Hirdetés
- iPhone topik
- MWC 2024: Mutatós és egyedi kameratelefont hozott a Tecno
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Elképesztő erővel rúgta be a Dimensity 9400 az ajtót
- Szenved a Samsung 3 nm-en
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- 700 km felett a Model 3 hatótávja
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Coyote2000 #3495 üzenetére
Mondom ezt én, aki 6 évig kizárólag Pannon párti volt, és 1 hónapja lettem T-Mobile-os igazán, mivel egyedül a T-Mobile volt képes szolgáltatni előfizetés nélkül, 990Ft havi díjért (Net 100MB internetet mobilra), ami nagyon barátságos, ha a vetélytársak árát nézzük.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Sztbeni
őstag
A trének ez a hiba karácsony előtt különsösen jól jön. Valaki lát máshol egy jó akciót vált, mert nem akar akadozó hálózatot. Főleg aki emiatt rosszul járt.
Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.
-
Ricardo
titán
válasz Sztbeni #3502 üzenetére
Egy csomó cégnek lehet ebből kára. most hívott például az egyik cimbora. pizzafutár. 30-as a számuk. Szerintetek ma hány megrendelésük volt Sajnos ilyen előfordul, nem kell keresztre feszíteni a T-mobilt, viszont mentegetni sem érdemes. nem csak arról van szó hogy béla bá fél napig nem tud beszélni az unokájával hanem arról, hogyl a mai világban egy mobil cégre sok minden épül. Szolgáltatások, amik kimaradása igen komoly bevételkiesést is okozhat.
szerk: Ezért is lehet kártérítési igénnyel élni a szolgáltató felé.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Coyote2000 #3505 üzenetére
Én is így látom.
Szerintem meg az a cég pedig magára vessen, aki olyan hülye, hogy csak 1 szolgáltatónál van.
Az egyik legnagyobb magyar egyetem (nem fogom megnevesíteni) 2 szolgáltatónál is van!
Egyik Pannon, másik T.[ Szerkesztve ]
undefined
-
legenda
válasz Coyote2000 #3505 üzenetére
hagyd csak, kicsit elfogult, híres a t-s utálatáról - és ennek előzménye is van - neki meg előélete...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Ricardo
titán
Mivel nem tudtam ma felhívni délután anyám hogy mi van vele, és izgultam hogy miért nincs bekapcsolva, ezért kártérítést kellene kérnem. A stressz és az izgalom megviselt, ezért egy E72-es Nokiával tudják csak kompenzálni az engem ért traumát
[ Szerkesztve ]
-
Ricardo
titán
válasz Coyote2000 #3512 üzenetére
-
ludsimon
veterán
-
raczger
őstag
Hálózaton belül 10 lebeszélhető percet biztosítanak majd, szerintem ez korrekt (igaz én nem szoktam sokat telefonálgatni, szóval ha nem olvasok róla észre se veszem a kiesést.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
raczger
őstag
válasz ludsimon #3519 üzenetére
Nem, a 10 percet. Mikor lekérdezed az egyenleged akkor kiírja hány forintod van, és ha van mellette x perc lebeszélhetőséged akkor azt is odaírja (nem forintban, percben és ha jól emlékszem ez a perc lebeszélhetőség másodperc alapon megy, de ebben nem vagyok biztos, majd úgyis adnak még tájékozatást ).
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
horvathkrisz
addikt
Van fogalmatok arról hogy ezek hány ezer szézalékos haszonnal dolgoznak?
Ez a 10 perc elég piti dolog volt(lesz) tőlük, tökmindegy az hogy hálózaton belül vagy kívül történik...
Én délelőtt még 6 havi átlag nyolcszoros jóváírását olvastam, ne kérdezzétek hogy milyen oldalon írták, mert munkatársam mutatta PDA-n.zs-mobile.
-
joey04
titán
válasz horvathkrisz #3521 üzenetére
A T-Mobile ÁSZF szerint amennyiben a szolgáltatás szüneteltetése meghaladja a négy órát, az ügyfeleket kötbér illeti. Ez az előző hat havi forgalom egy napra vetített részének nyolcszorosa.
más kérdés, ha jól láttam/olvastam valahol, a leállás nem egyhuzamban volt 4 óra, mert pár percekre magához tért, így ez nem léphet érvénybe.
lehet hülyeség, én csak olvastam -
Enjoy
addikt
Sziasztok!
Két hete csütörtökön (november 20-án) kötöttem egy Icon200 csomagot T-nél.
Mettől-meddig tart az 1hónap? (mert ugye havi 200perc és havi 1giga net van benne)
Minden hónap végén zárul a számla, vagy az én esetemben minden hó 20-án?Ha valaki tudna esetleg válaszolni, annak megköszönném
► més que un club ◄
-
raczger
őstag
válasz ludsimon #3526 üzenetére
Majd amikor megkapod a lebeszélhetőséget megfogod látni hogy mennyi van még belőle hátra mikor lekéred az egyenleged (NEM forintba hanem percbe!). Ha nincsen ilyen jellegű (percben, másodpercben számolt) lebeszélhetőségedet akkor ez ügyben semmit sem ír ki egyenleg lekérdezésekor. Ha még mindig nem érted olvass utána, én nem tudom még egyszer leírni amit már leírtam 2x.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
ludsimon
veterán
-
Chris.G
tag
Sziasztok!
A következő problémával szembesültem szolgáltató váltás után:
Pannontól áthordoztam a számomat a t-mobile-hoz, meg is történt a váltás december 1. 19 órakor, de azóta a vodafone-s ügyfelek nem tudnak elérni! Azt mondja be nekik a női hang, h a hívott számon előfizető illetve szolgáltatás nem kapcsolható!
T-sek azt mondják, h a pannon a hibás, mivel nem adott át rendesen nekik, a pannonban meg azt, h a t-nél van zűr, mivel nem vett át rendesen! Végül mindkét szolgáltató töbszöri keresésemre azt közölte, h a vodások a hibásak, mivel számhordozáskor nem frissítettek adatbázis! Bementem a v-hoz ott azt mondták, h nem tudnak ránézni a mobilszámra sehogysem, mivel nem az ő ügyfelük vagyok!
Szerintetek melyik cégnél van a probléma? -
Chris.G
tag
Elég lekezelően viselekedtek a t-sek velem, elsőre azt mondták, h biztos a díjcsomag miatt (flottában vok), 2. hívást lekorlátoztam voda felé (nem is tudtam, h egy mobilhálózat ügyfeleit le lehet tiltani telefonnal...), 3. pannon a híbás, 4, voda a hibás!
Végül ezeket nem vettem be, mondta a csaj, h küldd az ügyfélszolgálatnak egy emailt. Mondom jó, megvárom! Erre ő, most nem, mert egy ügy kellös közepében van, majd utána... Mondom ezt, hogy képzeli, több mint fél órát vártam, náluk vagyok előfizető, igenis most küldje el az emailt ... Erre ő, hogy képzelem, h megmondom mit csináljon.... -
ludsimon
veterán
válasz schummy #3532 üzenetére
Kíváncsian várom mikor fogtok visszatérni a T-Mobile-hoz, mert össze se lehet hasonlítani a kettőt.
Bár nem teljesen ehhez kapcsolódik, de azért leírom a "szépeket" a vodáról.
Döntsd el aztán. De én tudom, a szomszéd kertje mindig zöldebb...Nekem volt 1 évig Vodafone szolgáltatásom (mobil internet), kb. hetente 3x kellett betelefonálni, mivel nem volt internet! Ők leráztak minket azzal, hogy kevés a térerő, tegyen máshova a modemet . . . A térképük szerint HSDPA lefedettség van szobán belül is!
Miközben a térerő teljesen rendben volt, ablakban volt már a modem, 2 méter magasban, nem lehetett már többet tenni.A ping meg volt a másik dolog, hát az valami katasztrofálisan lassú volt..
Aztán jött az egyoldalú szerződésmódosítás tavaly decemberben, gyorsan meg is szabadultunk attól a sz*rtól! 1 év hűség még hátra volt, de megszegték a szerződést, úgyhogy semmit se pofáztak vissza!
Rögtön írták a választ, hogy rendben.Szerintem nagyon gondold át ezt az egész dolgot, mert ha nem akarsz/akartok szívni, akkor inkább maradtok a T-nél!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
1430
senior tag
Khm... szóval... a mai nap után különösen kellemetlen ezt a helyreigazító közleményt belinkelni.
A korábban közzétett ÁSZF változást helyesbítették, és gyakorlatilag semmi nem változik, azaz azokban a díjcsomagokban lesz díjmentes továbbra is a hívószámkijelzés szolgáltatás, ahol eddig is az volt, a többiben ezek szerint marad a havi 200 Ft...
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Coyote2000
őstag
válasz Chris.G #3533 üzenetére
nana! a lekezelő csajt nem kell eltűrni. Kérd a főnökét, vagy menj másik üzletbe. A viszonteladó partnereket (pl. Tescoban) messziről kerüld, olyan üzletbe menj, ahol figyelnek a kiszolgálás minőségére. A szombathelyi főtéren a Vodában jártam én hasonlóan: lehúztak lóvéval, és még nekik állt feljebb, plusz flegmázott a hülyepicsa. Olyan ideges lettem, majdnem átnyúltam a szájáért a pulton.
Aztán, mint kiderült csak rossz üzletbe mentem, a Voda is tud normálisan kezelni minden ügyet ha megfelelő személyekre van bízva. A csaj sem dolgozik már a Vodánál (na nem miattam), de talán már a bolt sincs meg...
Trémobil ugyanez, vannak tesco gazdaságos értékesítők ott is. -
Chris.G
tag
A győri Baross utiban voltam, ami ügyfélszolgálat is egyben....
-
ludsimon
veterán
-
adam_
senior tag
A mai nap folyamán kaptam egy SMS-t 10 óra felé, amit csak 12 órakor kaptam meg, ez miért volt? Régebben is csinált már ilyet. Ez hálózati gond, vagy a készülékemmel van valami probléma (Samsung OMNIA készülékem van)?
Valamint milyen kedvezményes kiegészítés tudnátok javasolni MIX díjcsomagom mellé, amivel Pannon irányba is kedvezményesen tudok SMS-t küldeni, telefonálni? Ja, és az alap MIX keretet ami nálam most 2800 Ft, nem lehet növelni csak Dominó feltöltővel?
-
Coyote2000
őstag
en meg ma hajnalban kaptam valami krixkraxot, halozati uzenetnek nez ki, nem tudom hogy fel kellene-e fognia a telcsimnek (ami jelenleg egy retro 6230 )
-
Enjoy
addikt
Valaki esetleg erre tud, mit mondani: #3527
► més que un club ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- LENOVO LOQ 15IRX9 - I7 13650HX - RTX 4050 - SSD 1000GB - 15.6" 144Hz - 16GB DDR5 -Win11-3év garancia
- DELL latitude 5400 "Golyóálló" Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 512GB SSD FHD IPS
- CONCORDE TAB DRACO 8GB 7"
- NAD T758 V3i
- HannsG HQ191D 19" 1280x1024 DVI/DSUB LCD monitor beépített hangszórókkal + ajándék kábelekkel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen