Hirdetés
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
mester0077
csendes tag
válasz mester0077 #27300 üzenetére
És azért kérdeztem hogy hogy menne tönkre mertén kifizetem akár a javítást is deígy nem cserélik ki csakha teljesen tönkre megy.
-
LallerHUN
tag
Sziasztok! Ha 2. szervizelés után is fenn áll a hiba, akkor lehet kérni cserét(mármint egész telefon)? Nem képesek megérteni hogy nem szoftveres a hiba, hanem a touch panel......
-
W1
senior tag
Sziasztok!
Új kártya igénylésnél (dominós) be kell vinni a régi kártyát? 3FF-ről (már 10 éves múlt, még Westeles) vágtam 2FF-re, de nem érzékeli az iPhone, maga a sim tartó is kitakarja az elektronika egy részét, és kéne bele másik kártya. Illetve ez mennyibe fog nekem kerülni? -
Soulfly842
addikt
1, 2FF-ről vágtad 3FF-re, s nem fordítva.
2, Ha csak mondod, hogy iPhone miatt szeretnéd micro simre cserélni. Alap esetben ez egy díjmentes csere a minőségi készülékcsere okán, de ha kibukik, hogy rongálás áldozata lett akkor a 4500 Ft borítékolható... mármint nem te fogod borítékolni, hanem a Telekom a következő havi számládon -
W1
senior tag
válasz Soulfly842 #27307 üzenetére
Hát dominósként aztán borítékolhatja.. Be kell vinnem a régi kártyát?
-
Soulfly842
addikt
-
W1
senior tag
válasz Soulfly842 #27309 üzenetére
És akkor egy megcsonkítótt kártyára milyen kifogást tudok mondani? Kisöcsém (akiről én nem tudok) nekiállt ollóval, de mivel amúgyis egy régi Westeles kártyáról beszélünk, kicserélhetné nekem ingyen.
-
W1
senior tag
válasz Soulfly842 #27311 üzenetére
Adja isten, hogy valami jófej hölgyeményt fogok ki..
-
tag
válasz LallerHUN #27302 üzenetére
Elvileg, ha ugyanaz a hiba ami miatt leadtad szervizelésre a telefonod, akkor kapsz újat.
3X kell leadnod ugyanazzal a hibával és a 4. alkalomnál, ha fennáll továbbra is, kötelesek új telefont adni.
Az én esetemben a Nokia 5500 mobiltelefonnál hívás közben (ha én hívtam vkit, és amikor engem hívtak) zúgott a telefon. 3X elküldtem szervizeltetni és ragaszkodtam hozzá, hogy ugyanaz a szöveg kerüljön a lapra és az Electro World munkatársának meg is mutattam a problémámat (hogy így tudja, hogy nem hazudok). 3. szerviz után megmondtam nekik, hogy cseréljék ki. Mivel nem volt már náluk Nokia 5500 mobiltelefon, vettem egy Nokia E51 mobiltelefont és még a különbözetet ki is fizették.Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Xiaomi Redmi Note 12; Nokia 105 (2019)
-
W1
senior tag
A Mac-be is én spóroltam össze az ár 1/3-át, a többit kaptam, másfél éve, azóta nem igazán kapok konkrétan pénzt, és szeretnék venni a nyáron két 800as vagy 1000-es Pioneer lejátszót, amire egy éve spórolok abból, hogy rossz telefonokat veszek, és külföldről rendelek alkatrészt, majd eladom.. Remélem most már minden világos..
Bár nem értem, hogyha valakinek van x értékű dolga, akkor annak a század részét akár már nem spórolhatja meg, ha tudja? Ha tudok 20 forintot is spórolok, amit szépen egy egyszer nyitható perselybe gyűjtök, és amikor megtellik, az alkalmanként jelentéktelennek tűnő összegből egy jelképesebb összeg lesz.. Sok kicsi sokra megy..
[ Szerkesztve ]
-
St3ven
addikt
válasz FLD1987 #27313 üzenetére
Itt megint pontosítani kell; nincs olyan jogszabály, amely szerint a harmadik szervizelés után cserélni kellene. Csak akkor, ha a forgalmazó úgy ítéli meg, hogy a további - várhatóan sorozatos szervizelés - a cserével szemben aránytalan többletköltséget jelentene neki.
Ahol sántít a dolog az az, hogy hogyan adták ki a szervizelt telefont, mi szerepelt a munkalapon. Mert ha az, hogy a hibát javították, akkor nem beszélhetünk arról, hogy nem tudták volna orvosolni. De ha még az átvétel előtt ott helyben tapasztalod az állítólag javított hibát, át sem szabad venni a telefont.
A te esetedben igazából már az első sikertelen szervizelés után cserélni kellett volna, hiszen az említett zúgás - valószínűleg valóban - akadályozza a rendeltetésszerű használatot. Más kérdés, hogy szerintem abban bíztak, hogy könnyen feladod, és nem kell majd nekik cserélni.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
LallerHUN
tag
-
tomy86
addikt
SIM csere kapcsán felesleges találgatni, ugyanis tényleg szerencse kérdése. Nekem tavaly nem akarták ingyen cserélni a szintén Westeles, sérülésmentes kártyát (még csak nem is micro SIM-et akartam helyette). Hazamentem, közben valahogy meghibásodott a kártya és ezután már ingyen volt a csere. Bár ott, ahova másodszor vittem, kérdés nélkül cserélték, amikor látták, hogy nem mai darab. Még meg is kérdezték, hogy micro SIM kell-e. Szóval tényleg ügyintéző kérdése.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- Elítélt vagy? Így szabadulj!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- RAID
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen