- iPhone topik
- Bemutatkozott az Oura okosgyűrűjének új generációja
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Nem maradt sok titka a kétféle Galaxy A16-nak
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 6 év biztonsági támogatást ígér a Motorola
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Digitális Állampolgárság Program
lo Talán láttátok utcán a hatalmas "legyél te is digitális állampolgár" reklámokat. Ugyanis született egy...
-
Nem maradt sok titka a kétféle Galaxy A16-nak
ma A decemberi premiertipp közelgő startot és Android 14-es indítást vetít előre
-
S.T.A.L.K.E.R. 2 - Már nézhető a játék fejlesztéséről szóló dokumentumfilm
gp A másfél órás anyaghoz magyar feliratozás is készült, érdemes lehet megnézni a videót.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
Szerintem meg igen. Többen fogják használni ugyanazt a szolgáltatást. A Telekom a lefedettségi térképet látva eddig is első volt az LTE kiszolgálásban, a magam részéről nem hiszem, hogy előnyét fogom érezni (Telekomosként) a Telenor tornyok használatának, míg a telenorosok valószínűleg profitálni fognak belőle.
De majd elválik gondolom. -
nobiand
aktív tag
Nektek bejön az oldalon a telefon lista, ha dominót nézitek?
Mellesleg : -
HofiZoli
senior tag
Tévedés, én azért vagyok a telekomnál mert olcsó. 4000 ft havidíjért bármikor, bárhova 0 ft-os percdíj. Ja, akkor most mi van?
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
Def26
félisten
válasz HofiZoli #57312 üzenetére
A "csórót" nem anyagi helyzetre nézve értettem, sokkal inkább a "szegény, szerencsétlen, akadozó hálózati problémákkal küzdő" felhasználóra gondoltam. Remélem most már tovább tudtok lépni ezen. (én meg kivágtam magam ebből a csóró dologból )
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
djSiku
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni..
Múlt pénteken rendeltem a Telekom webshopjából egy Samsung Galaxy S4 LTE készüléket, melyet hétfőn este vettem át az ALLEE-ban található T-Pontban. A telefont kamatmentes törlesztőre és meglévő előfizetés hűségének 2 éves hosszabbításával rendeltem.A probléma, hogy a telefon időnként fogja magát, és használat közben lefagy, majd újraindul. Mindezt napi többször, teljesen váratlanul.
Próbáltam utánaolvasni a problémának fórumokon, több helyen javasolták a SIM illetve az akksi cseréjét. Mindkettő megtörtént, de a probléma továbbra is fennáll. Arra meg elég kevés szerintem az esély, hogy mindkét akksival probléma legyen.
Netes rendelés esetén elvileg 14 napig elállási jogom van, és visszaküldhetem a készüléket. Ekkor 30 napon belül rendezik az előfizetést és kérhetek új készüléket. Ellenben akár 1 hónapig is telefon nélkül maradhatok, és lehet hogy az új teló is rossz lesz (nehéz ezek után optimistán gondolkodni :/ ).
Másik opció, hogy szervizbe küldöm, és remélhetőleg egy szoftverfrissítés után helyrejön. De ha mégsem? Akkor ott vagyok megint, ahol a part szakad, és már elállási jogom sem lesz. Mindenesetre a telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy ez esetben talán tudnak legalább cserekészüléket adni, amíg a teló szervizben van.. Talán..
Mit javasoltok, mit tegyek? Kérjek teljesen új készüléket, küldjem szervizbe, vagy hagyjam magát a típust is és helyette kérjek más márkát?
Várom az ötleteket, illetve korábbi tapasztalatokat.
Köszönöm a segítséget
-
dptrsk
Topikgazda
-
djSiku
csendes tag
válasz dptrsk #57319 üzenetére
Még nem volt szervizelve, hanem rendeltem ettől függetlenül egy gyári tartalék akksit, azzal próbáltam de ugyanúgy fennállt a probléma.
Nincs rajta semmi egyéb app, csak a gyáriak. Kiszedtem a bontatlan dobozból, és 10-15 perc nyomkodás után már jelentkezett is a probléma.
Hozzá nem értőként érdemes sajátkezűleg próbálkozni frissítéssel? Ha elbarmolom, akkor lehet hogy még a gari is oda.. :/(#57320) KZP: ezt próbáltam, de azt mondták, hogy mivel webshopból rendeltem, helyben nem cserélhetik ki, max ők visszaküldik a webshopnak és majd egyszer csak jelentkeznek..
[ Szerkesztve ]
-
taip
senior tag
válasz djSiku #57321 üzenetére
A webes rendelés 14 napja és a 3 napos elállás két különböző dolog, utóbbi él akkor is ha nem online rendeltél volna. Ha gyárilag hibás a készülék, azonnal cserélniük kell. Szerintem.
Amúgy pedig próbáltad már a Beállításokban a Szoftverfrissítés keresését?
Ja és szerintem kicsi az esély, hogy ha szervizre kerül a sor, akkor kapsz cserekészüléket.[ Szerkesztve ]
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz djSiku #57321 üzenetére
Amúgy pedig ez van a Telekom honlapján:
Jótállás
Az értékesítést követően 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje elsődlegesen abban a Telekom üzletben történik, ahol vásároltad azt. Amennyiben a telekom.hu-n keresztül vásároltál, akkor bármelyik Telekom üzletben kérheted a cserét.
Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható, a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza, illetve a készüléken nincsenek nem rendeltetésszerű használatra utaló nyomok! Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra adhatod le a készüléket.
Szóval szerintem erre hivatkozva vidd vissza, ha produkálja a hibát, adjanak egy másikat. Ha azt mondják, nincs készleten, akkor pedig adják írásba, hogy te élni kívánsz a 3 napos garanciával, csak éppen nem tudnak készüléket adni, de amint lesz, adnak egy másikat. (Megnézheted a Webshopban, hol jelez készletet, bár az nem 100%).
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
djSiku
csendes tag
Köszi, ez nagyon jól jött
Fejlemények:
Felhívtam őket megint a 1430-on.
Először egy srác vette fel, aki azt mondta bár nem kompetens a témában, de úgy tudja hogy valóban kicserélik a helyszínen, online rendelés esetén is (korábban az üzletben ezt nem említették, és a 1430-on sem délelőtt). Azt mondta átkapcsol egy illetékes kollégának.5 perc után az illetékes hölgyemény vette fel, akinek újból elmondtam a mondókámat, majd felháborodottan közölte, hogy márpedig ilyen nincs. Felolvastam neki az idézett szöveget, amire elállt a szava, és további 5 perc türelmem alatt egyeztetett a kollégáival. Ezután elismerte, hogy mégiscsak nekem van igazam, és szíveskedjek befáradni a legközelebbi T-Pontba.
Most megyek, remélem ott sem fognak akadékoskodni. Bár ez lehet reménytelen, inkább azt remélem, hogy meg tudom őket is győzni az igazamról Köszönöm a tanácsokat!
-
taip
senior tag
válasz djSiku #57325 üzenetére
Hajrá.
Amúgy meg annyi idő alatt a cserekészüléket is ki kell tudniuk szállítani a webshopból, mint az eredetit, ha nincs az adott üzletben. Szóval ne legyen az, hogy majd hetek múlva jelentkeznek...
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
Lehiñito
senior tag
A szervizeltetést tuti nem a T-n keresztül intézném, ha prémium garis samum lenne (van is).
Nincs annál gyorsabb és kényelmesebb, hogy a saját otthonodban végzi el a javítást a szakember. Csak akkor viszik el, ha minden kötél szakad. Természetesen cserekészüléket hátrahagyva, ha van rá igény. -
addikt
Sziasztok!
Ma reggel feltöltőkártyásként látom felment már a telóm LTE-re.
Ebből merek következtetni, hogy akkor pár nappal előbb indították be azt, amit korábban március 1-re írtak.Ennek mind örülök is, viszont volna a környezetemben egy Xperia SP is, ami elvileg LTE képes, de az meg nem hajlandó LTE-re felmenni.
Lehet azért, mert azon csak 50 megás netcsomag megy (nekem 500 megás van) vagy csak VPN beállítás nem jó neki (bár akkor azt gondolnám egyáltalán nem lenne neki net, ha az nem lenne jól beállítva)?Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
válasz ZeneÁdi #57267 üzenetére
Amúgy nem 3 napon belüli cseréről van szó az esetemben, hanem 7-11 hónapos telefonokról.
Viszont. Szerinted az a tény, hogy a Telekom NEM vezeti fel a cseréket az Apple szerverére (pedig fel kellene neki) az megerősíti vagy meggyengíti a teóriádat? Történt ugyanis, hogy a hibásnak vélt Telekomos iPhone-t az iStyle-ba vittem be, ahol is közölték velem, hogy nem tudnak mit kezdeni vele, mivel az Apple központi szerverén csak a főtelefonomat látják, a cseréket nem. Ergo a Telekom nem vezette végig, hogy nálam már nem az eredetileg vásárolt telefon van, hanem egy refurb (nem is az első). Bementem a Telekomhoz, ahol rögtön azzal kezdtem, hogy szeretném, ha utólag beírnák a rendszerbe, hogy ezek a cserék megtörténtek, mert én nem náluk szeretném leadni a telefonomat, hanem egy hivatalos kereskedésben. Akihez dobott a gép mondta, hogy ő nem tud segíteni, de szól a technikusnak. Technikus kapásból közölte a problémámra, hogy olyan nincsen, ott kell legyen végigvezetve a lista, max rossz helyen nézték, de most akkor megnézi ő is. Természetesen nem találta, amin elég hihetően csodálkozott, plusz magam sem vagyok egy műszaki analfabéta, és kértem is, hogy had nézzem a monitort mit csinál, amit ő megengedett, tehát gyakorlatilag együtt kerestük a listát az Apple központi rendszerében ahol jelezve volt az is, hogy aznap jártam a hivatalos kereskedésben és lefuttattak egy tesztet, ami teszten az akksim megbukott, valamint az is, hogy beszéltem kétszer az Apple központi számával is. Ezt mind láttuk, csak azt nem, hogy nálam már nem az eredetileg vásárolt telefon van. Summa summarum, ő sem tudott mit kezdeni vele, merthogy neki beviteli jogosultsága nincsen, csak a szerviznek, így végül természetésen az lett a vége, hogy náluk adtam le a telefont, amit végül cseréltek. Szerintem elég érdekes, hogy 2-ből két ember keresett egy számukra nyilvánvalóan létező listát, ami valamilyen okból kifolyólag mégsem létezett. Megmondom őszintén én rohadt nagy mutyit érzek a dologban.
Amúgy pedig a cseretelefonom hiába refurb (bár megmondom őszintén ebben nem vagyok 100%-ig biztos), külsőleg teljesen hibátlan, a gombok hibátlanul kattannak, nem puha, nem lötyög egyik sem, úgyhogy nekem ennyit simán megért és nem izgat túlzottan, hogy refurb vagy sem, annál 1000szer jobb, mint ami volt és a garim is újraindult 1 év ugyebár.
-
Logeeen
senior tag
Szükségem lenne egy MIFI-re.
Tudtok ajánlani olyan 4g-s eszközt, ami úgy 20ezerbe megáll?
Az sem gond ha olcsóbb (sokkal).
Esetleg jó állapotú használt is jöhet.#Xiaomi 13T#
-
#38464487
törölt tag
Nagy gané lett ez az új stílus,kinézet Egy rohadt ALCATEL ONETOUCH FIRE 4012 nem lehet megvásárolni dominosan......
[ Szerkesztve ]
-
#38464487
törölt tag
Most nézem a régebben vásárolt készülékem számlája és garancia papírja eltűnt a dokumentumokból full üres faxa.
Ilyenkor mit lehet csinálni ?
Szükségem lenne a számlára de letölteni nem tudom mert eltűnt.
[ Szerkesztve ]
-
anadroid
senior tag
válasz dptrsk #57291 üzenetére
Vagy nem. Tegnap felhívtam a 1430-at, és közösen megünnepeltük a 9990 Ft-om náluk pihenésének egy hónapos "évfordulóját". Ki vagyok rá váncsi , hogy mikor ér ide az utalásuk.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Dj.Kütyü
aktív tag
Sziasztok.Feb 16.-án adtam le T-pontban a Lumia 735-ömet,mely 1hónapos és az akkufedele egy Sarkán nem illeszkedik.Azóta a T-támogatói ü.sz-ta összevissza beszél!Azegyik azt mondja hogy Még Szervizben van javitás alatt,a másik meg azt hogy már elkészült és a szortirozóban van.Nagyon heves vitáim voltak velük!3.Hó 3.-át jelölték meg határidőnek.De egy rohadt hátlapot eddig vizsgálni!?Ja és azt sem tudják,mi a szervíz elérhetősége!Egy ekkora cégtől ez Nonszensz!!
-
Onderon
senior tag
telefonos ügyfélszolgálattal mizu? 5x csöng mire felveszi a menü, majd 30mp mire megszólal, végül miután beazonosítom magam, szétbont
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
veterán
Sziasztok. A következő a kérdésem: Skóciában vagyok, és haza simán tudtam telefonálni, a páromat, aki szintén itt van, tudtam hívni, viszont a tesóm számát (német szám, de ő is itt van amúgy most) nem. Egyszer csörög aztán egyből rögzítő. Minden szám +al van beírva nekem. Ő meg tud hívni amúgy. Mit lehet csinálni, hogy én is tudjam hívni?
eladó: Asus TUF Gaming K3 mechanikus bill.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Asszociációs játék. :)
- Házimozi belépő szinten
- iPhone topik
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Digitális Állampolgárság Program
- Asztalos klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen