- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Egy óra, két rendszer
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Ateszpapa #102570 üzenetére
A most feltöltött számlában van már kapcsolód tájékoztatást, hogy arra hajaznak, vélhetően kezdik előkészítgetni:
Érintett szolgáltatás: Mobil hang, mobil internet
Módosítás lényegének rövid leírása: Módosításra kerül a Fun S, Move M és Next S, M vagy XL díjcsomagok Aranytárskártya díjcsomaggal történő igénybevételére vonatkozó jogosultság elveszítése esetén beállításra kerülő díjcsomagok körének meghatározása. -
válasz
SteadyMan #102558 üzenetére
Technikai okból cserélik a SIM kártyát, a rendelkezésre állás idő annyit takar, hogy van egy alap - attól függően, hogy milyen Domino SIM csomagról van szó, 180 vagy 365 nap -, utána pedig attól függ, mennyivel töltöd fel, 2400 Ft-ig 180 nap, felette 366 nap, 15.000 Ft-nál pedig 488 nap.
-
válasz
SteadyMan #102552 üzenetére
Szia,
Átválthatsz a hívószámod megtartásával Domino előfizetésre, bekapcsolod a Most opciót az alkalmazásban (havonta újra kell majd aktiválni) és 9/19 Ft-ért telefonálhatsz, adatcsomagot meg tetszés szerint aktiválsz, vannak olyanok (maraton), amiket nem kell havonta aktiválni és a fel nem használt adatforgalom sem vész el havonta, hanem a SIM kártya rendelkezésre állásidejéig használható: [link]
Havi díjas előfizetésnél Mobil S vagy Mobil L annak függvényében, hogy előbbinél elég nagyjából a 80 perc vagy SMS, esetleg utóbbinál jó a hálózaton belüli korlátlan hívás és SMS, hálózaton kívül pedig nem sok kimenőd lenne, ezek mellé meg mobilinternet tetszés szerint, ha elég az 1 GB, akkor csak annyi. -
válasz
4Grider #102541 üzenetére
Nyilván nem arra van kitalálva, de akinek ritkán kell, akkor viszont hirtelen nagyobb adatkeret, annak megérheti.
Saját gyakorlati példámból indulok ki, ennek köszönhetően mondtam le az egyik előfizetésemen a korlátlan mobilinternetet, mert amúgy jóval kevesebb elég, ha itthon átkapcsolom a telefont wifi hálózatra, úgy még a 6 GB-os is bőven elég, de elvétve kellhet egy - egy éjszaka nagyobb adatkeret, arra viszont tökéletes lesz a 24 órára korlátlan 990 Ft-ért és még így is ezreket spórolhatok meg havonta.Nordik: Próbálkozhatsz, sok előfizetésnél felkínálja már most is az opciót.
-
válasz
bul07 #102535 üzenetére
Az online rendelt biztos, hogy aktiválva lett kiküldve.
Ügyintézője válogatja sajnos, hogy mire képes, nekem is volt már olyan, hogy egy adott SIM kártyát a direkt arra hivatott 06-80-as számon nem tudott aktiválni a hölgy, olyanon akadt fenn, vagy olyat nem értett meg, amit nem lett volna pedig nehéz, próbáltam neki elmagyarázni, de az istennek nem értette meg és csak hajtogatta a magáét, ezért nem kínlódtam vele tovább.
Felhívtam a normál ügyfélszolgálatot, a srác egy mondatból megértette, hogy mit kellene csinálni és gyorsan meg is oldotta az aktiválást. -
válasz
bul07 #102533 üzenetére
Van néhány érdekes kanyar az eset kapcsán.
Online vagy üzletben történt a SIM kártyák vásárlása?
Több tekintetben sem mindegy, mivel online Domino Fix Extra SIM-csomag adott, amit aktiválva küldenek ki és 365 nap a rendelkezésre állási ideje, szemben az üzletben vásárolt Domino Fix SIM-csomaggal, aminek csak 180 nap és az aktiváltsága is kérdéses lehet az ügyintéző és az ügyfél vonatkozásában. -
válasz
atala #102509 üzenetére
Az 50 MB esetén az adatforgalmi fordulónapot kell nézni, utána lehet ismét aktiválni.
November 9-től él a kiírás szerint az új díjmentes 3 GB 7 napra promóció, amit már 30 naponta lehet aktiválni.
Igaz, nálam van olyan előfizetés, ahol már él most is a 3 GB is annak ellenére, hogy korábban is volt már aktiválva: -
válasz
jani4454 #102489 üzenetére
A kettő több, mint az egy, pont a duplája! (Ha intervallum vonatkozásában nézzük, akkor még jobb a helyzet, illetve az arány.)
Ráadásul az sem kizárt, hogy jövőre is folytatódik.
Biztos vannak persze telhetetlen emberek, akiknek még az ingyenből sem jó, vagy elég semennyi sem... -
válasz
MadMancs #102474 üzenetére
Szia,
A számlázás a hónap első napjától az utolsóig történik, a számla a hónap utolsó napján záródik.
A fenti igaz a hang- és a mobilinternetes csomagokra is, utóbbinál az lehet megtévesztő, hogy a fordulónap eltér(het) attól, az mindenkinél egyedi ([link]), a rendszer által (mondhatni véletlenszerűen) belőtt nap, mert így oszlik meg a terhelés. -
válasz
Soulfly842 #102467 üzenetére
Legyen úgy, kiderül majd a csillagok állása.
Most nézem, mutatja már a fiókban az aktív családi mobil opciót, eddig ez nem volt így.
-
-
válasz
TomMusic #102437 üzenetére
Jó, de a személyes adataidon kívül, kell még hozzá a bankkártyád száma, a lejárati dátuma, valamint a CVC és PIN kódja is!
Bármilyen telefonról felhívod díjmentesen a 0680639999 telefonszámot, bediktálod a 20 jegyű azonosítót az új SIM kártyáról és aktiválják, ha azt nem tették meg, bár ezt nem értem, ha a régi inaktív lett, akkor az újnak működnie kellene, kivéve persze, ha valamit elszúrtak.Cranberries: Nincs mit!
-
válasz
Cranberries #102435 üzenetére
Ott a link a linkelt hozzászólásban, de linkelem, hogy megnézhesd itt a linkre kattintva: [link]
-
válasz
MaxxDamage #102432 üzenetére
-
válasz
#81733120 #102418 üzenetére
Aztán november 9-től folytatódik december 31-ig: [link]
Sőt, az új szabályozás szerint már nem az egész promóció ideje alatt csak egyszer vehető igénybe, hanem 30 naponta egyszer!Az új opciók között is vannak jók, én legalábbis nagyon örülök az 54-es és 55-ös pontban írtaknak!
-
válasz
radio100jozs #102403 üzenetére
Jó ideje nem csak Telekomos készülékekkel működik már, de garanciát továbbra is csak a szolgáltatós, meghatározott típusú készülékekre vállalnak ilyen téren.
Én is használtam már januárban is egy nem Telekomos Mate 10 Pro-val a VoLTE funkciót, de nem Huawei specifikus a dolog, Samsung...stb. nem Telekomos készülékekkel is működik, ha a feltételek adottak, viszont számít, hogy milyen firmware verzió van például azokon, mert a hazai régiósba (adott esetben XEH) benne van a funkció, de sok másikban/külföldiben nincs. -
válasz
#81733120 #102388 üzenetére
Ez a 3 GB-os promóció hivatalosan csak egyszer aktiválható (lásd alább), ezért is érdekes, hogy valakiknek másodszorra is felkínálja a lehetőséget.
Telekom Alkalmazáson keresztül Domino és havidíjas előfizetők számára, az akció időtartama alatt, egyszeri alkalommal, 3 GB, 7 napig elérhető, kizárólag belföldön felhasználható adategyenleg aktiválható.
Forrás: [link]
-
Új verziójú (9.32.0) Telekom alkalmazás, új (ismételt) díjmentes 3 GB 7 napra opciós lehetőség...
-
válasz
Fr3eWar #102357 üzenetére
Jól gondolod, a kettő nem lehet párhuzamosan aktív.
A kapcsolódó oldalon az olvasható, hogy 10 alkalommal cserélhető díjmentesen SIM (nem eSIM-et írnak), de még így is kérdés persze, hogy ezt milyen irányú módosításra értik.fahrii: Akkor a telefonnal még nem teljesen kerek a dolog.
Korábban olvastam olyat a két Pixel 2 kapcsán (a NapiDoid oldalon), hogy azokban csak korlátozottan működik az eSIM funkció, de az már régebben volt, nem tudom, hogy azóta mennyit változott adott telefonoknál a helyzet. -
válasz
fahrii #102336 üzenetére
Egyszerűen kipróbálhatod, belépsz a Telekom fiókodba, ott a kapcsolódó előfizetésnél az Alapadatok szekcióban a SIM-kártya adatai résznél rányomsz az eSIM-re váltok hivatkozásra, majd követed az aktiválási leírást és már tesztelheted is.
allein: Szia, Működik, de az iPhone tapasztalatot passzolom.
-
válasz
thomas77 #102322 üzenetére
Ott már a másik fél az ok, de ha neki jó/jobb a Domino, akkor ez van...
Nem ismerem a kapacitási mutatókat, csak találgatni tudok, de szerintem nem kimondottan, ellenkező esetben biztos megcsinálták volna már a jobb arány érdekében, hiszen a saját hálózatának...stb. biztos nem az ellensége a szolgáltató.
Ha igaz, hogy a VoLTE kapcsán is "fejpénzt" kell fizetni az előfizetők után, akkor meg pláne érthető a dolog.twofatcat: Magyarországon legalábbis csak a Telekomnál van jelenleg VoLTE.
-
válasz
thomas77 #102317 üzenetére
Üzletpolitikai okra gondolok inkább, szerintem egyszerűen nem éri meg nekik annyi időt, pénzt és energiát belefektetni, hogy kapkodjanak a dologgal, a Domino előfizetők jelentős része nem sokat költhet (rendszeresen) a szolgáltatásokra, pont azért is nincsenek havi díjas konstrukcióban.
Ahogy olvastam, a Telenor indítani akarta a VoLTE szolgáltatást november 5-én (kint is volt a honlapjukon, azóta viszont törölték már, csak a címben olvasható: [link]), de probléma lett belőle, bár csak két készülékkel lett volna először elérhető, amik a P20 Pro és a P20. -
válasz
zsoltzsolt #102315 üzenetére
Nálam nincs a 9.30.0 verzióban és előtte sem volt a 9.24.1-ben.
-
válasz
Bornie127 #102302 üzenetére
Igaz, én közel 2 éve vettem BF keretében egy Samsung TV készüléket listaáron a Telekomtól, de amellett, hogy a számlát feltöltötték a fiókba, a készülék dobozán az arra kialakított külön zsebben ott volt a gyártó által adott jótállási jegy, a Telekom illetékese azt kitöltötte, aláírta és lepecsételte.
-
válasz
kchris78 #102297 üzenetére
Ha munkanapon 13 óráig leadod a rendelést és a szolgáltatónál azonnalosan átmegy - tehát nem kell külön jóváhagyás, (adat)egyeztetés, van készleten a rendelt termék...stb. -, akkor igen, azon a napon délután, vagy az esti órákban már nyoma kellene, hogy legyen.
Találomra kimásoltam egyet a korábbi rendeléseim közül: [kép] -
válasz
Cranberries #102282 üzenetére
Abból igen, de az egy "olcsósított" változat, az XS szériához képest megannyi megszorítással és hiányossággal (kevesebb RAM, gyengébb felbontású kijelző, nincs 3D touch, nem HDR kijelző, gyengébb IP védettség, nincs dupla hátlapi kamera, gyengébb 4G modul...stb.)
-
válasz
Soulfly842 #102278 üzenetére
Akkoriban még elment szódával, ha némileg visszafogottan használta az ember, de az Apple azóta/most is külön üzletet csinál ebből a tárhelyes témából (is), A Huaweinél és a Samsungnál már 128 GB az alap a jobb csúcskategóriás telefoknál, az Apple még maradt a 64 GB-nál - és még így is jóval drágább az azonos kategóriás készüléke, de ez egy másik történet -, ráadásul 128 GB-os iPhone nincs, ha valakinek 64 GB feletti kell, akkor vegyen csak szépen minimum 256 GB-osat, persze arányosan nagyobb felárral.
Volt sok iPhone-om is, nem utálom a gyártót, de vannak dolgaik és lépéseik, amik nagyon nem szimpatikusak.
Tehet be most is BF-be iPhone-t a Telekom, hátha van még például sok 6s vagy SE raktáron. -
válasz
fornettisuti #102275 üzenetére
Emlékeim szerint, az S7 csak hűséges (új, vagy meglévőn hosszabbított ) előfizetéssel volt akkor akciós.
Ettől persze jó vétel lehetett azoknak, akiknek megfeleltek a feltételek, de az említett 5c-t Domino konstrukcióban is jól leárazták akkor.
Nekem TV kapcsán lett a szívem csücske a Samsung - na jó, a szolgáltató inkább -, 2 éve jól leakciózta BF keretében a Telekom - listaáron, előfizetés nélkül -, ráadásul pénteken megrendeltem és hétfőn délelőtt már ki is szállították házhoz, azóta is jól szuperál, bár nem is nagyon tudnám új típusra cserélni, mert mostanság már nem preferált a 3D, mi meg szeretjük és hiányozna. -
válasz
Soulfly842 #102273 üzenetére
Pedig az utolsó igazán jó BF akció pont egy Apple készülék (iPhone 5c) kapcsán ugrik be a Telekomnál, bár az akkor már egyáltalán nem számított új típusnak.
Tudom, hogy a Huawei vagy Samsung inkább hajlamos bizonyos dolgokra - más tekintetben is, amikben az Apple egyáltalán nem -, de BF keretében nem rémlik tőlük sem olyan akció, hogy fél éve megjelent, pláne felsőbb kategóriájú készülék lett volna komolyan leakciózva. -
válasz
Intel fan11 #102263 üzenetére
Magára az előfizetésre nem rémlik, hogy valaha is lett volna ilyen.
Termékek kapcsán volt, hogy például egy telefon akciós volt és 2 év hűséges előfizetésre is arányosan olcsóbban adták. -
válasz
Intel fan11 #102261 üzenetére
Szia,
Nem valószínű, hogy ha valaki tud is valami infót, azt csak úgy kiszivárogtatja nyilvánosan, a Nokia 7 Plus meg szerintem túl új készülék ahhoz, hogy máris bedobják az akcióba.
-
válasz
Cs1csó #102257 üzenetére
Nem lehetetlen, de a Telenornál valamiért korábban sem ment igazán jól a hálózat menedzselése, amikor a torrentet akarták megfogni, akkor amellett sok egyéb forgalmat is korlátozott a rendszer és mentek a panaszok ezerrel.
A Telekom egész jól megoldotta a torrent korlátozását.
Papíron VPN korlát is van - bár az jóval magasabb sebességű még úgy is, mint a torrent -, de azzal még sosem találkoztam, mindig ment maximummal, amikor használtam. -
válasz
leikomessi #102244 üzenetére
Ennél a promóciónál pont ellenkezőleg, eredetileg szeptember 30-ig írták ki, később hosszabbították meg egy hónappal.
-
válasz
norberto_th #102219 üzenetére
Azért, mert a webes fiókban előre betölti már a hónap végén a következő hónapban aktuális törlesztőt is, de ott írják külön, hogy a befizetési határidő a következő hónap utolsó napja.
Az alkalmazás mindig csak az aktuális havit mutatja, ha befizetted, akkor ellentétben a webes felülettel, adott hónapban már nem jelzi a következőt.Roaming: Szia, Nem csak addig, más lesz ott a gond azokkal a 16 napokkal.
-
válasz
MrCsiT #102210 üzenetére
Telefonálj az ügyfélszolgálatra, vagy ha olyan helyen vagy és megoldható, akkor ugorj be egy üzletbe, mert telefonon és személyesen is aktiváltatható az opció - már ha nem olyan probléma van a rendszer szintjén, ami számukra is ellehetetleníti a műveletet.
Nincs most a közelemben Domino SIM, így nem tudom sajnos kipróbálni, de akinek van és rápróbál - az sem baj, ha korábban aktiválta már, mert akkor azt jelzi vissza a rendszer , tud segíteni, hogy nála is gond van az SMS küldéssel adott számra/kóddal, vagy nincs.Cranberries: Kivezetéskor - ha addig nem váltod át másik, jelenleg aktuális díjcsomagba - automatikusan átrak majd a rendszer a megfelelőkategóriájú, aktuális díjcsomagba.
A kivezetés konkrét dátumáról is adnak majd ki tájékoztatást. -
válasz
atala #102206 üzenetére
A csomag melletti (i) piktogramra kell bökni és úgy mutatja.
atosan: Szia, Az ászf kapcsolódó mellékletében azt írják ugyan, hogy webshop az online rendelési mód, de ettől függetlenül lehet futni egy kört és írásban állásfoglalást kérni, mert a jogszabály a távollévők között és az üzlethelyiségen kívül kötött fogyasztói szerződések esetén nem csak a webshopot érti, hanem minden más módot is, ami megfelel a feltételeknek, mint például a telefont, telefaxot...stb.
Mivel kaptál olyan információt (is) a szolgáltató illetékesétől, miszerint annak számít, így ha mást nem, egyedi elbírálás alapján megkaphatod külön a kedvezményt. -
Frissült az alkalmazás (Android: 9.30.0), mutatja már a fordulónapot is.
-
válasz
atosan #102200 üzenetére
Szia,
Amennyiben a családi mobil opcióra gondolsz, úgy érdemesebb lehet telefonon intézni, úgy azonnalos.
Az alkalmazásban vagy a fiókban nem lehet ellenőrizni, hogy aktív vagy sem, a számlán viszont rajta lesz tételesen, hogy mely hívószámok/előfizetések vannak adott tekintetben összefogva. -
válasz
#81733120 #102191 üzenetére
Szerintem nem hálózat vagy térerő függvénye, fővárosi, nagyon jó térerejű 4G+ hálózaton történt és több, eltérő gyártójú készülékről van szó.
Amikor mondták, akkor bekapcsoltam én is kíváncsiságból az 50 MB promóciós adatkeret - noha amúgy nem szoktam, mert nem hiányzik - és amikor elfogyott, akkor nálam is jelentkezett a probléma, Note9-en, full térerős 4G+ hálózaton.
Telekom oldali problémáról lehet szó, mert az a jelenség, mint amikor újonnan bekapcsolnak egy szolgáltatást és kérik aztán újraindítani a készüléket, hogy aktiválódhasson. -
Korábban írt valaki ilyet, most mi is szembesültünk a problémával több készüléken is:
Amikor elfogy a 3 GB vagy 50 MB promóciós adatkeret, akkor hiába van még bőven az alap adatkeretből, leáll az adatforgalom és csak a repülő üzemmód be és ki, vagy a készülék újraindítása oldja meg a gondot, tehát a hálózatról leválasztandó valamilyen módon a készülék/SIM kártya, majd vissza és utána ismét működik az adatforgalom. -
válasz
Soulfly842 #102180 üzenetére
Persze, nem is azért írtam, csak én nem szoktam direktben üzletben vásárolni, így nem is követem az ott (tartozékokra, kiegészítőkre...stb.) kiírt (részletfizetési) akciókat - ezért azzal kapcsolatban nem is írtam, nem is tudtam volna információval szolgálni -, azokat láttam csak korábban, amiket itt a topikban betettél néha.
A webshopban tudom, hogy mióta megy kapcsolódó termékekre is a részletfizetés, mert feltűnt, hogy felkínálja azokra is, amikre korábban nem. -
válasz
Soulfly842 #102175 üzenetére
Én csak azt néztem, amit online enged/felkínál a rendszer/webshop, az üzletben futó esetleges akciók más kérdés, még ha van is néha olyan, ami csak ott adott, vagy ott másként működik.
-
válasz
viktorhu #102168 üzenetére
Igen, a wifi ilyen tekintetben is hibalehetőség, még azok a szolgáltatók sem vállalnak semmi garanciát a wifi kapcsolatra, akik maguk adnak olyan HGW-t vagy ONT-t, ami wifi funkciót is biztosít, mert a környezeti tényezők...stb. is befolyásolják, amikre a szolgáltató nem rendelkezik ráhatással.
-
válasz
Starchm #102165 üzenetére
Lehülyézni biztos nem fog senki a véleményed miatt még akkor sem, ha másként látja, hiszen a felhasználói szokások eltérhetnek és azzal nincs gond.
Én például csak és kizárólag a lakásban használok wifit a saját hálózatomon, máshol, máséra nem csatlakoztatom fel a telefonomat, ezért a különböző wifi szolgáltatások kiesnek, ha úton/máshol vagyok, ellenben a VoLTE mindenhol adott, használom is.
A VoLTE nem túlzottan terheli a rendszert, inkább az lehet az ok, hogy ár-érték arányban nem éri meg a Domino kapcsán fejleszteni rá, legalábbis nem kiemelt prioritással - mert később elképzelhetőnek tartom, hogy ott is adott lesz. -
válasz
nyikszi #102129 üzenetére
Szia,
Azt írják, hogy:
A promóció 2018. szeptember 1-től december 31-ig érvényes.
...
A 10 GB adatmennyiség új mobiltelefon és havi díjas előfizetés vásárlását vagy a SIM-kártya cseréjét követően a SIM-kártya aktiválásától számítva, egyéb esetben a vásárlást követő 24 órán belül érhető el, és a 10 GB a kedvezmény aktiválásától számítva 60 napon belül használható fel. Domino esetén a SIM-csomag átvételének napjától számított 60 napon belül érvényes az ajándék 10 GB.
Forrás: [link] -
válasz
atosan #102107 üzenetére
Szia,
Tudni kellene, hogy milyen konstrukcióról van szó, mert sok esetben aktiváltan küldik ki, de van olyan is, hogy telefonon kell aktiválni.
Utóbbi esetben szoktak mellékelni hozzá egy leírást, amin a kapcsolódó 80-as telefonszám szerepel, bár ez inkább akkor jellemző, ha már van használatba adott előfizetésen SIM kártya és az kerül lecserélésre, így eldöntheti az előfizető, hogy mikor aktiválódjon az új, kilőve azzal a régit: [link] -
válasz
Fr3eWar #102103 üzenetére
Van rá esély szerintem, hogy személyesen vagy telefonon megadják továbbra is az extra kedvezményt, pláne ha akkor intézed, amikor már lejárt a hűség - bár esetedben az már elég közel van -, mert ugye nem muszáj minden áron maradnod, csak ezt finoman és megfelelő hangnemben érdemes szükség esetén közölni.
-
válasz
-secret- #102100 üzenetére
Kérni kell külön, automatikusan nem aktiválják, mondjuk egy fizetős opciónál - még ha mondhatni filléres tétel is - nem is lenne ildomos.
Be is kell majd azonosítani külön adott hívószámot/előfizetést is az ahhoz tartozó jelszóval, illetve annak meghatározott töredékével.Fr3eWar: Szia, Adott díjcsomagból csak akkor váltanak át muszájból új típusúra, ha a jelenleg használtat kivezetik, de eddig még csak lezárva lett 2017. május 1-jével.
Szerintem nem megy tovább automatikusan minden extra kedvezmény, az új díjcsomagoknál ha több előfizetés van, akkor az egy meghatározottat kivéve, a többire a 20%-ot viszont kérés nélkül megadja a rendszer, az felel meg a korábbi társkártyás kedvezménynek.Ateszpapa: Az nem sima tag miatt volt... (Viszont részben jót tett a 1.5 éves önkéntes pihenőm.)
-
válasz
#77646080 #102092 üzenetére
Ez engem nem különösebben szokott érdekelni, ez alapján dolgoztam én már néhány felhasználó szerint a Telekomnál, Samsungnál, Huaweinél és még lehetne sorolni, de a fizetést csak nem utalták egyiktől sem, sőt, én fizettem, mert csak előfizetője vagy vásárlója voltam mindegyiknek, más közöm nincs hozzájuk.
Ahogy eddig is tettem, a későbbiekben is mindig leírom majd a pozitív és a negatív tapasztalatokat is, az azok kapcsán születő néhány szélsőséges véleményt meg teszem fel a többi mellé a polcra... -
válasz
Kbali #102089 üzenetére
Többségében azok ragadnak billentyűzetet valamilyen formában, akiknek problémája van és megoldást szeretne rá találni, tanácsot kérni, vagy csak kiírni szándékozik magából a dühét, ezért jellemzően több a topikokban a negatívum, mint a pozitívum, azt sokkal kevesebben írják le külön, ha minden rendben megy.
-
válasz
Bornie127 #102076 üzenetére
A Mobil Domino ászf-ben is írják a kapcsolódó opciók elérhetőségét ([link]), így szerintem igen, net viszont biztosan szükséges:
Rendeld meg az HBO GO opciót és élvezd az HBO GO színes kínálatát már Telekom otthoni-, mobilinternet vagy mobilinternetet is tartalmazó mobil díjcsomag mellé.
Az HBO GO szolgáltatás és mobilapplikáció használatához megfelelő internetkapcsolat szükséges.
A filmek megtekintése adatforgalmat generál.
[link]
Megnéztem közben az alkalmazásban is, amelyik Dimono előfizetésnél van megfelelő aktív mobilinternet, ott felkínálja az opciót, de ahol csak Fix díjcsomag van és semmi mobilinternet, azoknál nem. -
-
válasz
Soulfly842 #102064 üzenetére
Akkor pláne érdekes, hogy a Telekom üzlet (nem Partner, hanem volt nagy T-Pont) illetékesétől kapott e-mail esetén a címben ott a partner szó, állítólag azért, mert nem közvetlenül a Telekomnak dolgoznak.
-
válasz
Soulfly842 #102056 üzenetére
Nem látok már olyan T-Pontot, ami nem ilyen meg olyan vállalkozás lenne.
Ilyen Telekom Kft., olyan Telekom Kft., vagy akár Telekom nélkül bármilyen Kft., de nem Magyar Telekom Nyrt.
Régebben még furcsa volt, amikor egy nagy üzletközpontban lévő nagy T-Pont illetékestől jött az e-mail és abban a címben is benne volt, hogy .partner, de egy ideje semmin sem csodálkozom. -
válasz
blueye #102049 üzenetére
Tudtommal nincs már saját, de attól függetlenül is megkülönböztethető a Telekom üzlet és a Partner.
Bornie127: Szia, Konkrétan ennél nem látom, hogy külön írnák, de szerintem - hasonlóan a tematikus opciókhoz - féltörthavi, tehát a bekapcsolás hónapjában időarányos, kikapcsoláskor pedig teljes hónapot kell fizetni.
Mivel adott opcióra épül, így szerintem nem változik annak a fordulónapja. -
válasz
janaman01 #102009 üzenetére
A 30 másodperc - illetve állítható adott tartományon belül az intervallum - eredetileg nem is erre lett kitalálva, hanem arra, hogy ha x másodperc kicsengésig nem fogadod a hívást, akkor utána átirányítja azt a hangpostára.
Ha a hívásvárakoztatás aktív, akkor nem jelez foglaltat, hanem egyfajta sípoló hanggal tudatja a hívó félnek, hogy várakoztatva van. -
válasz
janaman01 #102007 üzenetére
Szia,
Maga a hívásértesítő szolgáltatás aktív az előfizetésen?
A 30 másodperc arra vonatkozik, hogy ha addig nem válaszolsz, akkor utána lépjen életbe az átirányítás.
Ha VoLTE hívásról van szó, akkor a várakoztatott hívásról nem kapsz értesítő SMS-t, olyankor csak a többi opciónál működik. -
válasz
olloczky #101996 üzenetére
Annak érdemes utána nézned adott előfizetésed tekintetében, hogy vannak olyan opciók, amik ha aktívak, akkor nem minden módozatban lehetséges az átirányítás - mert visszaélésre adna lehetőséget -, ilyen például a családi mobil opció, aminél csak a hangpostára és a hívásértesítőre engedi a rendszer az átirányítást, más 20-as, 30-as és 70-es hívószámra nem.
-
válasz
olloczky #101991 üzenetére
Szia,
A +36309888333 számot akkor kell beállítani, ha direktben a hangpostára akarod átirányítani a telefonszámodról a hívásokat.
Az általad vázolt felállásban a fenti hívószámnak nincs jelentősége, a két SIM kártyádhoz rendelt hívószám mérvadó csak, azok közül a kívánt telefonszámot kell megadni az átirányítani szándékozottnál a megfelelő opcióban.
Van mondjuk egy +3630xyyyzzz és egy +3630zyyyxxx hívószámod, ha előbbiről akarod utóbbira irányítani a hívásokat, akkor belépsz az elsőnek a hívásátirányítási menüjébe és a kívánt opciónál - attól függően, hogy minden esetben irányítson át, vagy csak nem elérhetőség...stb. esetén - megadod a második hívószámodat és kész. -
válasz
tizenkettő #101965 üzenetére
Akkor tegyél bejelentést/panaszt a meghatározott felügyeleti szervnél, ha szerinted nincs így rendben.
Az a szolgáltatóra tartozik, hogy mennyi a percdíj, ez egy szolgáltatás, ha tetszik, akkor igénybe veszi valaki, ellenkező esetben nem, tényleg ilyen egyszerű.
A 2 - 3 Ft-os percdíjú csomagoknál még többet adnak egyéb tekintetben a felhasználók, még ha nem is foglalkoznak vele, vagy akár nem is tudnak róla, mert nincsenek teljesen képben a szerződés tekintetében. -
válasz
tizenkettő #101961 üzenetére
Szinte mindenért fizetsz az adataiddal, mert ez nagy üzlet, legyen szó bármilyen területről.
Adott esetben megtehetik jogilag, így ez van, ezt kell, vagy nem kell szeretni.
Az indokolja - többek között -, hogy az alkalmazás szélesebb körben történő használata is hasznos a szolgáltató számára.
Én is csak előfizetője vagyok a szolgáltatónak, de attól még nem tartom korrektnek, ha valaki csak kapni akar, de adni nem, a jogait ismeri, de annak a másik oldaláról már hallani sem akar, pedig mindennek (legalább) két oldala van.
Sokan használják itt az alkalmazást más funkciók miatt is, a legtöbbjük tisztában van annak a jogosultságaival, az engedélyek kérelmével - nem mindenki olvassa el persze telepítéskor, hogy mi a helyzet -, akár tudatosan korlátozzák is belátásuk szerint azok egy részét, mert a lehetőség adott. -
válasz
tizenkettő #101945 üzenetére
Nem csak téged, de mindenhol ez van, viszont nem kötelező sem a díjmentes Most opciót, sem pedig a Telekom alkalmazást használni.
KubanitoS: Olyan előfizetéssel is néztem, aminél nem befolyásoló tényező a vállalt költési szint - mert nincs -, de azzal sem kínálta fel nekem sem a 0 Ft-os hang díjcsomagot.
-
Megpróbáltam más böngészőkből is, de nem vezetett eredményre, szerintem annak most nincs köze hozzá.
Keem1: Valahol már évek óta elérhető, aztán néha jelennek meg újak itt vagy ott, de szerintem ez semmi mérvadót vagy biztosat nem jelent az elmúlt folyamatok és történések viszonylatában.
-
válasz
#77646080 #101915 üzenetére
Azért írtam példának, mert találkoztam már olyan esettel korábban.
De nem is kell annyira visszamennem, az előző telefonom (Mate 10 Pro) topikjában is találni rá példát, hogy csak a feloldás módját változtatta meg valaki (másik gyárira, tehát nem is külsősre!) és máris eltűntek, illetve nem működtek kapcsolók/opciók. -
-
válasz
Draken #101908 üzenetére
A jelenlegi legolcsóbb publikus díjcsomaggal is működik a VoLTE, ezt tapasztalatból is mondom, mert van ilyen a családban.
MrCsiT: Amíg nincs VoLTE kapcsolója, szoftveresen nem támogatja a telefonja, addig az ügyfélazolgálat nem nagyon tud mit kezdeni.
Nem mondom, hogy teljesen kizárt az "erőltetett" bekapcsolás az előfizetésen - ezt is tapasztalatból írom -, de attól még a telefonja továbbra sem lesz rendben adott tekintetben.A feleségem által használt előfizetésemen bekapcsolva a VoLTE, a telefonja (View 10) hardveresen támogatja (sőt, dual VoLTE képes), de szoftveresen (még) nem (hiába megfelelő régiós, hazai hivatalos viszonteladótól származó), nincs VoLTE kapcsoló, nem is működik a funkció.
Nekem anno a Mate 9 is így volt, pedig azt a Telekomnál vásároltam, hardveresen tudta, de szoftveresen nem, nem is ment azon a VoLTE.
A Telekomos Mate 10 Pro-m már szoftveresen is tudta a megjelenéskor, ráadásul az is, amit később nem a Telekomnál vásároltam - egykártyásról kétkártyásra váltottam -, működött is mind a kettővel, ahogy teszi azt most is a Telekomos Note9-cemmel (de tudja a nem TMH, hanem a nem szolgáltatós XEH típussal is.) -
válasz
Draken #101895 üzenetére
Szia,
A Nokia ilyen sajnos, hibába tudja hardveresen, ha szoftveresen nem mindenhol kapja meg a funkciót. Nálam is így volt a Nokia 8, hiába tettem bele olyan Telekomos SIM kártyát, amely előfizetésen aktív volt a VoLTE, azzal sem működött, nem jelent meg a VoLTE kapcsoló.
Aktiváltatni úgy is tudod a Telekomnál a VoLTE funkciót, hogy kérsz kölcsön néhány percre olyan telefont, ami minden tekintetben támogatja, arról felhívod az ügyfélszolgálatot és bekapcsoltatod, aztán később ha olyan telefonod lesz, ami hardveresen és szoftveresen is támogatja, akkor működni fog. -
válasz
fornettisuti #101882 üzenetére
Van, illetve volt, csak nem általánosságban igaz, de iPhone is volt már olyan, ami külföldi szolgáltatótól származott, vásárláskor "független" volt, bármilyen SIM kártyát elfogadott elsőre, de amint bele lett téve valamilyen, abban a pillanatban zárta magát és utána már nem működött másmilyennel.
Érdekes megoldás, ritka is szerencsére, de bizonyos szolgáltatóknál így volt kivitelezve valamiért. -
Regisztráltam bankkártyát az új verziójú alkalmazásban - a fiókból nem szinkronizálta át a meglévőt, külön rögzíteni kellett -, majd befizettem a számlát és az e-mail mellett, már SMS értesítés is jött a szolgáltatótól a sikeres befizetésről, de ami az érdekesebb, a küldő a 1777 volt.
sundayrobi: Nincs mit!
Ha jól emlékszem, tévét és hasonlókat nem szállítanak ki üzletbe, hanem csak házhoz, olyankor nem kínálja fel a rendszer az üzletben történő átvételt - nem csak azonnalosan, hanem sehogy -, akkorról legalábbis így rémlik, amikor közel 2 éve a Black Friday alkalmával tévét vásároltam, hogy kiírt ilyesmit. -
válasz
Fox Mulder #101858 üzenetére
-
válasz
Fox Mulder #101850 üzenetére
Igen, de azonnali átvétellel csak akkor, ha ténylegesen van készleten adott üzletben, ellenkező esetben futár szállítja oda is és legjobb esetben is csak a következő munkanapon.
De jó, hogy nem lapoztam, holott már megválaszolták... -
válasz
StLui #101827 üzenetére
Vagy a néhány órás frissítési intervallumot kell kivárni az alkalmazásban - már ha valahol megmaradt még -, vagy az is lehet, hogy a fordulónapos nyűgje lesz és csak éjfélkor veszi le, illetve azt követően engedi újra aktiválni.
Az ászf-ben nincs korlát, hogy egy hónapban...stb ne lehetne többször igénybe venni.
Van jelenleg megfelelő egyenleg adott Domino előfizetésen, ami az opció újbóli aktiválásához szükséges? -
válasz
Fox Mulder #101813 üzenetére
Igen, de a szolgáltatónál azért sokkal egyszerűbb a helyzet, pláne a meglévő ügyfeleknek, nem kell külön bankokkal, hitelügyintézéssel...stb. foglalkozni, gyakorlatilag semmi extra teendő nincs.
Az persze igaz, hogy a szolgáltató nem sok kedvezményt ad - kivéve néhány készüléket, amire korrekt akció van -, ezt már döntse el mindenki maga, hogy miként éri meg neki jobban. -
válasz
Fox Mulder #101806 üzenetére
Az egyéb jellegű hiteleknél nincs mellé külön szolgáltatás is, ahol változó lehet havi szinten a számla összege, de itt több dologgal kell kalkulálni - pont ezért változó akár előfizetőtől függően is a mobil előleg összege, még ha minden más feltétel azonos is.
Más azért, ha a számlák összege kerül levonásra a mobil előlegből, mivel az az összeg akár havi szinten változhat az előfizetői szokások függvényében, ráadásul nagy intervallumban is, a készülék törlesztője pedig állandó. -
válasz
Fox Mulder #101799 üzenetére
Az érdekes lenne, ha mindenki maga szabná meg, milyen konstrukcióban akar vásárolni.
Esetedben a mobil előleg sem lenne megoldás, az más célt szolgál, ráadásul a törlesztőket amellett is fizetned kellene, mert az előleg összegéből csak a számlák kerülnek jóváírásra, a készülék törlesztője nem.Malachi: A régi készülék árát betolod vásárláskor rögtön a törlesztőkbe, úgy nem költöd el.
-
válasz
Malachi #101796 üzenetére
Volt pedig, én is emlékszem rá, régebben olyan konstrukciók (is) voltak, hogy x Ft vásárláskor (ami egy általuk fixen meghatározott összeg volt), majd utána y Ft-os törlesztő adott hónapig és úgy összességében nyilván kevesebbre jött ki a törlesztő.
Manapság már 0 Ft inkább az induló és a teljes összeget részletekre osztva kell befizetni, biztos rájöttek, hogy sok előfizetőnek csábítóbb így.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Eladó ÚJ csak bontott állapotban lévő Xiaomi Redmi 13C 4/128GB / 12 hó jótállás
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
- Quadro FX 570 eladó
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest