Hirdetés
- IFA 2024: Kezünkben az iPhone 16 Pro Max dummy
- Apple Watch
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Előrendelhető a legújabb Nothing Phone
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
Hirdetés
-
IFA 2024: Kamerás fűnyírót hozott a Dreame
ma Az A2 pont ott javít, ahol az A1 gyenge volt. És amúgy lett A1 Pro is.
-
A cégek zöme már AI-t használ
it 200 millió heti szinten aktív felhasználója van már a ChatGPT-nek, miközben a 100 milliárd dollárosra értékelt OpenAI-ba az Apple és az NVIDIA is befektetne. Az OpenAI és az Anthropic aláírt az amerikai kormánnyal az AI-kutatás kapcsán, míg a Meta modelljeit bankok és tech cégek vezették be.
-
Project Odyssey - Képeken a Blizzard törölt túlélőjátéka
gp Egy teljesen új világban játszódó program lett volna a végül elkaszált projekt.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz 22balu #59499 üzenetére
Micsoda??!? A meglévő regisztrációkat újra kell regisztrálni? Van 4 számom náluk, azt hiszik ezek hogy újra nekiállok játszani mert ők egy új felületet álmodtak a weblapjuknak? Nyugtassatok már meg hogy ez nem komoly...
Ha így van, akkor részemről regel a fene, innentől minden piszlicsáré ügyintézési dolgommal hívom az ügyfélszolgálatot, ha már tesznek arról hogy saját magam ne tudjam elintézni amit akarok. Ha ez így nekik olcsóbb, akkor lelkük rajta
Ha ők jobban szeretik, ha a munkatársaikat ugráltatják és feltartják minden hülye kérdéssel, akkor rajtam nem fog múlni. Természetesen azonnal felnyomom őket, ha a jogszabályban meghatározott időn belül nem kapok ügyintézőt. Amúgy rendesek, sokkal könnyebb valakit telefonon ugráltatni, mint odaülni a gép elé és megcsinálni magam.
Mikor az ember azt hitte hogy már nem lehet rosszabb a webes felület, kiderül, hogy: de.[ Szerkesztve ]
-
Teko001
őstag
válasz lugosi #59505 üzenetére
Nem kell újra regisztrálni. Ha csinálsz egy fiókot, akkor egy fiók alatt kezelheted mind a négyet, és nem kell egyesével belépdelned. Erre lesz jó az új fiók
(#59507) 22balu: Jobb lesz azoknak, akiknek nem 1db szolgáltatásuk van az egész telekomnál. Akinek egy van, marad minden ugyanúgy (habár az otthoninál már a fő mail-el mintha nem lehetne belépni), akinek több, egyszerűbb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz dptrsk #59508 üzenetére
Különböző előfizetők nevei alatt van (magán és céges számok). Eszem ágában nincs most elkezdeni ezzel játszogatni.
Én elhiszem, hogy ők ezt remekül kitalálták, hogy majd odaül az ember, elkezd gépészkedni, hogy nekik kevesebb melójuk legyen, de sokan nem fogják ezt megtenni, így szerintem csak feleslegesen sok melót vettek a nyakukba. De hát ez nem baj, legalább lesz felvétel a telefonos operátorok között.
Semmilyen fiókot nem csinálok, be volt regisztrálva mindegyik Online ügyintézésre, működött. Ne csináljanak nekem szabadidős programot, hogy fiókozgassak. Majd kapkodják a telefont az ügyfélszolgálaton.
[ Szerkesztve ]
-
milenda
tag
Kitartás kedves lányok és fiúk. Németországban az összevonás óta, azaz több mint egy éve nem lehet interneten keresztül egyenleget feltölteni.
Nekem eddig egy számot sikerült bevinnem az újonnan regisztrált fiók jelszavával. Azóta ha ezt adom meg, hibás jelszót üzen, ha az 5 jegyű PIN kódot, akkor internal error. -
22balu
aktív tag
válasz Blackmirror #59515 üzenetére
komolyan nevetséges ez a T-mobil
-
legenda
ennyi problémát taglaló hozzászólás láttán, mondhatni félve nyúltam hozzá az új regisztrációhoz, de csak megadtam a t-email címemet, hozzá a jelszót, a megerősítő levélben kapott linkre kattintva aktiváltam a fiókot, hozzáadtam az egyik (legrégebbi) előfizetésemet, utána pedig azt látom a profilban, hogy a rendszer a többi előfizetésemet automatikusan hozzácsapta, szóval azokat külön már nem is kellett.
soha rosszabbat!TP-Link TL-SG1005D V5 Gigabites 5 portos switch eladó: https://hardverapro.hu/apro/tp-link_tl-sg1005d_v5_gigabites_5_portos_switch_el/friss.html
-
legenda
válasz Blackmirror #59519 üzenetére
szerencsére nem volt probléma, de azért előrelátó voltam, direkt a t-email címemet adtam meg, hogy egy esetleges probléma esetén ne hivatkozhassanak arra, miszerint biztos az e-mail szolgáltatómmal van a baj és amiatt nem kapom meg az aktivációs levelet, mert akkor azonnal mondtam volna, hogy házon belül keressék a hibát!
TP-Link TL-SG1005D V5 Gigabites 5 portos switch eladó: https://hardverapro.hu/apro/tp-link_tl-sg1005d_v5_gigabites_5_portos_switch_el/friss.html
-
legenda
válasz dedike #59523 üzenetére
a második lépés után - amikor a kedvezményes domino sim igényelhető az előfizetés mellé - kifehéredik minden - többszöri nekifutásra is - és sehova tovább, csak vissza.
érdekesség, hogy utána üres kosarat mutat bármilyen művelet után, de ha előfizetést váltok bármelyik másikra, akkor viszont már jelzi, hogy van egy tétel a kosárban és meg is jeleníthető, onnan pedig már enged tovább az utolsó lépésig, a véglegesítést viszont már nem próbáltam ki, hiszen nem szeretnék rendelni.zoli62; a flottás előfizetés egy külön kategória - az általad leírtak mellett/ellenére is -, így ez nem olyan különös dolog.
[ Szerkesztve ]
TP-Link TL-SG1005D V5 Gigabites 5 portos switch eladó: https://hardverapro.hu/apro/tp-link_tl-sg1005d_v5_gigabites_5_portos_switch_el/friss.html
-
Sordoran
addikt
válasz kelekyle #59483 üzenetére
Köszi a segítséget! Viszont új problémába futottunk: beléptünk online felületre korlátozott jelszóval, és kosárba rakjuk, okézzuk a folyamatot, viszont átvétel módjánál csak házhozszállítás van, ami nem jó. Apám nevén van, neki kéne átvennie azt írja, viszont ő délután dolgozik egész jövőhéten, így ha nem délelőtt jönnek bukta, így csak üzletbe való átvétel lenne jó, viszont ilyen opció nincs.
Viszont, ha a főkártyával lépünk be, és arra akarjuk megvenni, akkor van üzletben való átvétel (az nem gond, hogy arra kerül hűség), de akkor meg a sim kártya problémás, mert most normál méretű SIM van a telefonba, és microSIM kell az újba. Kérdés, hogy ezt hogy oldhatjuk meg, ha másik számra vesszük a telefont, mint ami használva lesz telefonhoz, így azt kéne cserélni, mennyire veszik ezt szigorúan?Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
hoby36
senior tag
Nekem meg nem engedi a készülékcserét.Azt írja,hogy csak amikor lejár a hűségem,csak akkor tudok.Arany kártyás vagyok pedig.Kár,hogy nem aznap váltottam,amikor lejárt a 21 hónap.
Hiba a WebshopCheckUpgrade eljárásban : Nyitott behajtási tickler (lOlaWf_Customer.GetCustomerByDeviceOrAccount)
Ehhez az előfizetéshez a hűségidőd jár le, utána tudsz meglévő előfizetésedhez akciós készüléket vásárolni.PRÓBÁLD MEG MÁSIK ELŐFIZETÉSEDDEL, VAGY VÁSÁROLJ KÉSZÜLÉKET ÚJ ELŐFIZETÉSSEL.
[ Szerkesztve ]
A logikában semmi sem véletlen!
-
Sordoran
addikt
válasz Sordoran #59525 üzenetére
Elkaptunk egy ügyfélszolgálatost chat-en, remélem igazat mondott a kérdéseimre:
- Futárnak megírjuk mikor hozza, akkor hozza (tapasztalatom szerint ezt szeretik nem elolvasni időben, pl. ráírom hogy délelőtt hozza, akkor is csak délután néz rá és upsz).
- Illetve azt mondta, a SIM kártyát kiküldik vele, nem kell külön jelezni, hogy kérünk újat (na erre kíváncsi vagyok tényleg küldik-e).
Megrendeltük, reméljük legjobbakat.hoby36: Az érdekes, én megnéztem most a mizéria miatt sajátommal is a rendelést, hogy engedi-e üzletben átvételt teljes értékű jelszóval (engedi), és meg tudtam volna venni, pedig júniusig hűségidős vagyok.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
legenda
válasz lugosi #59530 üzenetére
a belépésen - és az új (összevont) regisztráción - problémáztak sokan, de nekem azzal semmi gond azóta sem, holott korábban volt, szóval ilyen tekitetben továbbra is tartom, a webshop rendelési folyamatot rázzák még gatyába, bár ha van/volt is azzal sok hiba, amikor épp rendeltem valamit, akkor mindig működött, szóval ilyen tekintetben is szerencsésnek mondhatom magam - más kérdés, hogy általánosságban kellene/illene mindig jól működnie...
TP-Link TL-SG1005D V5 Gigabites 5 portos switch eladó: https://hardverapro.hu/apro/tp-link_tl-sg1005d_v5_gigabites_5_portos_switch_el/friss.html
-
btz
addikt
Nekem is minden ment. Kb fél perc alatt regeltem facebookal, majd további fél perc alatt hozzácsaptam az egész család mobil és vezetékes előfizetését. Minden flottul megy, én eddig is csodálkoztam hogy ez nem így volt ilyen komplex formában megoldva. Nem tudom egyesek miért sírnak ha egyszer kitalálnak egy jó dolgot, amit használni sem kőtelező. Jó volt némi leállás a fejlesztések miatt, de ezt ki lehet bírni.
ⓑⓣⓩ
-
lugosi
MODERÁTOR
Egyébként kíváncsi vagyok rá, hogy magának a Telekomnak mi a véleménye a saját weblapjáról. Tudnak-e ezekről a tömegesen jelentkező hibákról? Figyelnek-e a visszajelzésekre?
Furcsa, hogy hosszú ideje ennyire bugos a webshop, egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért nem üzleti érdekük a hibákat kijavítani, amikor ez már komolyan vehető értékesítési felületnek számít.
Esetleg van infótok arról, hogy mennyire foglalkoznak a véleményekkel, visszajelzésekkel? -
dptrsk
Topikgazda
válasz lugosi #59533 üzenetére
Ez engem is érdekelne.
De az a kérdés, hogy mennyi panasz jut el az illetékesekhez.
Mert ha felhívja valaki a 1430at és elmondja a problémáját, ha nem rögzítik hibajegyként, csak azt mondják, hogy próbálja meg később, akkor 99%, hogy egy telefonos ügyintézőnél megragad a dolog, az illetékesekhez el se jut. -
kelekyle
őstag
válasz dptrsk #59535 üzenetére
A többség eljut
Csak azt értsétek meg, hogy ez egy nagyon nagy komplex rendszer... weboldalt bárki összedob és menedzseli aztán egy hibát fél óra alatt javít. .. csak, hogy itt rengeteg adatnázissal és belső rendszerrel kell együtt működnie a frontendnek.
Tudnak kb. az összes hibáról de nem 5perc javítani.Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
St3ven
addikt
Gondolom a honlapmizériától nem függetlenül a http://ugyintezes.bluemobile.hu/ oldal sem megy. Tegnap óta nem tudok blue mobile-os számot a honlapról tölteni.
Nem tudja valaki, hogy a T felületén (T-s számmal bejelentkezve) lehet-e blue-s számot feltölteni?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
tomy86
addikt
válasz kelekyle #59536 üzenetére
"csak, hogy itt rengeteg adatnázissal és belső rendszerrel kell együtt működnie a frontendnek"
Éppen ezért nem élesben szokták az ilyet "tesztelni".
Erre legjobb példa a kedvencem, a vezetékes részen a régi ügyfelek beléptetése. Egy éve nem tudják megoldani. Szerintem ezt mindenhol töketlenkedésnek hívják. -
szabogabor10
veterán
Na megcsináltam én is a Telekom fiókot, és a hozzárendeléseket. Elég jól megcsinálták. Sokkal kényelmesebb egy fiókkal kezelni az előfizetéseimet.
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
legenda
válasz lugosi #59533 üzenetére
nem vagyok t-s illetékes, így akár írhatnék is véleményt, de inkább nem teszem, mert él még bennem a szolgáltatós illetékes káromkodása - tudni kell, hogy nem szokása, csak ha erősen problémás dologról van szó -, amikor erről kérdeztem.
tudnak a hibákról, próbálnak is tenni ellene, de biztos nem adott minden szükséges feltétel.
mellesleg jegyzem csak meg, hogy eleve rosszat sejtek adott szempontból, ha egy általam ismert és nagyon hozzáértőnek tartott szakember levelet ír és az aláírásában már más céget látok, mert olcsóbbat biztos találhattak a helyére, de jobbat nem feltétlenül...TP-Link TL-SG1005D V5 Gigabites 5 portos switch eladó: https://hardverapro.hu/apro/tp-link_tl-sg1005d_v5_gigabites_5_portos_switch_el/friss.html
-
dptrsk
Topikgazda
válasz kelekyle #59536 üzenetére
Akkor sem elfogadható, hogy vezetékes oldalon majd 1 éve van számos ügyfél aki nem tud belépni. Úgy hogy többször jeleztem, hogy fontos lenne számomra, de nem veszik előre, azt aki ezt jelzi, inkább előbb az idős ügyfeleket átteszik, akik soha nem használták az online felüleltet.
Mobil oldalon pedig sok rész használhatatlan szinén elég régóta.
Ha számos ügyfélnek nem megy valami újítás, azonnal vissza kell állni a jól bevált régire, s az újat fejleszteni vagy kukaba dobni. Különben olyan mintha nem is lenne... vagyis nincs is.Vezetékes oldalon is annyi lenne, hogy amint kiderült a hiba a weboldalra tenni egy linket, hogy akit nem enged be az új a régibe itt be tud lépni.
Ezek a hibák nagy felelőtlenségre utalnak.
Ekkora rendszereket soha nem tesztelik élesben.[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz Vangelis #59545 üzenetére
nem küldték el, de valahol jobban megfizetik a hozzáértést, marasztalni meg nem nagyon akarták, legalábbis többlet árán nem?
nem mindegy, hogy egy cég min/hol spórol, tudniuk kell és figyelembe is kell(ene) venni, ha van olyan specifikus terület/feladat, ahol nem csak a végzettség számít - jó lesz oda szinte bárki, majd megtanulja alapon -, ellenkező esetben problémák adódhatnak.[ Szerkesztve ]
TP-Link TL-SG1005D V5 Gigabites 5 portos switch eladó: https://hardverapro.hu/apro/tp-link_tl-sg1005d_v5_gigabites_5_portos_switch_el/friss.html
-
Watt25
veterán
Én most valós időben leírom a tapasztalataimat, kíváncsi leszek, mi lesz a vége. (Meg tuti, hogy így jó lesz, de ez a cél. )
Belépés, régi, telefonszámos belépéssel: oké. (Felajánlja, hogy csináljam meg az újfajta regisztrációt, ettől most eltekintek.)
Készülékek, havidíjas előfizetéssel: megjelenik a készüléklista.
Kiválasztom, hogy meglévő havidíjas: nem ugat, hogy lépjek be, hurrá!
Kiválasztom az Xperia E3-at: bejön.
Kiválasztom a csomagot, erre szól, hogy már van egy ilyen a kosárban, pedig előtte ránéztem a kosárra és üres volt. (Még délelőtt eljutottam egy lépéssel tovább, de ott aztán lehalt a dolog.)
Rányomok a mégsemre, hogy megint ellenőrizzem de valóban üresnek mutatja a kosarat a jobb felső sarokban.
Rányomok mégis a kosárra, és megjelenik valóban, ami a délelőtt kiválasztott telefon. (Viszont fekete van fehér helyett, pedig szerintem én délelőtt átállítottam fehérre.)
Oké, mindegy, rányomok a színre, erre visszadob az elejére. Legalább tudok választani színt.
Kiválasztom az előfizetést, megint szól, hogy már van ilyen telefon a kosárban, de most lecserélem, mert ezek szerint rossz színnel van a kosárban.
Megerősítem a díjcsomag váltást.
Éééééééésss... Fehér képernyő... Kész, meghalt. Délelőtt is csak idáig jutottam.
De nem adom fel.
Vissza gomb, most már 1-et mutat a kosárban.
Rányomok a kosárra, így most úgy tűnik, hogy egy lépéssel előrébb vagyok, és fehér színű készüléket ajánl fel.
Megadom a beváltandó pontokat: rendben.
Rányomok a Megrendelem a terméket gombra: továbbmegy.
Szerződési feltételek: elfogadás bepipálva, tovább.
Szállítási mód kiválasztása: Combobox-ban nem működik az, hogy megnyomom a P betűt és a Pest megyére ugrik. (Utálom, amikor custom control-okat gyárt valaki.) Egyébként működik a szállítás megadás. Tovább.
Jóváhagyás: Megrendelem. Pfff.: Hiba! Kapcsolat Kártyád-jelszava alapállapotú Jókor szólsz, basszus... Kérjük, a Kapcsolat Program szolgáltatásainak igénybevételéhez módosítsd Kapcsolat Kártyádnak háromjegyű kártyajelszavát! Jó, nézzük mi történik a Tovább gombra. Jelszógeneráláshoz SMS-ben is kaptam ellenőrző jelszót, aminek a vége így néz ki: tsz } Most ez komoly? Szóköz és ilyen speckó karakter van benne? Márpedig igen, elfogadta...
Visszakerültem ahhoz a lépéshez, ahol meg kell adnom, hogy mennyi pontot akarok beváltani... De legalább nem kell újra beírnom, megjegyezte. Újra elfogadom a feltételeket, Szállítási adatokat is megjegyezte szerencsére, Tovább.
Jóváhagyás. Sikeres rendelés! Éljen!!!Szerk.: A jobb felső sarokban viszont továbbra is azt mutatja, hogy van egy termék a kosárban, de ha rányomok, akkor persze üresnek mutatja (korábban felkeresett termékeket ajánl), de még ez után sem tűnik el az egyes a jobb felső sarokból.
[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
krisz4b70
aktív tag
Üdv, valaki letudja írni hogy milyen apn beállításokkal tudom a mobilnetet működésre bírni?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- IFA 2024: Kezünkben az iPhone 16 Pro Max dummy
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Politika
- Háztartási gépek
- Milyen TV-t vegyek?
- Kezdetét vette a szeptemberi hardvervágta
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple Watch
- További aktív témák...
- Eladó Xbox One Játékokkal /Jótállással!/Posta ok!/
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- APPLE MACBOOK PRO 2017 13"RETINA i5 8GB/128GB SSD , SILVER, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL, 27%ÁFÁS
- Samsung Galaxy S24 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen