesen passz.
vidaila; bármikor és bármennyit befizethetsz a fennmaradó részletek tekintetében, akár az egészet egyszerre, de csak egy töredékét is lehet és akkor addig nem kell törleszteni, amíg a befizetett összeg fedezi a részleteket.
-
az alap az lenne, hogy az 1800 és 2600 MHz 150 Mbps, a 800 MHz pedig a fele körül, de a blokkok összevonhatósága, illetve a két t-s 800 MHz háló összeolvadása okán pozitív irányban változhat a sebesség, nem ritka a duplázás.
más kérdés, hogy a fővárosban több helyen is 300 Mbps lte+ van például az 1800 és a 2600 MHz összevonásával, szóval szinte bármi lehetséges. -
válasz
313313 #64000 üzenetére
vannak problémás területek, ezt senki sem vitatja, de a balaton környékén például már tavaly nyáron is elég jó lte lefedettség volt, még az akkori térképen nem jelzett helyeken is sokszor lte hálón lógott a telefonom.
annyira azért nem siralmas a helyzet, mint néhány szélsőséges ember azt vázolja.
lehet persze panaszkodni, meg a maximumot várni, de az egyik szolgáltatónál sem most lesz...r3dsnake; kőszeget nem sorolnám a nagyobb városok közé, de ott is 2600 MHz lte háló van, ahogy sok más helyen a határ mentén.
-
válasz
Csabi1984 #63979 üzenetére
szia,
részemről (is) egyértelmű igen a válasz, jobbára az okokat is leírták; már most is sokkal jobb az országos 4g/lte lefedettség, mint a 3g és ez az arány csak nőni fog, hiszen sokkal inkább van előirányozva 4g/lte fejlesztés, mint 3g.
a 4g/lte sebessége is jobb, több tartalék van a hálózatban és a válaszidő is jobb. -
válasz
pana0017 #63975 üzenetére
szia,
a domino is előfizetéses, de nem havidíjas, a társkártyához viszont utóbbi szükséges, arany vagy platina kiemeltséggel, vagy otthoni megfelelő előfizetés;
A Telekom Kapcsolat Program keretében Arany vagy Platina kedvezményjogosultsággal rendelkező általános havidíjas Telekom mobilszolgáltatás és otthoni szolgáltatás ügyfeleink részére kínáljuk a társkártya előfizetési lehetőséget.
forrás: link
-
válasz
zsof Nokia #63971 üzenetére
szia,
a korábbi mivoltában nem adott jelenleg.
-
válasz
Dark Archon #63943 üzenetére
szia,
amit elektronikusan készítenek el és továbbítanak/töltenek fel, az nyilván nincs lebélyegezve és aláírva, mert kinyomtatva az sem lenne eredeti, ellenben ha utólag kerül rá a szolgáltató illetékese által a hitelesítés adott formában, az úgy már okés.
nem hajtanak el, hiszen a rendszerben amúgy is tudják ellenőrizni a dolgot, ha meg külsős szerviz nem fogadja el úgy, akkor a szolgáltatónál lehet eszközölni a fent leírtakat - ez persze csak akkor igaz garantáltan, ha te vagy az az ügyfél, akivel a szolgáltató a készülék, és/vagy az ahhoz kapcsolódó előfizetés kapcsán szerződésben áll, amennyiben kéz alól vetted a telefont, úgy az eredeti tulajdonossal kell/érdemes intéztetni.
a jótállási jegyen alapban a vonatkozó hazai jogszabályban meghatározott egy év kötelező jótállás szerepel, amellett a kapcsolódó további pont/kiegészítés, ha a gyártó további (korlátozott) jótállást ad.
az eredeti így néz ki; -
válasz
r3dsnake #63932 üzenetére
reklamálj a megfelelő helyen és módon, ez nem a kábeles téma, meg biztos nem a mobilos szekciótól fogsz bármilyen kártalanítást kapni a kábeles szolgáltatás problémája miatt.
megszokott, hogy néhány embernek semmi sem jó, de még megy is van magyarázva...
a díjcsomagot érinti a módosítás, akinek abban 30 MB van, annak annyi, ő választotta azt.
majd ha a bővítőt fogja érinteni - ha lesz olyan -, akkor azt... -
válasz
gyuribácsi88 #63918 üzenetére
volt már rá példa, hogy utána is került raktárra készülék bizonyos darabszámban, de ez ritka, sokkal valószínűbb, miszerint nem lesz már.
-
válasz
zoli62 #63904 üzenetére
nem tudom, mert nem minden sony független az újabb típusok közül sem - az olcsóbb kategóriások között van függő -, de ilyen a huawei is, meg a fene tudja még hány gyártós készülék, hogy bizonyos típusaikon van hálózati korlát, de nem mindegyiken.
az apple más téren eszközöl megkötéseket - elég rugalmatlan, de rá is faragott most, bár nem szolgáltatóval szemben. -
válasz
zoli62 #63899 üzenetére
ilyen téren nem függ össze a hálózati korlátozás és szolgáltatós kontra gyártói firmware verzió.
az iphone szoftverébe nem nyúlhatnak bele - csak a hálózati adatokat frissíthetik -, de attól még függők adott telefonok, ellenben szinte minden xperia független egy ideje (z3, z3c, z2, z1c...stb.), de szolgáltatós rendszer van rajtuk. -
válasz
zoli62 #63895 üzenetére
konkrét szabályozás nincs rá, így tippelni sem nagyon lehet, mert több tényező függvénye a dolog, de valóban elég sok típust forgalmaznak már hálózati korlátozás nélkül, viszont vannak még gyártók, akiknek egyik típusát sem, másoknak meg majdnem mindegyiket, illetve köztes állpotok is vannak, ezért nehéz okosat mondani a teljes kánaán kapcsán, hacsak időközben a szolgáltató(k)tól függetlenül nem foglalják jogszabályba a dolgot.
-
válasz
djculture #63845 üzenetére
ez csak a kötelező jótállásra vonatkozik, amennyiben a gyártó/forgalmazó felette ad korlátozott jótállást (samsung...stb. 1 + 1 év), arra már más szabályok vonatkoznak és előfordulhat, hogy a kötelező jótállás már nem indul újra, hiszen az már lejárt a garis ügyintézéskor.
az eltérő típusra történő csere másként van lepapírozva a szolgáltatónál is, úgy annál újraijdul a nem kötelező, hanem már a többletes korlátozott jótállás intervallum a alatt is, illetve a cserélt új készülék teljes jótállást kap.
átsiklottam 313313 linkje felett, hogy közben behivatkozta. -
válasz
szabogabor10 #63818 üzenetére
szolgáltatója válogatja, hogy milyen körben tilt, melyik (külföldi) szolgáltatók tartoznak bele bizonyos csoportokba, írtak alá különböző megállapodásokat...stb.
-
válasz
[P]laci #63691 üzenetére
majdnem elfelejtettem válaszolni, pedig nagyon akartam már akkor; valami elindult, ha még nem is a honlapjuk lett tökéletes, de t-email webfelület és a mobilos verziója is korrekt lett nem olyan régen, egyszerű és átlátható, mégis sok/több funkcióval bíró.
leszoktam a régebbi felületről, notin és mobilon is beállítva az integrált kliens, azt használtam, de mostanság szívesebben lépek be ismét a webes felületre, mióta megújult. -
-
válasz
Motion_Blur #63756 üzenetére
-
válasz
pana0017 #63753 üzenetére
szia,
tájékoztattak az ászf megfelelő mellékletében, illetve aki még régit használja, annak nem változik magától, aki meg már az újra fizet elő, az annak a tudatában teszi, mert adott a vonatkozó leírás; link
Motion_Blur; oda akkor kerül(ne) be, ha írásos formában közli a szolgáltató, mert az üzletekben dolgozó illetékesek tudása és hozzáértése, illetve az általuk elmondottak tartalma nem ritkán kérdőjelezhető meg...
-
válasz
cris78 #63745 üzenetére
mindennek (legalább) két oldala van, azt a szerződést az inmedio részéről is aláírta illetékes, nem csak a szolgáltatói...stb. oldalról.
más kérdés, hogy a kis dolgozók problémáival már nem minden esetben foglalkoznak egyik oldalon sem, de ez üzletpolitika, keresztszerződések, illetve sok más olyan dolog, ami nem hivatott arra, hogy itt leírjam... -
válasz
Repsol600 #63726 üzenetére
szia,
elég csak ezt megmutatni; link, a többi már legyen az ő gondjuk, hiszen egyértelműen ott áll, hogy személyes megrendelés, amihez megfelelő telekom üzletbe kell ellátogatni, márpedig ha az ott behivatkozott üzletkereső kidobja adott üzletet, akkor intézniük kell!
Csabi1984; az egy másik szolgáltató, ahol adott a sim kártya cseréje során a 2 éves intervallum.
CineDOG1 és Littoral; az inmedio nyilván nem ingyen és jófejségből vállalta a dolgot...
-
válasz
nggabi #63695 üzenetére
szia,
amennyiben hálózati hiba, úgy helye is válogathatja, mert ahogy a telefon témájában is írtam korábban egy hasonló felvetésre, ahol én próbáltam - külön tesztelnem kellett, mert alapban 4g/lte hálón lóg a telefon, ahol az adott, márpedig a lakhelyen és a jellemző mozgáskörzetben igen -, ott nem tapasztaltam a hibát, holott nem csak a saját telefonnal próbáltam, hanem másmilyennel is, például az asszony 5c-jével.
mozogsz a városban, mindenhol adott a hiba?djculture; mi van 4g ügyben? 3g módozatról volt szó.
szabogabor10; nekem note 4 van és sehol sem tapasztaltam a hibát, pedig nem csak budapesten mozgok.
a számlabefizetés és társai témát nem feltétlenül kell szépíteni, a szerződéses telekom üzletek értékesíteni akarnak elsődlegesen, amellett a komolyabb ügyekkel foglalkozni, ha már kell valamivel, a számla befizetésére adott sok más csatorna is, szinte mindegyik egyszerűbb és gyorsabb, mint az üzletben intézve, ott viszont sok erőforrást lefoglal, részint feleslegesen, így nem véletlen, hogy tesznek ellene...
-
válasz
prannk #63671 üzenetére
szia,
nem teljesen lehetetlen, de alapban legyél inkább bizalmatlan, a te érdeked, mutasson az illető valamilyen papírt az ügymenetről, vagy a kezébe kapta, vagy pedig feltöltötték a my telekom fiókjába, illetve ha arra hivatkozik, hogy egyik sem történt meg, akkor utólag pótolja/pótoltassa a szolgáltatóval - nehogy aztán te ess csapdába egy heteken/hónapokon belül letiltott telefonnal, mert valójában van még bőven hűség a kapcsolódó előfizetésen, az eladó meg "elfelejti" fizetni a kapcsolódó számlákat...
-
válasz
E.Kaufmann #63651 üzenetére
-
válasz
adika4444 #63579 üzenetére
az baj, hogy így már sokkal kockázatosabb a dolog és közel sem teljesen biztos a siker.
eleve kérdezni fogják, hogy mikor jelentkezett a probléma, hiszen fontos szempont, az meg elég életszerűtlen, hogy adott időpontban már jelen volt, csak te azóta nem foglalkoztál vele, meg a szabály is úgy szól, hogy a fogyasztó a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kereskedővel közölni.
2 hónapon belül minősül kellő időben megtettnek, és bár a későbbi bejelentés sem jár jogvesztéssel, de akkor már kérhetik a késedelmes bejelentéssel okozott károk megtérítését.
remélni kell a legjobbakat, hátha összejön, csak nem feltétlenül lesz egyszerű... -
válasz
adika4444 #63576 üzenetére
szia,
a szolgáltatónál már nincs direkt szerviz, továbbítják a készüléket a gyártói/szerződéses szervizbe, vagy magad is viheted közvetlenül megfelelő apr-be - utóbbi a gyorsabb.
bevizsgálják, szavatosság esetén pláne alaposabb a dolog, ráadásul ekkor már rajtad, mint felhasználón a bizonyítási teher, hogy a hiba már a vásárláskor - ebben az esetben cseréléskor - adott volt - a leírásod szerint ez nem így van, ami buktató lehet -, illetve nem felhasználói rendeltetésellenes használat okozta azt.
nem értem, hogy miért nem cseréltetted februárig - még a jótállás keretében, amikor még nem rajtad a bizonyítási teher -, ha már annak lejárta előtt jelentkezett a hiba... -
válasz
eddie17 #63549 üzenetére
igen, sok esetben újraindulhat a keret, akár egy sim kártya csere is elég hozzá, vagy bármi más, ami miatt kapcsolódó beavatkozás történik a profilban.
mclaren777; szia, a lényeget már leírták előttem, hogy sok helyen van már most is olyan, ahol 3g egyik módozata sem elérhető, de 4g/lte már igen, ráadásul ez az arány csak nőni fog, mert a 4g/lte fejlesztések ezt irányozzák elő, a 3g pedig nincs annyira preferálva.
nem feltétele a 4g/lte hálónak a 3g megléte.
a gyorsabb sebesség és jobb válaszidő mellett fontos még, hogy ideális esetben a legtöbb telefonnak jobb az akkumulátoros üzemideje 4g/lte hálón, mint 3g-n.
amelyik telefon 4g/lte képes, az visszafelé kompatibilis és kezeli a 3g módozatokat is, de fontos megjegyezni, hogy sokan csapdába esnek azon telefonokkal, amiket eredetileg nem ebbe a régióba szántak, hanem maga a tulaj hozta be külföldről, vagy akár hazai üzlet rendelte kintről, mert így olcsóbban beszerezte - neves nagy üzletláncok is forgalmaznak ilyet, edigital...stb. -, de azok nem kezelnek minden szükséges 4g/lte vagy 3g frekvenciát - szokás ilyenkor is a szolgáltatót szidni, pedig nem az a hiba forrása, hanem az eltérő régióba szánt, más, vagy nem minden itt használt frekvenciát kezelő készülék. -
válasz
György1212 #63530 üzenetére
szia,
nagyon nem életszerű így a történet, bár némileg adóik hozzá néhány kiegészítés a következő hozzászólásban, de téves alapokból indultok ki, mert a my telekom felületen, telekom alkalmazásban...stb. kiírt (rész)összeg nem a kifizetendő számla végösszege, tehát eleve nem helyes kijelenteni, hogy annyit követel a szolgáltató, pláne mert nem tudjátok, hogy abból milyen okból és mennyi kerül majd jóváírásra - nem beszélve arról ha tényleg hiba is társul hozzá a rendszer szintjén.
a szolgáltatói ügyintézővel folytatott beszélgetés rögzítésének a tényét közöltétek az érintettel és hozzájárult ahhoz? amennyiben nem, úgy probléma lehet belőle, ha ilyen módon fel is használod, szóval azzal csak óvatosan!
békéltetőhöz lehet menni, tudnak tanácsokkal szolgálni, de csak ennyi, nem felügyeleti szerv, tehát bármit mondanak, azt nem köteles elfogadni a szolgáltató.
amennyiben megállapítást nyer majd, hogy megalapozott a panasz és a szolgáltatóval nem sikerül rendezni, úgy érdemesebb a megfelelő szervhez fordulni, aki felügyeleti joggal is rendelkezik a szolgáltatóra nézve.
azt nem értem, hogy ha már tavaly is voltak ilyen problémák a netstart kapcsán, akkor miért nem lett a szolgáltató illetékesének a segítségével kikapcsoltatva, mert az magától nem aktiválódik csak úgy újra, tehát közben is lehetett aktív, de a felhasználó időközben nem eszközölt olyan tevékenységet adott előfizetésen, ami (nagyobb) adatforgalmat eredményezett.
más kérdés, hogy bizonyos esetekben a felhasználó aktiválhatja annak ellenére is, hogy korábban kikapcsolásra került, de arról tudnia kell, hiszen kap róla tájékoztatást.
felhördülhet itt néhány ember - leginkább olyanok, akinek volt már valamilyen vélt vagy valós sérelme a szolgáltató irányába -, és küldhet azonnal a békéltetőhöz vagy máshová, de én azt mondom, hogy nyugalom és higgadtság, ellenőrizni a majd hivatalosan kiadott számlát, nem csak a végösszeg, hanem a részletek tekintetében is - résszámla is kérhető -, amellett tanulmányozni az ászf, díjszabás...stb. kapcsolódó részeit, hogy legyen megfelelő alapja a panasznak - ha az jogos -, illetve kivédhető legyen a jogtalan számla - ha az - és csak utána menni feljebb, ha a szolgáltatóval nem lehet dűlőre jutni.cris78, szia, a lezárásra kerülő díjcsomagokat lehet használni tovább, csak újonnan nem lehet már kérni, de amikor kivezetésre kerül valamelyik, azt utána már senki sem használhatja adott időponttól.
-
válasz
LógaGéza #63401 üzenetére
bizonyos flották esetén a kapcsolattartó tud intézkedni.
Gsx-rr; ezért írtam, hogy szűkíteni kell a hibalehetőséget, ha pedig az egyértelműen a szolgáltató oldalán adódik, akkor azt tudatosítani bennük, lehetőleg logikus tényekkel alátámasztva, különben nem jut azonnal a megfelelő útra és szintre a dolog, de esetlegesen még akkor is csak vontatottan, netán csak többszöri nekifutásra.
csabyka666; szia, elég régóta erről megy a diskurzus a témában, nem sokat kellett volna visszaolvasnod, de a lényeg itt; link
-
válasz
Gsx-rr #63387 üzenetére
szerintem az inkább a gond, hogy nehezen jut el a megfelelő szintre a dolog.
nekem is volt olyan problémám, hogy az ügyfélszolgálatos nem rendelkezett a szükséges jogosultsággal és képességgel, de csak terelgette a saját hatáskörében a dolgot, pedig jól körülírtam a hibát, rendesen leszűkítettem egy bizonyos hibalehetőségre, mégis csak a harmadik telefonálás és ügyfélszolgálatossal lefolytatott beszélgetés során tudtam elérni, hogy műszakishoz kapcsoljanak, aki viszont pillanatokon belül látta, hogy mi a probléma, illetve megerősítette az általam elmondottakat, valamint orvosolásra is került a dolog.
kipróbálod adott sim kártyát több telefonban is, amikben azonos szolgáltató másik sim kártyájával van lte a meghatározott helyen, leszűkítve így a hibalehetőséget a sim kártyára, illetve az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásra, így marad a labda az ő oldalukon, hogy a sim kártya problémás, vagy a hozzá rendelt profillal van gond. -
válasz
rayoliviero #63350 üzenetére
nyomj egy újraindítást a telefonra, hátha csak annyi a gond.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- EVGA SuperNOVA 750W GT 80 Plus Gold full moduláris tápegység / 53 hónap Alza.hu garancia
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Gigabyte AORUS B550I PRO AX ITX Rev 1.2 / Beszámítás OK!
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Samsung Galaxy S21 Ultra , 12GB , 128 GB , Kártyafüggetlen
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! LG 32GR93U-B 144Hz 4K UHD IPS 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest