- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- 2 az 1-ben töltőkábel a OnePlustól
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
Újabb adalék a My T-Mobile elektronikus számlarendestéhez, hogy lezárt negatív egyenlegnél a számlaképet nem töltik fel. A webshopban a kedvezményes készülékcserénél számlatartozást ír ki, és nem jeleníti meg az árakat. Érdekes, hogy egy másik azonos néven éevő számnál is ugyanez a helyzet, ahol nincs túlfizetés. Természuetesen a központi rendszerben nincs hiba, jön a reklamációra küldött SMS. Lassan az ügyfélkezelésben a mobil terület két fényévnyi előnye a vezetékessel szemben kezd elfogyni, Eddig a T-Mobile/Westel rugalmassága sokkal jobb volt a T-Home-nál, mára sajnos nem, hogy utóbbi zárkózik fel , hanem előbbi romlik. No comment.
-
zoli62
addikt
A múltkori minuszos elektronikus számla nem jelent meg a My T-Mobile-ban. Következő, mostani számlában, amit a távszámlába való kényszerű regisztrálás után megkaptam, kötbér jóváírás volt. Az erre bejelentett hibát időben nem tudták javítani, postán utólag többször is kiküldték, de jogszerűen és korrekten jártak el, errő levélben külön értesítést kaptaml. Ennyi erővel már fellehetett volna tölteni a számlát a My T-Mobile dokumentumok közé.
Persze Telekomnál általában az egyszerűbbnek tűnő megoldás a nehezebb.
-
zoli62
addikt
válasz
dptrsk #62675 üzenetére
Tudom, te írtál nekem akkor is, amikor először ezt megkérdeztem, de gondolom neked tavaly volt, nekem meg most. Azóta egy rendszerfejlesztés során simán változhatott ez. Mindenesetzre vizsgálat alatt van a dolog, de már egy választ kaptam a két hibabejelentésemre, miszerint ez nem hiba...
-
zoli62
addikt
válasz
Soulfly842 #62663 üzenetére
My T-Mobile elektronikus számlarendszere a negatív egyenlegű lezárt számla képét nem tudja megjeleníteni. Nem befizetendő,és nem is befizetett. Ilyenkor a pdf formátumu számlaképet a My T-Mobile dokumentumok közé egyedileg nem lehet feltölteni? Egyébként két és fél hét alatt postai úton már kétszer is kiküldték, de nem érkezett meg. Másuk előfizetés papír alapú számláit már megkaptam,tehát címelírás nem lehet. Hibabejelentéseket azzal zárták le, hogy az nem hiba, hanem normális működés,hogy a rendszer a minuszos számlákat nem kezeli, manuálisan meg nem tölthető fel. (miért?) Hol akadhat el a folyamat?
-
zoli62
addikt
válasz
szabogabor10 #62054 üzenetére
Én anno T-Pontban adtam meg folyószámlaszintű jelszót, akkor még csak személyesen lehetett. Azóta is gond nélkül használom az EHR-t vele. Egy ideje már 1430-on is meg lehet változtatni a folyószámlaszintű jelszót.
-
zoli62
addikt
válasz
zoli62 #61990 üzenetére
Megvan a probléma oka, leírom, hátha másnak is segít,és tanulságos lesz.A rendszer nem kezeli a negatív számlaegyenleget, így a My T-Mobile-ba nem töltődik fel a számlakép. Bár erről még hívatalos választ nem kaptam. Ez az első eset,hogy t-mobile-os számlakezeléssel problémám van, eddig ilyen csak t-home-nál fordult elő. A megoldás az lett, hogy regisztráltam az általam annyira nem kedvelt távszámlára.Úgy látszik vonzom az informatikai hibákat.
-
zoli62
addikt
Nem akar feltöltődni az elektronikus számla a My T.Mobile-ba, pedig már 10-e is elmúlt. Más is tapasztalt ilyet?
-
zoli62
addikt
Az egy hónappal ezelőtt bejelentett, határmenti szomszéd országok "átlógó erősebb hákózatán" való roaming telefonálásom (a mobil a kezdőképernyőn Telekom HU-t jelzett) miatt kaptam üzletpolitikai kedvezményt. Ráadásul tértivevényes levélben értesítettek róla. Ez korrekt. Ettől függetlenül ezeken a helyeken a honos hálózaton adási teljesítmény nem fog javulni.
-
zoli62
addikt
Múlt hónapban jóváírást kaptam, a mi nagyobb, mint a számla végösszege. Így az egyenlegem negatív. Szintén múlt hónapban álltam átt elektronikus számlázásra a My T.Mobile felületén, de nem a távszámlán. Jűnius 5-én kaptam értesítés az elkészült számlámról, az e-mail-ben szerepelt is a valós egyenleg. Kinek mi a tapasztalata ilyen esetben, tehát negatív egyenlegnél nincs pdf formátumú számlakép? Ügyfélszolgálat szerint egyenlegtől függetlenül van, és minden hónap 10-ig a számlakép feltöltése meg is történik a My T-Mobile-ba, de nálam, se híre, se hamva, Nekem már hónap elején is gyanús volt, hogy negatív egyenlegnél nincs befizetendő számla, illetve 0, így számlakép sincs.
-
zoli62
addikt
Múlt hónapban tértem át elektronikus számlára. Már napokkal ezelőtt kaptam számlaértesítőt. Érdekes, hogy az info@tavszamla.hu e-mail címről, pedig az előfizetést nem is regisztráltam a távszámlában. A fontosabb, hogy a számlakép még mindig nem jelent meg a My T-Mobile-ban,igaz, mivel múlt hónapban jóváírást kaptam, ezért nincs befizetendő számlám. Állítólagólag még nem töltötték fel. A számlaértesítő után a gyakorlatban mennyi idő után szokott megjelenni a pdf formátumú számlakép?
-
zoli62
addikt
válasz
Soulfly842 #61578 üzenetére
Nincs kavarodás, ügyintézőtől tudom.
-
zoli62
addikt
válasz
Soulfly842 #61535 üzenetére
Annyi kiegészítéssel, hogy az EHR-ben és My T.Mobile-ban is lehet párhuzamosan díjmentes hívásrészletező, amennyiben elektronikus számlázás van beállítva. Egyébként azon az előfizetésen, amelyen normál papír alapú volt beállítva, jóváírták a másikon nem is lett kiszámlázva.
-
zoli62
addikt
Úgy tudom, hogy egy rendszeres hívásrészletező egyéni előfizetőknek ingyenes, és nem 1200 Ft.Ennek ellenére kiszámlázták. Miért?
-
zoli62
addikt
válasz
szabogabor10 #60831 üzenetére
Mindenesetre megreklamáltam, mert hívtak és én is hívtam, manuális keresésnél nincs honos hálózat, illetve nagyon alacsony a térerő, de ez már régi ügy, azóta se csináltak vele semmit.
-
zoli62
addikt
Már megint átlógó hálózatok. Ma a nyugati határ mellett voltam. Miért kisebb a innenső oldalon az adási teljesítmény, mint a túloldalán?
-
zoli62
addikt
válasz
Soulfly842 #60573 üzenetére
Ha van más előfizetése még az ügyfélnek, akkor ügyfélmegtartó csoport szerint minden eset egyedi, akár mehet tovább a részletfizetés.
-
zoli62
addikt
válasz
Soulfly842 #60570 üzenetére
Én nem arról írtam, hogy az ügyfél mondja fel a szerződést, hanem arról, hogy a módosításokat, felajánlott lehetőségeket nem fogadja el. Ilyenkor a szerződés eredeti feltételekkel megy tovább vagy a szolgáltató 60 napos egyoldalú felmondással élhet.
-
zoli62
addikt
válasz
Soulfly842 #60567 üzenetére
Egyrészt, mint írtam, korábban volt két külön tétel, másrészt a szerződésmodósítás nem elfogadása esetén a Telekomnak kell rendes felmondással élni, és ekkor nem követelhet kötbért, mivel ekkor egyoldalúan ő mondja fel a szerződést.
-
zoli62
addikt
Egyébként van itt egy félreértés. A díjváltozás érinti a díjcsomagot, és mellette készülékvásárlás is történt, akkor a szerződés kötbérmentesen felmondható. A készülékrészletek meg tovább fizetendők.
-
zoli62
addikt
Mennyire stabilan műkösik a My T-Mobile-on belüli elektronikus számla szolgáltatás? Jobb mint a távszámla? Most is visszamenőleg 18 havi számla jeleníthető meg, vagy már több? A regisztrációtól függetlenül továbbra is lehet a fizetést a korábbihoz hasonló módon a My -Mobile-ba belépve a a főildalon végezni, vagy a letölthető számlák melleti linken kell?
-
zoli62
addikt
Elég nagy katyavasz van az online felülettel, elvileg már működnie kéne ennek ellenére sokan nem tudnak belépni, legalábbis ezt mondták,amikor felhívtam a T-Systemet. 1430-on annyit mondtak, hogy magától meg fog javulni, de azért felvették hibára.
-
zoli62
addikt
Kis összehasonlítás. [link]
-
zoli62
addikt
Valakivek már előfordult, hogy az előfizetésén a tudta nélkül kikapcsoltak egy szolgáltatást? Nálam pontosan ez történt, persze azóta már vissza lett állítva.
-
zoli62
addikt
válasz
Soulfly842 #48172 üzenetére
Köszi. Netplusz S-nél mekkora az elérhető sávszélesség?
-
zoli62
addikt
Tapasztalatok érdekelnének: ha a vezetékes internet 8 napos határidővel felmondásra kerül, akkor hangelőfizetés mellett működő a mobilinternetre vonatkozó dupla 400 kedvezmény is azonnal megszűnik, vagy csak a következő hónapban?
-
zoli62
addikt
Van a T-Mobile-nak egy számlázási osztálya. Ilyen ügyekben velük érdemes egyeztetni. Hívd fel a 1430-at, és kérd, hogy kapcsolják őket.
-
zoli62
addikt
Júliusban kipróbáltam notebookon usb-s modemmel az LTE-t és a lakásban tartósan és stabilan 55/25 Mbs értékeket produkált. Hamarosan lejár a hűségem a Netmánia S-re ami 10 Mbs. Ez a maximum, ami náéam elérhető, VDSL és optika sajnos a közeljövőben nem várható. Ti belevágnátok abba, hogy az ADSL2+ helyett LTE-t használátok? Másik kérdésem, hogy akihasználta ezt a 4G-s routert, milyen tapasztalatokat szerzett? [link]
-
zoli62
addikt
Okulásul álljon itt egy negatív, és pozitív panasz Májusban az ügyfélszolgálatnak írtam emailt vezetékes internet ügyében ötször is, amire hosszas sürgetésemre júliusban, azaz a törvény által előírt 30 napon jóval túl sikerült váaszolniok, igaz akkor erre való tekintettel kaptam üzletpolitikai kedvezményt is. Múlt hétfőn egy LTE mobilinternet próba után reklamáció után kaptam az előzőnél jóval nagyobb mértékű egyedi jóváírást, ami pénteken már a számlámon volt. Szerintem így kéne mindig eljárni vitás esetekben.
-
zoli62
addikt
válasz
ForRedGlory #47444 üzenetére
Semmi.
-
zoli62
addikt
válasz
ForRedGlory #46917 üzenetére
Erre mondom azt, hogy egyszer már ki kell szállni a készülékforgalmazásból, és csak a szolgáltatásokra összpontosítani, de ez még odébb van.
-
zoli62
addikt
Ha valaki a lemondás gondolatával foglalkozik, érdemes a 06 80 630043 ingyenes számot hívnia. Nem kell várakozni, egy perc alatt felveszik, és tudnak egyedi, a honlapon szereplónél kedvezőbb árkalkulációt is adni bizonyos esetekben, példánál aranytkártyánál. Ha pedig valaki megrendelni szeretne, akkor érdemes a 06 1 2658979, vagy mobilról a 06 30 9308979 számot hívnia. Itt szintén gyorsan felveszik. Ezekben az esetekben tehát el lehet felejteni a 1430/1412 hívásakor tapasztalható kellemetlenúl hosszú várakozási időket. és az összevissza történt kapcsoolgatásokat.
-
zoli62
addikt
Egyébként itt van előttem egy Alcatelel LTE-s modem, holnapig kiprónálom, try and buy mit tud a hálózat. [link]
Ez milyennek számít? -
zoli62
addikt
válasz
lord.lakli #46381 üzenetére
Inkább arról van szó, hogy erős létszámleépítés volt, csak ezt a dicspécserszolgálatot igyeke6znek okosan indokolni azzal, hogy a várakozó ügyfelek kényelmét szolgálja, mert nem tévednek el az IVR menürendszeráében. Persze ez nem igaz.
-
zoli62
addikt
Tetszik, hogy a nap szinte bármelyik szakában a telefonos ügyfélszolgálaton most már egyre kevésbé képzett ügyintéző, hanem a "nullás csoport" jeles képviselője veszi fel a telefont, akinek addig terjed a kompetenciáka, hogy továbbkapcsol. Gondolom velem együtt más is szeret fölöslegesen várakozni...
-
zoli62
addikt
válasz
szabogabor10 #46084 üzenetére
Ha Wifin leszinkronizálod, utána offline is hallgathatod a zenét, és akkor még az 500 MB extra adatforgalmi keretre sincs szükséged. Egyébként valószínűleg én is maradok a bankkártyás fizetésnél
-
zoli62
addikt
Telekom Music újonnan bevezetett opció egy nagy parasztvakítás, simán be lehet regisztrálni Spotifáy oldalon,és a mobilon regisztrálni 7 napra prémium előfizetésre, utána meg még egy hónap kipróbálási időszakra is.
-
zoli62
addikt
válasz
MaxxDamage #45412 üzenetére
Én is sokszor reklamáltam jogosan, és az idők folyamán többször is kaptam tőlük ilyen-olyan " korrekciókat.
-
zoli62
addikt
válasz
somasz #44195 üzenetére
Gondolom azért írja, mert korábban speciális csomagban voltál, de lehet más oka is, a My T-Mobile sok mindenben nem tökéletes..A váltás ilyenkor, ha interneten nem engedi, telefonon is ingyenes, és a leggyorsabb, de ha biztosra akarsz menni, akkor tényleg menj be személyesen.
-
zoli62
addikt
válasz
MaxxDamage #44104 üzenetére
Szerintem Vangelisnek valamiért a folyószámlaszintű regisztrációja megegyezik a kártyaszintűvel. Más okot nem tudok elképzelni.
-
zoli62
addikt
válasz
Vangelis #44097 üzenetére
Nem tudom mi van nálad, Én beírtam egy érvénytelen nem létező számot ide, és a követjezp belépéskor megint a saját számomat láttam. Arra jó, hogy például ez elektronikus hívástészletezőbe való belépéshez, ahova folszámla szintű jelszó kell, meg tudsz adni ehy másik t-mobile-os számot, ahova a biztonsáhi SMS-eket küldi. Viszont a My T-Mobile-ba bejelentkezéshez kártyaszintű jelszó kell,tehát a számváltoztatás ezt sajnos ezt nem befolyásolja.
-
zoli62
addikt
válasz
MaxxDamage #44070 üzenetére
Szerintem ha akarod használni a My T-Mobile-t, akkor ezek a biztonsáhi SMS-ek kikapcsolhatalanok. Nálam már korábban azzak is próbálkoztak, hogy átirányították email-re ,de akkor is jöttek az üzenetek.
Vangelis hova írtad be ezt a számot?
-
zoli62
addikt
válasz
MaxxDamage #44042 üzenetére
Mit kapcsoltattál ki pontosan a video call centeren keresztül?
-
zoli62
addikt
válasz
MaxxDamage #44039 üzenetére
Már én is sokszor beleakadtam ebbe a probléma. A biztonsági SMS-ek küldését kikapcsolni nem lehet, mert akkor nem tudsz belépni a My T-Mobile önkiszolgáló felületr Sajnos a rendszer úgy van beállítva, hogy erre képtelen.
-
zoli62
addikt
válasz
MaxxDamage #43994 üzenetére
Elvileg a várakozási idő csökkentése4 miatt vezették be ez a nullás csoportot. Csak mint a te példád is bizonyítja, ez újabb hívást generál, ami ismét növeli a várakozási időt, tehát ez egy ördögi kör.
-
zoli62
addikt
Mióta vezették be azt, hogy a 1430-as telefonszámon operátorok helyett diszpécserek veszik fel a hívásokat,és nem értenek máshoz, mint hogy megkérdezik, hova kell továbbkapcsolni? Roppant bosszantó, gondolom azért van ez,hogy elvileg csökkenjen a várakozási idő, de valójában viszont érdemi ügyintézés nem történik,a továbbkapcsolás miat pedig ugyanannyi, ha nem több a várakozási idő.
-
zoli62
addikt
Pirospont a T-Mobile-nal. Mondjuk az egyenleglekérés My T-Mobile-on belüli ingyenessé tételét legalább két éve folyamatosan javasoltam nekik, de jobb későn, mint soha.
Így legalább látszik, hogy van értelme a visszajelzéseknek. Persze az is lehet, hogy törvény változás kényszerítette rá őket erre a lépésre. A lényegen persze nem változtat, elektronikus ügyintézést és tájékoztatást ezzel is pozitívan diszkrimánálják.
-
zoli62
addikt
Jah.Na ilyet én Telenortól nem kaptam, pedig náluk kezdtem legalább olyan régen, mint te, ennyi a különbség a lét szolgáltató között, meg az ügyfélkezelés minősége. T-Mobile-nál " újabban csak" 7 éve vagyok, (azért csak,mert voltam Westeles Dominós is), de ennyi idő alatt már több megbecsülésben volt részem, mint a kék szolgáltatónál.
-
zoli62
addikt
Én is mindig ezt mondom, hogy elég nehéz megtalálni a cégeknél a kék számok vezetékes megfelelőjét, amiknek nagy része amúgy budapesti, pedig ezeket az ÁSZF-ben is kötelező feltüntetni. Nem akar negatív reklám lenni, de élő példa erre a jelenségre a Telenor, ahol a telefonos ügyfélszolgálatukon akkor sem árulják el a vezetékes elérhetőségüket, (+36 1 4646020) ha valaki netán azt mondja, hogy külföldről szeretné őket elérni. Pozitív példa ebből a szempontból a Vodafone (+36 1 2881270), illetve a T-Mobile is (+36 1 2659210). Érdekes módon a T-Home-é jobban el van dugva, fejből nem is tudom. Viszont az Eon ügyfélszolgálatán már megint káosz van, ha meg akarod tőlük tudni a vezetékes ügyfélszolgálati számukat. Szóval van itt összevisszaság bőven a kék számok terén.
-
zoli62
addikt
Vodafone Red-nél a kék szám már beletartozik a korlátlanul hívható számok közé. Hiszen elvileg ezek ugyanúgy földrajzi számok, mint a többi alapdíjas, hiszen van mögöttük vezetékes szám. A Vodafone valószínűleg külső nyomásra vette ki a kék számokat a külön díjazásból a korlátlan díjcsomagjából, a Telekomnál úgy néz ki, ez még nem érte el a kritikus tömeget.
-
zoli62
addikt
válasz
ShadowX #43218 üzenetére
Az általam is használt flottáról csak ma tudtam meg, hogy a hozzá rendelhető mobilnet kiegészítő csomagra 20 % kedvezmény van. Kapcsolási díjat meg próbálták itt is bevezetni,de nem sok sikerrel, sőt utána még a havidíj és a percdíj is csökkent. Szóval van ilyen is, esete válogatja. Lassan a Voip tiltásról is le kell szoknia a szolgáltatóknak.
-
zoli62
addikt
válasz
djculture #43169 üzenetére
Telenornál a krikus tömeg sokkal kisebb, szerintem a reklamálások ezért nem értek célt, pedif anno a csekkdíj miatt nyilván ott is voltak ilyenek.
Én is postaicsekket kapok, néha meh is nézem, de etők függetlenül felváltva fizetek készpénzzel ls elektronikusan, Az alapvető dolog, hogy csak fizetési mód eltérősége miatt nem lehet megkülönböztetés.
-
zoli62
addikt
Sajna most nem tudok. Egyébként a Go SMS-re gyanakodtam, de miután eltávolítottam, akkor is ottmaradt ez a leginkább floppyra hasonlító ikom közvetlenől a térerő mellett balról. Természetesem valami értesítés lehet, csak még nem jöttem rá melyik applikációé, sajnos újraindítás után is a helyén marad.
-
zoli62
addikt
Van egy SGSA telefonom, T-Mobile-os GB fut rajta.A legutóbbi Google Play programfrissítések után a jobb felső sarokban a térerőt jelző ikon bal oldalán megkelent egy félig üres álló kis téglalap. Mi lehet ez? A közelmúltban új appot nem telepítettem, a futó alkalmazások listájából nem lettem okosabb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja a trendeket...
- 3D nyomtatás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Napelem
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- EAFC 25
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- További aktív témák...
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 1TB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple MacBook Air Megbízható társ a mindennapokra!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest