Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple Watch
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
btz
addikt
válasz szaniszlokar #63496 üzenetére
8 éve még nem volt lehetőségük azt a frekvenciát használni. Nem elzárkóztak, hanem a technikai feltételek nem voltak adottak.
ⓑⓣⓩ
-
veterán
-
btz
addikt
válasz szabogabor10 #63503 üzenetére
21. Század ide vagy oda, nem kell minden farkas lyukába netkábelt nyomni
ⓑⓣⓩ
-
szaniszlokar
aktív tag
-
tylerddd
veterán
Mobilnet limitbővítés szerződésmódosításnak számít-e?! Tehát jelenleg NetPluszXXL-em van, de volt, h +1GB-ot kérnem kellett.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Melack
veterán
A Telekom honlapján elérhető kontakt formon jeleztük, hogy az áremeléssel nem értünk egyet. Ez volt lassan 7 napja, reakció erre semmi. Telefonon kellene rákérdezni, hogy mi is a helyzet?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
-
KZP
őstag
Van közületek olyan, aki az elmúlt hetekben kért és kapott havi jóváírást az áremelés miatt, mégis nyilatkozott is, hogy nem fogadja el az áremelést? Kicsit pofátlannak tartanám, de amit a Telekom csinál rendszeresen, azt sem tudnám másképpen nevezni.
[ Szerkesztve ]
-
Ice&Lime
veterán
Lehet olyat kérni, hogy egy meglévő sim kártyát klónozzanak? Mivel egyszerre két készülékbe szeretném betenni ugyan azt a számot és felváltva használni a készülékeket.
-
Ice&Lime
veterán
válasz Csabi1984 #63519 üzenetére
Tudod, egyik kisebb - a másik nagyobb, és mikor melyiket vinném, viszont egyszerre csak egy lenne mindig bekapcsolva, amit használnék. Csak azért, hogy ne kelljen cserélgetni a sim kártyát, szátszedegetni mindig a telefonokat. A másik része a dolognak, hogy az egyik telefon normál, a másik micro sim-es.
-
Ice&Lime
veterán
Köszi mindenkinek. Hát akkor ez nem működik, ez van. Akkor talán egy másik sim kártya lesz majd valamikor pluszba.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Ice&Lime #63518 üzenetére
Volt ilyen régen, a Telenornál biztosan, az volt a neve, hogy autós kártya. Úgy működött, hogy az autós kártya fixen benne volt a kocsiban lévő beépített GSM modulban, amikor az bekapcsolt (ráadtad a gyújtást a kocsira) akkor életbe lépett egy átirányítás erre a kártyára, és a másik kártyád előfizetésével tudtál róla telefonálni. Szerintem maga a módszer kihalt a kihangosítók korában. De kérdezd meg, hátha van még ilyen.
-
prozodus
őstag
válasz Ateszpapa #63523 üzenetére
Egészen másról van szó: 2 teló 1 számmal, ott csak egy 2. kártya segít, 2. szám, ha nem akar folyton rakosgatni. V egy feltöltős, h ne kerüljön sokba, v egy előfizetés, h át lehessen az elsőre irányítani, de ha hív, akkor úgyis 2 számot fognak látni tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
Köszi a visszajelzéseket, nyiltkoztam a másik oldalon is.
Más: Előfizetéshez tartozó telefont hol tudom megnézni? Cserélték a telefonom, és szeretném megtudni, hogy a rendszerben történt e változás.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
György1212
újonc
Sziasztok!
Volna egy óriási problémám NetStarttal kapcsolatban. Még friss a dolog, kb 2órája derült ki a dolog és a netet böngészve találtam el erre az oldalra.
Remélem, hogy valaki tud érdemben segíteni.
Barátnőmnek letiltották a kimenő hívásait. Azt gondolta, hogy nem ért be időben a befizetett pénz így felhívta őket. Közölték vele, hogy nem a telefonszámlával van a baj, hanem az általa használt NetStart szolgáltatás mutat nagy adatforgalmat.
És itt jön a fekete leves.... 932 MB adatforgalomra (amiről nem tudjuk, hogy hogyan keletkezett, mert elvileg az én mobilnet-kártyámat használja a Párom, mivel külföldön tartózkodom) 1001004 forintot követelnek. Igen, jól írtam, egymillió-ezernégy forint!!!!Szerintem itt több minden sincs rendben, főleg azért sem, mert telefonon keresztül már többször jelezte, hogy nem kívánja igénybe venni ezt a szolgáltatást és haladéktalanul kapcsolják ki. Illetve ha leosztom az összeget akkor megabájtonként több, mint 900 forintra jön ki ez az összeg. És ha már 50-60 ezer forintoknál automatikusan jeleznek a fogyasztónak, hogy magas lesz a számlája, akkor ez hogy jött össze?
Ha valaki érdemben tudna segíteni, hogy miként, merre induljunk a reklamáció és az ügy tisztázása érdekében, azt nagyon megköszönnénk.
A t-mobilt felhívta Párom, természetesen az összeg kiszámlázásra kerül és be kell fizetni. Gondolhatjátok, mennyire segítőkészek és empatikusak voltak.Most mindenki tiszta ideg a családban. Megköszönünk bárminemű segítséget, itt a fórumon vagy az e-mail címemre ( kovacsgyuri84@freemail.hu ) .
Köszönöm -
ForRedGlory
félisten
válasz György1212 #63530 üzenetére
Ez igy elsore elegge ellentmondasos...
Ha NetStart, arra kizart hogy ennyi ki is legyen szamlazva, mert a 10.000 Ft forgalom feletti resze jova lesz irva. Ha belfoldi az a NetStart forgalom, akkor hivjatok fel a szamlazast, majd elintezik... erre eleg ritkan korlatoznak, ha meg igen, az az ugyintezo sem tul empatikus. Mondjuk uzletszabalyzat alapjan megteheti.
Ha meg kulfoldon jott ossze az az 1GB forgalom, akkor ott valamilyen GPRS World meg volt rendelve, mert csak azzal lehet korlatlanul netezni kulfoldon, egyeb szolgaltatassal nem.
[ Szerkesztve ]
-
György1212
újonc
válasz ForRedGlory #63531 üzenetére
Párom felvette az ügyintézővel folytatott beszélgetést. Éppen most hallgattam meg. (csak a lényeget irom, kivonatolva, mert elég hosszú)
Alapból azzal kezdi a pasi, hogy igen, a mobilnet miatt lett a korlátozás.
Ügy.szolg: ...egy kiugróan magas NetSatrt forgalom miatt, ami bruttó 22 ezer forint. Internet lett használva a telefonon?
Párom: Két sim-kártyás telefonom van, és egy t-mobilos simkártya van a netre. (Az, amit írtam is, hogy odaadtam neki). Direkt, erről még korlátozva is van.(mmint a nethozzáférés a saját simjéről.)
Ügy.szolg: A korlátozás azért került rá, mert egy tényleges 22e forintos forgalom történt erről a telefonszámról. A telefon beállításait meg kellene nézni, hogy biztos, hogy erről a kártyáról történt a forgalmazás?
Párom: És ez 22 ezer forint? Mert az aktuális egyenlegem 1001004 forint.
Ügy.szolg: Ezt hol nézi?
Párom: a t-mobil oldalon a saját egyenlegemnél. Itt írja, hogy kedvezmények levonása nélkül...
Ügy.szolg: Itt a kulcsszó, kedvezmények levonása nélkül! És ez tájékoztató jellegű forgalom, ebből le lesznek vonva.. ( és itt kezdi a hantázást... ugyan mit von le 1 millióból? A felét? 500 ezer, hurrá! És olyan hangnemben beszélt, hogy igencsak megborítottam volna)
Párom: *nagy sóhaj* hát igen, de ezt azért elég megdöbbentő így látni, meg, hogy hogy lesz ebből utána 50 ezer forintos számla (jól felértékelte, soha az életben még csak közelébe sem voltunk az 50 ezernek).
Ügy.szolg: *hosszú másodpercekig néma csend* (már azt hittem, hogy megszakadt a vonal) Hát... hát... ez... ez az 1 milliós összeg ez valami rendszerhiba lesz, 1 milliós forgalmat nem tud 1 hónapon belül, főleg úgy, hogy 10-e van és elsejétől indul a forgalmazás... tehát az szerintem egy rendszerhiba lesz, hogy ekkora összeg van ott.Eddig tart az érdemi rész. Ezután letiltotta a már régen letiltott NetStart csomagot (ez is érdekes volt egyébként...), amit meg is erősített a telefonban, hogy le lett tiltva, de mire megírtam ezt a szösszenetet addigra Párom jelezte, hogy megint történt adatforgalom.
Felhívta őket megint, az Ő szavaival élve "kábít, szédít, arrogáns is, szerinte biztos nem 1 millió de várjuk meg a számlát mert ő nem látja". Meg azért természetesen be kell fizetni... Anyátokat! (bocsánat!)
Itt tartunk jelenleg. -
tjokai
senior tag
Sziasztok
Történet a következő, - 11 napja vásároltam a Telekom weboldalán keresztül egy Samsung Galaxy S6 32GB készüléket. A telekom weboldalán felbukkanó chat ablakban az ügyintéző azt írta, h ha online rendelek készüléket, minden további következmény nélkül két héten belül visszaadhatom a készüléket(ez a lehetőség személyes vásárlás esetén nem áll fenn). Már rendeléskor is nagyon vaciláltam az S6 és S6 EDGE között,hát az S/-ra esett a választás.
Nos a kérdésem a következő.....szerintetek az megoldható, h visszaviszem a legközelebbi Telekom üzletbe a készüléket és KP-ban ráfizetek egy S6 EDGE készülékre? Vagy csak abban az esetben lehet visszaadni, ha nem hozok helyette semmilyen készüléket sem?! Ha nem lehetséges a csere, akkor marad a simaS6, ez is szuper telóÜdv!
-
ForRedGlory
félisten
válasz György1212 #63532 üzenetére
Ez viccnek is rossz... Akkor hivjatok fel a T-t es kerdezzetek meg, hogy szerintuk mennyit is kellene befizetni a visszakapcsolas erdekeben, ha eleve a szamlaban a 10k feletti resze AUTOMATIKUSAN jova lesz irva. Innentol nem kovetelhetik, hogy tobbet kerjenek be, mert miert?
1. Megbeszeled veluk, hogy allitsak ki a 10k osszegu hokozi szamlat, szemelyesen befizeted es egybol visszakapcsoljak. Majd egybol kered a jovairast meltanybol, ha mar NetStart forgalomra voltak oly kedvesek forgalmazni. (100% hogy jova is irjak)
2. Kivered a balhet telefonon es kered a vezetot (nem lesz).
Ha ertelmesebb ugyintezohoz kerulsz, aki kicsit is kepben van, az elintezi a visszakapcsolast es rogzit is egy panaszt, amire hivatkozva vissza lehet(ne) kapcsolni a SIM-et.
[ Szerkesztve ]
-
prozodus
őstag
válasz György1212 #63530 üzenetére
Mivel a trékom segítőkészségét és korrektségét ismerjük, a helyedben már most azonnal beszélnék a Békéltetővel, időpontkérés és bemenni, ők vban segítőkészek. Legfeljebb feleslegesen futottad ezt a kört, de remek idegnyugtató, mert rengeteg infót kapsz a lehetőségeidről, ha a tré továbbszarozik. Uígy a Hírközlésivel is érdemes lehet már most beszélni. Mind2 adhat akár tippeket is a trékomhoz, h mit vegyél vigyelembe, hivatkozási alapot, stb, amikor a trékommal kell beszélni.
Még egy: Megvan az időpont, h mikor kérte először, h kapcsolják ki ezt a szolgáltatást? Ez még fontos lehet a későbbiekben. -
tjokai
senior tag
válasz ForRedGlory #63535 üzenetére
Vagy úgy, akkor mindegy,marad a sima S6....nem ér annyit az egész
Köszi a gyors és kielégítő választÜdv!
-
György1212
újonc
válasz prozodus #63536 üzenetére
Már tavaly októberben is szólt, mertjöttek ilyen 10-20 ezer forintos tételek a NetStart miatt. Párom azt mondta, hogy ezek az utóbbi időben megszűntek, feltételezem, hogy nem volt aktív a szolgáltatás. De most valahogy megint aktiválódott. És mondom, ma délután ismét kikapcsoltatta amit az ügyintéző meg is erősített (hanganyagon fel is lett véve, meg is van, hallottam is), de az azóta eltelt 3 óra alatt megint volt forgalmazás.
-
cris78
őstag
Sziasztok!
Két kérdés.
1. Idáig úgy volt, hogy ha BlackBerry netet (a drágábbat) úgy vettem igénybe, hogy volt mellette valami net, akkor olcsóbb volt. Ez,mikor szűnt meg?
2. Augusztus 31-től megszunik a régi ATK net&roll xs? Maradhat vagy helyette átraknak másba?Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
prozodus
őstag
válasz György1212 #63538 üzenetére
Már majdnem egy éve???? Akkor méginkább irány a Békéltető és a Hírközlési. A Békéltetővel kezdeném, ingyenes a jogi tanácsadás, és behívhatják tárgyalásra a trékomot is. Tapasztalatból modom, megéri hozzájuk fordulni.
-
György1212
újonc
válasz prozodus #63541 üzenetére
Holnap bemegy a helyi t-genyóba és megtudakolja személyesen is a dolgot, meg mondtam Neki, hogy irjon panaszlevelet a helyszinen. Külön térjen ki a megabájtonként kb. ezer forintos adatforgalomra, ami- valljuk csak be- irreális. Aztán meglépjük ezt a Békéltető- dolgot ha nem lesz más választásunk.
-
addikt
válasz György1212 #63544 üzenetére
Csináljátok, amit Forredglory mond, a T-nél számlázás, panaszkezelés terén egyáltalán nem kispályás!
Szerintem ő a Főnök, de legalábbis nincs tőle messze!
Jó szerencsét!
-
prozodus
őstag
http://privatbankar.hu/vasarlo/megszavaztak-eltunnek-a-roaming-dijak-az-is-megvan-hogy-mikor-283025?utm_source=hirlevel&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_20150630
-
legenda
válasz György1212 #63530 üzenetére
szia,
nagyon nem életszerű így a történet, bár némileg adóik hozzá néhány kiegészítés a következő hozzászólásban, de téves alapokból indultok ki, mert a my telekom felületen, telekom alkalmazásban...stb. kiírt (rész)összeg nem a kifizetendő számla végösszege, tehát eleve nem helyes kijelenteni, hogy annyit követel a szolgáltató, pláne mert nem tudjátok, hogy abból milyen okból és mennyi kerül majd jóváírásra - nem beszélve arról ha tényleg hiba is társul hozzá a rendszer szintjén.
a szolgáltatói ügyintézővel folytatott beszélgetés rögzítésének a tényét közöltétek az érintettel és hozzájárult ahhoz? amennyiben nem, úgy probléma lehet belőle, ha ilyen módon fel is használod, szóval azzal csak óvatosan!
békéltetőhöz lehet menni, tudnak tanácsokkal szolgálni, de csak ennyi, nem felügyeleti szerv, tehát bármit mondanak, azt nem köteles elfogadni a szolgáltató.
amennyiben megállapítást nyer majd, hogy megalapozott a panasz és a szolgáltatóval nem sikerül rendezni, úgy érdemesebb a megfelelő szervhez fordulni, aki felügyeleti joggal is rendelkezik a szolgáltatóra nézve.
azt nem értem, hogy ha már tavaly is voltak ilyen problémák a netstart kapcsán, akkor miért nem lett a szolgáltató illetékesének a segítségével kikapcsoltatva, mert az magától nem aktiválódik csak úgy újra, tehát közben is lehetett aktív, de a felhasználó időközben nem eszközölt olyan tevékenységet adott előfizetésen, ami (nagyobb) adatforgalmat eredményezett.
más kérdés, hogy bizonyos esetekben a felhasználó aktiválhatja annak ellenére is, hogy korábban kikapcsolásra került, de arról tudnia kell, hiszen kap róla tájékoztatást.
felhördülhet itt néhány ember - leginkább olyanok, akinek volt már valamilyen vélt vagy valós sérelme a szolgáltató irányába -, és küldhet azonnal a békéltetőhöz vagy máshová, de én azt mondom, hogy nyugalom és higgadtság, ellenőrizni a majd hivatalosan kiadott számlát, nem csak a végösszeg, hanem a részletek tekintetében is - résszámla is kérhető -, amellett tanulmányozni az ászf, díjszabás...stb. kapcsolódó részeit, hogy legyen megfelelő alapja a panasznak - ha az jogos -, illetve kivédhető legyen a jogtalan számla - ha az - és csak utána menni feljebb, ha a szolgáltatóval nem lehet dűlőre jutni.cris78, szia, a lezárásra kerülő díjcsomagokat lehet használni tovább, csak újonnan nem lehet már kérni, de amikor kivezetésre kerül valamelyik, azt utána már senki sem használhatja adott időponttól.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
eddie17
addikt
Érdekes dolog történt. Tegnap előtt elfogyott az adatom. 13.-án indul újra. Erre ma reggel megint tele van az adat. Nincs semmi bekapcsolva csak a move előfizetés van. Most mire számítsak? Lehet, hogy most rakták rá hogy nem fogadom el az emelést és ezért újra indult? Vagy nem tudom.
-
György1212
újonc
Szervusz!
Köszönöm, hogy időt szakítottál az ügyre és kifejtetted a véleményed. Sajnos, nekünk ez a dolog nagyon is életszerű.
Ma megy be Párom a helyi üzletbe és utánaérdeklődik, hogy mi is ez pontosan. Igen, valóban nem a kiküldött számla alapján reklamálunk, de az azért nem vitatható, hogy 1 millió forintos mobilnet azért durva. Teszem hozzá, hogy ami reggelre 1,2 milla lett úgy, hogy tegnap délután felfüggesztették a szolgáltatást. És már előzőleg is tiltva volt.
Én például éppen a nyáron jártam úgy, hogy a t-mobile rendszere összeomlott (vagy volt valami probléma) és a flottás díjcsomagomról lekerült a kedvezmény. Pár hónap után feltűnt, hogy szokatlanul magas a számlám. Telefonon rákérdeztem, minden rendben van. Csak nem hagyott nyugodni a dolog, bemenetem személyesen és láss csodát!!!! Kiderült, hogy hónapok óta inaktív!
Szóval, ha ebből indulok ki például, a "kedves" t-mobilnál ugyan mindegy, hogy milyen szolgáltatást veszel igénybe, mert jön egy ilyen hiba és megpróbálják rád verni a keletkezett számlát. Nekem azt jóváírták. De azt ugye nem gondolja senki, hogy 1 millát jóváíratunk velük? Sajnos ilyen jól nem megy.Remélem, hogy kiderül, hogy ez csak valami tévedés lesz és lesz bennük annyi gerinc, hogy fel is vállalják...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Asszociációs játék. :)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- E-roller topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen