Hirdetés
- Új gombot és SoC-t kapott az iPhone 16 és 16 Plus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Flip6 - színt lép
- Mobil flották
Hirdetés
-
iPhone 16 és 16 Pro: amiről az Apple nem beszélt
ma Voltak olyan fejlesztések, melyek nem hangzottak el a tegnap esti bemutatón. És voltak dolgok, amik nem fejlődtek.
-
A cégek zöme már AI-t használ
it 200 millió heti szinten aktív felhasználója van már a ChatGPT-nek, miközben a 100 milliárd dollárosra értékelt OpenAI-ba az Apple és az NVIDIA is befektetne. Az OpenAI és az Anthropic aláírt az amerikai kormánnyal az AI-kutatás kapcsán, míg a Meta modelljeit bankok és tech cégek vezették be.
-
MAMR HDD-kkel lepi meg a vállalatokat a Toshiba
ph Az MG11-es és MA11-es megoldások szinte minden igényt lefednek.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
Ez a T weboldal egyszerűbb lenne kiírni: feltöltés alatt. Tudjuk mit csinálunk, gyűjtjük az elégedett ügyfeleket és reméljük minél több emberrel cseszünk ki, jelszavunk idén még elkészítjük.
-
-
cris78
őstag
Gondolom emlékeztek a karácsony előtti telefon vásárlásomra. A panaszomra jött a válasz, hogy bocsi és ennyi. Irtam még egy levelet nekik és kaptam 2290Ft jóváírást.
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
tothferenc
senior tag
már nagyon szúrta az oldalam ez a külső akku dolog, ezért felhívtam az illetékest.... Sűrű elnézést kérve felvette az adataimat a rendelési számommal együtt - továbbítva a webshop/értékesítésnek-, mert állítólag január 15-e óta már kellett volna keresniük a meg nem kapott külső akku miatt... kíváncsi leszek.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
Soulfly842
addikt
Virtuális szolgáltatónak hívják szép szakzsargon szerint.
A Telekom mobil hálózatot használják, de az ügyfélszolgálati folyamatok és minden más a Telekomtól függetlenül történik.
(#56308) St3ven
"Ha blue mobile-os előfizető vagy, a Telekommal kötsz szerződést."
Ez így nagyon nagy badarság.. még ha az önkiszolgáló felületek technikai kivitelezésében kaphattak is segítséget (bár ez csak találgatás lenne részemről is) a telekomtól ez teljesen függetlenül működik.
Szeretnék köszönetet mondani minden itteni fórumozónak. Kimondva-kimondatlanul, de sokszor - a sok ismétlődő kérdésen túl - sok egyedi problémával, felmerülő kérdéssel, illetve probléma megoldással szembesültem itt. A személyes ügyfélszolgálati folyamatokon túli folyamatokból relatíve kevés van -mivel a személyes ügyfélszolgálaton, mint végső végponton minden egyedi helyzet kezelésében magasan kvalifikáltnak kellene/kell lennie a kollégáknak - de sok háttérben zajló folyamatról, ügymenetről, illetve az ügyfélszempontból tetten érhető nyomon-követhetőségről itt is elég sokat tanultam.
Ennek is tudható be, hogy a 2014-es évet - kb. 400 személyes ügyfélszolgálaton dolgozó T-Pontos kollégám közül - a top 9-ben zártam (ennek köszönhetően egy egyedi 'élményút' vár rám - Erről ennyit és nem többet! )
Imígyen: szeretnék köszönetet mondani az itteni fórumozóknak *virtuális 'pacsit' adva sokaknak*.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Soulfly842 #56312 üzenetére
Ajjaj az gáz hogy előletek is titkolják, hogy a hálózaton kívül a számlázást és a telefonos ügyfélszolgálatot is a Telekom biztosítja és a Telekommal kötsz szerződést.
-
HofiZoli
senior tag
Most megint megtudott valamit, jövőre irány a top5 Egyébként gratula a top9-hez
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
Teko001
őstag
Kétféle szolgáltatás van itthon. Vannak a virtuális szolgáltatók, azaz az MNVO-k, akik az ügyfelekkel kapcsolatban is állnak (Tesco Mobile), külön hívószám, minden független, csupán a hálózat közös, valamint vannak a branded resellerek, akik eladják saját márkanév alatt a Telekom, vagy más szolgáltatók termékét (Blue/MOL). Utóbbinál valóban lényegében a Telekommal állsz szerződésben, ezért nincs is külön előhívó szám, stb..., csak van egy külön felület, valamint ügyfélszolgálat. Lényegében egy "speciális csomag"
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
válasz Soulfly842 #56312 üzenetére
top9 ????
grat.. csak vicc volt.
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Soulfly842
addikt
Értem, akkor az biztos csak véletlen, hogy ügyfélszolgálati folyamatok teljesen függetlenül működnek és az ilyen típusú ügymenet nem intézhető a 1430-on, vagy a személyes ügyfélszolgálati pontokon (semmi sem látható ezzel kapcsolatban)
Ha egy Blue Mobile-os számot Telekom mobil irányba akarsz tovább vinni. Tudod, hogy hogy oldható meg? Számhordozással. Sehogy máshogy.
Ahogy fentebbiekben történt a megfogalmazás az több mint félrevezető - csak erre akartam felhívni a figyelmet.
Technikai Supportot biztosan kapnak ügyviteli folyamatokhoz, ill. hálózati használat is adott, de ettől függetlenül a fent kommunikált kontextusok. Finoma szólva: félrevezetőek voltak.
HofiZoli, Vangelis
Köszönöm!
(#56315) Teko001
"branded resellerek"
Ez a branded megfogalmazás ez jó. Tehát tovább-branded
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Soulfly842 #56317 üzenetére
A klasszikus számhordozás és a márkaváltás között ugyan az ügyfél számára nem sok különbség mutatkozik, valójában azonban a háttérfolyamat teljesen különböző, ui. a szám cégen belül marad.
-
cris78
őstag
válasz Soulfly842 #56312 üzenetére
Gratula!
Talán itt kellene kezdeni minden T-s munkatársnakLegjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
Soulfly842
addikt
Ez viszont így korrekt.
Csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy ez nem redukálható le logikailag egy szimpla díjcsomagra a Telekomnál. Jobb tisztázni ezt mivel félreértelmezhető.
Pl. egy Lidl kaliberű cég megfizeti szépen gondolom a rendszerhasználatot, a supportot, a közvetítői felületeket, stb, avagy testre szabja és létrehozza magának - de a piaci irányelvek a kiszabott percdíjak az akciók, stb. viszont nem a telekom függvényében jönnek létre - hanem csak maximum gondolom egy szabályozói környezeten átesnek.
(#56319) cris78
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Soulfly842 #56320 üzenetére
Tudomásom szerint a Lidl nem fizet a rendszerhasználatért, a Telekom fizet jutalékot az eladások után. A sim kártyákat sem a Lidl gyártatja le. Tisztán Telekomos rendszerről van szó, igaz, külön adatbázisokkal. A Telekom TÜFSZ egy része mindkét részhez hozzáfér, a Blue ügyfélszolgálatát felhívva nem ritka a felületek között váltogató munkaerő.
-
Soulfly842
addikt
Hát nem tudom... üzletben biztos, hogy kezelhetetlenek az ilyen ügyfelek. Nem kevés telefonost is ismerek, de ilyenről én még életemben nem hallottam
Lehet csak privatizáltam, s azzal, hogy nálunk nem kezelhető maximum kapott egy elérhetőséget az ügyfél és ennyi. Igazából ez információ és hírértékkel nem szolgált.
(#56322) Vangelis
Nem kell az arcos-harcosság... Az a kettő-öt százalék is fontos! Nem kell a kiforgatás! Csak gondoltam - így tiszta
És jó a többrétű ügyfél-nézőpont is Hogy sok oldalról látható legyen egy azon dolog
Ahány ügyfél, annyi nyelv és szeretem ezt a sok nyelvűséget
[ Szerkesztve ]
-
cris78
őstag
válasz Soulfly842 #56323 üzenetére
Most nyalsz nekünk? A több nyelvűséggel?
Magas labda volt, bocsánat!
[ Szerkesztve ]
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
Vangelis
nagyúr
-
Soulfly842
addikt
Na jó, ez már komolytalan. Hagyjuk
[ Szerkesztve ]
-
cris78
őstag
válasz Soulfly842 #56326 üzenetére
Azért egy képeslapot küldj majd nekünk!
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
#76385920
törölt tag
-
St3ven
addikt
válasz Soulfly842 #56312 üzenetére
Hát, márpedig előttem van két blue mobile-os szerződés is, amit a Telekommal mint szerződő féllel kötöttem.
Azt pedig sehol nem állítottam, hogy a blue egy szimpla díjcsomagja lenne a Telekomnak.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
addikt
Telekom 4G lefedettségi térképe szerint Jászapátin elérhető.
Ez igaz lehet, miközben itt még 3G sincsen (papíron és gyakorlatban sem)?Plusz márc 1-től akkor annyi lesz csak, hogy a Dkminos NetPlusz M csomagommal átlövöm a telefont és fogni is fogja?
Semmi egyéb nem kell majd hozzá (gondolok itt szolgáltató részéről való beavatkozás)? -
legenda
válasz fery02 #56332 üzenetére
attól még igaz lehet, nem feltétele a 4g/lte szolgáltatásnak a 3g megléte, október 18-tól nagyon sok helyen lett az országban 4g/lte, ahol korábban nem volt 3g és azóta sincs.
a telefonnak kell tudnia a 4g/lte elérést, továbbá a sim kártyának - nem tudom, hogy milyen/melyik az, ami nem tudja, de nem elképzelhetetlen, miszerint cserére lesz szükség -, megfelelő netes hozzáférési pont (apn) is szükséges hozzá - elvileg rászabták már a wnw-t is, de nem kizárt, hogy van még olyan eltérő, ami nem megfelelő, eleinte csak az internet.telekom volt jó, még a wnw sem.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
addikt
válasz Soulfly842 #56330 üzenetére
Akartam írni, hogy elmehetsz Prágába egy hosszú hétvégére...
...de úgy tűnik ismét túlbecsültem a Telekomot.
Jó szerencsét!
-
Soulfly842
addikt
válasz dptrsk #56336 üzenetére
Egy-két simet azért cserélni kell, sőt, kisebb sérülésnél is előfordulhat, h. az újat is cserélni kell.
Az apn-en kívül az apn típushoz célszerű beírni még vesszővel elválasztva, hogy DUN. Sok készülék érzékeny erre is.
(#56337) dedike
Ha már viccelődtünk...
Érdekesség:
Ha valaki fejhallgatót akar venni, akkor a Telekom oldalán a Skullcandy és a Marley fejhallgatók között nézzen körül mindenképpen. Egész jó áron vannak most
[ Szerkesztve ]
-
petipetya
nagyúr
Nem értem ezt a számla dolgot. Az androidos app jelezte az új számlát, amit egyből be is fizettem. Utána eltűnt és se az appban, se a té webes felületén, és se a távszámla oldalán nincs számla dokumentum.
Ez valami fantom dolog, ami a befizetés után eltűnik?
"nincs rá lezsóidő"
-
BéHGT
senior tag
Ha most a kártyámhoz veszek egy készüléket 2. aranytárskártyásnak Fun S díjcsomaggal (már van mobilnet hozzá, készülék részlettel) és lejár a fő kártyán a hűségidő, azt megszüntethetem, és a Fun S-ből léphetek Next S-re? Vagy inkább társkártya helyett vegyem meg Move XS díjcsomaggal?
Vagy ha úgyis ott a mobilnetes aranytárskártya, nem fogom tudni visszamondani a fő kártyámat, mert hozzá van rendelve? -
laceszgamer
addikt
Most tényleg ennyire gáz a T-Mobile oldala vagy simán nálunk van gond?
Rokon akart venni uj előfizuval, kiírja, hogy hiba, próbálja meg később. Ok, megpróbáltam innen én is, ugyanúgy hiba... valahogy vicces, hogy interneteszolgáltató is, de nem képesek a saját honlapjukat normális működésre bírni.Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
HofiZoli
senior tag
válasz laceszgamer #56345 üzenetére
Nem csak ennyire gáz, sokkal jobban
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
erdoke
titán
válasz Soulfly842 #56339 üzenetére
Vettem egyet-egyet, kösz a tippért. Sajnos a kuponkód nem működött, de ne legyünk telhetetlenek.
A legjobb aláírás a héten
-
ANDROID???
addikt
Gyorsan vegyétek!!! Hatalmas akció, múlt héten még 88-ért adták (csomaghűség nélkül) ...
https://webshop.t-mobile.hu//site/pages/mainProduct.jsp?productId=prod3850024&krypto=7xDXFZuJa24%3DEzek egyszerűen megzakkantak?
-
Zeki
nagyúr
Na most én is találtam valamit a telekom oldalán.... Samsung Galaxy Ace 4 dominóban 61, előfizetés nélkül 51. Amúgy függetlenül az edigitalnál 50. Igaz nincs hozzá az ajándék fejhallgató.
-
laceszgamer
addikt
válasz HofiZoli #56346 üzenetére
Hát akkor gratulálunk nekik.
Hiba történt a megrendelés során. Kérjük, ismételd meg a műveletet később!
MÁR VAN EGY ALAPSZOLGÁLTATÁS A KOSARADBAN!
Már van egy előfizetéses termék a kosárban.
Nokia Lumia 930 + hangszóró Fun S Aranytárskártya
Ez a poén, elvileg kosárba kerül a gyakorlatban mégse.
Asszem az lesz, hogy kerítünk valami független boltot, aztán megvan oldva, T-nek meg grat, vesztettek egy vásárlót.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen