Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- A Xiaomi nem késlekedik az Android 15-tel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
GPS és jobb üzemidő a Garmin Lily 2 Active-ban
ma Valamelyest a forma is változott, de a legnagyobb újdonság a műholdas vevő bekerülése.
-
Amit a Samsung okostelefonok, táblagépek, kütyük "régiózásáról" tudni kell!
lo Amit a Samsung okostelefonok, táblagépek, okosórák, fülhallgatók "régiózásáról" tudni kell!Avagy útmutató a...
-
Küszöbön a Silent Hill 2 Remake megjelenése
gp A készítők nemrég megosztották velünk a hamarosan érkező játék launch trailerét.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
simpley
őstag
🤔
signed by simpley.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Intruder2k5 #138453 üzenetére
A rendszerük még mindig nincs a helyzet magaslatán. Körülbelül két hete sikerült megcsinálni az adategyeztetést az alkalmazásban, amiről meg is jött a nyugtázó SMS, hogy sikeres volt, és nincs további teendőm. Erre tegnap megint jött az elsődleges kártyámra egy SMS, hogy a Telekom alkalmazásba felvett másik számomra adategyeztetés szükséges. Már nem fogom újra megcsinálni, remélem nem kapcsolják ki hónap végén, mert ha igen, akkor bemegyek a tényekkel a kezemben és asztalt borítok.
-
kovacsmi_74
senior tag
Úgy tűnik, végeztek...
-
simpley
őstag
válasz kovacsmi_74 #139105 üzenetére
mellékes dolog, de fura, hogy az új kampányuk webcíme még egy korábbi helyre irányít..
telekom.hu/tuningsigned by simpley.
-
nagyúr
válasz kovacsmi_74 #139105 üzenetére
Reméljük akkor mélyreható karbantartás történt és optimalizálták az erőforrásokat, kijavították a hibákat.
#139108 azért csak nem...
[ Szerkesztve ]
Thanos was right.
-
veterán
válasz jociolaszi #139109 üzenetére
Reméljük nem felejtettek el valamit megcsinálni
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
Bzzz
senior tag
Sziasztok! A segìtségeteket szeretném kérni, mi lehet a probléma. Vezetékes internetünk van, speedport w 724v Type ci modem. Van hogy fél óra alatt 3-szor is szétkapcsol a net(mobilon,tableten ugyanez a helyzet), van hogy több órán keresztül működik rendesen. De pl. Viberen egy kép elküldése gyötredelmesen sokáig tart Mi lehet a megoldás? A modemet újraindítottuk nem segìt. Más is tapasztalt már hasonló jelenséget?
[ Szerkesztve ]
''Az amit a Világon szeretetnek hívunk, csupán önközpontú vágy arra, hogy élvezzük a szeretett tárgyat.Tehát hogy valakit szeretünk vagy nem, pusztán attól függ: Kielégíti-e az adott igényeinket vagy sem?''
-
-
vence
tag
Próbálta valaki egyenleg nélkül használni a Tel. applikációt?
Vagy nem működik, vagy még az eddigiektől is lassabb lett!
Mindenesetre nem győztem kivárni, hogy jussan valamire a meddő karikázásával ...
pedig még a karbantartás előtt - mindenre felkészülve - megcsináltam a feltöltést.Ami érdekes, az App számára elégtelen netet megosztva - desktopos ügyfélfelületen minden gond nélkül sikerült egy maraton netet aktiválni, amit a felületen is igazolt.
Viszonylag gyorsan megjött az igazoló SMS is.
Csak a sikeres aktiválás felületről sehová nem lehet lépni.Újra belépésnél pedig megint azt jelezte, hogy - SZERINTE - elfogyott az adatkeretem (miután előző kanyarban már jelezte a sikeres aktiválást !!!
Többszöri rep. módba kapcsolgatás és több, mint 10 perc után lett net is, amivel persze már a szuper app-juk is be tudta tölteni a
működéséhez nélkülözhetetlen saját reklámokat ... FYSzóval, nem tudom, de ha lehet ez még rosszabb lett.
A front és a back rendszerek között pedig valahogy nincs szinkron és elég nagy késés lehet.
Egyéb gyanítható problémákat most nem kevernék ide, de az app-ban, még akkor se töltött be a chates bejelentő, amikor már a netet sikerült elővarázsolni.
Mondanom se kell, h a minőségi szolgáltatás nem erről szólna ...Másnak milyen tapasztalatai vannak az ünneprontó karbantartás után??
-
yogibear
addikt
válasz vence #139115 üzenetére
Egyenleg nélkül, nem, mert még van rajta, de idehaza wifin használom az appot...
Most aktiváltam azt az 50 mega ingyen netet, repcsimód be, 10 mp vissza, appba belépve (még mindig wifin), már hozzá is adta az 50 megát a net egyenleghez... rá 1 percre jöttek az üzenetek is...[ Szerkesztve ]
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
vence
tag
válasz yogibear #139117 üzenetére
Jajj !!!
... hát WiFI-ről persze, hogy működik, mert ott fogyaszthat adatot!
betöltheti az irreleváns és elkerülhetetlen (saját-) reklámokat!! ... stb.Csak ugye a mobilnetnek, nem az lenne elméletileg a célja, hogy csak WiFi-ről tudjuk indítani !!!
Mi van, ha ez a szitu a természetben, távol mindentől jön elő ???
Vagy vki épp WiFI helyett használná a mobilnetet?Az említett szinkron gondokat most nem említve.
És a min negyedóra időigény sem igazán "up to date tech".A fenti kérdéseket persze a termékekért, szolgáltatásokért felelős személyeknek kellene átgondolnia, leginkább még a fejlesztési szakaszban ...
Mert ez így egy kicsit selejtes termék. -
vence
tag
válasz 4Grider #139118 üzenetére
Most - szerinted - technikailag,
mi a különbség az 50MB és egy maraton bekapcsolása között?!
vagy szabadna-e különbségnek lennie??De - ezek szerint - akár hálózat és helyfüggő is lehet a dolog ...
És a leírtak többi része?!
Miért nem a valós helyzetet mutatta a desktop felület,
ha már ott a kapcsolat elméletileg megvolt?!"A(z) Maraton 5 GB nevű kiegészítő szolgáltatást, a(z) Domino +36 30 xxxxxx előfizetésre sikeresen megrendelted.
Pár percen belül megjelenik az egyenlegek között."Gondolom, amúgy nem véletlenül írják a pár percet ...
De - szerintem - az SMS igazolást a mindenért felelős és döntő "back"-rész produkálja ... az a döntő!Tehát onnantól elméletileg működnie is kellene ...
feltéve persze, hogy a back és a front-end között megfelelő (és elépg gyors) a szinkronizáció.
Nos úgy tűnik, ezzel lehetnek a gondok.Egyébként arra a múltkor is "elfelejtettél" reagálni, h miért nem tudja adatkeret nélkül megoldani az App. elfogadható működését?!
Mert, ugye Te is csiga-tempót szoktál emlegetni.
Szóval ... ????[ Szerkesztve ]
-
snooze
veterán
a karbantartásra kapott ingyenes korlátlan netet meddig lehet használni?
GO Gunners!!!
-
4Grider
nagyúr
válasz vence #139120 üzenetére
A lényeg, hogy nálam működik az aktuális Telekom alkalmazás wifi ÉS aktív net csomag nélkül is. Nyilván nem lehet különbség az ingyenes 50 MB és egy maraton opció megrendelése között, ha az egyik müködik, a másiknak is mennie kell. Ezért nem értem, hogy miért szenvedsz vele, itt minden ok.
-
vence
tag
válasz 4Grider #139122 üzenetére
Az, h leírod, h nálad minden oké, túl sokat nem segít.
Az App aktuális, mert frissítés nélkül el sem lehetne indítani, az utóbbi időben alkalmazott és full dilettáns szokásuk szerint ...
(Gondolj csak bele, ha egy ilyen frissítést a prérin kapsz be, elfogyott adattal és mondjuk Ft egyenleggel?!)Egyébként közben szerkesztettem, kiegészítettem az előző hsz-t
is még. >>> -
vence
tag
válasz snooze #139127 üzenetére
A "várhatóan"-t, minden valószínűség szerint - úgy értették, hogy
= "legkésőbb" !!
(Csak ugye mostanában sokaknak nem megy a magyar ilyen szinten.)Amikor, semmi se működött, szerinted,
hol kellett volna látszódnia?Egyébként van, amikor tovább megy a net, mint azt normálisan gondolná az ember ...
Gyanítom, h ezeket a túlfutásokat veszi le néha a rendszer fura módon ...
Nekem, mostanában, többször azonnal eltűntette pl. az 50MB-os vész-pakkot.
Ill. a héten sem nulláról indult a DD 600 MB ...
(hanem 528 MB-ről, azért az nem kis eltérés!
Van kép róla, csak nincs kedvem szerkesztgetni,
maszkolni a privát részt.)Szóval vannak itt fura dolgok bőven, mindenesetre nekem nem úgy tűnik, h ezek megoldódtak volna a nagy karbantartással,
de ne nekem legyen igazam![ Szerkesztve ]
-
kovacsmi_74
senior tag
válasz vence #139130 üzenetére
Nem valami app frissítés mobilneten keresztül is van engedélyezve nálad? Amiatt is lehet kevesebb a DD-d.
Korábbi hozzászólásomban van egy kép, amin látszik, hogy adatkeret nélkül be kell jelentkezni a hálózatra, utána tudtam használni az
appot, helyett a telekom fiókot a honlapon.[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz vence #139128 üzenetére
(Gondolj csak bele, ha egy ilyen frissítést a prérin kapsz be, elfogyott adattal és mondjuk Ft egyenleggel?!)
Azért nagyon életszerű példákat tudsz ám felhozni... Esetleg tedd még hozzá, hogy lemerült telefonnal, és akkor már nincs is probléma. Szerintem akit annyira érdekel a telefonja, hogy 0Ft és 0 adategyenleggel megy a prérire, az kibírja amíg visszaér a civilizációba.
-
vence
tag
válasz kovacsmi_74 #139131 üzenetére
Annyira le lett már tiltva minden, h a Play-en keresztül, még akkor sem tudtam, épp a Tré appot mobil-neten frissíteni, amikor akartam.
Szóval a frissítések gondolom, csak WiFi-n mennek.
(Persze a Kugli ma már azt csinál, amit akar, nem mindig és mindenben kérnek engedélyt, de mégsem erre gondolok.)Mint írtam, ez az "adateltűnés" nem csak DD- nél merül fel, csak ott és az 50MB-osnál rögtön kibukik:
Szóval, szerintem nem véletlenül nem mutatják normálisan a keret, egyenleg fogyását, itt is írták már, h adatkupacokat engedélyez, kezel a rendszer, de a tapasztalatok alapján nem kicsit furán és nem feltétlenül korrekten.Én is írtam, hogy miközben az App- karikázását (háttérfolyamatok jelzése) nem győztem kivárni.
Ugyanezt a netet megosztva, desktop nézetben, böngészőből simán és gyorsan meg tudtam venni a maratont, (vissza is igazolta (csak onnan nem volt tovább ...)
még az igazoló SMS is gyorsan jött.
Csak utána voltak a leírt gondok az indulásnál.Ebből teljesen egyértelmű, h az app nem tud az elvárható módon működni a jelenlegi körülmények között,
vagy nem mindenkinél
és nem mindig ...
ki tudja, h ez mitől függ ...
Volt már, h nekem is átment így - igaz nagy nehezen - feltöltés is.A többieknek:
Ezek annyira életszerű helyzetek, h többen már unják itt, csak nagyon más, ha valaki nem állandóan wifi-közelben van.
Leginkább mindig a T-nél voltam, tehát elég sok problémát jeleztem már, (amikor már nem tudtak kibújni, többször is kaptam jóváírásokat) és bőven több, mint kellene és leginkább negatív tapasztalatot sikerült már begyűjteni.
Hiába jelez valamit az ember, meg se próbálják értelmezni a problémákat és a jelzések a legritkább esetben jutnak el azokhoz, akik értelmezni is tudnák.
Sajnos ez a szomorú tapasztalat ... a napi rutinokon túl, kb. meg áll az élet.Amikor pl. leírtam ezeket az app-blokkoló frissítésével kapcsolatos problémákat, a semmitmondó válaszukat egy olyan sablon kisérő-levéllel küldték el, amiben a használhatatlan Appot ajánlgatták. WTF
Még szerencse, hogy így elég nevetségessé vált a szitu ...Szóval ennyi az odafigyelés, a problémák megfelelő egyedi, értő kezelése, ill. ez adódik a kényelmes bebetonozott piaci pozíciókból.
[ Szerkesztve ]
-
csaszi75
senior tag
válasz vence #139135 üzenetére
Találtam egy rohadt jó ábrát arról, hogy mi minden kell ahhoz, hogy neked az appodban megjelenjen, hogy mennyit forgalmaztál el. De ez csakis a mobilhálózat, ezek után jön még az APP IT infrastruktúra.. S valami olyan rémlik tankönyvből, hogy amikor egy user forgalmazni akar, akkor megkap előre egy kis szeletet a rendelkezésre álló x GB adatmennyiségből: mondjuk 1 vagy 10 vagy 100 MB-os szelet.. tehát az appod nem fog azonnal frissülni, hanem csakis a szeletek elfogyasztása után.. Azonban egy szelettel lehetséges, hogy te már túlléped a rendelkezésre álló kereted, s majd később terhelik rá az újabb adatmennyiségedre, amit épp megvettél..
https://www.cisco.com/c/en/us/td/docs/wireless/asr_5000/21-24/PGW-Admin/21-24-pgw-admin/21-16-PGW-Admin_chapter_011001.html
Mellesleg ezen az ábrán látni a 2G-t, a 4G-t, a VoLTE hívás felhőjét, a VoWifi hívást kiszolgáló eszközöket, a számolást végző OCFS-t, stb..
JA és a problémádhoz, hogy hogyan működik egy app.. bármi lehet.. SW hiba az appban, wifi probléma, telefon probléma, hálózat probléma.. Lehet nem ártana egy teljes tárolt adatok és teljes cache törlés a Telekom APP-ben, nekem segített, amikor számlabefizetési gondom volt..[ Szerkesztve ]
-
KillerATi
tag
Sziasztok!
Ma hajnalban jött két értesítés a telekom appban, hogy nyertem, de ha rákattintok, csak hibát dob. Ez valami Bug/scam lenne?
-
kezo0
addikt
-
SkiDev
senior tag
Nekem felhozta az űrlapot, tölthető, de egyelőre várok, mert én is attól félek, hogy scam.
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
bozsozso
őstag
Ez inkább bug lehet mint scam nem? A fejlesztés/karbantartás eredménye.
-
tuto558
aktív tag
válasz KillerATi #139137 üzenetére
Szintén kaptam értesítést, és felhozta az űrlapot. Mivel appon belül van, nem tűnik scam-nek, úgyhogy kitöltöttem, meg csak a címemet-elérhetőségemet kérte, semmi bankkártya adat/anyja neve, stb, szóval sokmindent nem tudtak meg, max kijönnek hozzám
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
joelke HU
senior tag
válasz KillerATi #139137 üzenetére
Épp én is erre akartam rákérdezni. Mert engem is ez a csoda várt. Mivel több család szám volt a fiókokban ezért nem az én nevem volt alapból kiválasztva, de módosítani sem lehetett.
Csak a keresztanyám adatait fogadta el.
Milyen szomorú lesz, hogy sem plüsst sem mobilt nem fog kapniiPhone SE 2020 (PRODUCT)RED
-
veterán
Azt mondja, nyertem egy Timo figurát és egy T-Phone-t. De bármelyikre rámegyek, azt írja, hoppá, mégsem. Szórakozik a Telekom?
-
veterán
Én egyiknél sem tudok "regisztrálni", pedig elvileg minden csillagos sort kitöltök
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
Landsmann
addikt
Figuráról nekem is jött értesítés. De ha az a baba az, amit a hibajelzésnél feldobott, nem tartok rá igényt. Bűn ronda egy szerzet. Gyereket lehet vele ijesztgetni. Óriási kapa fogak, valami elkékült köldöksérv a hasa közepén. Nem tudom ki tudott ilyen csúfságot megálmodni, meg még sorozatgyártásba is küldeni.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Asszociációs játék. :)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- E-roller topik
- Őskoczka
- Házimozi haladó szinten
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- 2db Be Quiet! Silent Wings Pro4 140mm
- LG 39GS95UE - 39" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- GAMER PC: i7-12700KF/14700KF - RTX 3060 12GB GDDR6 - 512GB-4TB NVMe SSD -16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- LG 34WQ500-B - 34" IPS LED - 2560x1080 Wide FHD - 100Hz 5ms - AMD FreeSync - HDR10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen