Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • psajti

    aktív tag

    Elég komoly, hogy a telekom még a mai napig sem tudta megoldani a korábban már többször is emlegetett spotify problémámat.... Nem hiszem el, hogy olyan nehéz a csomagomból kitörölni egy felhasználónevet, hogy aztán végre én beregisztrálhassam saját magam :D Mert ugye a probléma az, hogy a telefonszámomhoz a kezdetektől fogva hozzá van már rendelve egy spotify fiók, csak éppen az nem én vagyok és fingom sincs, hogy ki lehet az de amíg ott van addig én nem tudom használni... De sajnos úgy tűnik, hogy ez a probléma már nem fog addig megoldódni amíg nem vonom bele a dologba a fogyasztóvédelmet is :\ Pedig komolyan mondom én nem szeretek balhézni meg fenyegetőzni meg ilyenek de már lassan kihozzák az emberből ezzel a hozzáállással. És nem az a bajom, hogy a beígért 3 nap alatt nem javították ki a hibámat de az már sokkal inkább bosszant, hogy lassan 1 hónapja ezzel szenvedek és a legutóbbi hibabejelentésem is 2 hete "függő" állapotban van és ezzel szemben a számlát bezzeg napra pontosan képesek kiküldeni.

Új hozzászólás Aktív témák