Hirdetés
- Megnövelte az Apple az iPhone 16 Prók kijelzőit
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Aktív zajszűréssel is elérhető az AirPods 4
Hirdetés
-
Passzív, Alder Lake N-es SBC-vel jelentkezett az MSI IPC
ph A három kijelzőt kiszolgáló terméket elsősorban digitális hirdetőfelületek mögé és biztonsági, orvosi, vagy peremhálózati alkalmazásokhoz szánták.
-
Novemberre halasztották a Mirthwood megjelenését
gp Eredetileg ezen a héten érkezett volna a teljes kiadás, de további időre van szüksége a készítőknek.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok
Ha van egy Telekomos telefon Domino csomagban és kérem a hálózati feloldást akkor a garancia megmarad vagy sem? Múltkor írtam nekik fb oldalon privátot azt írta megmarad, most egy publikus kérdésre azt írták elveszlik a gari. MI az igazság?
-
zsof Nokia
aktív tag
-
andris811
tag
Sziasztok!
Like 300 díjcsomagom van/volt eddig, 1Gb adatforgalommal (+1000Ft-ért), így fizetek összesen 3790 Ft-ot. Azt szeretném kérdezni, hogy milyen díjcsomagot tudnátok ajánlani ehelyett? A telefonálás annyira nem lényeg (3 szám van kb, amit napi szinten hívok), viszont a mobilinternet fontos lenne... Ha a csomagban nincs is, de bővítve lehessen LTE-re is csatlakozni... Move díjcsomagok esetleg? 5000 Ft-nál többet nem szeretnék fizetni azért. Köszi! -
Vangelis
nagyúr
válasz szabonagyur #44701 üzenetére
Ha a telekom oldja fel akkor miért ne maradna meg a garancia?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
glaci
őstag
válasz szabonagyur #44701 üzenetére
Szerintem ha hivatalosan oldják fel, az a hivatalos garanciát nem érintheti hátrányosan!
(#44707) szabonagyur:
Ez hülyeség!
Akkor minek fizetné ki az ember azt rengeteg pénzt a hivatalos úton?"Okosba" OK, akkor elvész!
De a hivatalos pont ezért hivatalos, hogy magmaradjon![ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
Vangelis
nagyúr
válasz szabonagyur #44707 üzenetére
Ahh ... ha annyi 1000-esem volna....
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
zsof Nokia
aktív tag
válasz szabonagyur #44709 üzenetére
Nem tudom hány ember kezelheti a fészes T-mobile oldalát de jó lenne tudni néha
A lényeg lényegében lényegtelen
-
lugosi
MODERÁTOR
Szegeden nem volt fennakadás a hálózatban.
-
#78121280
törölt tag
válasz zsof Nokia #44710 üzenetére
2 a mobil és 2 a home részleget.
-
kokokka
őstag
válasz M.A.Z. #44705 üzenetére
De azért jó volt használni a hálózatukat éveken át....
Milyen kérdés ez? Szinte a világon semmi különbség nincs percdíjakra (sem) a szolgáltatóknál a hasonló árú előfizetéseket figyelembe véve. Nem egyszer megjelent már itt is és máshol is a "kartell" szó ezzel kapcsolatban. Akkor mitől is lenne jobb ennek vagy egy másiknak, netán egy harmadiknak a hálózatát használni? Ja, hogy horror összegeket be lehet szedni nálunk mindenre, eszi-nem eszi alapon? Kicsit olyan a mondatod, mintha nekünk kéne hálálkodni feléjük, amiért egyáltalán fizethetjük ezeket az összegeket. Nézz körül ugyanezen szolgáltatók nem magyar oldalain és rájössz, hogy nem azért használjuk a hálózatukat, mert "jó használni", hanem azért mert nincs más. Nincs alternatíva, nincs verseny. Kartell?
-
legenda
válasz szabonagyur #44707 üzenetére
szia,
jól képben van a tisztelt t-s ügyintéző...
- jelenleg 25.000 ft a hálózati korlátozás feloldása a domino konstrukcióban vásárolt készülék esetén; link (25. oldal), június 1-től lesz csak 15.000 ft; link
- amennyiben a szolgáltató old(at)ja fel - adott összegek befizetése ellenében - az általa forgalomba hozott készülékeken a hálózati korlátozást, úgy a művelet elvégzését követően is érvényes azokra az eredetileg biztosítottgaranciajótállás/szavatosság, nagyon érdekes lenne jogszabályilag, ha azt amiatt megvonnák...
az egy dolog, hogy nem érdekük a hálózati korlátozás feloldása, mert nyilván azért történik, miszerint más szolgáltató sim kártyájával (is) akarja használni azt a készülék tulajdonosa, de attól még nem kellene butaságokat mondaniuk/leírniuk...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #44707 üzenetére
És még ez a modoroskodó szöveg, "kérlek fogadd megértéssel álláspontunkat".
-
MLmot
tag
válasz lugosi #44716 üzenetére
Mostanában ez a stílus sajnos.
Én már múltkor írtam a Tnek, mert minden határon túlment emberünk.
Ahelyett, hogy lecseszték volna kaptam egy 6000 ft jóváírást...
Írták volna, hogy sajnáljuk emberünk viselkedését.
Egyébként főleg a férfiaknál vettem észre.
Pedig én türelmesen végighallgatom majd elutasítom az ajánlatot, mert tudom, hogy ez a dolguk, de amikor ezek után még kérdőre vonnak meg jobban tudják nekem mi a jó... -
legenda
persze, ha bolti "garanciával" veszed, aminek köze nincs a gyártói 2 éves teljes körűhöz, amivel a szolgáltató is adja.
érdemes elolvasni a gsm üzletek garanciális feltételeit, a linkelt üzletben nem elég, hogy csak bolti garival van, de még a drágábbik bolti is csak 1 év teljes körű + 1 év szoftveres, amiből utóbbi nem sokat ér, viszont a korrekt gyártói jótállás 2 év teljes körű, és a szolgáltató is úgy adja.
igaz, a bolti 2 év teljes körű sem érne fel - ha annyit adnának - a 2 év gyártói jótállással.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
St3ven
addikt
Még egy gyors kérdés, érvényes még ez a megállapításod az SMS Plusz kedvezmény számlázásával kapcsolatban?
"Ha jövő hónapra nem kéred, akkor még ebben a hónapban mond le a Kapcsolat SMS kedvezményt. A számlázás szempontjából már az is elég, ha egy éjfélen át aktív, akkor már az adott hónapra élni és számlázódni fog a teljes kedvezmény."
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
kokokka
őstag
Nana! Nem mindig ér többet a két éves garancia. Amikor mindeféle mondvacsinált okkal visszaküldik, hogy semmi baja, pedig Te tudod, hogy igenis rossz, mégsem tehetsz sok mindent. Poros a kijelző belülről és nem garanciális a hiba? Volt, sőt van is erre példa és azért ez is egy érdekes álláspont azt hiszem. Ezt a problémát például boltban szó nélkül megoldják (kitisztítják), pedig normál garanciában is csak ugyan addig tartana!
Arról nem is beszélve, hogy lehet, hogy a gari csak egy év, de nem vagy rabszolga sehol! És ez nagy szó manapság ilyen szolgáltatók melett! -
raziel01
veterán
válasz kokokka #44724 üzenetére
Mit számít, hogy nem vagy rabszolga? Itthon tök mindegy kinél vagy kb ugyan annyit kell fizetni.
Naivság azt gondolni, hogy ez változni fog 2 éven belül.
A normál ember úgyse váltogatja félévente a szolgáltatóját.Call of Duty MW3 (2023) eladó PS4 - 6990 Ft /AC: Mirage PS5 - 5990 Ft
-
legenda
válasz kokokka #44724 üzenetére
erre inkább nem reagálok teljes részletességgel, csak néhány gondolatban, illetve maradok annyiban, hogy a bolti garancia nem ajánlott, és nem véletlenül!
a boltokban sokkal gyakrabban előfordul a bolti garinál, hogy nem tapasztalják a hibát, vagy a felhasználóra fogják, hogy ő okozta, továbbá nem szakszerűen javítanak, használt alkatrészt tesznek be a csere során, nem újra cserélnek...stb.
pont, hogy a korrekt forrásból származó, gyártói jótállás esetén lehet jobban érvényesíteni a jogszabályok adta lehetőséget, ha nem, vagy nem megfelelően szervizelik a készüléket.
aki nem akar hűséget a szolgáltatónál, az vegyen dimono csomagban, listaáron, vagy függetlenül de korrekt forrásból készüléket, a kérdéses forrásból származó, nem ebbe a régióba szánt és szürkén/feketén behozott, áfát és különböző jogdíjakat nem letudó...stb okból bolti garis készüléket csak saját felelősségre vásároljon mindenki, mert úgy gyakran többe kerül utólag a leves, mint a hús...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
raziel01
veterán
+1
Ismerősök tapasztalati alapján nem nagyon szeretnek a sufni garis boltok javítani.
Ráfogják, hogy nem rendeltetésszerű használat meg hasonlók.
Legjobb megvenni a T-nél.Ráadásul pl Samsung-nak elég jó a garanciája.
Call of Duty MW3 (2023) eladó PS4 - 6990 Ft /AC: Mirage PS5 - 5990 Ft
-
kokokka
őstag
válasz raziel01 #44725 üzenetére
Nem a fizetéssel van a gond, hanem a kötöttséggel. Persze, hogy kartell van, de ha nem vagy rabszolga úgy jóval kevesebb a kötöttség. Sajnos az "akciós" telefonárakkal kötik meg igazán az emberek kezét, pedig két év egy telefonnal a mai világban... Mikor valójában fél évente lehetne cserélni őket, úgy fejlődik a piac! Nézd meg a telefonos topikokat hányan írják, hogy függetlenül vesznek csak telefont, pont ezért! Tudom, kinek így kinek úgy. Én is két évvel vettem telót, mert nem volt pénzem és most se lenne X10 vagy 100 ezer forintot kiadni egy ilyenért. De fél ével a hűségmekötés után máris váltanék szívesen telefont is, csomagot is meg ha úgy adódna szolgáltatót is. Mert egyik sem tökéletes sajnos
-
Bazsee71
őstag
Azért a gyári szerviz sem egy életbiztosítás.
Samsung nekem gond nélkül visszaküldte a telefonom, hogy garancia megvonva, beázott, pedig az életben nem látott vizet. Igazolni sem tudták, ezért a nyakukra jártam.
Végül méltányossági alapon javították. Ez annyit jelent, hogy papíron kicserélték a teljes belsejét, de garanciát tovább nem vállalnak. A telefonom pedig továbbra is rossz, de nem tudok mit tenni. Legfeljebb annyit, hogy az életben nem veszek többet Samsung terméket.
Wave II-ről van szó, mikor vettem még bőven felső kategóriás volt.
-
kokokka
őstag
válasz raziel01 #44727 üzenetére
Nekem viszont jó tapasztalatom van (igaz, csak egy esetbeni) bolti garanciával. Annak idején volt egy Ericsson-om amit boltban vettem, szó nélkül javították mikor behányt! Elmondtam mi a baja, egy héten (!) belül a kezemben volt hibátlanul! Bár az is igaz, hogy két éves gyári gariban még semmit sem kellett javíttatnom, de itt a fórumokon is írnak olyanokat néha, hogy ha helyükben lenne az ember legszívesebben kirángatná a székéből az ügyintézőt!
-
legenda
válasz kokokka #44728 üzenetére
azért is írtam, hogy létezik domino, listaár, és korrekt forrású független opció is.
a támogatás a lényeg, néhány gsm üzletben is lehet korrekt gyártói jótállással venni készüléket, és ha drágább is, mint a bolti garis, akkor is érdemesebb azt venni, sok esetleges kellemetlenségtől megkímélheti magát az ember, ha meghibásodik a telefonja.
a kötöttség sem mindenkinek probléma, aki mindentől függetlenül is használja adott előfizetést, annak mindegy, tarifára meg nem muszáj hűséget aláírni, elég csak az előfizetésre, és akkor probléma nélkül lehet ugrálni az aktuálisan legolcsóbb előfizetésre is.Bazsee71; ilyen is van, de ez a sokkal ritkább, és még mindig jobban jártál, mert a bolti garival még ennyit sem szoktak csinálni, ott jellemzően nem nyelik be a kárt, hiába jársz a nyakukra, meg fenyegetőzöl, pláne ha kérdéses feltételekkel lett vásárolva a készülék...
sok "garis" ügyet intézek, természetes és jogi személyeknek egyaránt, és pont a samsung terén van a legtöbb pozitív tapasztalatom, pláne a prémium szerviz terén.
boltok - bolti gari - esetén is besegítek néha a vásárlóknak, de ott sokkal több a hibalehetőség, így kevesebb a jó eredmény is.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
dptrsk
Topikgazda
válasz dokee78 #44729 üzenetére
A netcsomag tuti nincs benne, az nem forgalom(ha jól tudom). Az emeltdíjast nem tudom, hogy benne van-e..
De ha MyT-mobilba belépsz elvileg ingyen lekérdezhetsz minden forgalmat, s ha a hívás/SMS forgalmak nem haladják meg a ~100 Ft-ot, akkor benne van az 1500Ft emeltdíjas ebben az összegben -
bandi0000
nagyúr
hali
Nekem lenne pár kérdésem, t-home-al kapcsolatban, kis városban lakok, és azt mondták a t-be hogy parabolás tv-t tudok csak beköttetni, kijött a kolléga azt mondta hogy a tetőre kell rakni egy vas csövet hogy kilógjon a fákon túl fölfelé majd a parabola hogy jó legyen az adás, de kijött az internetes srác is ő meg kételkedett benne hogy meg tudják majd a fáktól oldani a tv-t,tehát kinek higgyek mert ugye nem lehet kipróbálni és aztán megköttetni a szerződést, és 2 évre írnék alá de nem akarom hogy szar legyen az adás mert az szívás lenneA másik kérdés meg hogy próbáltam összeállítani a csomagot online azt írta hogy ip tv van nem tudom hogy ugyan az e mint a parabola, viszont azt írta hogy max 3 tv re lehet, de bent a t-be meg azt mondták hogy amit nekem tudnának adni az max 2 tv és a 3.-ra meg új előfizetést kéne kötni ez így van tényleg?
Xbox One: bandymnc
-
Bazsee71
őstag
Az én készülékemhez is prémium szervizszolgáltatás járt. A gond ott kezdődik, hogy a TeleMax-ot bízták meg szervizeléssel. Ilyen dilettáns, trehány szervizzel még nem találkoztam, ennek ellenére nagyon sok márka tartozik hozzájuk. Nehéz úgy készüléket választani, hogy ne legyen hozzájuk közöm (talán most a Nokiával sikerül).
Ha nem műszaki ember volnék, simán átvágtak volna a palánkon. Szemét egy banda.
-
legenda
válasz Bazsee71 #44742 üzenetére
a telefon típusa függvényében nem mindegy, hogy prémium futár, vagy prémium szervizes - a csúcskategóriához -, utóbbi háznál javít, és ő nem az általad említett cégtől megy ki, hanem direkt samsung emberke, és ez általában meg is látszik a korrekt hozzáállásukon.
a telemax esetén is van sok pozitív tapasztalat is, így arra sem általánosítok, mindenhol embere válogatja, és több tényező függvénye.beengedett már chrome alól is a my t-mobile.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
br.rak
őstag
Annyit tennék hozzá, hogy tényleg a Nokia tűnik legkorrektebbnek, Kellett pát telefont segíteni garanciáztatni és nem kötekedtek. Aki teheti jobb ha egyből márkaszervizbe viszi be, a T-t ki kell hagyni belőle, mert csak megkavarják. (enyhén zárójeles megjegyzés nagyon sok telónál a szerviz annyit takar, hogy újrahúzzák a szoftot)
Br
-
legenda
válasz br.rak #44746 üzenetére
a nokia esetén is van negítív és pozitív tapasztalatom is.
a szolgáltatót tényleg érdemes általában kihagyni a hardveres hiba esetén, az átfutási idő gyorsabb lesz, arról nem is beszélve, ha a gyártói szerviznek van prémium szekciója, mint a samsung esetén említett házhoz kivonuló szervizes, aki általában csak 30 percet vesz el az ember életéből, nem pedig napokra/hetekre kell leadni a telefont.
a nokia sem a gyors szervizelésről híres, de más gondok is vannak néha ott is, elég beleolvasni a lumia 920...stb témákba itt a fórumon...
igaz, olyan szervizet még nem láttam, amivel mindenki maradéktalanul elégedett.premete; akkor elég kevés gyártó típusaiból válogathatsz...
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
206 cc
senior tag
válasz kokokka #44745 üzenetére
Visszaolvastam....ez nem jelent semmit.
Nem foglalok állást ilyen hozzászólás alapján.Mivel a szervizet én nagyon is korrektnek ismertem meg a 4-5 év alatt....nem egy példa volt rá....206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Megnövelte az Apple az iPhone 16 Prók kijelzőit
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Autós topik
- iPhone-t használók OFF topikja
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ollie: Alsó-Középkategóriás Gamer konfig, 2024 őszén
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen