- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Netfone
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Már készül a rajtra a Xiaomi 15T Pro
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
dokee78 #67440 üzenetére
nem tesznek, de külön nem erőlködnek, ha jelzed a lelépési szándékodat, a megtartósok esetlegesen felkínálnak valamit.
amennyiben komoly a szándékod és a telefonszámodat is vinni szeretnéd, úgy érdemes azonnal a másik szolgáltatónál indítani a számhordozást.
a többi szolgáltatónál is akkor vagy jó, amikor hozzájuk mész, utána ott is ennyit fog érni az egész, de legalább egy intervallum, amíg eléred azt a megbízható szintet, amid itt már adott. -
válasz
Pisszty2 #67422 üzenetére
a biztosító szerződéses szervizén múlik elsődlegesen, ők mondják meg, hogy javítható vagy sem, ha igen akkor mennyiért, a biztosító pedig az alapján dönti el, miszerint akarja javíttatni, vagy érdemesebb adni helyette másik készüléket, a cserélt készülék pedig elsődlegesen a biztosító szervizpartnerénél aktuálisan rendelkezésre álló készülékek függvényében és a biztosító döntése alapján kerül eszközlésre, tehát ha tudnak adni új, felújított, vagy egyéb hibátlan készüléket, akkor csak az önrészt kérik be és adják a cserés telefont.
az eltérő készüléket - adott esetben s6-ot - a szolgáltatótól vennéd, de ő nem a biztosító, ezért nem egyszerű az eltérő megoldás, akkor is csak közvetve lehet egyezkedni, ha azonos típusú, vagy más, megfelelő paraméterekkel rendelkező készüléket nem tud a szerviz biztosítani, mert olyankor is többnyire ők mondják meg, hogy milyen eltérő típusok közül lehet választani, meghatározott kategória van erre.
nem mondom, hogy lehetetlen átvinni bizonyos dolgokat, de a tapasztalatok alapján az illetékes jóindulatára és rugalmasságára van bízva a dolog.Fancy-boy; 14 napon belül kellene, adott esetben posta útján.
-
válasz
haxiboy #67418 üzenetére
szia,
két lehetőség van a díjcsomagban alapban adott net visszakapcsolására;
- a mobiltelefonon; *111# -> (1) Továbblépés -> (2) Szolgáltatások és biztonság -> (2) Mobilinternet, Mobil TV és Zene -> (1) Mobilinternet -> (1) Csomagok napi használatra -> (6) (LTE) Alap Net szolgáltatás
Bizonyos esetekben lehetnek eltérések az elérési útban, de az a lényeg, hogy az "(LTE) Alap Net szolgáltatás" pontot kell keresni és aktiválni!- telefonos ügyintéző segítségével visszakapcsoltatni a díjcsomagban alapban adott adatkeretet, ez a 1430-as telefonszámon tehető meg
-
válasz
Pisszty2 #67416 üzenetére
szia,
a szerződéses feltételekben minden szükséges infót megtalálsz; link
a lényeg;
1. A biztosítási díj a Szolgáltató általi megfizetése ellenében a Biztosító az alábbi feltételek szerint megtéríti a Biztosított helyett a Nyilatkozatban meghatározott, mindenkor biztosított Készülék jelen Szerződés szerint elvégzett javításának, illetve azonos, vagy hasonló paraméterekkel rendelkező – a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében – új, felújított vagy egyéb hibátlan készülékre történő cseréjének Önrésszel csökkentett költségét a Biztosítási időszak alatt bekövetkezett Biztosítási Esemény esetén.
nincs hűség, bármikor felmondható a biztosítás.
-
válasz
bari012 #67407 üzenetére
szia,
telekom üzletben történő ügyintézéskor biztos nem problémáznak vele, hiszen online is tudják ellenőrizni, hogy a készülék rendelkezik náluk jótállással.
gyártói/szerződéses szerviz esetén meg valahol foglalkoznak vele, máshol meg nem, illetékese válogatja, de ha muszáj, akkor telekom üzletben orvosolható a dolog az előfizető által.
volt olyan eset, amikor a samsung házhoz kivonuló szervizes kinyomtatni sem kérte, elég volt, hogy a telefon tulajdonosa a telekom fiókból letöltve megnyitotta azt és az illetékes csak ellenőrizte a típust, azonosítót...stb. -
válasz
#45553408 #67400 üzenetére
akkor velem nem leszel előrébb, mert június második felében voltam/mértem arrafelé - szombathelyen egyszer, kőszegen többször is, mert ott a 2600 MHz hálóra külön rácsodálkoztam. -, azóta nem, de csak lesz itt valaki helyi, vagy ott sűrűn megforduló, aki aktuális infóval tud szolgálni.
-
válasz
#45553408 #67388 üzenetére
szia,
ennyi infó alapján nem hiszem, hogy bárki is tud konkrétumot mondani, de ha az eszköz, sim kártya és egyéb befolyásoló tényezők hibalehetőségét kizártad, akkor már csak a helyszín kérdéses, mert néhol vannak/lehetnek még fejlesztések, tart(h)a(t)nak még bizonyos helyeken a munkálatok, ami okozhatja a sebesség időszakos csökkenését/ingadozását.
-
szia,
két kategória van; bővítő és adatcsomag, előbbi az olcsóbb - olyan díjcsomagokhoz, amik már tartalmaznak alapban valamennyi adatmennyiséget és azt kell bővíteni -, utóbbi a drágább - az alapban adatkeretet nem tartalmazó díjcsomagokhoz, mint külön adatcsomag -, tehát a Még több netre van szükséged? és a Nincs még net a díjcsomagodban? opciók közül a díjcsomagodnak megfelelőre kell kattintanod, domino esetén a surf tartozik az első kategóriába, ahhoz a netplusz l 1590 ft, a többi díjcsomag a másodikba, tehát azokhoz már 2490 ft.
-
válasz
tomiet111 #67376 üzenetére
szia,
a kapcsolódó jogszabály szerint soha nem is kellett cserekészüléket biztosítaniuk, de a telekom addig jellemzően adott - ha volt épp készleten adott üzletben -, amíg volt náluk szervizes szekció, azóta viszont csak küldik tovább a gyártói/szerződéses szervizbe a náluk leadott telefonokat, illetve már direktben is viheti a megfelelő apr-be az ügyfél, megspórolva azzal némi időt (szolgáltató <-> szerviz, oda és vissza is).
az iphone 4s esetén nem nehéz sajnos vizet bekapni, a tetején van a füles jack aljzata, így elég minimális esőben telefonálni egy kicsit, egy kósza esőcsepp beleesik és pont ott is van egy indikátor, de alul az usb kábel csatlakozójánál is elég hozzá minimális víz vagy kellően párás környezet, bár a jótállás/szavatosság keretében történő javítást/cserét inkább komolyabb belső jelek alapján szokták elutasítani.
amennyiben biztos vagy benne, hogy semmilyen körülmények között sem érte olyan behatás a készüléket, ami az indikátorok elszíneződéséhez vagy egyéb kapcsolódó jelhez vezethetett, ami miatt jogosan elutasíthatnák az ügyintézést, úgy bevizsgáltathatod független, arra jogosult szervizben - annak költségét neked kell állnod, de ha a te igazad nyer bizonyítást, akkor megtérül majd -, utána pedig a szakvélemény alapján megtámadod a korábbi szakvéleményt/elutasítást.
mióta a telekomnál nincs szervizes szekció és nem cserélik helyben (felújítottra) a hibás/meghibásodott készüléket, hanem küldik tovább a szerződéses szervizbe - ami jellemzően a telemax/tmx -, azóta ajánlatosabb direktben apr-be vinni, mert nem csak időt, hanem sok energiát is megspórolhat az ember, a tmx kapcsán találsz a neten érdekes panaszokat... -
szia,
a havi díjak tekintetében direktben nem lesz, más téren vannak előnyök, például arany/platina kiemeltség esetén nem kérnek mobil előleget akár a legdrágább telefon részletre történő vásárlása esetén sem, vagy egyéb ügyintézések kapcsán is figyelembe veszik a kiemeltséget.
a pontok nem csak készülékekre vagy tartozékokra, hanem bizonyos kiegészítő szolgáltatásokra is felhasználhatók. -
válasz
troland26 #67353 üzenetére
igen, hálózaton kívül 135 ft, hálózaton belül, vagy e-mail címre küldve 80 ft, de nem hiszem, hogy nagyon faragnának a későbbiekben az árán, mivel már nagyon kevesen használják.
a logikát viszont nem értem, hogy sok díjcsomagban a leforgalmazható keret részét képezi, a move esetén meg nem. -
válasz
troland26 #67350 üzenetére
szia,
A havidíj lebeszélhetőség felhasználható alapdíjas hálózaton belüli, valamint más belföldi mobil- és vezetékes hálózat előfizetői felé indított hívásra, és SMS küldésre, valamint hangposta lehallgatásra belföldön.
forrás: link
vannak olyan díjcsomagok, ahol külön nevesítik az mms leforgalmazhatóságot is. -
-
válasz
generic #67306 üzenetére
szia,
4. A Biztosított bármikor indoklás nélkül, a Biztosítóhoz intézett írásbeli felmondó nyilatkozattal felmondhatja a biztosítási jogviszonyát, és ezzel kiléphet a Csoportos Készülékbiztosítási Szerződés által nyújtott biztosítási fedezetből. Az erre irányuló nyilatkozatot a Biztosított a következő módokon teheti meg:
1. írásos lemondást küld a Szolgáltatónak, amely alapján az megszünteti a szolgáltatást,
2. egy Telekom üzletben írásban szünteti meg a szolgáltatást.Ilyen esetben a biztosítási jogviszony az adott Biztosított vonatkozásában (az adott Biztosítotthoz tartozó valamennyi Készülék tekintetében) a jövőre nézve szűnik meg, a felmondást követő nap 0 órától.
forrás: link
-
válasz
talamasca #67298 üzenetére
nem hiszem, hogy 50 e ft körüli összeg lenne az, amennyivel többet kapnék egy függetlenért, sőt, csak a töredékét, mire arra kerülne a sor.
valóban nem nagyon van sok kedvezmény, arany vagy platina kiemeltségűeknél viszont tényleg jó a kamatmentes részlet lehetősége, nem kell befizetni előleget, nem kell külön bankkal birkózni...stb. -
válasz
talamasca #67295 üzenetére
miért számolnám, ha én csak telekomos sim kártyával használom és úgy is adom el mindig?
még csak azt sem mondhatom, hogy ebből hátrányom származott volna bármikor, akár az eladáskor.cris78; ez hűségtől független, most épp azért adták, mert elektronikusan történt a számlák befizetése.
-
válasz
PainKiller13 #67289 üzenetére
az már lejárt.
azt néztem, hogy amit bő egy hónapja küldtek 5 e ft-os kuponkódot, azt még elfogadja, de ahhoz 10 e ft felett kell lenni egy termék árának. -
válasz
Saphirahick #67283 üzenetére
akkor gyűjtögetném a "bizonyítékokat", hogy több sim kártyával és mindenhol adott a probléma, olyan helyen és sim kártyákkal is, ahol és amikkel más telefonokkal nem, aztán a samsung szerviz irányába indulnék el.
azért fontos alátámasztani, amennyire csak lehet, mert amúgy egymásra mutogat a szolgáltató és a gyártó(i szerviz).
igaz, még így is nehéz teljesen csak az egyikre leszűkíteni a hibát, mert a samsung meg megmutatná, hogy adott készülék más szolgáltató sim kártyájával probléma nélkül működik.
ez csak az én véleményem, de olyan szolgáltatós dologról lehet szó, amin eltérő gyártók készülékei nem azonosan problémáznak.PainKiller13; szia, a legutóbbi 5 e ft-os kupon csak 10 e ft feletti termékekre váltható be - már ha arra gondoltál.
foxymaci; tartozékokat nézegettem a fentiek kapcsán, ott nem tapasztaltam problémát.
-
-
válasz
Gery1987 #67274 üzenetére
szia,
olyan van, hogy arany vagy platina kiemeltség esetén a 24 hónapos hűségnél, letelt 18 hónaptól lehet további hűséget aláírni és úgy készüléket vásárolni - erre gondoltál?
ez csak az előfizetésre aláírt hűségre vonatkozik, a díjcsomagosra nem, utóbbinak muszáj teljesen kifutnia, azon belül kötbér nélkül csak meghatározott árkategórián belül engedélyezett a módosítás. -
válasz
Lirion #67271 üzenetére
rosszat néztél, a 6s plus apple store nyitóára 286.990 ft.
a sima 6s legolcsóbb verziója 247.990 ft.
a függetlenül vett telefon mellé is kell valamilyen szolgáltatás.
megvettem volna függetlenül 286.990 ft-ért, fizetném mellé az olcsóbb, nem készülékes 6490 ft-os next s díjcsomagot, úgy konkrétan 52 e ft mínuszban lennék a jelenlegi konstrukcióhoz képest a 2 év alatt. -
válasz
Lirion #67267 üzenetére
igaz, néhány telefon és konstrukció esetén legyen úgy, bár valakit még úgy is zavarhat, hogy külön fut a készülék az előfizetéstől és emiatt elesik néhány lehetőségtől, vagy bonyolódnak azok. (készülékbiztosítás...stb.)
vannak viszont ellenpéldák is bőven, vettem például 2 év hűséggel 198.900 ft-ért 7990 ft-os next s díjcsomaggal 6s plus-t, aminek a domino konstrukciós ára 279.990 ft, a next s pedig készülék nélkül 6490 ft, így 36.000 ft lenne a készülékes és a készülék nélküli next s különbözet 2 évre, a havi díjas és a domino különbözet viszont 81.900 ft, tehát itt már nagyon fordított a helyzet. -
válasz
Saphirahick #67259 üzenetére
én azt tenném, hogy a problémás helyeken tesztelném még több - azonos szolgáltatós - sim kártyával is, illetve kipróbálva közben más készülékekkel is, eltérő gyártóssal is, idővel szűkülne a hibalehetőség.
macerás, ráadásul meghatározott eltérések esetén nem is lehet 100%-ig leszűkíteni a hibát, de a semminél többre lehet jutni.morgulfz; szia, az új iphone pont nem az a típus, amit időközben, a megjelenést követően nem sokkal csak úgy olcsósítanak.
-
válasz
Saphirahick #67247 üzenetére
ez is árulkodó, de ha több helyen is így lesz, az segít igazán, attól függetlenül érdemes lenned a friss firmware verziót felhúzni a telefonra.
Lirion; drágább díjcsomagban olcsóbb a készülék, mert a készülék árába nem szabad beleszámolni az ahhoz használt díjcsomag havidíját, hiszen azt egyrészt leforgalmazza az előfizető, másrészt teljesen mindegy, hogy hol és mennyiért veszi a telefont, akár ingyen is kaphatja, a havidíjat akkor is fizeti mellé, mert szüksége van rá , ilyentén a készülék és a szolgáltatás elkülönül.
ideális esetben amúgy is olyan díjcsomagot választ mindenki, ami neki a legmegfelelőbb és azt legjobban kihasználja, aki csak azért fizet elő drágább díjcsomagra, hogy amiatt olcsóbban kapja meg a telefont, de attól függetlenül nem képes kihasználni, hanem szinte feleslegesen fizeti a drágábbat, az meg is érdemli... -
válasz
Saphirahick #67209 üzenetére
nem feltétlenül kell moddolt firmware, elég lehet egy jobb modem állomány felhúzása is, ahhoz pedig nem kell root és bármikor visszaállítható az eredeti állapot.
ahogy látom, van hozzá újabb magyar független firmware verzió is (link), azt is megpróbálhatod felhúzni.
amikor hálózati/adatlapcsolati problémát tapasztalsz, akkor nézz rá a *#0011# kóddal, hogy milyen értékeket ír ki, készíthetsz róla mentést is.lugosi; neki; link
-
válasz
Saphirahick #67175 üzenetére
szia,
nem mondom, hogy csak és kizárólag, de azért érdekes, hogy az ilyen problémák jelentős többsége samsung telefonokkal adódik.
nekem is volt már több samsung is (note 4, s4...stb.), ahol én mozogtam, ott sosem volt gondom, de azonos telefonokkal is sok problémát olvasok itt a fórumon és máshol is, bár nem csak telekom hálózaton, de jelentős többségében ott.
milyen firmware verzió van a telefonodon?
értem ezt úgy, hogy független, régió...stb?Soulfly842; igen, főként arra gondoltam.
-
válasz
szabogabor10 #67172 üzenetére
ezen a környéken tegnap láttam először, hogy már csak híváskor ugrik le 3g-re, sms küldéskor és fogadáskor nem, a sebesség meg pláne feltűnt a korábbi 3g-hez képest, a szolgáltató irányába küldtem, rápöttyintettem a küldésre, aztán alig emeltem fel az ujjamat, már olvastam is a visszaigazolást a kézbesítésről - iphone 6s plus, de használom a *a# kódot, hogy kapjak értesítést -, direkt kipróbáltam utána 3g-n is, hátha nem jól viszonyítok, de igen, sokkal gyorsabb lte hálón.
túl nagy jelentősége nincs ugyan - a volte inkább nagy lépés lesz -, de jó látni, hogy haladnak a dologok. -
megy már (itt is) lte hálón az sms, félelmetesen gyors a 3g-hez képest.
-
válasz
prannk #67165 üzenetére
hivatalosan biztos nem erőltetik, de ügyintéző függvénye is a dolog, üzletben (az egyik nagy t-pont) volt nekem anno példa rá, hogy az ügyintéző hölgy a második érdeklődésemkor - másodszor is hozzá sorsolt a gép - felírta a telefonszámomat, amikor pedig kaptak készletet, akkor azonnal hívott, hogy kaptam néhány darabot adott típusból, de ha lehet, akkor siessek, mert nagy kereslet van rá.
rohantam is hozzá gyorsban, a kollégája csodálkozott is, amikor mondtam, hogy kihez és miért jöttem, mert ilyen ugye nincs, de aztán előkerült a telefon, a dobozán egy cetlivel, amin a nevem és a telefonszámom figyelt. (meg is háláltam a hölgynek, nem tudtam le egy szóbeli köszönömmel, mert akkor abból a telefonból nagyon nehéz volt szerezni, alig néhány üzlet kapott, elenyésző darabszámban.)
a webshop más téma, ha már csak ott elérhető esetleg, akkor nehéz eset...vwpolopg; s6 edge, edge+, meg mellette a sok más samsung típus.
-
válasz
Beca1990 #67149 üzenetére
szia,
igen, úgy.
A Korlátlan böngészés és e-mail opció féltörthavi számlázású, jóváírás nélkül.
Féltörthavi számlázás jóváírással: a havi díj az igénybevétel első hónapjában a használat első napjától a hónap utolsó napjáig időarányosan számlázódik, míg a használat további hónapjaiban minden megkezdett hónapra a teljes havi előfizetési díj fizetendő. A fel nem használt kedvezmény / egyenleg az ügyfél számláján jóváírásra kerül az alábbiak szerint: abban az esetben, ha az ügyfél az igénybevétel utolsó hónapjában kevesebbet forgalmazott, mint amennyi a díjcsomagváltás időpontjáig időarányosan járt volna, úgy ebben az esetben a díjcsomagváltás időpontjától számított időarányos egyenleg kerül a számláján jóváírásra. Abban az esetben, ha az ügyfél az igénybevétel utolsó hónapjában többet forgalmazott, mint amennyi a díjcsomagváltás időpontjáig időarányosan járt volna, úgy ebben az esetben a díjcsomaghoz tartozó fel nem használt egyenleg kerül a számláján jóváírásra.
forrás: link
-
válasz
apaszka #67141 üzenetére
a surf esetén a napinet feltétele a díjcsomagban adott 150 MB felhasználhatóságának, de a 150 MB lepörgése után a napinet ketyeg - egy kör, a többinél már manuálisan kell engedni -, ezt úgy lehet kikerülni, hogy a napinet helyett bővítőt lehet aktiválni, ami nem túlfizetős, hanem csak lassításos.
a nem surf + külön adatkeret is működik, de úgy nem az olcsóbb bővítő, hanem a drágább adatcsomag aktiválódik, ezért ha fontos az olcsóbb net és kevés a 150 MB, akkor surf + olcsóbb bővítő. -
válasz
Charcutier #67124 üzenetére
szia,
ma csak budapesten mozogtam, problémát nem tapasztaltam. (4g/lte)
bostone; a legtöbb készüléken megnézhető a szervizes menüben.
milyen telefonod van?
a samsung és az iphone megy fejből; *#0011# és *3001#12345#*, de sok más gyártónál is adott ilyen. -
válasz
bostone #67122 üzenetére
ez van csak; link, így inkább csak próba alkalmával derül biztosan, általánosságban viszont tudni - miként részint írják is -, hogy a főváros és a nagyobb városok - ahol a 800 MHz bevezetése előtt is volt már 4g/lte - esetén 1800 MHz, a határmenti városokban 2600 MHz, vidék jelentős részén pedig 800 MHz.
a fővárosban a telekom székház és az infopark környékén összevont 1800 és 2600 MHz van, de ez amolyan erődemonstrációnak számíthat, hogy van 300 Mbps hálózatuk is. -
válasz
tothferenc #67084 üzenetére
éjjel-nappal
-
válasz
-FreaK- #67081 üzenetére
akkor ha a szám titkos/a telefonkönyvben sincs benne, úgy máshonnan került ki harmadik félhez.
az a baj, hogy szinte mindenhonnan próbálják már kinyerni az ezzel kereskedő cégek, aztán ha egyszer megszerzik, akkor kell eltelni bizonyos időnek, meg közben mondogatnod minden kapcsolódó híváskor, hogy nem kérsz több ilyen megkeresését, kéred az adataid törlését a rendszerükből, mire csökkennek vagy megszűnnek az ilyen megkeresések. -
-
válasz
zsolesz06 #67064 üzenetére
ahogy korábban is írtam, nem nagyon lehet előre tudni, mert több tényező függvényében változik az összeg, az sem mindegy, hogy díjcsomagra is írtál alá hűséget - ha igen, akkor melyikre -, vagy sem...stb., de akár még az ügyintézőtől is, hogy miként ítél meg bizonyos szempontokat, így még ha azonos készülékre is írnának konkrét tapasztalatokat, akkor is eltérő összegek lehetségesek.
-
válasz
zsolesz06 #67050 üzenetére
vannak különböző - akár más cégekkel közös - (tartozásos) adatbázisok, ahol ellenőrzik, hogy szerepelsz vagy sem, esetleg kapcsolódó kérdéseket tesznek majd fel neked, de amúgy semmi komoly, dob valami javasolt összeget a kapott infók alapján a rendszer, de az illetékes attól akár el is térhet, néha még olyan is előfordul, hogy azonos személynek az egyik illetékes más összeget mond, mint a másik, ebből is leszűrheted, hogy miként működik...
Narancs;, szia, a flottát nem vágom, de az első elképzelhető, a második pedig a flotta/díjcsomag milyenségének a függvénye is lehet, az alapján lehetne konkrétan utánajárni.
HUTCHDB; a havi 20 - 30 MB eltérés még életszerű lehet, pláne a készülékkel mérve, például a szolgáltatós 10 kilobyte kerekítés miatt, amit a készülék méréskor nem alkalmaz, de egy napra már sok 20 MB, ha biztos vagy benne, hogy valóban nem szinkronizálhatott, frissíthetett...stb. a háttérben a készülék.
viszonylag sokat netezek, így nem is feltétlenül/mindig venném észre, ha egy nap 20 MB csak úgy "leforgalmazódna", de amennyire csak lehet, szinkronban szokott lenni a telefonos és a telekom alkalmazásos, illetve a my telekom felületen kiírt adatkeret - kivéve, ha a szolgáltató önkényesen hozzácsap az adatkerethez - többször is előfordult már -, de ezért nem hiszem, hogy bárki is reklamálna. -
válasz
zsolesz06 #67045 üzenetére
szia,
amiket ír árakat;
azon felül kérhetnek mobil előleget, ha valaki új előfizető, vagy ha esetleg nem új, de nem rendelkezik arany vagy platina kiemeltséggel.
a mobil előleg 10 e ft és a készülék összára között bármennyi lehet, a hitelképesség vizsgálatának eredménye függvényében.
a részleteke itt olvashatod;a szükséges dokumentumok;
-
válasz
Varszegig #67030 üzenetére
az aktuális ppp rendelésére írtam, az üzletben történő átvétel díjmentes.
a viszontos üzletekben értékesíteni szeretnek, abból van direktben hasznuk, sok más dolgot macerának tartanak - tisztelet a kivételnek -, de ha egyszer leszerződtek, akkor csinálják csak a nem szeretik részét is... -
válasz
tothferenc #67028 üzenetére
kérdezz rá - ha hívnak, ellenkező esetben telefonálj te -, hátha megoldható a rendelések összevonása.
10.000 ft alatt 950 ft, felette díjmentes, kivéve, ha bármilyen készüléket vagy sim kártyát rendelsz havidíjas vagy domino előfizetéssel, mert akkor 10.000 ft alatt is díjmentes. -
válasz
MaxxDamage #67002 üzenetére
200 MB adarforgalmam van a havi díjban - ez alapján gondoltam úgy, hogy olyan díjcsomagod van, amiben alapban adott az írt adatkeret, amihez az olcsóbb bővítők aktiválhatók, nem pedig a drágább adatcsomagok, de paletta 100 esetén valóban csak a netplusz s adott kedvezményes áron.
-
válasz
MaxxDamage #66998 üzenetére
szia,
tudod bővíteni netplusz opciókkal; link, minél nagyobb adatkeret, annál jobb ár/érték arány.
amennyiben megfelelő a korlátlan böngészés és e-mail opcióban korlátozott tartalom;Böngészésnek interneten keresztül a böngésző program használatával web oldalak megtekintése, azaz a web szervereken tárolt szöveg és kép formátumban elérhető tartalmak valós idejű elérése és megjelenítése minősül. Nem minősül böngészésnek a web oldalakon megjelenített vagy azokhoz kapcsolt egyéb formátumok és forgalmak, különösen online játékok, FTP, P2P file megosztás, hang és videó tartalmak letöltése vagy megtekintése. A http video, audio és egyéb (pl. beágyazott multimédiás) tartalmak nem részei az opciónak.
Az email küldés/fogadás tárgykörébe tartoznak a következő protokollok - POP3, POP3S, SMTP, SMTPS, IMAP, IMAPS - használó levelezőkliensek forgalma. Továbbá a tematikus csomagba tartoznak a különböző webes email kliensek használata, pl. Gmail.valamint adott forgalmak nagyobb adatmennyiséget jelentenek, mint a fent linkelt bővítők - azokból az általad választani szándékozott - adatkerete, úgy adott korlátlan tematikus opció jobban megérős lehet.
-
válasz
kalozhun100 #66993 üzenetére
akkor akár jobb is lehet a move.
-
válasz
kalozhun100 #66984 üzenetére
a legalább részint megalapozott javaslathoz ismerni kellene a telefonálási szokásaidat, hogy a like s esetén milyen szinten van kihasználva a 3 választható telekom mobilos előfizetővel eszközölhető 300 perc díjmentes hívás, mennyire jönne ki nagyjából a további hívások díja a percdíjak eltérése alapján, miként számítana a több mobilinternetes adatkeret...stb.
amennyiben 4000 ft körül fizetsz most, de a másik díjcsomag alapja annyi, viszont abba már úgy beleférne a nem hálózaton belüli mobilos hívások díja is, amellett lenne nagyobb mobilinternetes adatkeret, úgy jó, de ha a fent is említett 3 hálózaton belüli mobilos hívószám 300 percét - vagy annak jelentős részét - bukod és az hiányozna, illetve a move m-ben kellene eszközölni, akkor már nagyon elgondolkodtató a dolog. -
válasz
kalozhun100 #66982 üzenetére
közben szerkesztettem és betettem a move leírását is, ezért a kérdésed biztos az időarányos számlázásra vonatkozhat, annak annyi a lényege, hogy a hónapban ameddig az egyik díjcsomagot használod a hónap első napjától, addig azt fizeted időarányosan, az aktiválás napjától a hónap végéig pedig a másikat, amire váltottál.
a hűség intervalluma csak akkor változik, ha direktben hosszabbításra kerül, a díjcsomag (megengedett) módosításakor nem.
az aranykártyás kiemeltség feltétele egyrészt a meghatározott intervallum letelte, másrészt az előírt minimális pontszám elérése - ami adott esetben a számított 6 hónap átlagában 150 pont -, továbbá nincs és nem is volt lejárt számlatartozás, korlátozás vagy szüneteltetés.
itt olvashatsz róla bővebben; link -
válasz
kalozhun100 #66977 üzenetére
a like s más;
A havidíj lebeszélhetőség felhasználható alapdíjas Telekom mobil hálózaton belüli előfizetők felé indított hívásra, SMS, MMS küldésre, valamint hangposta lehallgatásra belföldön. A Like S díjcsomag esetében a havi díj hóközi aktiválás esetén időarányosan számlázódik.
move;
A havidíj lebeszélhetőség felhasználható alapdíjas hálózaton belüli, valamint más belföldi mobil- és vezetékes hálózat előfizetői felé indított hívásra, és SMS küldésre, valamint hangposta lehallgatásra belföldön.
-
válasz
kalozhun100 #66965 üzenetére
szia,
nem csak hálózaton belül, hanem más belföldi mobil- és vezetékes irányban is, illetve sms küldésre is.
-
válasz
Fr3eWar #66899 üzenetére
nem akarok nagyon belemenni, de nem a szolgáltató szokta alábecsülni a rendelést, hiszen már az előrendelésekből is látható az érdeklődés szintje, de ha nem kap kellő darabszámot, akkor nem...
hétfő éjszaka rendeltem egy 6s plus-t a telekomtól, szerdán délben át is vettem, tehát 2 napot sem kellett várnom rá.
bizonyos színű és GB verziós 6s és 6s plus nem csak a szolgáltató(k)nál, hanem az apr üzletekben sincs azonnal, hanem minimum 1 - 2 hét szállítást írnak. -
válasz
albiosz #66844 üzenetére
igen, az 1990 ft leforgalmazható, de ha nem felelsz meg a feltételnek és hozzácsapják a 300 ft-ot, akkor is csak az 1990 ft lesz leforgalmazható.
mindig a nem e-pack kedvezményes árat írják, mert az e-pack kedvezmény csak utólag kerül jóváírásra, ha megfelelsz a feltételeknek. -
válasz
albiosz #66834 üzenetére
ez a mérvadó;
Az Eco XS díjcsomag havidíja 100%-ban lebeszélhető belföldön, hálózaton belüli, valamint más belföldi mobil- és vezetékes hálózat előfizetői felé indított alapdíjas hívásra, illetve felhasználható SMS küldésre, hangposta-lehallgatásra belföldön.
forrás: linka családbarát minden számra aktiválandó, akik egymással annak keretében szeretnének beszélni, de úgy mindenki havi 100 órát beszélhet a másikkal/többiekkel, tehát oda és vissza is adott lesz a keret.
-
-
válasz
Tappancs2001 #66825 üzenetére
szia,
a díjcsomagra vállalt hűség lejártával semmi akadálya, a move xs díjcsomagra pedig nem is lehet tarifahűséget aláírni, tehát még felkínálni sem tudja a rendszer úgy.
-
válasz
enginev3.0 #66668 üzenetére
szia,
részletre lett azon a napon vásárolva valami, amiről havonta érkezik a számla, a befizetési határidő pedig mindig a hónap utolsó napja, de maga a számla a vásárlás napján lett kiállítva, így az mindig azonos lesz.
-
válasz
talamasca #66654 üzenetére
kár ezt ennyire túlgondolni, mert az apple is érdekesen áll hozzá az ilyesmihez - bár már engedett valamennyit a korábbiakhoz képest -, meg a szolgáltatónak is van egy meghatározott üzletpolitikája, ami eddig jól működik, különben már változtattak volna rajta.
kérhetsz értesítőt, ahogy sokan mások is, az nem kötelez vásárlásra, aztán vagy kivárod, hogy kapjon adott készüléket a szolgáltató, vagy megveszed közben máshol, nincs ezzel semmi gond.
sokan keresik a 64 GB verziót, mert a 16 GB kevés - bővíthetőség nuku -, a 32 GB megszűnt - sok más gyártónál már 32 GB a minimum alap -, előfizetés hosszabbításával, sokszor részletre akarják venni, így a kereslet adott, nem ritka, hogy sokan kérnek értesítőt, de a gyártó nem túl sok darabot küld adott típusból, így ha az értesítő kiküldését követően valaki nem kellően gyorsan reagál, akkor megint csak a nincs készleten felirat fogadja, mivel mások gyorsabbak voltak és megvásárolták közben a raktárra beérkezett darabokat.
megnézheted az apr-ek kínálatát, a 16 GB verzióra írják ők is csak a holnapi napot, a 64 és 128 GB verziókra már 2 - 4 hetet, aztán lesz, amikor lesz... -
-
válasz
tothferenc #66452 üzenetére
akkor szokott ilyen előfordulni, ha más(ok) is kér(nek) értesítést, aztán egy darab - vagy több, de csak nagyon kevés - csúszik be készletre valahonnan és valaki(k) gyorsabban lecsap(nak) rá, mint te.
mennyi idő telt el amúgy az értesítés és a rendelési próbálkozás között?lugosi; amíg időm és energiám engedi, addig örülök, ha valamilyen módon segíthetek, de mások is tevékenyek itt azért, pláne az jó, amikor tényleges szolgáltatós tud olyan infókkal szolgálni, amik külsősök számára nem elérhetők.
-
válasz
Mercutio_ #66449 üzenetére
az aktiválás hónapjában, továbbá az azt követő teljes hónapban érvényesül a kedvezményes ár, így legjobban akkor jársz, ha a hónap első napján aktiválod, mert úgy adott teljes hónapban és a következő hónapban is végig jár a kedvezményes ár.
az egyedi fordulónap az árazás tekintetében nem mérvadó, az csak az adatkeretre vonatkozik. -
válasz
repvez #66445 üzenetére
az a telefon és firmware verzió passz, de jellemzően a hívás beállításainál találod.
viszont ha másmilyen sms sem érkezik meg, akkor nem azzal lesz a gond, ezért próba gyanánt - ahogy előttem is írták -, küldj magadnak egy üzenetet, akár saját számról is, ha másik nincs kéznél, így kiderül majd, hogy semmilyen sms sem érkezik meg, vagy csak bizonyosak.
amennyiben küldeni tudsz, úgy az sms központ száma okés, ezért szoftveres/beállítási gondra tippelek, akár a harmadik féltől származó, külsős sms alkalmazás képében. -
válasz
repvez #66441 üzenetére
jut még eszembe; minden más sms-t megkapsz amúgy az említetteken kívül?
a fizetésről értesítő sms-t csak a kapcsolódó telekom vásárláskor, vagy semmilyen más esetben sem kapod meg?
az elmulasztott hívásokról szóló sms kapcsán a my telekom felületen is van beállítási opció, de az a vásárlásra és másra nem vonatkozik; -
válasz
#73820095 #66439 üzenetére
nem vagyok arrogáns, csak aki sokadszorra is úgy áll hozzá, mint jellemzően te is, hogy tré és hasonlók, ahhoz a későbbiekben az annak megfelelő hangnemben szólok én is, ha már korábban nem voltál képes megfogadni a tanácsot, hogy ez a módi nem ide való.
elég sok embernek segítettem már itt nyilvánosan és privátban is, de nem is a te elismerésedre vágyom.
a személyeskedés irányába sem kellene elmenned, hiszen más témákban voltál már érte figyelmeztetve, legalább abból tanulhatnál...repvez; maga a telefon úgy tehet ellene, hogy kikapcsolásra kerül a kapcsolódó átirányítás, így arra kellene ránézned.
-
válasz
kezman #66418 üzenetére
szia,
netes rendelés esetén a my telekom felületre belépve megtalálsz minden kapcsolódó anyagot a dokumentumok szekcióban.
prozodus; négy illetékesről tudok, abból három elég sokszor leírta, vagy más módon egyértelművé tette már a tényt a fórum ezen topikjában is, de ez nem függ össze a szolgáltató különböző szekcióinak a működésével, legjobb esetben is csak jelezni tudnák a hibát, hogy javítani lehessen - bár egyszer volt ilyenre is példa, de biztos azt sem olvastad el, ha az alapabb dolgok sincsenek meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Quadro FX 570 eladó
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- Konica Bizhub C220 - A3 fénymásoló
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest